אני רוצה חיבוק
ממש, ממש חזק

../images/Emo10.gif אני רוצה חיבוק ../images/Emo10.gif ממש, ממש חזק

אתם יודעים.. לא יעזור בדין - אנחנו אף-פעם לא נעריך דברים, עד שכמעט נאבד אותם, גם אם אנחנו מודעים לכל העניין. אני עם מישהו.. אנחנו כבר שלושה חודשים ביחד.. רבים המון.. באחד הריבים ממש נפגעתי. אמרתי לו שאני אדבר איתו כשיעבור לי, שאני צריכה זמן. הוא התעצבן, אמר שנמאס לו מהמשחקים שלי ושהוא לא ילד קטן, שאני לא אדבר מתי שבא לי, ו... ש... ש...
שעדיף לגמור עם זה (!). הוא אמר לי את כל זה באייסיקיו. החרא הזה! אחרי זה התקשרתי אליו, כי פשוט לא האמנתי שהוא אמר את זה, שבכזאת קלות הוא מסוגל לוותר עליי, שאלתי אותו אם זה היה הוא באייסיקיו, הוא אמר שכן. כולו בקול רגוע, בסבבה שלו, ואני - אני כולי רועדת, בקושי מצליחה לדבר. אמר לי - אז את מפסיקה לשחק איתי משחקים או שנפרדים?! אמרתי לו - לא יודעת. אמר לי- לא, אבל אני רוצה שתעני לי, תעני לי, תעני לי. אמרתי לו שיש לי שיעור נהיגה וניתקתי. מאז אני לא יכולה לנשום. אני אפילו לא יודעת איך להעביר את השעה הקרובה, כל דקה אני מרגישה יותר גרוע מזאת שלפניה. אני יודעת שמאיפה שאנחנו עכשיו כבר אין דרך חזרה. אני יודעת שבחיים לא אוכל לשכוח איך שהוא היה מוכן לוותר עליי בצורה כזאת. אני יודעת שבחיים לא אסלח. אני כל-כך מפחדת... הייתי כל-כך מאוהבת בזמן האחרון... אני לא רוצה לאבד אותו. לא ידעתי שיש לי כל-כך הרבה דמעות... אלוהים, רק אתמול לקחתי פוסטינור 2, הוא אפילו לא שאל איך אני מרגישה.. ישר התנפל עליי. אני פשוט לא יכולה להתמודד עם זה. אני לא יכולה! אני כל-כך צריכה חיבוק. אלוהים אני רוצה להיעלם... איך קמים בבוקר עכשיו? איך ממשיכים בלעדיו? איך ממשיכים לתפקד? לדבר עם אנשים? לחייך? איך??? ע ז ר ה
בבקשה...
 

maayan 22

New member
אני כ"כ מבינה אותך..

רצית שיילחם עליך ... הוא כנראה ראה כמה את רוצה אותו והוא תפס על זה תחת, הרים ת'אף את צריכה לשחק אותה קשה להשגה...אם הוא עוד פעם מציב לך תנאים כאלה את צריכה להגיד לו "למה מי אתה שתציב לי תנאים? לא מתאים לך אז יאללה ביי" כמו שאמרת...הם פשוט מוותרים מהר...הם נותנים לך את ההרגשה כאילו זה זה וכשזה מגיע לדברים כאלה הם לא נלחמים... למשל כשהתחלתי לצאת עם מישהו לפני שנה וחצי בערך (מישהו שרצה אותי ורדף אחריי הרבה זמן)..קבענו שנעשה משהו בשישי , הוא אמר שייתקשר אליי יותר מאוחר בשישי והוא לא התקשר, למחרת הוא התקשר פעם אחת ולא עניתי לו כי כמובן נעלבתי :) ובזה זה פשוט נגמר !!! הוא לא התקשר שוב ואני לא התקשרתי ובסופו של דבר דרך מכרים הבנתי שהוא אמר שאני משחקת משחקים... הכל בגלל שלא עניתי פעם אחת לטלפון. למה הם מרימים ידיים כ"כ מהר?? את חושבת שאכפת לו ממך והוא רוצה אותך ופתאום הוא זורק לך איזו יציאה מתנשאת כזאת שאם את רוצה להיות איתו אז תעשי דברים בדרך שלו או שיגיד לך ביי ביי
 
תודה מתוקה...

