אני צריכה עזרה

ThE PuSsYcAt

New member
../images/Emo101.gif אני צריכה עזרה

אני כותבת בשם קרובת משפחה, נשואה + 3 ילדים הבעיה היא שבעלה מכה אותה ואת הילדים בצורה קשה כבר כמה שנים טובות. בתקופה האחרונה אנחנו עלינו על העניין וניסינו לסייע, אבל היא לא הביעה רצון לעשות משהו (מתוך פחד כמובן). יש לציין שבעלה מתנהג כפסיכופט, הוא לא מאשר לה לצאת מהבית ללא ידיעתו, לא מאשר לה לעבוד, בודק לאן מופנות שיחות הטלפון שלה ואני בטוחה שאני לא צריכה לפרט את ההמשך המובן מאליו. ביום שבת האחרון המצב הגיע לשיאו, הוא היכה אותה בצורה שפשוט זיעזעה אותי! הפנים שלה מושחטות הגוף מלא סימנים כחולים ושלא לדבר על הכאבים שבקושי מאפשרים לה תנועה.. הוא היכה אותה עם מוט, כלי מטבח שהיו בבית וכמובן שעם הידיים והרגליים.. הוא קינח את הלינץ' הנ"ל באיום שאם תתלונן ירצח אותה ואת הילדים.. ולפי מה שאני יודעת יש בסיס לפחד מהאיום של הפסיכופט הזה. כרגע אותה אישה אצלנו בבית, צלמנו את החבלות ואחרי שהיא הביעה רצון לטפל במצב אנחנו רוצים לעזור לה.. עכשיו לפי מה שבררנו פנייה למשטרה תביא אותו למעצר ולהוצאת צו הרחקה נגדו.. אבל הוא יוכל להסתובב חופשי אין משהו שיוכל למנוע ממנו פיזית לגשת לבית ולהכות אותה שוב.. אנחנו די אובדי עצות פה ואני מניחה שברגע שהפסיכופט יבין שאשתו נעלמה הוא יבוא לחפש אותה כאן.. זהו.. מישהו יודע מה לעשות?
 

ThE PuSsYcAt

New member
היא חזרה הביתה...

אני פשוט עובדת עצות.. היא מפחדת שהוא יעשה להם משהו שוב, ובקשר לאן ללכת זה לא בעיה היא יכולה להשאר אצלנו, השאלה מה עושים איתו כדי שלא יוכל לגעת בהם.. מניסיון צו הרחקה לא ירתיע אותו.. הוא ישים עליו פס..
 

שילה1

New member
מיד לתדע את :שרותי הרווחה,ואת

המשטרה.מסרי במשטרה עדות מפורטת ואת פרטיה.הם כבר יעשו את העבודה. צו הרחקה ומצער ירתיע גם ירתיע,אם האישה תגיש תלונה במשטרה,ויפה שעה אחת קודם! ועוד משהו חשוב:צרי קשר עם אחד השכנים,שיודיע לך בזמן אמת על צעקות ומהומה בדירה.והיה ויודיע,התקשרי מיד למשטרה,וספרי כי זו קרובת משפחה,או חברה,וכל השאר. ניידת משטרה תשלח,ויטופל,אלא אם הגברת תתנגד...או אז,השוטר/ת ירשום דו"ח מה רואה וכו',ומניחה שיטופל גם,אך בדרך אחרת.
 

שילה1

New member
לתדע את המורה היועצת בבתי הספר בהם

לומדים הילדים,או את הגננת בגן. הן מחוייבות לדווח הלאה...
 

s h o o s h a

New member
להציל את האשה וילדיה

על פי מה שסיפרת, מצבה של האישה גרוע, בלשון המעטה. אם היא מבקשת לשמור על חייה ועל חיי ילדיה עליה לעזוב את ביתה מייד. היא מוכרחה להבין שהחשש ממה שיקרה אם תישאר והתסריט הידוע של מה שקורה הנו גרוע אלפי מונים מבריחה שלה למקלט לנשים מוכות, שם היא תקבל בראש וראשונה הגנה וכן סיוע וליווי וטיפול והכוונה. היא חייבת להגיש תלונה במשטרה ולא לחזור בה מתלונתה. אם היא קוראת את הדברים אשאל באופן הכי פשוט שאני מכירה: את רוצה לחיות או לא??? בקישורי הפורום ובמאמרי הפורום יש מידע רב לאן לפנות. בדקי את, כותבת ההודעה, את המידע הרלוונטי עבורה ועזרי לה להבין שחזרתה לביתה לא פותרת דבר, רק מגבירה ומאיצה את תקתוק השעון של הפצצה. היא לא יכולה להישאר אצלכם כי אינכם מסוגלים להגן עליה. עובדה שהיא פחדה ובחרה לשוב לביתה. היא מוכרחה להיות מפונה למקום שייתן לה הגנה מלאה, למקום שבו ידו הארוכה והמכה של בן זוגה לא תגיע אליה ואל ילדיה. ולא לחכות למחר. עכשיו!!! לארוז מזוודה ולברוח!!! אם חייה חשובים לה, אם חיי ילדיה חשובים לה, זה המעשה שעליה לעשות. ע כ ש י ו!!! ואָת וכל קרוב משפחה אחר שנמצא בקרבתה צריך לעודד אותה לעשות את הצעד המתבקש, להיות שם כדי לסייע לה פיזית בתהליך, להוביל אותה ולהבהיר לה שמעבר לדלת הזו מחכים לה חיים חדשים. היא צריכה רק לפתוח אותה, את הדלת ויש מספיק אנשים טובים וגופים תומכים שיעזרו לה. אבל, היא מוכרחה לרצות!!! ויש ליידע כמובן את המשטרה בכל חומרת המעשים והתקיפות בהן פגע בה. לא לעשות לו שום הנחות. לא לפחד ממנו. לא לתת לו להשליט טרור בידיעה שזו מספיק מפחידה את כולם ולכן אתם נמנעים מלבצע את הצעד המתבקש. ואת כל הפעילות יש לעשות מעכשיו לעכשיו. לא מחר. היום!! עכשיו!! כן, ברגע זה ממש!! כי על פי תיאורייך, מחר עלול להיות מאוחר...
 

ThE PuSsYcAt

New member
אני אנסה..

היא פשוט כל כך מבוהלת היא כל כך מפחדת.. הלוואי והייתי יכולה להעלות תמונות כדי להראות לכם עד כמה המצב קשה.. המשטרה לא תעזור כאן.. צו הרחקה לא הרתיע אותו בעבר.. למה שהוא ירתיע אותו בהווה?.. כרגע היא לא מוכנה ללכת לאף מקלט המקום היחיד אליו היא מוכנה ללכת הוא בית של קרובים שלנו (המלצנו על העניין משום שאני מניחה שהמקום הראשון שבעלה יחפש בו הוא כאן). מישהו מוכן לברר לי האם יש דרך חוקית לגרום לכך שפיזית הוא לא יכול להתקרב אליה? -חוץ מצו הרחקה כשפי שציין קודם לא ממש מזיז לו..
 

שילה1

New member
רק במקלט לנשים מוכות.והשהייה שם

מותנית בתלונה במשטרה,ואז היא תהייה בטוחה,עד כמה שניתן. ובכלל-למה היא מחכה?
 
טלפון שבור לא יעזור

כל העצות שיגידו לך להגיד לה לא יעזרו כל עוד את מתווכת בין הפורום לבינה, בייחוד כאשר את עונה במקומה בידיעה מראש מה תהיה תגובתה. קיימות כמה אפשרויות: 1. את היא "היא" אבל מסווה את ההודעות כדי שהבעל האלים לא יעלה עליך. אם כך המצב - פעלי על פי העצות שקיבלת כאן ויפה שעה אחת קודם כי אולי לא תהיה עוד שעה אחריה. 2. את אינך "היא". במקרה זה הביאי אותה לכאן ותני לה לקרוא וגם להגיב. כל עוד את משמשת חוצץ בינה לבין המשתתפים כאן - לא תהיה אפקטיביות לשירשור הזה. 3. כל מה שכתבת כאן נכון וכל העדויות המצולמות ברשותך. במקרה זה אי פניה למשטרה בהודעה על אלימות והתעללות הינה עבירה שאת מבצעת. פני את עם החומר למשטרה - ולו לשם "התייעצות" מה לעשות. בכל דרך אחרת השירשור יתמרח בינך לבין משתתפי הפורום ולא יועיל לאיש אלא כניתוח תיאורטי של מצב היפותטי.
 
