להיתאהב בסטרייטית...

../images/Emo10.gifלהיתאהב בסטרייטית...../images/Emo70.gif

אני בטוחה שלכול אחת קרה שהיא היתאהבה בסטרייטית... מה אתן היית עושות או עשיתן?! +^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+ לספר לה, לא לספר...? להגיד לחברה שהכי קרובה אלייך או לחברה שהכי קרובה לילדה שהיתאהבת בה..? לשתוק.. לנסות לשכוח אותה...(קשה..)? +^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+
 

שנדי25

New member
מה זאת אומרת?

נעים מאד!! אני סטרייטית ומאוהבת בלסבית.... עולם מוזר
 

מירייי20

New member
טוב..

לא חשבתי שזה הגיוני.כי חשבתי שעם סטרייטית היא סטרייטית אז היא נמשכת רק לבנים, טוב שיהיה..
 

שנדי25

New member
אוף..אני

לא יודעת אם אני נמשכת אליה.. אני רק יודעת שהיא לא יוצאת לי מהראש היא ורק היא................
 
כן... הגיוני..

היה לי פעם סיפור דומה... שסטרייטית היתאהבה בי... :)... הכול.. התחיל.... בתחילת שנת הלימודים.... היא הייתה שנה אחת מעליי..(י'ב) וישר סמתי לב לילדה הזאת... היא באמת מהממת... אבל היו 2 בעיות... היא סטרייטית והיה לה חבר=> כבר שנה וחצי... ואיזה יום אחד... היא ביקשה ממני סיגריה... במחששה של הביצפר.. והתחלנו לדבר.. הכרנו אחת את השניה.... הכול טוב ויפה... היא הייתה חברה טובה של אחת הידידות שלי.... ואיזה שישי אחד היא יצאה איתנו... ומאז כול הזמן הייתה איתנו... אח"כ התחילו הטלפונים שלה.....(בלי סוף) בביצפר... לא הפסיקה עם החיבוקים... כול הזמן הייתה לידי... כול הזמן שהייתי עם מישהי היא הייתה מתקשר אלי ובוכה... כשהייתי שואלת למה.... היא הייתה עונה לי לא יודעת... :( ואיזה יום ניפגשנו והיא פשוט... בואו נגיד את זה ככה....אכלה לי את הפרצוף.... :) :) :) אבל לא רציתי לנתק את הקשר שלה.. עם החבר שלה... כי תחלס הם היו הרבה זמן...(עד היום הם ביחד :) :) :) ) ו עכשיו אני והיא חברות טובות :) ממש טובות... וכול יום היא אומרת לי שאני היחידה שהיא הייתה מוכנה להיתנשק איתה... (ועדיין מוכנה חחחחח).... *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* אז כן קורה שסטרייטית מתאהבת בלס... :)
 

xספירושx

New member
מש אני מרגישה כאילו..

שאני כתבתי את זה. היו לי משהו כמו 5 בנות כאלה.. וכן יש דבר כזה סטרייטית שרוצה איזה שהיא בת והיא היחידה בשבילה,קורה. לילה טוב.
 

xספירושx

New member
הו שלי תמיד קורה.. אבל..

בהרבה יותר גרועה כי גם היא סטרייטית וגם יש לה חבר.. ובכול זאת קרו דברים בנינו והחבר תמיד מאיים עלייה שתפסיק להיפגש איתי.. והוא הכי שונא אותי שבעולם. הוא עושה לה דברים איומים. ובגלל כול זה אני מרגישה אשמה ושהכול בגללי. ותמיד היא רוצה להיפרד ממנו ושאני לא יהייה הסיבה לכך.. אבל זה תמיד ניגמר בסופו של דבר בי. ואני כולי מתוסבכת וגם היא והיא לא מוכנה לוותר על הקשר שלנו בגללו.. קיצר מה שאני אומרת שלפחות היא רק סטרייטית ואת יכולה לנסות לדבר איתה אולי היא עוד תפתיעה אותך.. יום טוב. אה ואני שומעת שיר עכשיו שמתאים אז בא לי לכתוב אותו.. "אולי אעצום את העיינים חזק עד שתעלם.. אולי לא,אולי לא.. מה שקרה שהתאהבתי ומה שרע שלא רציתי להתאהב, זה מה שרע שלא רציתי להתאהב..אולי לא"
 

Russian girl 17

New member
אך אך להתאהב בסטרייטית-טעות חיי

שום דבר טוב לא יכול לצאת מזה!! חוצמזה שאת מאוהבת כול היום ככה מה שאני עשיתי: אחרי שנה ארוכה ( ארוכה מדי) סיפרתי לידיד הכי טוב שאני מאוהבת בחברה הכי טובה שלי ומאז אני פשוט משגעת אותו בסיפורים עליה וכמה שבא לי ככה ובא לי ככה..........עד לא מזמן החלטתי שעדיף לפרוש מהעניין אבל אני לא מסוגלת היא פשוט מדהימה!! היום החלטתי שאני לא יכולה יותר ...נמאס,נמאס כול פעם שאני אוכלת את עצמי מבפנים שאני יודעת שהיא הכי קרובה אליי בעולם יושבת,עומדת לידי זה לא משנה אבל עדיין , כול כך רחוקה.....החלטתי>>>(למרות שהרעיון דפוק) שבפעם הבאה שיש גשם אני לא אשב ואבכה אני יגיד לה צאי החוצה (גרה לידי בנוסף להכול)יבוא אליה ופשוט אנשק אותה!!! ויהיה מה שיהיה אם היא תתרחק ממני או תרצה להיות איתי, מה שהיא תבחר . אני רק לא רוצה לחיות כול היום במחשבה "מה היה קורה אם...?" שיר שאני כול היום שומעת בגלל הקטע ה**** הזה "your beutiful....your beutiful it's true i saw your face in a crowded place and i dont know what to do..... cause i never be with you!! *********************************** but it's time to face the truth i will never be with y-o-u :("
 

Tal Pe

New member
מזדהה....

אומרים שהדרך הכי קשה להתגעגע, היא להיות עם מישהו ולדעת, שלעולם לא יהיה שלך.... נראה לי שגם אני מאוהבת בסטרייטית....
 

califia

New member
95 אחוז מהבחורות שנושאות חן ../images/Emo122.gif

בעיני הן סטרייטיות. חוץ ממחסור בפאמיות שאוהבות פאמיות בקהילה והאפשרות להכיר אותן הלסבו דאר המשובש שלי. בסוף אני אחזור ללכת עם קשתות בענן או תליוני סמל. עוד שאלה איך מפתים סטרייטית? או דו? רוב הבחורות בעולם הן סטרייטיות או דו בארון? איפה בעולם הבחורות הכי שוות?
 

DeathlessOne

New member
חח...אוי, נושא שקרוב לליבי...../images/Emo122.gif

אני נדלקתי על סטרייטית שהיא גם חברה די טובה וגם לומדת איתי בבצפר. סיפרתי לה את זה השנה (כי אנחנו באותה כיתה לשנתיים האחרונות) וזה דווקא שיחרר אותי. אני כבר לא ממש דלוקה עליה...אבל גם ידעתי איך היא תגיב. ידעתי שלא יהיה לך אכפת כלכך, כי היא אחלה בן אדם. אז זה גם לתוי באדם עצמו
 
למעלה