בקשת עזרה מחובבי כלבים
רצוי כלבות..

../images/Emo101.gifבקשת עזרה מחובבי כלבים../images/Emo107.gifרצוי כלבות..

מחפשת תמונה של כלבה מניקה גורים בני יומם. התמונה היא לצורך הרצאה בנושא הנקת תאומים שאני עומדת להעביר. אשמח אם תוכלו לשרשר תמונות לכאן או לשלוח למייל [email protected]
ולמי שרוצה יותר פירוט - אתמול העברתי סדנת הכנה להנקת תאומים. בין המשתתפים היו זוג וטרינרים מקסים. היא בהריון תאומים, שבוע 35. בשלב מסויים של הסדנא, דיברתי על כך שמאד חבל שמפרידים אמא ותינוקות מייד אחרי לידה או ניתוח קיסרי. הסברתי כמה זה עלול להפריע להנקה ואף אמרתי שהאדם הוא החיה היחידה שבה הצאצאים מופרדים מהאם מייד לאחר הלידה. שאלתי את הוטרינרים אם הם מסכימים איתי והם סיפרו לי, להתרגשותי, שכשמיילדים כלבה בניתוח קיסרי, מחברים לה את הגורים עוד לפני שהיא מתעוררת מהרדמה. זה מתחבר לי מאד לבקשה שלי מהצוות הרפואי לתת לאשה להניק אחרי קיסרי (כמובן, אם זה מה שהיא רוצה) ולכן, חשובה לי התמונה. אם למישהו יש תמונה של כלבה שמניקה אחרי ניתוח, עוד יותר טוב אך לא מחוייב המציאות (התמונה להמחשה בלבד).
 

ורדה 1

New member
הנה תמונה של כלבה של חברים התמונה צולמה מספר שעות לאחר ההמלטה, שהיתה בניתוח קיסרי.
 

ורדה 1

New member
ואם רוצים לראות בבירור עד כמה הם קטנים הנה תמונה של הגורים לבד ../images/Emo26.gif
 

שירי110

New member
לנועה

אני לא יודעת מה המסר שאת מנסה להעביר ואני בטוחה שהתמונה נועדה להמחיש משהו חיובי. חשבתי בכל זאת לשתף אותך בהרגשה האישית שלי - אולי זה יעזור לך בהרצאה ואולי רק ידליק נורה... לי היה מאד קשה עם נושא ההנקה. הרגשתי כמו פרה / מחלבה. על אחת כמה וכמה אם היו לי תאומים - כל אחד תלוי על ציצי אחר (לא סקסי במיוחד...) בקיצור, אני לא יודעת למה תשמש התמונה, אבל לי באופן אישי אנלוגיה לכלבה שמניקה הרבה גורים הייתה עושה עוד יותר רע. שוב - אני לא יודעת על מה ההרצאה ולא מעבירה ביקורת - רק משתפת בתחושות האישיות שלי. בכל מקרה, בהצלחה!
 
../images/Emo51.gifעל השיתוף

ההרצאה לא מיועדת לנשים שמניקות תאומים אלא לצוות רפואי שלא מאפשר הנקה אחרי ניתוח קיסרי. המסר הוא שאפשר להוציא אשה (שמעוניינת בכך) מחדר הניתוח לחדר לידה ולאפשר לה להניק את ילדיה. יש כבר בתי חולים שעושים את זה אבל לצערי הם במיעוט. הנקה בשעה הראשונה לאחר לידה יכולה לחסוך הרבה מאד בעיות בהנקה של כל ילד ובמיוחד תאומים. זה אפשרי ואני מנסה להשתמש בדוגמא קיצונית כדי לעורר את הצוות הרפואי לתת לעניין מחשבה. אני אמא לשני זוגות תאומים בעצמי. את מאיה ויובל הנקתי עד גיל שנתיים ואת שירה ורוני, עד שנתיים וחמישה חודשים. אני גם מנהלת פורום הנקת תאומים בתפוז. הנשים שיבואו להרצאה ומניקות תאומים, הן מניקות ותיקות שמרגישות מספיק בטוח עם ההנקה שלהן וחושבות שזה יפה עד כדי כך, שמרשות לי להשתמש בתמונות שלהן לצורך ההרצאה. אני ממש לא חושבת שהן ירגישו רע עם התמונה. אני חושבת שזה מדהים שלמרות התחושות הלא נעימות שהיו לך מהנקת תאומים, הנקת את תאומייך. זה ממש לא פשוט.
על השיתוף האישי. לפני הרצאה כזו, תמיד טוב לשמוע תובנות של בעלות נסיון.
 
