../images/Emo10.gifחייבת שוב עזרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!../images/Emo10.gif
סליחה שאני כל הזמן מתבכיינת פשוט כל יום הפתעה
טוב זה לא חדש שכמה ימים יש לי כאבים שלא עוזבים אותי ואני בקושי הולכת מרוב כאב. היום קמתי בבוקר ומאז אני עם בחילות נוראיות, הקאתי וחשבתי שזה יעבור. וזה המשיך מלווה בסחרחורות עזות. ביקשתי מבעלי שיקנה לי בדיקת הריון אולי הלא יאומן יקרה
(ממש כנגד כל הסיכויים גם זרע שלו וגם בעיות שלי...) לא משנה שהוא צחק עלי, אבל לא ידעתי איך לאכול את הבחילות. הווסת שלי לא מסודרת והאחרונה הייתה ב 25/7 (כשהייתי בחו"ל). עשיתי בדיקת הריון שכמובן שלילית(למה יכולתי לצפות??)
וככול שהשעות עוברות השתן שלי גומר אותי,שורף מציק כואב כל כמה דקות...סיוט
ואז שוב אני קמה מהמיטה והבטן התחתונה לא נותנת לי מרוב כאב, ואני מנסה ללכת ואני צורחת.... לפני חצי שעה קמתי מהמיטה שוב לשירותים (ממוצע כל 10 דקות וזה אחרי שאני מתאפקת) והשתן כאב לי אני מסתכלת לשירותים ורואה בתחתית(סליחה...) גוש דם ענק!! ומאז כאמור חצי שעה שאני מדממת כמו ברז, מרגישה פרא עילפון.. זהו אני כנראה קיבלתי. יש לי דמעות בעניים כשאני כותבת לכן, לו רק יכולתי להעביר גם את עוצמת הכאב, הבחילות הסחרחורת אין בי כוח...אני מרגישה שאני הולכת להקיא את נשמתי. האם ההקאות זה מהלוקריו?? מה לעשות בנות?? איך אני בכלל עוברת את זה ? אם אלך לסוריאנו פרטי זה יעזור במשהו??אני לא מסוגלת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פשוט נגמרת. סליחה מראש שאני כל הזמן מקטרת, ככ רוצה לכתוב ויותר להרגיש אחרת.....
סליחה שאני כל הזמן מתבכיינת פשוט כל יום הפתעה