שרשור קניות

חזרתי מעזריאלי - רשמים ../images/Emo9.gif

הייתי במאק בעזריאלי [החלפתי גלוס בגלוס אחר, russian red המהמם], והסתכלתי על הקולקציות החדשות שהגיעו. הקולקציה של הגבות - נראית לי די מיותרת... מסקרה שקופה לגבות וצללית למילוי לדעתי עושים עבודה טובה יותר, לשיקולכן. קולקציית הסטים - הסט של המברשות לפנים, אם מישהי מעוניינת בזה, לרוץ מהר ולחטוף את זה. אני הייתי שם בשעה 12, שזה בערך שלוש שעות אחרי הפתיחה, ואמרו לי שהסט הזה כבר מתחסל בקצב, ובצדק, יש שם שתי מברשות למייק אפ, מברשת סומק ומבקשת לקונסילר. ממליצה. שאר הסטים של המברשות גם נראים מאוד קורצים, יש שם את כל המברשות הנחוצות. הפלטות של העיניים והשפתיים - מכסות סקאלה נכבדה של גוונים, שווה הצצה, כל אחת יכולה למצוא שם את הצבעים שלה לדעתי. הסטים של השפתונים והגלוס - השפתונים ממש יפים, הגלוסים באריזה מאוד מאוד קטנה... לשימוש כנקודת אור במרכז השפה הם מדהימים. לדעתי חבל להשתמש בהם יותר מדי כי הם כאלה קטנים שנראה שאחרי שני שימושים זה נגמר :) האריזות מדהימות, ממש מיוחדות. זה אחד הדברים שממש גורמים לרצות לקנות משהו..! וקולקציית נוקטורל - וואו. באמת, כל דבר שיש שם פשוט מהמם - והדברים גם מתחסלים מאוד מהר. תבלו
 
ועוד דבר קטן

למי שהייתה בעזריאלי ונלחצה מזה שאין יותר את פיינט bare canvas - תירגעו. אמרו לי שאמור להגיע מלאי חדש בקרוב, והפיינט-פוטס עדיין לא באופק.
 

lady mika

New member
../images/Emo2.gif על איזה גלוסים אנחנו מדברות?

הליפ ג'לי המוקטן בארץ?
 

tokit

New member
לא.

היא מדברת על סטים של שני שפתונים בגודל מלא פלוס גלוס בגודל מוקטן. אגב, יחד עם הליפ ג'לי המוקטן יגיעו גם שני סטים של גלוסים מוקטנים, באותו הגודל כמו שהיא ראתה היום. אבל רק גלוסים.
 

tokit

New member
הגלוסים רק נראים מאוד קטנים, אבל

הם לא. יש בהם בערך חצי מהכמות שיש בגלוס רגיל, שזה לא מעט..
 

BRUKIK

New member
ואני הייתי ברמת אביב...

אז ככה - קודם כל נו נו נו למוכרת בעזריאלי שאמרה לי שקולקציית הגבות לא תגיע היום. לא לענין. אני דווקא מוצאת שעפרון השעווה מצוין לקיבוע הגבות. הוא מחזיק אותן יותר טוב מאשר המסקרה השקופה. אהבתי ולקחתי את ה- WHEAT. לקחתי גם את הפיינט DEEP SHADOW המדהים, אבל לצערי את BARE CANVAS לא היה...לגבי הסטים - הם אכן מקסימים אבל פחות פרקטיים לדעתי..
 

ר V י ט ל

New member
איך הצלחת לא לקנות ?

אני מבואסת כי כנראה שאני לא אצליח להגיע לת"א בשבוע הקרוב
(לחץ נוראי בעבודה). ודווקא התכוונתי לקנות את הסט המתחסל של מברשות הפנים ואת הסט החם של הצלליות. חבל שאין עדיין סניף בחיפה...
 

sh12sh

New member
הסטים של המברשות

הן במחיר זהה לכל הסטים, גם עליהן אין הנחת מאפר? נראה לכן שמחר בבוקר עוד ישאר.........?
 

tokit

New member
כן, המחיר זהה לכל הסטים

ולא, אין הנחת מאפר.
 
גם אני ביקרתי בעזריאלי..

לא יכולתי להתאפק, אז קניתי את הסט מברשות לפנים - כי אני נוסעת הרבה וזה נראה לי פתרון נוח. את הסט המעושן לעיניים - רוב הצבעים קיימים ברגיל, אבל לי אין אותם. את הסט החם לשפתיים - אין לי כרגע כמעט שפתונים והחלטתי לנסות. בנוסף קניתי את הצללית הכחולה מנוקטורנל, ואת העפרון לגבות. ועכשיו אני קצת מצטערת שלא לקחתי עוד סט, אבל זה כל כך יקר..
 
בדיוק! זה יקר בטירוף...

שאני מתלבטת כ"כ כבר כמה ימים מה לקנות
אני הולכת מחר ואני שוקלת לבלות הלילה בצומת הקרובה לביתי
 
טוב ת'כלס זה לא יקר בטירוף

אבל כשרוצים את כל הסטים *חמדנים* + הקולקציה *חמדנים* אז זה יוצא יקר
 

TWIDLDI

New member
גמני הייתי. וואו. שיגעון.

הדברים הרבה יותר יפים במציאות מאשר בתמונות, למרות שהסטים כבר היו ככה נגועים כהוגן וראו שכבר עברו עליהם כמה ידיים (או מקלוני אוזניים) מהבוקר. האריזות השנה מהיפות שראיתי, אם כי גם הסטים באריזה הסינית משנה שעברו הטריפו אותי. המברשות - למי שטרם ראתה, הם עסקת המאה. 4-5 מברשות ב-305 שקלים. לא התאפקתי וקניתי קיט עיניים מעושנות וקיט גוונים חמים במחיר 210 שקלים האחד. סך הכל לא נורא בשביל 6 צלליות באריזה מהודרת ומברשת. אני מאוד מאוד מתפתה להשתמש בהם לעצמי אבל ייתכן ואתן אותן כמתנות בסופו של דבר. ונוקטורנל - פשוט נהרסתי. נרכשו: שני הפיגמנטים סאבטל ו-אנטרמוב כי הם פשוט מטריפים ופיגמנטים זה אולי הדבר האהוב שלי ואני מטפחת אוסף לתפארת, צלליות: פאשיונט (ח ו ב ה ! - הבנות הלכו עם הצבע הזה, ורוד פוקסיה לוהט, מתחת לעין וזה נראה מדהים בניגוד לכל הגיון) ו-אנדלס לאב כי היא סגול מטריף מאט. והלק השחור נוקטורנל שמעטר עכשיו את ציפורני ועונה על כל הציפיות. בליפסטיקים קניתי את אמברייסאבל המדהים והחזקתי את עצמי ממש לא להשתגע עם עוד ליפסטיקים וגלוסים כי באמת אי אפשר יותר. היה כיף כיף.
 

TWIDLDI

New member
שכחתי!!! מוצרי הגבות!!!

נרכשו שני עפרונות שעווה - השקוף ובצבע שלי. עושה רושם של מוצר מעולה. הצלליות גם נחמדות מאוד - זה סט של שני גוונים כאשר אחד בצבע גבה והשני בגוון בהיר להדגשה. עושה רושם שהן קצת שקופות יותר מהצלליות הרגילות. האריזות מהממות ורק חסרה מברשת זוית קטנטנה...
 
למעלה