:אני בוכה!!!!!!!!!!!!!!!!!

../images/Emo10.gif:אני בוכה!!!!!!!!!!!!!!!!!../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

אני וחברה שלי התקשרנו לפני חצי שעה למשרדים של יאיר דורי והם אמרו לנו שהשחקנים המשנים לא באים לארץ בפסח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אוף ואנחנו הכנו להם מתנות והכלל! אוף זה כזה לא פיר! אני רוצה את קוקו ואינס!
 
לאאאא אני לא מאמינה שהם לא באים!1

אוף רציתי את קוקו ומיקי!! איזה באסה זה לא יהיה אותו דבר בלעדיהם ההופעה תראה ריקה כזאת בלי החבר'ה שירקדו ויקפצו למטה!!
אוף אני רוצה לראות את קוקיטו!! וגם די את פראן! זה לא פייר שהם לא באים!!
 
../images/Emo46.gif סליחה?!!??!!? פשוט חוצפה!

אני גם יצטרף לעצומה הזאת להביא אותם! זה לא שווה הופעה בילעדיים! היא תיהיה חסרת תוכן וריקנית !!!!!!!!!!!!!!!!! למרות שבנחמין קמילה לואיסנה ופליפה תורמים מעצמם המון בישביל שתצא להם הופעה מושלמת אבל סליחה?!?!?!!? החלק השני של ההופעה כדי שהיא תיהיה מושלמת זה השחקניפם המישניים גם!!!!!!!!1 למה ביכלל מביאים את כוכבי פינת אור יחד?!?! כאילו מי הם?! כולה ילדים קטנים ומעצבנים שחושבים את עצמם! למרות שיש שם כמה שאני אוהבת אבל הרוב שפ ביכלל לא יודעים לשחק!!!!!!!!!!!!! פשוט חוצפה!!!!!!!!!!!!! תקימו עצומנה ואני יחתום!!!!!
 
אולי תירגעי .....

את נמצאת בפורום שלהם גם...!!!!!! ותחשבו על זה.... אם היו מביאים רק 2 שחקנים של פינת אור ואת כל המורדים מה הם היו אומרים? כי בסך הכל המורדים כבר היו בארץ... אז אולי קצת כבוד... ותגידו תודה שבכלל מביאים מישהו...!!!!!!
 
אבל אני לא מתה עלייהם!

וחוצמיזה המורדים זה יותר מצליח בארץ אין מה לעשות!!!!!
 
אוקיי אבל..

זה לא בסדר שאת כל שחקני פינת אור הילדים הקטנים שמושכים רק קהל מסויים מביאים ואת כל השחקנים של רבלדה שמושכים קהל יותר גדול ויותר מגוון לא מביאים! השחקנים המשניים הם גם חלק בלתי נפרד מהסידרה וזה לא פייר שהם מביאים רק את ארראווי.. אבל ויקו ופירו גם באים? בכל מקרה, איך הם מתכננים לעשות הופעה כזאת גדולה ומושקעת בלי השחקנים האחרים שגם יתרוצצו על הבמה וירקדו והכל? זה ממש לא יהיה אותו דבר וחבל מאוד..
(אוף קוקו..) בכל מקרה אני חושבת שזה לא היה כזה חשוב להביא את שחקני פינת אור לארץ פשוט הם מיועדים לקהל יותר צעיר וקהל צעיר גם אוהב את רבלדה אז למה להביא שתי הופעות אם אפשר אחת גדולה (של המורדים) עם כל השחקנים המשניים והראשיים.. אולי זה היה שיקולים כלכליים ושאי אפשר להשיג כל כך הרבה אבטחה לכל כך הרבה שחקנים (הקטנים והגדולים) והמלון והסעות.. אולי בגלל זה הם החליטו לצמצם בהרכב של רבלדה..
 
תיראו

למרות שאני מעריצה את המורדים ולא רואה בכלל פינת אור אני חושבת שאפר להבין אותם תחשבו עלינו לפני כמה שנים... מה לא היינו נותנים כדי שיביאו לנו את המחזמר של קטנטנות? אז אני יכולה להבין אותם וגם בגלל שאצלם הם לא שרים רק רוקדים אז הם צריכים לבוא הרבה ילדים אבל אנחנו יש לנו את הרבעיה השולטת והם שרים המופע הוא שלהם וויקו ופירו אני מעריכה יבואו איתם אבל השאר סתם רוקדים על הבמה אז אני חושבת שעם כל כמה שהייתי רוצה ליראות את קוקיטו ואת כל השאר אני מבינה את מי שהחליט את זה למרות שכמובן אני הייתי עושה ה-כ-ל כדי לשנות את זה ושיביאו את כלום!
 

קמיבור

New member
זה היה די ברור מאליו...

החוזה שלהם עם כריס הרי נגמר....:// הם לא מחוייבים יותר לשום דבר...הרבעייה מחוייבת לסרט וללהקה...בגלל זה הם באים
 
אני גם חושב שצריך לפרגן גם למופע של

פינת אור ובאמת אנחנו כבר זכינו לראות את כולם ותחשבו בגדול זה מאד יקר להביא את כולם מצוות המורדים וגם קשה מבחינה בטחונית אבל זה גם לא נורא תראו המורדים בעיקר אוהבים כאן בכל אופן אוהבים את כולם אבל בארגנטינה אוהבים יותר את הארבעה הם הפופולרים ולא שחקני המשנה זו עובדה שגם אף פעם לא ראיינו אותם לאף תוכנית את כוכבי המשנה לא שאני לא אוהב אותם הייתי שמח שהם יבואו אבל מצד שני אני מאד אוהב את הלהקה הקיימת אז אני בכלל שמח שהם באים ואולי גם הם יזכו ואנחנו נוכל לזכות בכך שנוכל לראות אותם יותר ובכל מקרה גם ככה מתמקדים רק בהם אז זה כבר לא משנה העיקר שהלהקה באה וזה מה שהכי מעניין אותי כמובן שהיחית שמח עם כולם היו באים אבל גם ככה אני מאושר אז צאו מזה הרי בקושי מביאים לנו זמרים מחו"ל למעשה רק יאיר דורי מביא לנו את כל האקשן אז סבבה תהנו ממה שיש ותפסיקו להיות ביקורתים כל הזמן . אני חושב שלארבע שעושה הרבה מגיע גם יותר התייחסות מכם הרי הם להקה בפני עצמם ועכשיו שהסדרה נגמרה וגם הסרט מצולם בלעדיהם אז יכול להיות שההפקה ראתה שזה מיותר להביא אותם לפה למרות שנורא אוהבים גם אותם .
 
אז ככה

אני ממש לא אוהבת את פינת אור והם לא מענינים אותי בכלל ואני חושבת שהשחקני משנה כן יבואו!!!!!! סתם אמרו לאיודעת מה אבל אני חושבת שהם דווקא כן יבואו טוב, העיקר שפליפה בא אבל מה עם פירו?!?!??!?!!?!??!?!?!??!? המושלם שלי אוףףףףףף הכי שווה שכולם יבואו טוב נקווה שיבואו כולם
 

קמיבור

New member
איזה שטויות

יקר בחלומות הם מרוויחים פי כמה...אתה יודע כמה אורנג' משלמים להם בשביל להשתמש בלוגו שלהם???הם לא משלמים על מלונות ואוכל....הם מרוויחים פול מההופעות ומקבילים אין סוף כסף מספונסרים....
 
למעלה