אתן לך דוגמא לחלק...
האחרון של הודעתך, במסגרת הפעימה הפעימה השניה, המסלול של קו 42 היה מושלם, החזרתו למסלול הישן היא טעות, היו יכולים להעביר את קו 142 למסלול הישן של 42, זה פיספוס לשינוי הסטורי שכבר החל לתפוס, מסלול קו 42 במסגרת הפעימה השניה נתן לתל אביב את מה שהכי היה חסר לו, שד' ירושלים (יפו, שוק הפישפים), דרך סלמה, נוגה, המושבה הגרמנית אמריקאית, פלורנטין) הר ציון, תחנה מרכזית חדשה) בגין, אלנבי, (שכונת רמת השרון, מזרח נווה צדק) רוטשילד (לב העיר), מורמורק, (הבימה, היכל התרבות בנימטק) אבן גבירול (בית ציוני אמריקה, צוותא) , שד' שאול המלך (מרכז גולדה), רכבת מרכז, (מסלול רמת גן), רמת החייל עתידים, זה התחיל לתפוס, לראשונה תושבי העיר התחילו להשתמש בו, סטודנטים, תיירים, מבקרים ותושבי המטרפולין אחר עבודה ובסופי שבוע וזה נקטע ברגע, אילו היו מעברים את 142 ומשאירים את 42 כרב קיבולת במשך כל שעות הפעילות, ומעלים את התדירות בלילה, כבר היום היינו רואים שינוי גדול והקו היה הופך לשמיש, פופולרי ורווחי וזו דוגמה אחת, לעומת זאת השינוי של קו 40 מצויין, לדעתי טעות הקיצור של הסיבוב באוניברסיטה, בכל אופן הפעימה הראשונה היתה מצויינת, למרות שהמפעיל לא ישם אותה במלואה וכלשונה, מבחינת כריזה וכתוביות, רכב לא מזהם, שמירה על החלוקה, מורופוליני רב קיבולת, עירוני ושכונתי, אילו היתה רשות מטרופולינית, היה מי שיוכל לאכוף