HELP אנא עזרה דחופה

המחובר

New member
../images/Emo10.gifHELP אנא עזרה דחופה

הבוקר מצאתי גור חתולים כבן שבוע מתוק מקסים ויפיפה לקחתי אותו לוטירנר קניתי לו בקבוק ותחליף חלב והבאתי אותו הבייתהץ פה מתחילה הבעיה פצה החתולה שלי משתגעת מקנאה ולא מקבלת אותו יפה היא נוהמת עלינו מתכרבלת בפינה ומסרבת לזוז לאכול ובכלל היא הבהירה לנו שזה או הוא או היא ולכן אנו מחפשים לו בית בדחיפות אנא עיזרו לנו לעזור לו אם דרושה תמונה כמובן שכבר יש רק תגידו נ.ב נשמח גם לפחות לבית זמני....
 
חדש מהבוקר -

אני מציעה שתתנו לחתולה ולכם קצת זמן להתרגל. יש לי נסיון מסויים עם פולשים כאלו, גם עם חתולות הבית הנוכחיות שלי וגם עם החתולים הקודמים שגדלתי. בכל מקרה ומקרה הגור הפולש התקבל בנשיפות של כעס...לפעמים באופן מיידי ולפעמים רק כאשר הגור כבר התחיל להסתובב בבית. אבל אחר כך הענינים נרגעו. אחת החתולות שלי אפילו למדה לקבל גורה שהייתה "יונקת" ממנה על אף שכמובן לא היה בפטמות שלה חלב. האם אתם יכולים, לפחות בנתיים, להפריד בין הגור לחתולה באופן מלאכותי - לסגור אותו באחד מחדרי הבית?
 

יוקה

New member
התנהגותה טבעית וצפויה.

אם תפרידו את הגור ותקצו לו פינה סגורה, תוך ימים ספורים היא תקבל אותו ואת המצב החדש כעובדה מוגמרת. יש אפילו סיכוי שכשיגדל קצת היא תעזור לכם במלאכת הניקוי שלו (ליקוקים וכו') ואולי אפילו תשרור חיבה גדולה לקטנצ'יק. הפצפון פלש לטריטוריה שלה, מאיים על "ריבונותה" וגורם לה אי נוחות רבה וחוסר בטחון. בנוסף, אתם נושאים עליכם את ריחו של הקטן. חשוב מאוד להרעיף עליה המון אהבה ולחסוך ממנה בינתיים את מראה הטיפול שלכם בגורון. היא צריכה להרגיש שמעמדה לא מאויים ולא מעורער. היא עלולה להמשיך להתעלם מכם עוד זמן קצר, עד שתתרגל לריח החדש ולמצב. אל תתייאשו. בת כמה הגברת פצה? יש חשיבות גם לגיל שלה. מנסיוני - חשבתי ש"איבדתי" לחלוטין את נושי, חתולתי היותר ותיקה כשהבאתי את טילי הגורה. אפשר אפילו למצוא כאן את הדיווחים שלי מלפני 4- 4.5 חודשים. השתיים כל כך אוהבות היום אחת את השניה שקשה לתאר. ממש אידיליה. דאגתי כל הזמן לחזק את בטחונה של נושי ולהבהיר לה שהיא המלכה הבלתי מעורערת. היום - כל אחת מהן בטוחה שהיא כזו. תמונה תשמח אותנו בכל מקרה וללא קשר.
 

GeJuFan

New member
קודם כל, ברור שהיא מתפלצת דבר זר

ולא ברור נכנס לה לטריטוריה, התשובה לזה היא השמת החתול בחדר שלך ולאסור לפצה גישה לחדר למשך שבועות אחדים. דבר שני, הוטרינר הסביר לך את כל הטיפול בגור? צריך לחמם את הגור, אתה יכול להעזר בבקבוק מים חמים מיוחד לכסות את הבקבוק במגבת ולהניח את הגור עליו. אפשר להוסיף שעון שיזכיר לגור את ליבה של אימו. להחליף את המים כל כמה שעות(משהו כמו 4) עצה שלי להשאיר את המזגן דולק בחדר על חום. דבר שני הוא צריך לאכול כל שלוש שעות במקסימום. לגבי צוואה ופיפי, אם צמר גפן לח במעט מים מחוממים לנגב לו את התחת בשביל שיעשה פיפי וקקי. עוד דבר שים מתחת לגור בזמן שאתה מנקה אותו כמה שכבות של נייר טואלט ככה שאם משהו יתפספס לך זה יפול על הנייר ולא הריצפה. אהה כמובן אני מציעה לקנות עוד כמה שעונים ולכוון אותם לשעות קבועות ככה שלא תשכח לכוון אותם בין האכלה להאכלה. עוד דבר אם אתה גר אם עוד אנשים בבית אני מציעה לשים קומקום קטן בחדרך ככה שלא תעיר את כל הבית בעודך מכין לו את האוכל. האם אתה תלמיד? אם כן כדאי מאוד שתמצא מישהו שיוכל לטפל בו בזמן שאתה בבית הספר אלא אם כן יש לך אפשרות להישאר בבית(וכמובן רק ברשות ההורים).
 

לימור י

New member
לא למנוע ממנה גישה לחדר שלך !!!!!

בהנחה שהפרטים בכרטיס האישי הם נכונים אז אני מניחה שאתה כבר מתגורר לבד או עם שותפים. בכל אופן אם החתולה הותיקה רגילה לשהות הרבה בחדר שלך אז ממש לא מומלץ למנוע ממנה גישה לשם פתאום, רצוי להחזיק את הגור בחדר "משני" חדר האמבטיה, או חדר כביסה, משהוא שלא יפגע יותר מדי בטריטוריה של החתולה הותיקה. עם הזמן אפשר יהיה להכיר בינהם בהדרגה מאחר ומדובר בגור קטן מאוד אני מניחה שהם בסוף יסתדרו לא רע.
 

Cats Welfare

New member
אנא שים תמונה!

וחוצמזה, אם לכם אין בעיה לגדל אותו - יש דרכים להרגיל את החתולה. לפרטים, פנו לעמותה למען החתול לייעוץ: [email protected]
 
למעלה