אני רוצה חיבוק
ממש, ממש חזק

לא הבנת נכון.

לא דיברנו בשום צ'אט. מדובר בבן-זוג שלי במשך שלושת החודשים האחרונים. פשוט השיחה הרעה הזאת הייתה באייסיקיו. לכן אמרתי שדיברנו שם. אנחנו בכלל לא מדברים במחשב. תודה.
 
אולי זה מעצבן אבל

חייבת לישכוח אותו כי מי שאוהב באמת יחכה לך ויבין אותך ויקשיב לך אז מאמי את לא צריכה אותו למה מי הוא שיקבע את החוקים 3 חודשים התנהג יפה פתאום משנה את עורו מתחיל להתנהג ברוע מחליט החלטות אם הוא לא מבין אותך ולחוץ עלייך אז תעיפי אותו לא כל הבנים כאלו אגואסטים בהחתלה הם קונים את הבחוה במחמאות התחנפויות ואחרי זה שלא מתאים להם הם נסוגים למה כי לא אכפת להם אין להם רגש פגע בבחורה היא התאהבה בו להדלק עליו זהו הם נסוגו לאחור הם כאלו פוחדים ממחויוביות
 
לא הבנתי אותך נכון

הגבתי לך עוד הודעה קראי אותה הם פוחדים ממחביות אבל לא כל הבחורים כאלו הוא נתן לך הרגשה מיוחדת אבל ברגע של מחויביות הם נסוגים
 

tutifruti82

New member
ניקול יקירתי...../images/Emo24.gif

אני כ"כ מזדהה איתך ויודעת בדיוק מה עובר עליך עכשיו... הבכי הזה, חוסר ההבנה איך הוא יכול לוותר עליך בכזאת קלות. זוכרת? זוכרת שגם אני עברתי את זה אחרי חודשיים של קשר? כשהבחור זרק אותי דרך המסנג'ר? ואת זוכרת מה אמרת לי? על כמה שזה רק מראה על פחדנות, על חוסר יכולת להתמודד? תזכרי את כל מה שאמרת לי, ותגידי את זה לעצמך, עם כל הקושי. כי את יודעת משהו? מישהו שלא יודע להתמודד, מישהו פחדן - ככה הוא נוהג! ומי שנוהג ככה, לא מגיע לו אחת כמוך! את יודעת שאני פה במסרים אם רק תרצי... אוהבת, נורית.
 
תודה מקסימה...

חיכיתי לתגובה שלך. ידעתי שתביני אותי.
אבל אולי זה היה רגע של עצבים? אולי הוא פשוט לא חשב? אולי אני לא צריכה לוותר עליו כל-כך מהר... את יודעת, אף-פעם לא אמרתי לו שאני אוהבת אותו, ונראה לי שאני אוהבת. את חושבת שזה סתם כי כואב לי? שזו לא אהבה? יכול להיות שאת צודקת. אבל למה זה מרגיש כל-כך אמיתי? כל-כך חזק? פתאום, כשהבנתי כמה אני לא רוצה לאבד אותו, כואב לי כל ס"מ בגוף, מרגישה שכל הגוף שלי רוצה אליו, רק רוצה שייגע בי בידיים הגדולות שלו, ויגיד לי שהוא לא הולך לשום מקום. אולי הוא פחדן. אבל אף-אחד לא מושלם. לא? אבל למה הוא וויתר עליי כשהיה קשה? כל-כך הרבה פעמים בריבים שלנו רציתי להגיד לו שיילך לחפש, אבל עצרתי את עצמי. לא מוכנה לוותר עליו. למה הוא כן? למה?
 

gilad269

New member
../images/Emo24.gifניקול

אני שולח לך חבוק גדול. לפעמים קשה להבין התנהגות של גברים.הוא אמר שאת משחקת איתו,לי נראה שהוא משחק בך,מתעתע בך,פוגע בך.איך הוא היה מוכן לוותר עלייך,זה הפסד שלך,עוד גבר אידיוט,זה הפסד שלו,נכון,את אוהבת אותו,אבל אם הוא ויתר עלייך,ההפסד שלו,וגם כתבת שככה אי אפשר להמשיך.לדעתי,תיפרדי ממנו לאיזה תקופה,ואל תיצרי קשר.אם יש לו שכל,אז שינסה לחזור אליי,אם לא תזכי להכיר מישהו אחר. אולי כבר איבדת אותו,לא מגיע לך כזה יחס,ניקול,נכון שהתאהבת בו,אבל שמתיחסים אליך ככה,צריך לעשות הפסקה.דמעות זה לא נורא,מה שבאמת נורא זה היחס המגעיל שאת מקבלת ממנו.מריכה חבוק-קחי מליון ממני. ממשיכים הלאה,אין דרך אחרת,את לא צריכה להשפיל את עצמך,ואם את אוהבת את עצמך,אז החיוך יחזור.ותדברי עם אנשים,אם תהיי פתוחה,אז תגיע אלייך אהבה אחרת.
אם תרצי אני גם במסרים בשבילך|חיבוק שלך,גלעד
 
