רפואה שלמה, וויל אייזנר

ailag

New member
../images/Emo101.gifרפואה שלמה, וויל אייזנר

לפי הידיעה מניוזרמה וויל אייזנר מחלים מניתוח מעקפים מרובע (?) (quadruple bypass) על פי הידיעה שם: "הוא לא רצה שידעו עד שהוא יצא מהניתוח כהלכה, אבל כל הסימנים מראים שהוא מחלים בצורה נהדרת. הוא כבר מתבדח עם האחיות ו"נושך את שפתיו" בגלל דדליינים שהתעכבו". יש שם גם כתובת שאפשר לכתוב לה מכתבי "ברוך רופא חולים" :)
 
למעלה