נסיעות, חופשות, טיולים

נכון. אני ממליצה על WHITE HOTEL

4 כוכבים. היינו צריכים להוסיף על החבילה איתו אבל אחרי חריש עמוק באינטרנט ידעתי שזה מה שאני רוצה מבחינת רמה ומבחינת מיקום. המיקום שלו מעולה, אתם יכולים לעשות את הכל ברגל, לא עלינו פעם אחת על תחבורה ציבורית. המלון עצמו מתוק להפליא, היינו בדיוק לפני שנה בשבוע שלפני חג המולד והכל היה מקושט ומדהים. יש מסעדה מתחת למלון וישבנו שם בערב האחרון, הכל היה מקושט להפליא והיה שם זמר ששר כל מיני שירים מוכרים של סיימון וגרפינקל, ביטלס, אבבא וכאלה. הייתי חוזרת לרגע הזה עכשיו...
 

נטעטע

New member
לא ברור על סמך מה את כותבת

ישנו בהרבה מלונות שהם פחות מארבעה כוכבים באיטליה, ותמיד היו נקיים ומסודרים.
 

נטעטע

New member
ועכשיו בדקתי וגם המלון שהמלצתי עליו הוא 3*

והוא בוודאות נקי ומסודר.
 

fossa

New member
לא מסכימה

אני תמיד השתכנתי באיטליה במלונות של כוכב או שניים לכל היותר |אייקון של תפרנים שאוהבים לטייל למרות הכל..|, טווח מחירים של 70-90 יורו לזוג ללילה, וכמעט תמיד היה מעולה.
 

ענבל30

New member
המלון שבו ישנתי ברומא הוא בכלל B&B

והיה מאוד-מאוד-מאוד נקי ומסודר. אולי לא מפואר ויוקרתי, אבל בהחלט מעוצב ונעים, נקיון ללא דופי. מלבד העדר היוקרה והפאר - שזה לא חיסרון של ממש בעיני כל עוד העיצוב נעים לעין ולנפש, החסרונות היחידים שלו היו המיקום (מרוחק מהמרכז, אבל נגיש מאוד בתחבורה ציבורית ו/או רכב, 5-7 דקות נסיעה) ועניין הכשרות - שזה כמובן יתרון עצום לשומרי כשרות
לנו פשוט היה קצת מבאס לאכול מצות (איטלקיות) לארוחת בוקר... אבל זה עניין של פסח בלבד.
 
אנחנו ישנו ברומא בדירה

נסענו לפני חודשיים עם הילדים לשבועיים באיטליה ( רומא-טוסקנה-גרדה ). היתרון העצום של דירות ( או וילות. תלוי במיקום ), מעבר למחיר, היא מיקום מצויין ואבזור מלא שאפשר חופשה המתאימה הרבה יותר לצרכינו. מאד ממליצה.
 

שוגי13

New member
מתי תהיו ברומא?

כדאי לשים לב לימי החג, ה-כ-ל סגור, והרומאים באטרף של הכנות לקראת הכריסמס ראש השנה.
 

מאז

New member
מצפה רמון - המלצות?

שינה , אוכל, מסלולים (עם ילדים)
 
קפה נטו

סניף חמוד וקטן מתחבא לו במצפה, הגעתי אליו בעקבות המלצות פה בפורום. מעולה לקפה ולארוחות קלות (בוקר, טוסטים וכו). יש שילוט מכוון כשנכנסים לעיר. מומלץ בחום.
 