מסר מדכא

האמת? לא כל כך משנה אם זו "היא", או מי שמתחזה ל"היא". ובכלל הפורום הינו אנונימי והכינויים אנונימיים, כך שאני לא רואה סיבה הגיונית להסתתר מאחורי מישהו ולהחליף זהויות. מה שחשוב הוא הסיפור והמסר שבא בעקבותיו. לצערי אלפי נשים נמצאות בסיטואציה הזו. אז כולנו נאמר לה לפנות למשטרה ולהעלם במעון לנשים מוכות ולצערי זהו גם המוצא היחיד. אבל עם יד על הלב, "צו הרחקה" שקול בעיני כמו "מעצר בית". או במילים אחרות, אין לו שום משמעות. העבריין חופשי לרדוף את קורבנו. לצערי בתי המשפט ממשיכים לצאת ידי חובתם בהטלת "עונשים" שאינם מרתיעים בעליל. גבר אלים, או כל עבריין אחר, לא יתייחס כלל לפסק הדין הזה. לדעתי רק סגירה הרמטית מאחורי סורג ובריח לשנים רבות תמנע מעשי פשע. ולגבי מעון לנשים מוכות. המוסד הזה אסור שיתקיים בכלל במדינה נורמלית שיודעת להגן על אזרחיותיה. למעשה הוא מהווה הוכחה ניצחת לכך שאין אכיפה ואין הרתעה. מה שקורה בפועל הוא שהנשים, קורבנות מעשי האלימות, חייבות לברוח ל"מוסד מקלט" כמו ל"עיר מקלט" של ימי התנ"ך ואילו העבריינים מסתובבים להם חופשי וממשיכים להטיל את אימתם. רק שאצלנו הדבר הנורא הזה השתרש כמובן מאליו. לצערי לא אוכל לומר לך דברים יותר מרגיעים. במציאות העגומה שלנו זה כל מה שנותר לך לעשות, הרע במיעוטו. לפחות תצילי את חייך. בהצלחה.
 

Signals

New member
אם אתה לא רואה סיבה הגיונית

להחלפת הזהויות, מכאן שאני לא רואה סיבה לציין את ההסקה האידיוטית שלך לגביי המקרה אם הוא אנונימי או לא.
 

שירה 4444

New member
הגנה על הילדים

ישנו חוק במדינת ישראל המחייב כל אדם - כל אדם - אשר יודע שהורים לילדים מתעללים בהם - לדווח על כך לפקיד סעד או למשטרה וזאת ללא דיחוי.. ללפי מה שאת מתארת הילדים גם הם קורבנות לאלימות פזיית ואני מתארת לעצמי שגם לאלימות נפשית לאור עדותם את מעשי האלימות של האב כלפי האם. אז אנא ממך, אם את רוצה לעזור, פני את ללשכת רווחה באזור מגורי האישה, בקשי לדבר עם פקידת סעד לחוק הנוער, וספרי לה את כל מה שאת יודעת... ועוד דבר אחרון שיכול להקל עלייך לעשות זאת - אני חושבת את לא חייבת בכלל להזדהות. אני חושבת את יכולה למסור את כל המידע הזה באמצעות הטלפון ולא למסור את זהותך. בתחילת השיחה שאלי את פקידת הסעד על כך. היא כבר תצטרך ללכת ולבדוק את הפניה שלך לעומק... בהצלחה, ועזרי לה ולילדיה... נשמע מצב קשה ומסוכן...
 
למעלה