תמונה בודדת לשבת - חורף 1968:

מצב
הנושא נעול.
נכון. לא היו סימנים מקדימים ב-1966...

מי שיער ב-66' שבעוד שנה העיר תתאחד...
נכון. לא היו סימנים מקדימים ב-1966...
וצירוף המקרים גרם לאכזבה מרה בקרב חברי המקשר. אילולא המיזוג, הם יכלו להיות כיום חברת ענק מודרנית עם שרות מעולה לנוסעים. תמיד הם היו יוצאי דופן בשירות המעולה שלהם. היתה בהמקשר מעין תחושת אחווה ואהבת הנוסע כפי שלא ראיתי בשום חברה אחרת. אך גם בחברת דן יש הרבה מאוד נהגים טובים ואדיבים למיטב ידיעתי.
 

gen1

New member
שאלות האם 38809 הוא קופאית

תמונה בודדת לשבת - חורף 1968:
במוסך קרית משה בירושלים. הגיעה השבוע באחד המשלוחים בדוא"ל. שם הצלם שמור במערכת. לילה טוב מירושלים.
שאלות האם 38809 הוא קופאית
שלום! שאלות האם 38809 הוא קופאית והאם אפשר עוד תמונות מאותה התקופה
 
כן. היא הוסבה לכרטיסנית בשנת 1967

שאלות האם 38809 הוא קופאית
שלום! שאלות האם 38809 הוא קופאית והאם אפשר עוד תמונות מאותה התקופה
כן. היא הוסבה לכרטיסנית בשנת 1967
ולכן גם הועלתה לירושלים בה נדרשו עוד כרטיסניות לאחר סילוק האוייב ממזרח ירושלים. 38-809 עבר שינוי מבנה בחודש ספטמבר 1975 לסדנא ניידת בירושלים. מס' הרישוי המקורי שלה היה: ת 2762 ומס' הרישוי שלה בתור סדנא ניידת היה 507-465. במקור זהו מארק 2 משנת ייצור 1956 שהורכבה בחברת הארגז. וקצת פירוט נוסף בשבילך שיודע להעריך מידע נדיר וחשוב: הרכב עלה על הכביש ביום 30.05.1956, הושבת סופית ביום 31.07.1979 ונגרט ממצבת הרכב של משרד הרישוי ביום 13.05.1983. מס' השלדה של הרכב היה: 560532. לילה טוב מירושלים.
 

gen1

New member
מענין כי 88902 הראשונה שהוסבה ככרטיסנית ועבדה

כן. היא הוסבה לכרטיסנית בשנת 1967
ולכן גם הועלתה לירושלים בה נדרשו עוד כרטיסניות לאחר סילוק האוייב ממזרח ירושלים. 38-809 עבר שינוי מבנה בחודש ספטמבר 1975 לסדנא ניידת בירושלים. מס' הרישוי המקורי שלה היה: ת 2762 ומס' הרישוי שלה בתור סדנא ניידת היה 507-465. במקור זהו מארק 2 משנת ייצור 1956 שהורכבה בחברת הארגז. וקצת פירוט נוסף בשבילך שיודע להעריך מידע נדיר וחשוב: הרכב עלה על הכביש ביום 30.05.1956, הושבת סופית ביום 31.07.1979 ונגרט ממצבת הרכב של משרד הרישוי ביום 13.05.1983. מס' השלדה של הרכב היה: 560532. לילה טוב מירושלים.
מענין כי 88902 הראשונה שהוסבה ככרטיסנית ועבדה
שלום! מענין כי 88902 הראשונה שהוסבה כקופאית (אגב 88902 מאותו דגם של 38809 ) ועבדה בקוי 10 ו12 עברה את ה"טראומה " בתחילת שנות ה60 את 38996 אני זוכר בקו 42 בחיפה עת הייתי חוזר מבית הספר בסמ"ת בחיפה בשנים 1963 ,1964 .עד כמה שאני זוכר הקופאיות האחרונות שהגיעו לחיפה היו האמבטיות מהנגלה של 89727 עד 89734 היו לפני 1967
 
קרה נס !!! השתמשת במילה "כרטיסנית"! בראוו !!!

מענין כי 88902 הראשונה שהוסבה ככרטיסנית ועבדה
שלום! מענין כי 88902 הראשונה שהוסבה כקופאית (אגב 88902 מאותו דגם של 38809 ) ועבדה בקוי 10 ו12 עברה את ה"טראומה " בתחילת שנות ה60 את 38996 אני זוכר בקו 42 בחיפה עת הייתי חוזר מבית הספר בסמ"ת בחיפה בשנים 1963 ,1964 .עד כמה שאני זוכר הקופאיות האחרונות שהגיעו לחיפה היו האמבטיות מהנגלה של 89727 עד 89734 היו לפני 1967
קרה נס !!! השתמשת במילה "כרטיסנית"! בראוו !!!
סוף סוף עלית על דרך המלך ! אני לא בדקתי איזה טייגר עבר ראשון הסבה לכרטיסנית. אני מניח שמדובר בטייגר מאזור המרכז או ירושלים. זה ניתן לבדיקה כאשר יהיה לי עודף זמן. תודה רבה על ההסברים ! הם תמיד מתועדים במגה-ארכיון !
 
נכון מאוד.היו 12 אקווריומים כרטיסניות.

זו אקווריום כרטיסנית
לא ראיתי כזה מעולם. מרשים.
נכון מאוד.היו 12 אקווריומים כרטיסניות.
בזמנו פירסמתי כאן וגם בקומונה שרטוט מקורי של אקווריום כרטיסנית ששורטט ע"י אנשי המקשר. כרגע אין לי מושג באיזו תיקייה הוא. אם יש לך את השרטוט, אשמח להיזכר... נמשיך את הדיון בלילה. אני חייב לצאת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה