../images/Emo101.gifמבקשת את עיצתכם ../images/Emo122.gif
הסיפור הוא כזה דור בני [בן 8.5 ] מאובחן אספרגר כבר כמה חודשים ניצאה בנסיגה משמעותית מאוד ההתנתקויות שלו מרובות ואף בלימודים יש ירידה משמעותית מאוד , סף תיסקול נמוך להחריד התפרצויות ואף אלימות במיוחד בבית הספר . היום הינו אצל הפסיכיטרית ולאחר שגוללנו את כל הסיפור ואף הבנו מכתב מיועצת בית הספר היא החליטה שהבעיות שלו הם רגשיות בגלל כל מיני סיבות וחלקם הם התפתחות הורמונית מוקדמת , וכן המליצה לנו על מתן של RISPERDAC 0.5 [יכול להיות שזה לא מאוית נכון מכיוון שאינני מבינה את כתב ידה של הרופאה] לעקל עליו את ההרגשה של התיסקול . רציתי בראשית לדעת מדעתכם על זה העם לתת לילד את זה ? שנית העם יש לתרופה הזאת תחליף טבעי ? [שיתן את אותה התוצאה ] זקוקה דחוף לחוות דעת שלכם , חייבת לציין שהמצב די קשה וילד חסר מנוחה תודה מראש אדית
הסיפור הוא כזה דור בני [בן 8.5 ] מאובחן אספרגר כבר כמה חודשים ניצאה בנסיגה משמעותית מאוד ההתנתקויות שלו מרובות ואף בלימודים יש ירידה משמעותית מאוד , סף תיסקול נמוך להחריד התפרצויות ואף אלימות במיוחד בבית הספר . היום הינו אצל הפסיכיטרית ולאחר שגוללנו את כל הסיפור ואף הבנו מכתב מיועצת בית הספר היא החליטה שהבעיות שלו הם רגשיות בגלל כל מיני סיבות וחלקם הם התפתחות הורמונית מוקדמת , וכן המליצה לנו על מתן של RISPERDAC 0.5 [יכול להיות שזה לא מאוית נכון מכיוון שאינני מבינה את כתב ידה של הרופאה] לעקל עליו את ההרגשה של התיסקול . רציתי בראשית לדעת מדעתכם על זה העם לתת לילד את זה ? שנית העם יש לתרופה הזאת תחליף טבעי ? [שיתן את אותה התוצאה ] זקוקה דחוף לחוות דעת שלכם , חייבת לציין שהמצב די קשה וילד חסר מנוחה תודה מראש אדית