פיתות חצילים של הלורד

ב ה י ר

New member
../images/Emo101.gifפיתות חצילים של הלורד

יש לאפות אותן בגריל חשמלי אפיה קצרה לא ברור לי כיצד הפיתות נאפות מלמטה ? האם הופכים אותן? או שמדליקים את הגז על אש קטנה ? (כמו בפיתות תימניות) אני צריכה להתחיל לאפות אותן... תודה
 

Lord_of_Code

New member
הופכים...

קודם אופים את הצד התחתון... הופכים... שמים ציפוי... ואופים צד עליון.
 

oisdvib

New member
הביצה והשומשום לא נדבקים לסיר

כשהופכים את הפיתה לאפיה בצד השני לא משמנים את הסיר?
 

ענתבר

New member
שאלה לגבי הפיתות הללו-לורדי

מה זה גריל חשמלי? יש לי מחבת חשמלית האם לזה הכוונה? ניתן לאפות בתנור רגיל? אולי בגריל רגיל?
 

Lord_of_Code

New member
יש תמונה...

של הגריל החשמלי בקישור שבהיר הכניסה (התמונה ה 4)... מדובר בסיר אלומניום גדול שבחלקו העליון יש גוף חימום חשמלי. אני לא ניסיתי בתנור רגיל... אבל אני מניח שלא תהייה בעייה.
 

oisdvib

New member
רציתי לדעת אם בשימוש בסיר החשמלי

כשהופכים את הפיתות עם הביצה והשומשום כלפי מטה האם לא נדבר לתחתית הסיר? האם צריך לשמן את הסיר? יש לי סיר ואני לא משתמשת בגלל חוסר ידע.
 

מאקי

New member
טיפונת ו..להזהר סיר קטלני לי עדיין

יש סימן על אמת יד ימין בחלקה החיצוני מזכרת מהסיר ביומו הראשון אצלנו אבל זה אולי בגלל שאני לא זהירה אבל תזהרי.
 
למעלה