חייבת לומר שמאוד מסכימה עם נועה

אין לי אמנם תאומים, אך היתה לי לידה בניתוח קיסרי, לא רק שלא אפשרו לי להניק את התינוק שלי, אלא בקושי הראו לי אותו. זה תסכל אותי ממש, כי כ"כ היה חשוב לי להניק. היום אני כמובן מניקה, התעקשתי על זה כ"כ ולא ויתרתי, הנקה מלאה, ומאוד שמחה ע"כ, יחד עם זאת חשוב שהצוות הרפואי ישתף פעולה עם היולדת ויאפשר לה להניק, ושיניחו את התינוק על חזה של היולדת. נועה, את עושה עבודה מבורכת, שיהיה בהצלחה והלוואי שזה יניב פירות.
 

sarit1271

New member
אני ילדתי בקיסרי את שני הילדים ואת

שניהם הצלחתי להניק אפילו שלא ראיתי אותם מיד אלה אחרי כמה שעות. ההתאוששות לא היתה קלה מהרדמה ומי בכלל חשב על להניק. כך שכמה שעות לא מונעות הנקה . צריך רק סבלנות. בעיקר שחלק מהתינוקות לא כלכך רוצים לינוק בהתחלה ולפחות לי לקח זמן עד שנהיו רעבים. שרית
 
אני שמחה שאצלך זה לא מנע הנקה

לשמחתי את לא היחידה שהצליחה להניק אחרי ניתוח קיסרי עם נתק מהילדים. העניין הוא שמה שעובד עם ילד אחד, קשה הרבה יותר עם תאומים. שיש אמהות שבגלל ההפרדה מתקשות בהנקה גם אם הן מצליחות בסופו של דבר. העניין הוא שהזמן המתאים להנקה הראשונה הוא מייד אחרי הלידה. כשזה מתקלקל, יש ילדים שישנו ולא יתעוררו. גם לתינוקיה יש חלק גדול בזה. ילד מתעורר לתוך מקום מואר בנאונים שבו שוכבים 50 ילדים בעריסות פלסטיק וצורחים, בהרבה מקרים הוא יעשה שאט דאון ויחזור לישון. זה עלול להתחיל סדרה של בעיות כי בשלב מסויים עלולים "לדחוף" לו בקבוק והתוצאה של זה עלולה להיות פגיעה נוספת בהנקה. לצערי, ראיתי מספיק הנקות שהוחרבו כך וגם מספיק אמהות שנאבקו על הנקה והצליחו אחרי קושי רב מאד שיכול היה להחסך להן. אני אחת מאלו - המאבק על ההנקה של מאיה ויובל אחרי ניתוח קיסרי לקח לי חודשיים של דם, יזע ודמעות. בסופו של דבר קיבלתי יונקים מקסימים שינקו עד אחרי גיל שנתיים אבל המאבק היה מיותר. גם כך קשה לגדל תאומים. שירה ורוני נולדו בלידה רגילה וינקו כבר בחדר לידה. התחלת ההנקה וההורות שלהן היתה כל כך הרבה יותר קלה. לכן, לדעתי חייבים לאפשר לאמא שרוצה, להניק מייד לאחר הניתוח. בהרבה מקרים המגע עם הילדים ממש משכך את הכאבים שאחרי הניתוח.
 
../images/Emo51.gifאמא אווזה

שמחה לשמוע שגם אצלך הנחישות גברה על ההפרדה. מאד מרגש!
 
../images/Emo51.gif רבה - תמונות מדהימות

התמונה הראשונה מזכירה לי כל כך את מאי ז"ל הגולדנית המעורבת שלי שלא זכתה להביא גורים לעולם.... יש לה את אותו החיוך.....
 

סנופה

New member
ועוד אמא כלבה מניקה בטבע

אומנם הם לא בני יומם, אבל אולי זה יהיה טוב בשבילך
 
למעלה