תודה חמוד...

אבל אני לא מאמינה בחזרה. אם נפרדים - זה נגמר, לתמיד. אני לא אשב ואחכה חודשים שהוא יצטער על ההחלטה שלו. אם הבחירה שלו היא לוותר עליי - אני לא חושבת שאוכל לסלוח לו על שהלך, לא חושבת שיש טעם לחזור, הרי שום דבר לא ישתנה. ואז פשוט ניפרד שוב ושוב ושוב.
 

gilad269

New member
נכון

ובאמת אני חושב שזה נגמר ביניכם.אחרי תגובה שכזו,אין הרבה מה לחשוב,אם זה מה שהוא רוצה,אז תמצאי אחד אחר שידע חהעריך אותך,ולא לשחק איתך משחקים.אם הוא ככה רוצה,שיהיה לו לבריאות,הוא לא קולט מה את שווה.ואת אל תחכי שהוא יחזור לך,ותפני את הלב למישהו אחר שידע לאהוב אותך,ולתת לך את היחס שמגיע לך.אני יושע שעצוב לך בלב,אבל זה הוא שויתר,ואת תרימי תראש,תאהבי את עצמך,תאמיני ומקווה שבקרוב תזכי לאהבה חדשה
שלך,גלעד
 

Miss Thang

New member
לדעתי, כפי שכבר רשמתי לך בפורום

אחר הבעיה אצלך שאת פשוט 'בונה' מערכת יחסים מאפס בשניות, וזו טעות כי לבנות מערכת יחסים בריאה, יציבה ואמיתית שמושתת על כבוד, אהבה ואמון לוקח המון זמן.
 
לפעמים ולפעמים לא

חוץ מזה, אם אני הולכת לפי מה שאני מרגישה, זה לאו דווקא נראה לי משהו רע. ואם אני מטורפת על מישהו אחרי שבועיים - אז זה המצב. אולי לא צריך להתווכח עם הלב. למה לעצור את עצמי?! למה לא לזרום?!
 
היי מתוקה!

אני אגיד לך את האמת, ממש אין לי מילים... מה שכן זה לשלוח לך חיבוק גדול גדול ולהגיד לך לא לאבד את החיוך היפה שלך. גם אני אחרי שעברתי טראומה משל עצמי חשבתי מחשבות כאלו, אבל לאט לאט מבינים יותר... וזהמן עושה את שלו. הוא לא יגרום לך לשכוח, לב הוא יגרום לך להבין... חיבוקי ענקי ממני
נשמה
 
חמודה אני רואה כאן הרבה סבל

ואם אתם רבים המון אז מה הטעם להמשיך? אולי זה זמן טוב גם לעשות חושבים מה קרה כאן ומדוע אולי לא כדאי להמשיך את הקשר. איך ממשיכים בלעדיו? אין לי מה לאמר חוץ מאשר שתהיא חזקה כי כרגע את "פצועה" והחוזק יגיע כי הזמן מרפא. ממשיכים לתפקד למרות שקשה ואולי אפילו תסעי לך לאיזה מקום לחופש זה מנקה את הראש ממחשבות ותנסי גם להנות מדברים שאת אוהבת ואולי לא עשית לאחרונה.
 

