יש לי בעייה

שירלה 1

New member
../images/Emo10.gif יש לי בעייה

שלום לכולם! אני חדשה פה אבל קוראת הרבה זמן את הבעיות ואת התגובות. עכשיו לבעיותיי אני בת 23 עוד מעט והייתה לי מערכת יחסים עם מישהוא בן 28 מינואר שעבר עד יולי עם הפסקה של חודש ובסוף אוגוסט חזרנו והיינו ביחד עד קצת לפני סוף ספטמבר. מסיבה שלא ברורה לי עד עכשיו הוא החליט להיפרד ממני ואפילו להיות ידיד שלי הוא לא רוצה.
עכשיו מסתבר שהדוד שלו דיבר איתו לפני כיפור והוא כן רוצה שנהיה ידידים אבל הבעייה היא שיש לי ולאקס חבר משותף שאומר לי אחרת. אני לא אכנס לפרטים למה הדוד שלו מתערב. אני לא יודעת למי להאמין. ויש לי עוד בעייה. אני לא מלכת היופי אומנם אבל יש לי הרבה אופי טוב והרבה אהבה לתת. למה יש בנים שלא מקבלים את זה שהאופי שלי הוא כל מה שיש לי?! זה מעציב אותי וזה גורם לי להאמין שאני לא אמצא מישהוא אחר. מה אני יכולה לעשות?
אנא עזרו לי תודה
 

נ ו ל י 1

New member
דבר ראשון....

היופי זה בעיניי המתבונן, ואני בטוחה שאת יפיפייה כי הקב"ה לא ברא דברים "מכוערים" בעולם הזה... אל תורידי לעצמך את הביטחון העצמי...
לא ממש נתת כ"כ הרבה פרטים אבל לא הבנתי למה אנשים מתערבים לכם?!? את צריכה ללכת לפי מה שה-
אומר לך לעשות...!
 

יפשושית

New member
אל תקשיבי לאף אחד

תקשיבי אך ורק למה שהוא אומר. הקשר הוא של שתיכם ואל ללני לאנשים להתערב גם אם כוונתם טובה. זה יותר סכסוכים ואי הבנות מיותרות. בקשר לאיך שאת נראית- תעריכי את עצמך ויעריכו אותך. אני מאמינה שאדם מלמד אנשים כיצד להתנהג אליהם. ככל שתרגישי בטוחה בעצמך יותר ותשדרי יותר בטחון עצמי כך תהיי יותר מושכת ואטרקטיבית. אף אחד לא נמשך למשהוא שלא מאמין שאפשא שישמשכו אליו. אני בטוחה שיגיע הגבר שיעריך אותך בגלל מה שאת ויאהב אותך על כך. יש המון בנות יפות מבחוץ וריקות מבפנים. עדיף הפוך :) אנשים שווים באמת יודעים להעריך את מה שבאמת חשוב בחיים, ויופי זה לא אחד מהדברים האלה כשזה מגיע לבחירת בן זוג.
 
תגובה

את לא צריכה לבדוק מה אחרים אומרים אם הוא רוצה קשר, נסי ליצור אתו קשר וכך תדעי אם הוא רוצה. אם לא יאהבך בגלל אופיך כנראה אינך המתאימה לו והוא לא רוצה, ותצטרכי למצוא חברים אחרים.
 
יש משפט אחר שממש הפריע לי .....

למה יש בנים שלא מקבלים את זה שהאופי שלי הוא כל מה שיש לי?! האופי שלך הוא הרבה! <הכל!> הוא כל כולך .. אל תזלזלי בו ...
 
נשמע כאילו היא חושבת

שיש לה סבך הכל את אופיה - וזה מה יש. <משמע,צריך להתפשר בקשר איתה..> אופיה הוא לא כל מה שיש לה .. הוא הכל ! יחי ההבדל הקטן!
 
../images/Emo35.gif

דבר ראשון מניסיון וניסיון כואב אף אחד לא צריך להתערב לכם בקשר לאנשים יש נטייה לשמיעה סלקטיבית והחברות הזו היא משהו שבינכם ולא בין כל העולם הדוד החבר המשותף וכו' אם את באמת רוצה לברר מה קורה תדברי איתו תדעי בדיוק מה המצב אם הוא רוצה להיות איתך או לא וככה תדעי מה לעשות הלאה . זאת אומרת בטוח שיש סיבה שהוא נפרד ממך לא נפרדים סתם . בפעם הקודמת מה הייתה הסיבה שנפרדתם ? ומה גרם לכם לחזור ? דבר שני תעבדי קצת על הבטחון העצמי שלך מה זה האופי זה כל מה שיש לי להציע . אופי זה הרבה . ואני בטוחה גם שאת לא נראית כמו שאת מתארת את עצמך גם לי יש הרבה פגמים שלדעתי הם משמעותיים ולגביי אנשים אחרים הם מיקרוסקופים והם לא שמים לב אליהם . דבר שלישי אם את איתו רק כי את מפחדת שאף אחד אחר לא ירצה אותך אז תעזבי את צעירה יש לך עוד הרבה זמן להכיר בחורים זה לא סיבה להמשיך בקשר ודבר אחרון בינינו נשמע לי שהוא לא כל כך החלטי היה איתך נפרדתם חזרתם נפרד בלי סיבה אמר שהוא רוצה להיות איתך לדוד שלך אבל בגלל שחבר שלו אומר לו הוא לא חוזר אליך . את באמת רוצה מישהו שכל כך קל להשפיע עליו ? נשמע לי קצת מעפן ...
 

SIVANPA

New member
קודם כל תאמיני בעצמך!!

מה שאת משדר זה מה שאחרים יקלטו. תעבדי על הביטחון העצמי שלך, תראי שאחרי שתאמיני בעצמך הכל יראה לך אחרת! בקשר לאקס. רק את והוא יודעים מה קורה בניכם! רק אתם נמצאים בתוך הקשר הזה, ולכן רק אתם תוכלו לעשות את החלטות. אז אל תקשיבי לאנשים אחרים כי לכל אחד יש אינטרס, תעשי רק מה שאת חושבת, רק מה שנראה לך נכון! בהצלחה!
 
למעלה