שאלות קטנות

  • פותח הנושא m t
  • פורסם בתאריך

m t

New member
איך קוראים לשיר???????????

איך קוראים לשיר ששר היום אלון ליטבק באודישן? משהו עם "תשכחי את הדרך לכאן"... בבקשה תעזרו לי!
 

איף

New member
נדמה לי שזה...

"נאמר כבר הכל" של ארקדי דוכין. איזה ביצוע,הא? לדעתי הוא יגיע רחוק...
 

עמית102

New member
איפה אני יכולה להשיג את המילים של

השיר שהראל סקעת שר באודישן הראשון?
 

perrinat

New member
לשיר קוראים "בתוך?"../images/Emo103.gif

תעשה חיפוש באתר שירונט
 

עמית102

New member
תודה..!!../images/Emo23.gif

פשוט חיפשתי באתר שירים אחר ולא מצאתי כלום.
 

עדיאל18

New member
שאלה חשובה....על סשה...

מישהו יודע מה שם השיר שהיא ביצעה אתמול בתוכנית??
 
אנשים יקרים אני צריכה עזרה דחוף

מעוניינת לדעת את שמות האחים של נינט , ואת הגילאים שלהם , אודה לכם על תשובתכם
 
למעלה