שרשור הכוונה ומודיעין 28/11

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
שרשור הכוונה ומודיעין 28/11


שרשור הכוונה ומודיעין 28/11
 

Jim Steele

New member
הרצליה לתל אביב ובחזרה - אפשרי בפחות מ20 שקל?

שרשור הכוונה ומודיעין 28/11
הרצליה לתל אביב ובחזרה - אפשרי בפחות מ20 שקל?
הרי יש כרטיס מעבר, שתקף רק באיזור אחד (ז"א, יצאתי מהרצליה לתל אביב, בתוך תל אביב אוכל לסוע חופשי כ90 דקות מרגע העליה לאוטבוס הראשון). אבל יש גם את החופשי יומי. אבל הוא תקף רק לתל אביב, דרומית לתל אביב ומזרחית לתל אביב. ראשון, פתח תקווה, יהוד וכו'. ז"א לפי ההגיון של חברות התחבורה הציבורית, מישהו מראשון לציון יוכל לעשות מסע סובב גוש דן ב14 שקל (ראשון לתל אביב, תל אביב לפתח תקווה, פתח תקווה ליהוד, לקרית אונו, לרמת גן, לגבעתיים, לבני ברק) אבל אני, 10 ק"מ לתל אביב, ו10 ק"מ בחזרה, לא יכול לעשות בפחות מ20 שקל. אם לא הבנתי נכון, בבקשה, תקנו אותי. אם הבנתי נכון, אז, למה?!?!
 

25306yosef

New member
16 ש"ח בלבד ברכבת ישראל !!!

הרצליה לתל אביב ובחזרה - אפשרי בפחות מ20 שקל?
הרי יש כרטיס מעבר, שתקף רק באיזור אחד (ז"א, יצאתי מהרצליה לתל אביב, בתוך תל אביב אוכל לסוע חופשי כ90 דקות מרגע העליה לאוטבוס הראשון). אבל יש גם את החופשי יומי. אבל הוא תקף רק לתל אביב, דרומית לתל אביב ומזרחית לתל אביב. ראשון, פתח תקווה, יהוד וכו'. ז"א לפי ההגיון של חברות התחבורה הציבורית, מישהו מראשון לציון יוכל לעשות מסע סובב גוש דן ב14 שקל (ראשון לתל אביב, תל אביב לפתח תקווה, פתח תקווה ליהוד, לקרית אונו, לרמת גן, לגבעתיים, לבני ברק) אבל אני, 10 ק"מ לתל אביב, ו10 ק"מ בחזרה, לא יכול לעשות בפחות מ20 שקל. אם לא הבנתי נכון, בבקשה, תקנו אותי. אם הבנתי נכון, אז, למה?!?!
16 ש"ח בלבד ברכבת ישראל !!!
מחיר הנסיעה מתחנת הרכבת בהרצליה אל תחנות הרכבת בתל אביב הוא 8 ש"ח בלבד, סה"כ הלוך ושוב הרצליה - ת"א: 8*2=16 (קטע הרצליה ת"א מוגדר כקו פרברי ואין אפשרות לרכוש לקטע נסיעה זה כרטיס מוזל מסוג הלוך ושוב). ובנוסף ניתן לשלם עבור הנסיעה ברכבת ישראל באמצעות כרטיסי אשראי.
 

Jim Steele

New member
ואני יכול ללכת להתרחץ חינם בירקון.

16 ש"ח בלבד ברכבת ישראל !!!
מחיר הנסיעה מתחנת הרכבת בהרצליה אל תחנות הרכבת בתל אביב הוא 8 ש"ח בלבד, סה"כ הלוך ושוב הרצליה - ת"א: 8*2=16 (קטע הרצליה ת"א מוגדר כקו פרברי ואין אפשרות לרכוש לקטע נסיעה זה כרטיס מוזל מסוג הלוך ושוב). ובנוסף ניתן לשלם עבור הנסיעה ברכבת ישראל באמצעות כרטיסי אשראי.
ואני יכול ללכת להתרחץ חינם בירקון.
שאלתי על אוטבוס. רכבת לא עוזרת לי, אפילו מייקרת את הנסיעה, כי כל נסיעה ב10 כוללת מעברים באיזור ל90 דקות.
 
המחיר ירד?! פעם היה יקר יותר, לא?

16 ש"ח בלבד ברכבת ישראל !!!
מחיר הנסיעה מתחנת הרכבת בהרצליה אל תחנות הרכבת בתל אביב הוא 8 ש"ח בלבד, סה"כ הלוך ושוב הרצליה - ת"א: 8*2=16 (קטע הרצליה ת"א מוגדר כקו פרברי ואין אפשרות לרכוש לקטע נסיעה זה כרטיס מוזל מסוג הלוך ושוב). ובנוסף ניתן לשלם עבור הנסיעה ברכבת ישראל באמצעות כרטיסי אשראי.
המחיר ירד?! פעם היה יקר יותר, לא?
מעניין... ת"א הרצליה 8 ש"ח, אבל ת"א חולון 9 ש"ח, ת"א בת-ים 12 ש"ח, ות"א ב"ב 6 ש"ח בלבד... ככל שמתרחקים יותר אז המחיר זול יותר?! מצד שני, ת"א נתניה, ות"א ראשל"צ 15 ש"ח.
 

olli3

New member
מנהל
ת"א נתניה זה 9.70 ש"ח.