מאי261

New member
אנחנו מאד אוהבים את מצפה רמון

לינה: לנו יצא לישון הן בבית ספר שדה הר הנגב והן בהנגר אדמה. בית ספר שדה זה בית ספר שדה, אין מה להרחיב (מבחינתנו זה אחלה). מאד אהבנו את הנגר אדמה - מקסים שם והאוירה מאד מיוחדת. אני לא יודעת איזה תנאים אתם מחפשים - יש שם שירותים/מקלחת משותפים לחדרים (אין הרבה, נדמה לי 3-4 חדרים בסך הכל, או בקתות בוץ ליתר דיוק). לנו זה היה בסדר גמור כי מלבדנו היו שם עוד משפחות מקסימות שהתחברנו איתם במהלך השהייה. ארוחת הבוקר סטנדרטית ביותר, זה יותר עניין של אוירה (והילדים יכולים לראות את הרקדנים מתאמנים שזה גם מגניב.) אוכל: אין יותר מדי במצפה רמון - אנחנו בעיקר קנינו בסופר ועשינו פיקניקים (יש מרכז מסחרי עם פיצה/פלאפל). בדרך לשם/משם יש את חוות קורנמל שנעים מאד לשבת שם. מסלולים: יש בתוך המכתש מסלולים (אם את צריכה פירוט אפרט לך אבל עדיף לעשות מחקר כמו שצריך בנושא), ויש באזור גם את חוות האלפקות שזו פעילות נחמדה לילדים. יש טיילת במצפה רמון על שפת המכתש. בדרך החוצה מהמכתש יש אזור עם חולות צבעוניים שאפשר לאסוף בבקבוקונים קטנים. שווה לבדוק אם יש בבית ספר שדה הדרכות בלילה על כוכבים - זה נחמד מאד. (קרררר שם בלילה! להתלבש בהתאם)
 
שתי המלצות -

חץ ושקט - מאהל מקסים דקותיים הליכה מהמרכז, הפעילות של חץ וקשת מהנה מאוד מסעדת הקצה - במצפה רמון - אוכל ביתי מצויין!!! יש חצר עם משחקים לילדים, מסעדה פשוטה נעימה אוכל טרי ומאוד טעים.
 

העדשים

New member
היה לי המון מידע שהלך יחד עם הדיסק שנחרב

מנסה לשחזר וחלק יכולה לנסות לאתר טלפונים: היינו במלון "פונדק רמון" של ישרוטל והיינו מרוצים אם כי צריך לקחת בחשבון שאין מעליות. יש בריכה ולנו זה היה נהדר (משפחה שוחרת מים). היינו זוג + 3, קיבלנו דירה שכללה סלון, חדר הורים וחדר ל-2 ילדים + מיטה נפתחת בסלון שדחסנו לחדר כדי שכולן תהיינה יחד והסלון יישאר פנוי. עשינו טיול ג'יפים שהיה מאוד מהנה - יכולה להעביר מס' טלפון. תכננו ללכת ל"חץ ושקט" ששמעתי עליו המלצות. עקב אי הבנה זה התבטל אז נסענו לבד לתצפית על המכתש מכיוון דרום והיה מדהים כניסה מול בורות לוץ. בדרך עצרנו בנווה מדבר - מעיינות חמים ומפנקים. אפשר לאכול שם במסעדה שמנוהלת ע"י תושבות אופקים. עוד בדרך - חוות הבודדים. חוות האלפקות טיול גמלים זריחה מעל המכתש לא עשינו הפעם אבל אפשר: שדה בוקר - הצריף של בן גוריון ואחוזת הקבר עם הנוף המדהים. הליכה רגלית - עין עבדת. מתי אתם נוסעים? אם בפורים - לא לוותר על העדלאידע של בית הספר של המדרשה. המלצה של ליידי באג ואחד החלקים המהנים בטיול. (http://www.youtube.com/watch?v=crNub9J-1J0&feature=related - שנת 2009 לדוגמה)
 
שאלת פריז


האם מישהי מכירה מלון זול בפריז אבל ברמה סבירה? י באיסתא מלונות זולים במיוחד ואשמח לשמוע אם מישהי מכירה/התארחה.... תודה!! המלונות: Villa Eugénie The Pavillon Monceau
 
מלון בוטיק קטן באזור האטואל

(2*) אבל מדהים לדברי חברתי שחוזרת אליו כל שנה. אם מתאים לך - אברר
 
למעלה