הם מרימים ידיים כל-כך מהר, כי הם גברים, וכי האגו שלהם לא נותן להם לחשוב בבהירות, לקחת את ההחלטות הנכונות. כמה שזה כואב...
 

s h i r k u s h

New member
ניקול חומד ../images/Emo24.gif

להזכירך עברתי את זה לפני ארבעה חודשים, גם אני חשבתי שזה סוף העולם, אבל זה רק נראה ככה כרגע- כמו שהיו לך חיים לפניו- יהיו ויש לך חיים אחריו. אני פה בשבילך מתוקה, אם תרצי במסרים או בפורום.
 
קודם כל ה../images/Emo24.gif

ועכשיו או שיילך לעזאזל או שיידע להקשיב לך. אם הוא לא יודע לקרוא אותך ולהבין אותך,אז שיילך לעזאזל. את לא צריכה אחד כמוהו על הראש שלך. גברים כמוהו גורמים לי להקיא !!!
 

gil_35

New member
מאיזה מהירות אהבה אמיתית ...

(ככה הבנתי) הופכת לתגובות של "שילך.." או ""למה מי אתה שתציב לי תנאים? לא מתאים לך אז יאללה ביי" אז לאיפה נעלמה האהבה שלה? לפי התגובות כאן, ושימו לב טוב: המשך האהבה שלה תלוי עכשיו בהמשך היחס שלו אליה כבר כתבתי פה שערך האהבה האמיתית כלפי הזולת נעלם "ונזרק לקרשים" אהבתי את התגובה של שיר שכתבה: " אנחנו יכולים לאהוב אנשים מבלי לקבל חזרה אהבה מהם, אבל יש משהו שאולי קצת מוריד מערך האהבה כשפתאום מחזירים לנו אהבה ומתחיל הקשר" - משפט גדול ומלא משמעות! ותיזכרו אותו לכל החיים - שנכנסים למערכת יחסים עם הזולת האהבה האמיתית- אותה ההתאהבות שלא תלויה בצד השני, נעלמת והופכת לתלותית מאוד מה יעשה, מה עושה, הצד השני. Mישהי ושMה Nיקול - עדיין אוהבת אהבה אמיתית את אותו בחור אבל אתם שחויתם כנראה כבר את האכזבה באהבה מיעצים לה כבר עכשיו שתותר על האהבה האמיתית שלה ותכנס דיי מהר לשלב התלות בצד השני. דעתי. גיל.
 

gil_35

New member
כתבת "באחד הריבים" לדעתי ואני..

מקווה שזה רק "עוד אחד הריבים" ולא יותר. סה"כ את זאת שניתקת את השיחה ולא הוא. אם את עדיין אוהבת אותו, והבנתי שכן, אז עליך להגיע לפיוס איתו - ולנסות לברר (לפחות) יותר טוב ממה זה נובע. אל תותרי עליו כל כך מהר. סה"כ ריבים יש גם בחיי נשואין ואם היו יותר יכולות לקבל ולהשלים שהאחר לא מושלם היו הרבה פחות גירושין. מקווה שתשלימו
גיל.
 
אמרת לא לוותר עליו...

אבל הוא כבר וויתר. הוא אמר "בואי נגמור עם זה". אם הוא מוכן לוותר עליי בכזאת קלות - למה אתה חושב שאני צריכה להילחם? הוא את הבחירה שלו עשה. לא?
 

gil_35

New member
הבחירה בידך - להגיד נכנעת או ...