המחיר ירד?! פעם היה יקר יותר, לא?
מעניין... ת"א הרצליה 8 ש"ח, אבל ת"א חולון 9 ש"ח, ת"א בת-ים 12 ש"ח, ות"א ב"ב 6 ש"ח בלבד... ככל שמתרחקים יותר אז המחיר זול יותר?! מצד שני, ת"א נתניה, ות"א ראשל"צ 15 ש"ח.
ת"א נתניה זה 9.70 ש"ח.
ואם נוסעים עם נתיב אקספרס מת"א להרצליה זה עולה 7.5 ש"ח אם אינני טועה. נסיעה עם נתיב אקספרס בתוך ת"א גם זולה יותר מ6 ש"ח. ויש גם את 618 שנוסע בין תל השומר, בני ברק רמת גן, צפון תל אביב, הרצליה וממשיך לנתניה... מת"א לראשל"צ זה היה 9.80 ש"ח כמו שמת"א לפתח תקווה היה 9.80 ש"ח. מעבר הירקון זה היה 13.50 אם אני לא טועה. מת"א להרצליה היה 9.80 ומת"א לרעננה/כפר סבא היה 13.50, להוד השרון זה היה 11 ומשהו שקלים, כבר לא זוכר... חוץ מזה שהתעריפים עלו בכל הארץ ב1.7 בלי קשר לרפורמה. טבלה מלאה של התעריפים כפי שהיו קודם וכפי שהם עכשיו נמצאת כאן: http://tahbura.wordpress.com/2011/06/15/prices/ יש לגלול כלפי מטה את הדף...
 

guyweiss

New member
הגבול חייב לעבור איפשהו והוא עובר בהרצליה

הרצליה לתל אביב ובחזרה - אפשרי בפחות מ20 שקל?
הרי יש כרטיס מעבר, שתקף רק באיזור אחד (ז"א, יצאתי מהרצליה לתל אביב, בתוך תל אביב אוכל לסוע חופשי כ90 דקות מרגע העליה לאוטבוס הראשון). אבל יש גם את החופשי יומי. אבל הוא תקף רק לתל אביב, דרומית לתל אביב ומזרחית לתל אביב. ראשון, פתח תקווה, יהוד וכו'. ז"א לפי ההגיון של חברות התחבורה הציבורית, מישהו מראשון לציון יוכל לעשות מסע סובב גוש דן ב14 שקל (ראשון לתל אביב, תל אביב לפתח תקווה, פתח תקווה ליהוד, לקרית אונו, לרמת גן, לגבעתיים, לבני ברק) אבל אני, 10 ק"מ לתל אביב, ו10 ק"מ בחזרה, לא יכול לעשות בפחות מ20 שקל. אם לא הבנתי נכון, בבקשה, תקנו אותי. אם הבנתי נכון, אז, למה?!?!
הגבול חייב לעבור איפשהו והוא עובר בהרצליה
 

olli3

New member
מנהל
הגבול עובר בגלילות/הכפר הירוק/מורשה.

הגבול חייב לעבור איפשהו והוא עובר בהרצליה
הגבול עובר בגלילות/הכפר הירוק/מורשה.
משמע שרמת השרון היא העיר הכי דרומית בגבול.
 
אתה צודק.היה הגיוני שיהיה גם חופשי יומי מרחבי

הרצליה לתל אביב ובחזרה - אפשרי בפחות מ20 שקל?
הרי יש כרטיס מעבר, שתקף רק באיזור אחד (ז"א, יצאתי מהרצליה לתל אביב, בתוך תל אביב אוכל לסוע חופשי כ90 דקות מרגע העליה לאוטבוס הראשון). אבל יש גם את החופשי יומי. אבל הוא תקף רק לתל אביב, דרומית לתל אביב ומזרחית לתל אביב. ראשון, פתח תקווה, יהוד וכו'. ז"א לפי ההגיון של חברות התחבורה הציבורית, מישהו מראשון לציון יוכל לעשות מסע סובב גוש דן ב14 שקל (ראשון לתל אביב, תל אביב לפתח תקווה, פתח תקווה ליהוד, לקרית אונו, לרמת גן, לגבעתיים, לבני ברק) אבל אני, 10 ק"מ לתל אביב, ו10 ק"מ בחזרה, לא יכול לעשות בפחות מ20 שקל. אם לא הבנתי נכון, בבקשה, תקנו אותי. אם הבנתי נכון, אז, למה?!?!
אתה צודק.היה הגיוני שיהיה גם חופשי יומי מרחבי
שכולל את שלושת האזורים, כפי שיש חופשי חודשי כזה. אבל שים לב שמחיר החופשי היומי באזור 1 גבוה ממחיר 2 נסיעות באזור (12.80<14), כך שסביר שמחיר חופשי יומי מרחבי היה יותר גבוה מ-20 ש"ח, כך שאם אתה צריך רק נסיעות הלוך-ושוב, לא בטוח שחופשי יומי כזה היה עוזר לך. אם אתה עושה נסיעות תכופות הן בין האזורים והן בתוך אזור אחד, אבל לא מספיק תכופות על מנת להצדיק חופשי חודשי, אולי כדאי לך להשתמש בערך צבור, ואז תרוויח חיסכון מסויים בעלויות הנסיעות.
 
