../images/Emo101.gifהאיש והדגל - התלבטות../images/Emo150.gif
קראתי את הכתבה על יאיר וגם נתקלתי בו בכמה תחרויות וחשתי רגשות מעורבים לגבי פועלו של האיש. מצד אחד הוא מצהיר קבל עם ועדה שהוא מנותח לב וטבעוני (אגב - כצמחוני - לא ידעתי שטבעונות היא פגם כלשהו) ולדעתי הוא מחזק בכך מנותחי לב או בעלי מום אחרים ומראה להם שבכל זאת ניתן - כל הכבוד יאיר. אבל מן העבר השני חשתי גם קצת אחרת, כבעל מום איני נוהג לפרסם זאת בראש חוצות פרט למכרי וללא חשיבות מהי מגבלתי חשבתי שזה לא בסדר לנצל זאת כדי להשיג תשומת לב מיוחדת או לקבל טפיחה על השכם. כך או כך אני מוריד בפניו את הכובע על פועלו אבל מעוניין לשמוע מאחרים על תחושותיהם בנושא האם שלט של מנותח לב לא מספיק??? מה לטבעונות ולריצה ??? רהב
קראתי את הכתבה על יאיר וגם נתקלתי בו בכמה תחרויות וחשתי רגשות מעורבים לגבי פועלו של האיש. מצד אחד הוא מצהיר קבל עם ועדה שהוא מנותח לב וטבעוני (אגב - כצמחוני - לא ידעתי שטבעונות היא פגם כלשהו) ולדעתי הוא מחזק בכך מנותחי לב או בעלי מום אחרים ומראה להם שבכל זאת ניתן - כל הכבוד יאיר. אבל מן העבר השני חשתי גם קצת אחרת, כבעל מום איני נוהג לפרסם זאת בראש חוצות פרט למכרי וללא חשיבות מהי מגבלתי חשבתי שזה לא בסדר לנצל זאת כדי להשיג תשומת לב מיוחדת או לקבל טפיחה על השכם. כך או כך אני מוריד בפניו את הכובע על פועלו אבל מעוניין לשמוע מאחרים על תחושותיהם בנושא האם שלט של מנותח לב לא מספיק??? מה לטבעונות ולריצה ??? רהב