שרשור קניות

tokit

New member
תתחדשי!!

אגב, הפשיונט אינה מוגבלת ותצטרף לקולקציה הקבועה. אני אישית מחכה שהיא תגיע בגרסת refill. היא מהממת!
 
את בטוחה ?

לי אמרו שהיא מוגבלת, ובגלל זה מאוד מאוד התלבטתי לגביה, כי לא ראיתי צבע כזה מעולם, וכמו שאמרו פה - בתיחום הקו התחתון של העין היא ממש מטריפה. אם את בטוחה שהיא תיכנס לקולקציה, אני נרגעתי וגם אני מחכה שהיא תגיע בrefill ! [לא יכולה לסבול בודדות, וזה חוסך לי המון כסף כשמגיעות קולקציות חדשות :]]
 

tokit

New member
זה מה שאמרו לי בחנות אצלי

וזה גם מה שכתוב באתר. מצד שני, אני לא יודעת כמה זמן ייקח עד שיגיע הרפיל. אישית, גם מאוד התלהבתי מהצבע ורציתי לקנות אבל ויתרתי לטובת הנוחות של הרפיל.
 
עדיין לא ראיתי אותה במציאות

אבל לפי האתר ולפי התיאורים כאן, אני לא ממש מבינה איך אפשר להשתמש בצללית הזו בלי להראות כמו קריקטורה של ברבי. היא שקופה יותר במציאות? היא עדינה? מה אני מפספסת, מה הקטע של הצצלית הזו שכולכן מתלהבות ממנה?
 

tokit

New member
צריך לשלב אותה עם עוד צבעים

ואז האפקט מקסים! הצבע פשוט יפה והמרקם מאט ודק.
 

tokit

New member
אל תשכחי..

שמדובר בכמות יותר קטנה מאשר הצלליות הרגילות ושאם מישהי לא אוהבת 2 מתוך 6 הגוונים זה כבר לא ממש משתלם.. מה גם, שבאופן אובייקטיבי, יש אנשים שעבורם 210 ש"ח זה הרבה כסף להוציא על צלליות..
 
באמת? הייתי בטוחה שהכמות אותה

כמות, ובגלל שצללית מילוי עולה 59 ש"ח, אז עשיתי חישוב מהיר וסברתי ש210 יוצא משתלם אבל את צודקת, אם לא אוהבים את כל הגוונים (למרות שלא ברור איך אפשר לא לאהוב את כל הגוונים
), אז זה באמת כבר לא עד כדי כך משתלם
 
אז מה הנזק להיום???

גם אני לא יכולתי לעמוד בפיתוי, וכבר בצהריים התייצבתי במאק עזריאלי. חלק מהדברים נקנו מהקולקציה וחלק השלמות של דברים שרציתי ולהלן הנזק: מקולקציית החגים: הסט של מברשות העיניים והסט של הצלליות החמות.(אין מילים מדהים, מדהים, מדהים אני רק חושבת על הטיסה הקרובה שלי וממש מאושרת מהקנייה במיוחד מהמברשות, למרות שמאוד רציתי את זו של הפנים - ויש לי חלק מהדברים של מאק בגודל מקורי /יצרנים אחרים החלטתי שבחו"ל באופן זמני אני אוכל להשתמש בספוגית) מקולקציית נוקטורל נקנו הצללית הכחולה Wait till dark והגוון הורוד אדמדם Passionate. קולקציית Studio mists נקנה הסומק המקסים הפינק. מהמוצרים הקבועים נקנו: שיידסטיק בגוון Shimersand פיינט בגוון Graphito (לא רוצה בכלי זכוכית... בינתיים...) Shroom Espresso Plumage Cranbery אהה וגם נקנה המייק אפ המינרלי מהמשרדים שלהם במחיר מאפר ואני מקווה שהמייק אפ הנ"ל יהיה שמיש. זהו עוד יום תם ונשלם, ועוד סכום לא מבוטל ירד לי מכרטיס האשראי... אבל מה העיקר שמויייי כיף לי.
 

tokit

New member
יופי של קניה, תתחדשי!!

אגב, סתם מעניין, למה את לא יכולה לקחת איתך לחו"ל את המברשות בגודל רגיל??
 
אני נוסעת

לחודש לתאילנד , לא לאירופה ....חחחח
י שלי המון המון מברשות ואת סט מברשות הפנים יש לי בגודל מלא, למרות שתאמיני לי הוא לא פחות מדגדג לי... (האון ליין אקסקלוסיב ) קרץ לי יותר אבל בהרכבה של 2 הסטים בנפרד זה יוצא זול יותר. בכל מקרה אני אשן על זה בסופ"ש.
 

muesli

New member
אפשר פירוט?

על הסטים של המברשות? מה יש בהן ומה השימושים של המברשות... מרוב רשימה של מספרי מברשות באתר הלכתי לאיבוד אם זה מה שאני צריכה או לא. תודה!
 
לא אין להם

אבל במהלך שיטוטי אתמול וכל הקניות החלטתי לנסוע I.D ולקנות מהמרכז שלהם את המייק אפ המינרלי. מצטערת אם זה לא היה מובן.
 
המרכז שלהם

נמצא ביגאל אלון 159 ת"א יש להם שם את כל המוצרים בסטנד גדול מה שלא תמיד את יכולה למצוא אצל קוסמטיקאית. אני יכולה לומר שמנסיון שלי באזור פ"ת חלק אין להם, חלק אין להם טסטרים מה שמקשה על בחירת הגוון וגם חלק לא יכולות לעשות הנחת מאפר... החלטתי שאני נוסעת לשם בודקת את הגוון, מקבלת הנחת מאפר ובודקת. אם אני מרוצה? אם יש לך עור בעייתי אל תיקני אם העור שלך יחסית חלק ואת רוצה כיסוי מינימלי אבל אוורירי לכי על זה. הוא מותיר את הפנים כמו משי אבל לא נותן כיסוי כמו מייק אפ נוזלי או מוצק. השתמשתי בו רק היום בבוקר והא סבבה אני עוד צריכה להשתמש יותר בשביל לקבל רשמים יותר אמיתיים. דרך אגב הם משווקים אותה עם מברשת קבוקי אני לא התלהבתי ממנה (איך אפשר בכלל להתלהב כשיש את מברשת 182???) אין מה להשוות מבחינת המברשות 182 לוקחת בלי שום בעייה.
 
תודה!

הפ פתוחים כל הזמן לקהל הרחב? או שצריך להתקשר ולתאם פגישה כי רוצים לבוא לקנות?
 
פתוחים בין 8-17

ואם זה מעניין אותך, הם עושים הרבה "ימי עיון" על מוצרי האיפור שלהם עם הנחה, הדגמה וכיבוד קל. אם זה מעניין אותך את יכולה לפנות אליהם או שאני אתן לך במסר את הטלפון של האחראית על כל נושא האיפור. אני לא הלכתי כי הם עשו את זה ב 11 בבוקר אני אומנם עובדת אבל השעה...אוף... לא לכאן ולא לכאן זה בשבילי להפסיד יום עבודה שלם ולמרוח מייק אפ אני כבר יודעת...אני החלטתי לוותר.
 
למעלה