"להלחם" - לדעתי זה עדיין שלב מוקדם להגיד "נכנעת" תתקשרי אליו שתרגעי... אבל אם את באמת חושבת שהבחור הבא יהיה טוב יותר ממנו - כלומר הפסקת לאהוב אותו לגמרי ( למרות שאני לא חושב בעקבות הסיגנון הכתיבה שלך)ואת כבר לא חושבת על עתיד משותף איתו אז תותרי. זה שבחור (או בחורה) אומר/ת "בואי נגמור עם זה" בשלב הזה, זה עדיין לא אומר שלא ניתן לשכנע אותו ושהוא לא אמר את זה בגלל שהוא רצה "קצת" חופש ממך לאותה דקה או יום . תחשבי - גם הוא דיי לחוץ מכל העניין גיל.
 
התקשרתי... לא ענה... לא חזר אליי../images/Emo10.gif

השארתי הודעה שאנחנו צריכים לדבר. עכשיו הכדור בידיים שלו. לא נשאר לי מה לעשות. או שאתה חושב אחרת?
 

gil_35

New member
לחכות. סבלנות. ולאחר מכן שיכנועים..

ועוד פעם לחכות. אי אפשר לאלץ אבל אפשר לנסות לשכנע שאת צריכה להיות הבחירה שלו לעתיד. כמובן עד גבול מסוים. תכיני לו הפתעה. תפגשי אותו בלי הכנה - "שלום, זאת שוב אני זוכר אותי מאתמול...." .. קצת חוש הומור ואת מחזירה אותו אליך.(אולי) גיל.
 
אז היינו פשוט מאושרים.

ואני לא מבינה למה החיים מעבירים אותי את החוויה הזו שוב ושוב ושוב. כבר הבנתי שצריך להעריך את הבנאדם שאני איתו. כבר הבנתי שצריך להתפשר. כבר הבנתי שלא הכל מושלם במערכת יחסים. למה תמיד צריך להמשיך ולסבול כל פעם מחדש?!
 

voguemaster

New member
דווקא לא

היה נמאס לנו מהדברים האלו והיינו רוצים להחליף אותם באחרים. ככה אנחנו, מחווטים לדפיקות
 
החיים מעבירים אותנו את אותה חוויה

שוב ושוב בד"כ כי עוד יש לנו מה ללמוד וליישם. ברגע שנעשה את זה,החוויה לא תופיע שוב.
 
כנסי

אולי נימאס לו והוא מעוניין להיפגש כמה שיותר מהר כי אחרי זה החשק לראות ולפתח קשר תם אני בטוחה שירצו לצאת איתך תאמיני לא כל האהבות דרך הצאטים והאי סי קיו עדיף לראות את הבן אדם לדבר איתו לבלות, ואם ניראה לך שאתם מתאימים אחלה כי מיאפה לך לדעת אם הבן אדם מאחורי המיקלדת הוא אותו בחור בטלפון הוא יכול לשקר באותה מידה שהוא יכול לומר לך דברים של אהבה או אחרים אם היה אכפת לו הוא היה מבין אותך ומחכה כי מי שמבין מחכה ולא אגואיסט בקשר לזה שאת אמרת שאת מאוהבת לא ניראה לי שזה היה אהבה כי את לא ראית אותו אולי בתמונות אבל לא ניפגשתם או בילתם רק דרך האי סי את אוהבת האופי שלו שהוא התיחס יפה נותן מחמאות לא ציפית שהוא ישתנה בדקה כי כל מה שהוא נתן לך היו מילים טובות התחנפיות יש הרבה בנים בעולם אני בטוחה שיסכימו לצאת איתך אל תחשבי עליו אני יודעת שזה מעצבן כי את מרגישה אליו משיכה לאופי שלו רוצה אותו בסביבה שלך כי הוא כלפייך נהדר למה לקחת פוסטינור 2 הקשר שלכם היה מעבר לצאט?
 
למעלה