תראי, תמיד אפשר למצוא חברות ...

השאלה אם זה לצורך אינטרס מסויים (עבודה/אוניברסיטה/תחביב מסויים/צבא) או שזו חברות טהורה גם מחוץ לאותה מסגרת. לא תמיד קל לעשות את המעבר הזה ולא תמיד זה מצליח!
 

ס א ט י ן

New member
לא...

פשוט כשאת שייכת למקום מסויים...אז, לא יודעת, החברות פשוט נוצרת... אם לעבור עם זה הלאה ליציאות וכאלה...מה הבעיה עם זה בעצם?
 

RVD18

New member
נראה לי שחיפשוש התכוונה

שבלימודים/צבא/עבודה זה יותר אנשים שנמצאים איתם כל הזמן, כל יום ויש יותר מכנה משותף ועל מה לדבר ויותר קל להתחבר.
 

ס א ט י ן

New member
ברור

אבל גם במקומות אחרים (כמו החדר כושר שכבר הזכרתי) יכולות להווצר חברויות...אני הכרתי שם את הבחור שאני כל הזמן מדברת עליו....
 

RVD18

New member
נכון בכל מקום אפשר

רק שיש מקומות שזה יותר קל בהם :) מרוב שנמצאים ביחד כל הזמן מכירים יותר טוב את האנשים ומשם הדרך יותר קצרה...
 

RVD18

New member
זה לא כזה פשוט

לא תמיד נופלים על אנשים שמסתדרים איתם... נכון שצריך להשקיע כדי להחזיק קשרים...אבל לא תמיד יש את החיבור הזה מלכתחילה..והיא לא יכולה לעבור למקום אחר, אני מניח...(בצבא...)
 

nightfairy86

New member
אולי תבקשי לעבור בסיס?...

מתי את משתחררת? אם את לקראת סוף השחרור את יכולה לקחת קורס פסיכומטרי שגם ימלא לך את הזמן וגם תכירי אנשים. וגם אם את לא ממש לקראת הסוף - אחרי הצבא את יוצאת לעולם חדש. זה לא שאת כרגע במקום עבודה קבוע, בלי חברים וכו' וזה מצב קבוע שלא ישתנה בשנים הקרובות. אחרי הצבא את יכולה ללכת לעשות טיול ולהכיר מלא אנשים שם, או למצוא עבודה קבועה, להתחיל ללמוד ואז יהיו לך מלא אופציות להכיר ולהתחבר.
 

hck

New member
עולם ממש מוזר

גם אני חולק את אותם הרגשות כמו שלך , וראיתי שיש עוד מספר גברים בשירשור הזה שמרגישים או הרגישו כך בעבר. מתישהוא את תפגשי את החבר שלך - זו פשוט שאלה של זמן. אני רק מקווה שלא יקח לך הרבה זמן כמו שלי לוקח ... בכל אופן, את יכולה בתור התחלה למלא כמה פרטים בסיסים בכרטיס האישי שלך בתפוז כמו גיל,מין, וכמובן במצב המשפחתי "פנויה ומחפשת"... והשאר כבר יתחיל לזרום מאליו.
 
למעלה