נסיעות, חופשות, טיולים

IcNיה

New member
דרוש נופש!

היות ולא היינו בחופשה כבר תקופה ארוכה, החלטנו הבחור ואני (יותר מדויק - "האני" החליטה, ו"הבחור" הסכים) לנפוש לנו קצת. תחילה רצינו סופ"ש זוגי, אבל מסיבות לוגיסטיות זה לא כ"כ מסדר, אז בשלב זה מחפשים יעד לחופשת סופ"ש לזוג + בת רגע לשבע. חשבנו על יעד קלאסי כלשהו באירופה. שנינו אוהבים מאד את לונדון, אבל יש טעם לנסוע ללונדון לסופ"ש? אולי פראג? אשמח מאד להמלצות, כולל בתי מלון נחמדים ופעילויות שגם בת ה-7 תמצא בהן עניין. תודה!
 
אין לי אשליות בקשר ללונדון

וזו בחירה נפלאה לטעמי. יש המון "מה לעשות" בלונדון בהרכב המשולש שלכם, ההסתייגות היחידה שיש לי היא מזג האויר החורפי ולכן הייתי בוחנת אפשרות לסופ"ש ( ארוך אם ניתן ) במקום חמים קצת יותר - ספרד ( עדיפות לברצלונה לטעמי על מדריד ) או דרום איטליה. בכל מקרה כדאי לבדוק תחזית מזג האויר הממוצעת ביעד לפני קבלת ההחלטה. לא מבינה בפעילויות בתי מלון...... בהמלצות ספציפיות של טיולי ערים באירופה אשמח לשתף שתתגבשו עם התוכניות לאן ומתי.
 
לונדון


לונדון לא נסגרת בסופי שבוע, להפך. יש שווקים פעילים וגם והמוזיאונים פועלים, אאל"ט. אי אפשר להשוות בכלל לפראג.
 
פראג או אמסטרדם

אין ליהמלצות ספציפיות לגבי מפעילויות אבל אני יודעת שגם ילדים יכולים למצוא שם מה לעשות...
 

גילור

New member
אירופה קרה מאוד עכשיו. קרהההה. אם הקור לא

מרתיע אותך (ואני חייבת להודות שלפני שנתיים היינו בתחילת ינואר בפריז והיה מאוד לא נעים הקור. הרס לנו את הטיול כי סבלנו ממנו מאוד), אז פראג היא יעד מדהים אבל ללא יותר מ-4 ימים (ביום החמישי כבר הרגשנו שאנחנו חוזרים על היעדים שראינו ביום הראשון) ולכן סופר מתאימה לסופ"ש ארוך, לונדון ופריז מדהימות מדהימות! ! ברצלונה קצת יותר חמה ובהחלט מומלצת גם היא.
 

lulyK

New member
ונציה?

חזרתי משם עכשיו. מתאים בול לסוף שבוע קצר, קסום, פייתי ומרתק. מזג האוויר היה מושלם, אבל זה הימור מטורף, כי אם גשום שם זה הורס הכל.
 

lulyK

New member
אגב, אפילו לא היה מאד קר.

סריג, ז'קט עור וצעיף סגרו עניין. לא היה צורך בכפפות או אפילו כובע צמר.
 

נעמולה

New member
וינה

אין לי ספק שבת הרבע ל - 7 תהנה מזמן איכות עם אמא אבא, מבתי הקפה, מהלונה פארק, מהשיטוט ברחובות והארמונות היפיפיים. כל זה בהנחה שהקור לא מטריד אתכם. אופציה נוספת מילאנו/ונציה/רומא. כל מקום באיטליה אהוב עלי.
 
נורא קר עכשו באירופה

קר ויפהפה ומקושט לחג המולד. אבל בעיקר קר. אם מי מכם סובל נורא מקור הייתי מחפשת יעד יותר חם (איי סיישל?).
 

גאיה100

New member
לונדון

האמת שלסופשבוע קצר פראג מתאימה יותר, אבל אם יהיה נורא קר אז לונדון עדיפה כי אז יש שפע של אופציות סגורות ומחוממות שאין בפראג.
 
ברלין/רומא


אלה שני היעדים העומדים על הפרק. בשבוע הבא אחותי ואני רוצות לטוס. מחפשות- דיל טוב. או- טיסה לחוד ומלון לחוד. הבעיה- לא מכירות ולא יודעות אילו אזורים הם טובים ואילו לא. המגבלה- חזרה בשישי בצהרים המוקדמים מקסימום. והכי טוב, המליצו נא לי על סוכן/נת טוב/ה.
 

ענבל30

New member
אני שולחת לך מסר


לגבי ברלין אני, לצערי, לא יכולה לעזור כלל... אבל יש לי המלצות רלוונטיות לרומא. (את מוזמנת גם לעיין בבלוג שלי - קישור בחתימה - כדי לדלות המלצות נוספות)
 
אנחנו היינו ברומא לפני כמה שנים.

ההמלצה הראשונה- נעליים נוחות מאוד מאוד. ממליצה להעזר במדריך הספירלי לרומא שמסודר לפי ימים ומוקדי עניין. (בכלל המדריך הספיראלי הוא שוס אדיר לביקורי פעם ראשונה ב...) אנחנו בזמנו לקחנו דיל של טיסה + מלון. המלון לא היה במקום מרכזי אבל היה בסמוך לקווי טראם יעילים וזמינים עד השעות הקטנות של הלילה. אם תרצי אחפש בבית אם שמרנו את שם המלון. תהנו!!! (יש משהו מיוחד בלעמוד בחנוכה מתחת לשער טיטוס.)
 
למעלה