שיי21

New member
היי:))

בטח תקראי את זה רק מחר אז בוקר טוב מה המצב? המשך אחלה יום:)) תראי חמודה קראתי את מה שכתבת וחלק מהתגובות,הרוב תקפו אותו,לדעתי רוב האשמה פה היא שלך חמודה,או שטענו פה שהגברים מרימים ידיים מהר זה לא מדיוק...{אבל זה כבר דיון אחר} עכשיו תראי חמודה לפי מה שכתבת אני מבין שזה לא פעם ראשונה שאת אומרת לו דבר בסיגנון "שיעבור לי אני יתקשר" כי אילו מה עד אז מה הוא אמור לעשות? אני יגיד לך את האמת לא חושב שהיתי נוהג אחרת ממנו,יש לי הרבה סבלנות וזה היה צריך לקרואת כמה פעמים אבל בסופו של דבר גם אני היתי אומר לעצמי מה אני צריך את כל זה??? זה באמת משחקים שלא מתאמים,וכמו שאת לא רוצה שישאירו אותך באוויר וינתקו לך אותו דבר גם הצד השני... תראי לדעתי את לא רואה את המצב נכון,גם אם הוא אמר את זה זה בטח לא בקלות אלה אם כן מהתחלה הוא לא לקח אותך ברצינות... תביני חמודה לפעמים יש מצבים שיש דבר שחוזר על עצמו כמה פעמים {ואני מאמין שזה לא פעם ראשונה שאמרת לו דבר כזה,או ניתקת לו ורצת לאן שהוא...} אז דיי כבר לא יכולים לוותר ומוכנים לוותר על משהוא שממש רוצים אבל לדעת שזהוא דיי זה לא יחזור על עצמו... יצא טיפה מסובך... תראי זה כמו שאמרת משהוא ואת עומדת אחרי המילה שלך למרות שאחר כך גילית שעשית איזה טעות:)),הבנת את הכוונה...תראי לפעמים זה דבר דפוק,וסתם מנפחים את האגו ,ומשחקים על הכבוד העצמי...אבל זה קורה לכולם... למשל: למי לא קרה שניסתם להשיג משהוא והוא לא ענה לכם הרבה פעמים,הייתם צריכים אותו דחוף,או אפילו שסתם הייתם צריכים אותו והוא לא ענה כל היום פתאום בערב או למחרת הוא מתקשר,אז פרנציף לא עונים:))),או שביקתי פעם מחבר לאסוף אותי והוא אמר שאין לו כח אמרתי לו טוב בלי טובות אל תבוא... אחרי 2 דקות הוא בא,ולא עליתי איתו הלכתי 25 דקות ברגל:))))) אנחנו עדין חברים טובים,התבגרנו מאז:)). מה שאני מנסה להגיד לך שכל מה שתיארת זה לא מחייב שהוא ויתר עלך כל כך מהר ולא חושב שהוא עשה משהוא לא בסדר,כניאה שנימאס לו והוא רצה להעמיד אותך במקום שתביני אתם בקשר ואת לא יכולה לעשות דברים שמתחשק לך או יעבור לך,מפריע לך תתמודדי עם זה יחד איתו מולו ולא ישבוא לך עוד כמה ימים תרימי אליו טלפון...ומה שהוא אמר הוא לפחות לדעתי סתם הקצין למרות שהוא רציני מאוד שלא תתבלבלי... עכשיו חמודה תראי הכדור בידים שלך אם אני לא טועה הרמת לו טלפון והוא לא חזר אליך,תנסי להתקרב אליו בעדינות עם לא להראות לו שהוא בעל הבית פה שלא יתוף תחת באמת גם שלא צריך...תבקשי לדבר איתו לישר דברים תפתחי קלפים,ותדברו בלי לריב למה אתם רבים כל כך הרבה? תדברו תקשיבו אחד לשני ותראו איך אתם יוצאים מזה...כי לפי מה שהבנתי את רוצה לישר דברים... בכל אופן תביני לא צריך לעשות הכל בכל מחיר,לפעמים פרידה זה גם דבר טוב אבל מפה זה כבר החלטה רק שלך,המון המון בהצלחה חמודה תשמרי על עצמך והכי חשוב אל תפסיקי לחייך:)
 
קודם כל תודה על התגובה המושקעת...

מה שעשית זה פשוט לדבר במילים שלו. קראתי לו את התגובה שלך והוא אמר שהוא מרגיש שהוצאת לו את המילים מהפה. אני מבינה את מה שאמרת, ואני מבינה אותך. אבל אתם לא כל-כך מבינים את הצד שלי. אני לא עושה שום-דבר בכוונה מתוך רצון לשחק. אני מתנהגת ככה, כי ככה אני מרגישה, כי אני נפגעת וכי באמת רע לי, אבל זה לא אומר שאני מוכנה לוותר עליו. זה הכל. המון תודה לך!
 
למעלה