חייבת שוב עזרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פיצ 50

New member
../images/Emo10.gifחייבת שוב עזרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!../images/Emo10.gif

סליחה שאני כל הזמן מתבכיינת פשוט כל יום הפתעה
טוב זה לא חדש שכמה ימים יש לי כאבים שלא עוזבים אותי ואני בקושי הולכת מרוב כאב. היום קמתי בבוקר ומאז אני עם בחילות נוראיות, הקאתי וחשבתי שזה יעבור. וזה המשיך מלווה בסחרחורות עזות. ביקשתי מבעלי שיקנה לי בדיקת הריון אולי הלא יאומן יקרה
(ממש כנגד כל הסיכויים גם זרע שלו וגם בעיות שלי...) לא משנה שהוא צחק עלי, אבל לא ידעתי איך לאכול את הבחילות. הווסת שלי לא מסודרת והאחרונה הייתה ב 25/7 (כשהייתי בחו"ל). עשיתי בדיקת הריון שכמובן שלילית(למה יכולתי לצפות??)
וככול שהשעות עוברות השתן שלי גומר אותי,שורף מציק כואב כל כמה דקות...סיוט
ואז שוב אני קמה מהמיטה והבטן התחתונה לא נותנת לי מרוב כאב, ואני מנסה ללכת ואני צורחת.... לפני חצי שעה קמתי מהמיטה שוב לשירותים (ממוצע כל 10 דקות וזה אחרי שאני מתאפקת) והשתן כאב לי אני מסתכלת לשירותים ורואה בתחתית(סליחה...) גוש דם ענק!! ומאז כאמור חצי שעה שאני מדממת כמו ברז, מרגישה פרא עילפון.. זהו אני כנראה קיבלתי. יש לי דמעות בעניים כשאני כותבת לכן, לו רק יכולתי להעביר גם את עוצמת הכאב, הבחילות הסחרחורת אין בי כוח...אני מרגישה שאני הולכת להקיא את נשמתי. האם ההקאות זה מהלוקריו?? מה לעשות בנות?? איך אני בכלל עוברת את זה ? אם אלך לסוריאנו פרטי זה יעזור במשהו??אני לא מסוגלת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פשוט נגמרת. סליחה מראש שאני כל הזמן מקטרת, ככ רוצה לכתוב ויותר להרגיש אחרת.....
 

galim29

New member
פיצ../images/Emo26.gif

קחי את עצמך וטוסי למיון נשים בתל השומר. אם הכאבים כמו שאת מתארת ואת לא מסוגלת לנשום, או ללכת, או כל דבר אחר, את צריכה להיות במיון נשים. משככי כאבים לא עוזרים לך בכלל? לא נשמע לי שאת צריכה להישאר בבית במצב כזה. ואם את מקיאה... יש מצב שיש לך אבנים בכיס מרה? את מתארת מצב שהיה לי בדיוק ומסתבר שזה היה התקף של אבנים בכיס מרה וכרתו לי את כיס המרה בניתוח. שווה בדיקה. את לא יכולה לסמוך על מה שאנחנו כותבות פה אלא חייבת רופא שיבדוק אותך. זו דעתי
 

פיצ 50

New member
אין לי אבנים...

יש חשד ממשי שיש מוקד או מוקדים של אנדו על השלפוחית או שחדרו אליה, זו הנחת העבודה של האורולוג. אני לא יודעת מי יכול לעזור לי, אני אקח משכך כאבים, ואנסה איך שהו לשרוד. אני נושמת זה עוד משהו שאני מצליחה לעשות, חוץ מזה אני באאאווווווטטטטטטטטטטטט
 

פיצ 50

New member
הולכת לנסות לישון.....

אולי זה יאושש אותי. אני חושבת שאני גם לחוצה מהעובדה שפעם קודמת התעלפתי....ואני מרגישה סוג של דה זה וו
 

זואילי

New member
מיון. תלכי למיון

ויש תופעה ידועה ללוקרין וכתבנו עליה רבות - FLARE שבהתחלה יש עלייה ברמות ההורמונים עד שמגיע הדיכוי. ואותה עלייה בהורמונים יכולה להיות קשה מאוד לגוף כ"כ חולה. במצב כמו שלך לא הייתי מהססת ופונה למיון גם אם זה יוצא לפחות פעם בשבוע
 

bella1978

New member
פיצי יקרה

כמו שכתבו כאן, תלכי למיון בתל השומר ותתקשרי לסוריאנו, אני חושבת שהוא יוכל לעזור. תעדכני, דואגת מאוד!!! בלה
 

annabell Lee

New member
כמו שכתבו לך כאן. זה יכול להיות מהלוקרין

וגם יתכן שזו דלקת בדרכי השתן, בייחוד עם הסחרחורות, השריפה וההקאות. בכל מקרה..מיון מיון מיון..זה נשמע ממש לא טוב.. תעדכני.
 

זואילי

New member
מסכימה עם אנאבל לגבי דרכי השתן

שיכול להיות שזה הגורם הפעם
ולכן על אחת כמה וכמה אל תחכי אלא תיבדקי. אל תגיעי למצב המסוכן אליו הגעתי כשהזדהמתי כהוגן בשלפוחית. מכיוון שמעולם זה לא קרה לי אז לא ידעתי מה פשר הצמרמורות שהרגשתי, לא הבנתי מדוע אני מקיאה (ולא אוכלת), לא הבנתי למה אני מתערפלת בכל קימה עד להתעלפויות, והחום שמדדתי... טוב, את הכל סיכמתי בזה שהצטננתי כהוגן. אחרי כמה ימים סרוחה על הספה אצל הוריי (ולא היו לי כאבים או צריבות וכו' בגלל הפגיעה העצבית שלי בשלפוחית) - הוזמן הבייתה רופא. הוא הטיס אותי למיון. מיון רגיל... אבל של "השוכבים". עשו לי את כל הבדיקות עד לניקור מותני (אמרו שיחכו עם זה...) וגילו זיהום קשה בשלפוחית. אושפזתי וקיבלתי לוריד ליטרים של אנטיביוטיקה. ליטרים!! אחרי מס' שבועות, ואני עדיין על אנטיביוטיקה, הסימפטומים חזרו. הפעם הייתי חכמה והלכתי שוב למיון. הפעם כבר הגיע אורולוג. ואז אושפזתי שוב, באורולוגיה למשך כשבוע. עם סוגים אחרים של אנטיביוטיקה... מה שאנחנו אומרות - אל תתמהמהי עם מיון. המצב שלך לא פשוט בכלל. אם את צריכה טיפול אנטיביוטי או טיפול לשיכוך כאבים - את חייבת לנסוע לבי"ח. לא יעזור אם תישארי ככה בבית בחוסר ידיעה ופחד, ובעיקר בסבל כ"כ נורא.
 

זהבה240

New member
בחילות סחרחורות והקאות מהאנדו

אצלי הבחילות ההקאות והסחרחורות הן מהאנדו'. ושמתי לב שכשאני אוכלת [חוטאת ] בדברים עם סוכר, או במוצרי חלב, זה מתחיל מאוד. וכאשר אני מקפידה מאוד על הדיאטה וגם מורידה בין היתר, לחלוטין את מוצרי החלב, זה עובר כמעט מייד. בהצלחה זהבה
 

liats80

New member
Pitz are you ok?

I hope that the reason you are not answering is because you are getting treatment. Let us know how you are when you can.
 
למעלה