מהבורסה לסינמיטק /בית רופאים

מהבורסה לשפינצק 3 ת"א (בית רופאים)
ואח"כ משפרינק 3 לגב"ש/ צומת קוקה קולה תודה!
מהבורסה לסינמיטק /בית רופאים
אפשר גם לחכות בבורסה לקו 70 ולנסוע איתו יותר קרוב אל המקום, עד אבן גבירול/יהודה הלוי- זה הכי מולצץ. (אם לא רוצים לחכות ל-70 אפשר לנסוע עם 50,68,40,240,350 ועוד עד בית מעריב, ומשם לקחת 39,139,239 עד היסנמיטק. לחילופין אפשר לנסוע עם אחד הקווים: 50,51,68,169,40,240,350,250,251,641 ועוד ועוד עדהחשמונאים פינת דרך פ"ת ומשם ברגל) מהסינמיטק לגב"ש אפשר לנסוע עם קו 70 מאבן גבירול.
 
70 זה הכי *מומלץ

מהבורסה לסינמיטק /בית רופאים
אפשר גם לחכות בבורסה לקו 70 ולנסוע איתו יותר קרוב אל המקום, עד אבן גבירול/יהודה הלוי- זה הכי מולצץ. (אם לא רוצים לחכות ל-70 אפשר לנסוע עם 50,68,40,240,350 ועוד עד בית מעריב, ומשם לקחת 39,139,239 עד היסנמיטק. לחילופין אפשר לנסוע עם אחד הקווים: 50,51,68,169,40,240,350,250,251,641 ועוד ועוד עדהחשמונאים פינת דרך פ"ת ומשם ברגל) מהסינמיטק לגב"ש אפשר לנסוע עם קו 70 מאבן גבירול.
70 זה הכי *מומלץ
 

גולשת83

New member
מלוד למחלף גב"ש /קוקה קולה

שרשור הכוונה ומודיעין 28/11
מלוד למחלף גב"ש /קוקה קולה
האם יש דרך נוספת מלבד רכבת לארלזורוב ואז קו 70 /69 /68 ?? יש לציין שהנסיעה תהיה בשעות הערב לאחר הפקקים ואז אולי שווה אטובוסים...
 
אפשר להגיע באוטובוס לבית דגן (למשל עם 461)

מלוד למחלף גב"ש /קוקה קולה
האם יש דרך נוספת מלבד רכבת לארלזורוב ואז קו 70 /69 /68 ?? יש לציין שהנסיעה תהיה בשעות הערב לאחר הפקקים ואז אולי שווה אטובוסים...
אפשר להגיע באוטובוס לבית דגן (למשל עם 461)
ומשם 164 של אגד עד מחלף קוקה קולה. 164 האחרון יוצא מרחובות ב-21.30.
 

cwen

New member
התכוונת ממכון מור עם 66. הוא לא עובר בקניון

מקניון איילון עם 66/166 עד פינסקר או
טרומפלדור ומשם ברגל לבוגרשוב
התכוונת ממכון מור עם 66. הוא לא עובר בקניון
מהקניון אפשר רק עם שני אוטובוסים.
 

cwen

New member
אם אין לך רב קו תסעי כמו שאמר אוהד עם 66

מקניון איילון / מכון מור לבוגרשוב 7
בוגרשוב 7 פינת בן יהודה תודה
אם אין לך רב קו תסעי כמו שאמר אוהד עם 66
ממכון מור. אם יש לך, כדאי לך לנסוע עם שני אוטובוסים כדי לחסוך הליכה. לעלות על כל אוטובוס לבורסה ברמת גן (לשאול את הנהג, כמעט כולם מגיעים גם ממכון מור וגם מקניון איילון) ושם להחליף ל 61 או 161 ישר ליעד.
 

olli3

New member
מנהל
רכבת לכפר סבא ומתחנת הרכבת קווים 81/181

לבסיס קדומים חטמ"ר אפרים
מבאר שבע.
רכבת לכפר סבא ומתחנת הרכבת קווים 81/181
של חברת אפיקים. אתה יכול גם לקחת את 380 (מומלץ במידה ופספסת את הרכבת, הוא גם יגיע לפני הרכבת לתל אביב), להיכנס לתחנת רכבת מרכז בת"א ומשם להמשיך עם הרכבת לכפר סבא. לו"ז לכל הקווים כולל הרכבת ניתן למצוא באתר www.bus.gov.il
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה