האיש והדגל - התלבטות

Sifurs

New member
../images/Emo101.gifהאיש והדגל - התלבטות../images/Emo150.gif

קראתי את הכתבה על יאיר וגם נתקלתי בו בכמה תחרויות וחשתי רגשות מעורבים לגבי פועלו של האיש. מצד אחד הוא מצהיר קבל עם ועדה שהוא מנותח לב וטבעוני (אגב - כצמחוני - לא ידעתי שטבעונות היא פגם כלשהו) ולדעתי הוא מחזק בכך מנותחי לב או בעלי מום אחרים ומראה להם שבכל זאת ניתן - כל הכבוד יאיר. אבל מן העבר השני חשתי גם קצת אחרת, כבעל מום איני נוהג לפרסם זאת בראש חוצות פרט למכרי וללא חשיבות מהי מגבלתי חשבתי שזה לא בסדר לנצל זאת כדי להשיג תשומת לב מיוחדת או לקבל טפיחה על השכם. כך או כך אני מוריד בפניו את הכובע על פועלו אבל מעוניין לשמוע מאחרים על תחושותיהם בנושא האם שלט של מנותח לב לא מספיק??? מה לטבעונות ולריצה ??? רהב
 

יאיר1111

New member
האיש והדגל - התלבטות

רהב שלום תודה על תגובתך, לפחות יש בך ניצני מנהיגות מפני שהבעת את רגשותך ברבים. כשרואים שלט שאומר "מנותך-גב וטבעוני" כל אחד יכל לפרשם כראות עיניו. כשאני תליתי על חזי וגבי את השלטים המסר שנסיתי להעביר הוא שאני אמנם מנותח לב בעבר, אך אני אתלט ומסוגל ללכת את כל אורך המרתון עם התורן והדגל רק בזכות בטבעונות. לכן, האחד יחשוב שאני מנותח לב וטבעוני ויש בכך פגם ובזכות סיבות אלו ואחרות אני מסוגל להיות אתלט. והשני יחשוב שאני אמנם מנותח לב אך בזכותה של הטבעונות הגעתי עד הלום. לכן, רהב, לא כפי שחשבת, אין שום פגם בטבעונות, אלא חשיבות בריאותית ממעלה ראשונה (אני טבעוני מזה שלוש שנים). דבר נוסף, רוב האנשים אינם מנהידים אלא נסחפים בזרם ועושים דברים שמקובלים בחברה. אך, ישנם מעטים שהם מנהיגים, הם אלה שמשנים דברים, וברוב המקרים מורדים במוסקמות. אין אני מתבייש בהיותי מנותח לב, הייתי רוצה לעורר את דעת הקהל, במיוחד את אלה שליבם חולה (מחצית מתושבי מדינת ישראל, דרך אגב) וכמו כןלעודד דרך חיים בריאה יותר, דרך הטבעונות. תשומת לב וטפיחות על השכם ממש מעודדות אותי להמשיך בדרכי, אך המטרה האמיתית מאחורי היא להעביר את מסר הבריאות בארץ ולעזור לאחרים שבחרו בדרך דומה לשיפור בריאותם. שוב, ישנם כאלה שמפרגנים לי ומכבדים אותי בדרכי, וכאלה שהקנאה אוכלת אותם, איך הם לא חשבו על זה לפני. איש, איש בדרכו שלו, כגבר, כאישה. דבר נוסף רהב, אני תופעה בתחום המרוצים למרחקים ארוכים ובינוניים, אם יש לך רעיון לשלט בעל ניסוח טוב יותר מ"מנותח-לב וטבעוני" אשמח לקבל כל הצעה. זכור, בעוד שבועיים חל מרוץ עין גדי. אולי אשמע בעצתך והופיע עם שלטים חדשים. תודה על תגובתך, יישר כוח. יאיר ראובן
 

gilsh100

New member
יאיר, בלי קשר למה שכתוב בשלט,

(לדעתי הניסוח המדוייק לא כל כך חשוב) - כל הכבוד לך. אני רואה חשיבות בכך שאנשים כמוך וכמו מג´יק ג´ונסון למשל, מראים שאפשר להתגבר על בעיות גופניות ע"י פעילות ספורטיבית ואחרת, ובכך מראים את הדרך להרבה אנשים אחרים. אגב, איך הסתדרת עם נושא ה(אין) מים במרתון טבריה..? בהצלחה בהמשך הדרך. גיל
 

gilsegev

New member
הליכה, טבעונות ובריאות

יאיר שלום, ראשית, אני רוצה לפתוח בכך שאני מפרגן על הפעילות הגופנית, למרות היותך מנותח לב. יאיר- גם אני הולך באותם תחרויות הליכה בהם אתה משתתף. שנינו בחרנו בספורט מהנה, מלא אתגרים ובמיוחד בריא. מכאן, אינני אוהב, בזאת בלשון המעטה, את אלו המחצינים את בעיותיהם האישיות והצורה בה התגברו עליה. זה עניין שלך אומנם, אבל עצם פתיחת הדיון בפורום בעניין זה מהווה בשבילי הזדמנות להגיב(לא הייתי עושה זאת אם העניין לא היה עולה כאן לדיון). אני אישית חושב שהשלט וגם הדגל, אין להם ולא כלום כדי לתת דוגמא אישית לאותם אנשים אשר עברו ניתוחי לב. זאת ועוד, אינני חושב שטיבעונות היא דבר בריא. אישית, אני נגד תופעות קיצוניות (באותה מידה כמו נגד תופעות של אכילת בשר בצורה מופרזת). זה עניין שלך אבל ספק אם יש בהליכה עם שלט הנושא את העובדה שאתה מנותח לב וטיבעוני אכן רלוונטית. ובעניין ההליכה- בניגוד לטיבעונות, הרי שלהליכה ולהתאוששות חולי לב יש קשר ישיר להתאוששות ולאורח חיים בריא. אני אומנם לא עברתי ניתוח לב אך אין ספק כי ההליכה שינתה את חיי ושיפרה את איכותם. להתראות במירוץ עין גדי, מקצה הליכה ל- 10 ק"מ. לדעתי בלי דגלים ובלי שלטים, אבל כאמור זה עניין שלך.
 

יאיר1111

New member
הליכת כושר

תודה רבה לכל המפרגנים אני מקווה שבקרוב יפרסמו עוד מאמר שכתבתי לאתר השוונג ואז תוכלו לקבל אפשרות לקרא את שכתבתי על מארגני המרתון ועל עמדתם בנושא "אין מים" לאתלטים כמונו. עם דגל או בלי, מרוץ עין גדי הוא בעל חשיבות להלכים מפני שעשרה קילומטרים הם מרחק קלסי למקצים במרחקים בינוניים. עם הדגל אני אמנם מקשה על עצמי, אבל, ניחא, שנה שעברה סיימתי ראשון לקבוצת גיל של עד 40 שנה ועוד עם הדגל. אז גם השנה, בלי להתרברב, אני מזמין את כולם לרדוף אחריי. אנא זכרו שאני מנסה גם לקדם את הליכת-הכושר כספורט עממי בעל חשיבות בריאותית העליונה ביותר. אז, בעוד שבועיים, עם דגל או בלי נתראה בעין גדי ליום שטוף שמש שכולו יום של ספורט, בריאות ואהבה. ויוה עין גדי.
 

Sifurs

New member
תודה על תגובתך הנאורה

נהניתי לקרוא אותה שוב ושוב חשוב לי לדעת כיצד אנשים מתייחסים למוגבלותם. כבר ציינתי בפניך שאיני אדם בריא על אף גילי הצעיר ואולי בשל כך אני חרד להיתפס לרחמים עצמיים או לנסות לזכות בחיבת הקהל בחסד. שנית איני מבין את הצורך להטיף לטבעונות שאולי במקרה שלך הוכיחה את עצמה אך טרם הוכחה כתרופה לחולי לב. הספורט עושה אותך בריא יותר (כך אני מאמין). איני קופיריייטר ולא מעצב סיסמאות אבל משהו בסגנון "מנותח לב - גם אני יכול" או "מנותח לב בדרכים" עם גישה הומוריסטית היה יותר קרוב לקונצנזוס ומבהיר באופן יותר ברור את מטרתך לעודד חולי לב נוספים להתגבר ולעסוק בספורט למען הבריאות. בברכה ודרך צלחה רהב
 

tamarklei

New member
רהב../images/Emo140.gif

כשאני חושבת על גדולים כמוך וכמו אלפסי שעברו תאונות קשות ובכוחות מלאכיים מצליחים לשקם את עצמם אני מתחזקת בעצמי ושומרת את המחשבות הללו לרגעים קשים!
אתה גדול!
 

Sifurs

New member
הנה שרפת לי קלוריה על דמעה../images/Emo150.gif

תודה ואגב אתמול באימון אפילו לאלפסי הגדול עשיתי צרות והוא תפס אותי רק בק"מ ה-17 בעליה. נו מה תגידי על זה ?
 
למעלה