חוב מראש השנה וסיומי סדנת תיק

../images/Emo100.gifחוב מראש השנה וסיומי סדנת תיק

אז אחרי שנזפתי כאן במי שמעלה דברים לראש השנה לקראת יום כיפור.. הנה תיבת ברכות שעשינו בארוע המשפחתי לראש השנה (פרטים בבלוג) אעלה בהמשך היום "מיני סדנה מצולמת" למסיימות התיק של יפית (בעידודה כמובן..) כך שנוכל לסיים אותו בשלום, היתה סדנא נהדרת ושמחתי מאוד להכיר אתכן
 
והנה התיק מהסדנא../images/Emo13.gif

וכמו שכתבתי.. צילמתי את השלבים האחרונים אז מישהיא מעוניינת שאעלה אותם? כהדרכונת מצולמת?
 
ואזהרה קטנה לגבי סיום התיק..

שלי עדיין לא גמור כי החלטתי (באומץ? בטיפשות??) "לחזק" עם ספריי דבק את החלק העליון.. טמטום גמור.. הנה מה שקרה בתמונה המצורפת. אבל, זה רק יגרום לי להוסיף אפליקציה קטנה שגם ככה חשקתי בה (נראה לי שכתום מדי הלמעלה.. בקיצור, יפית -
 

סיגלין

New member
וואוו איזה בחירה אמיצה של בדים

יצא לך מקסים
שימי פרח קרושה במקום אפליקציה.. שלחתי לך מסר .
 

tistisy

New member
יצא לך מקסים !!!

כל הכבוד שסיימת אותו ראשונה.. הוא יפיפה
אני מקווה שתהני ממנו ומאוד שמחתי להכיר אותך.
 
../images/Emo9.gif תודה!

נראה לי שנלחצתי מהעובדה שכולן תקתקו את הרוכסן שלהן שזה הכניס בי דרייב לסיים.. ושלא תחשבי שאני לא אגיע לפרח המובטח! אבל אולי לתיק הבא.. תודה על הכל
 

ענתיס

New member
התיק מדהים ובחירת הבדים מוצלחת

אני מבינה שאת התיק הכנתם בסדנא, כל כך יפה שממש מתחשק לתפור ישנה איזו שהיא הדרכה, או סקיצה אשמח מאוד יישר כוח ענת
 

גילעדית

New member
אני יותר מאשמח לקבל הדרכונת של סיום התיק../images/Emo140.gif

והתיק שלך יצא יפיפה. מאד אהבתי את הבחירה של הבדים. דווקא הכתום מאד יפה בעיני, והוא הולך עם בגדים חומים וירוקים ובז'ים, כך שהוא מאד שימושי. שמחתי מאד להכיר אותך ומקווה שניפגש שוב
 

holly hobi

New member
שנה טובה, שנה באה, לה לה לה לה

איזה רעיון חמוד. והתיק יצא משגע. כמו שהבנות כתוב - פרח קטן ואת מסודרת
 

nati120

New member
רעיון מגניב לקופסא!והתיק מקסים...

לא הייתי חושבת לשלב כאלו בדים-ויצא לך מהמם! הדרכה? בטח! אולי זה יגרום לי לנסות
(יש לי פוביית תיקים)
 

izmeralda15

New member
יצא לך תיק מקסים!!

גם הרעיון של תיבת הדואר מתוק...בימינו אנו, שהילדים יודעים מה זה SMS וצ'טים לא תזיק איזו תיבה כזאת באזור
 
במבט ראשון היו אומרים שהצבעים מנוגדים ברמות

אבל השילוב בין ירוק לכתום מהממם בעיניי.
אהבתי מאוד תתחדשי
 
למעלה