שירי פורטוגל נחשפים בחזרות ראשונות

MadEquation

New member
שירי פורטוגל נחשפים בחזרות ראשונות


RTP החליטו להיות מגניבים והוציאו הקלטות מרחוק באיכות גרועה של השירים שמתחרים בשבת בקדם, למעשה זה מאוד בולט שהשיר של Rui הוא הטוב ביותר. עוד בחור נאה לתחרות השנה.

http://www.esctoday.com/news/read/18482
 

nit li

New member
אני מתה שהמדינה הזאת תביא שיר טוב שיצליח!

מגיע להם!
 

dominosex

New member
וואו איזה המנון פורטוגל בחרה לנו VIDA MINHA

Filipa Sousa - Vida Minha (Eurovision 2012 Portugal- הקדם היה טרחני עד מעיק .ההנחיה הייתה מוטלת בספק גם לחסרי הבנה בסיסית בניב הספרדי .אבל השיר שנבחר הוא ללא ספק המנון שמחזיר את התחרות לימייה הגדולים אי שם בתחילת שנות ה-70."הצרה " היחידה היא שהשנה יש לא מעט בלדות המנוניות גדולות מהחיים כגון איסלנד וצפויי קרב גלדיאטורים לא קל עם הקזת דם של הגושים השונים .
 
זה לא ספרדית זה פורטוגזית

אבל יחי ההבדל הקטן...


זה כמו שתגיד שברזיל דוברי ספרדית. שבתכלס הם דוברי פורטוגזית!
לא אותה פורטוגזית של פורטוגל, אבל עדיין פורטוגזית
 

drnaji

New member
שמעתי רק את השיר של רועייייייייייייי

וזה שיר גרוע.
 

Mikey Weiss

New member
אתה שם לב שהיא מזייפת ברוב ההקלטה הזו, כן?

וזה עוד בישיבה.
 

Mikey Weiss

New member
אין סתירה

הוא פשוט נתן את הקטע הזה ספציפי כדוגמא לזה שהיא יכולה לשיר בלי מזייפת והיא מזייפת ברוב הקטע.

אני תמיד אמרתי על איווי שהיא מסוגלת לשיר את השיר שלה לאירוויזיון, היא פשוט נורא נורא לא יציבה, ויכולים להיות לה ימים סבירים (היא לא זמרת גדולה אבל ביום סביר ועם זמרי ליווי טובים זה ישמע בסדר גמור) אבל יש לה גם ימים נוראיים ואת לא יכולה לדעת על איזה יום תפלי איתה. הבעיה היא, וזו לא אשמתה אלא אשמת חברת התקליטים שלה, שרוב הקריירה שלה היא שרה בפלייבק, ככה שאת רוב הזמן שהיה לה לצבור נסיון מאז האקס פקטור ועד עכשיו היא לא ניצלה להשתפרות שזה חבל, כי היא חמודה להפליא וחשבתי באקס פקטור שיש לה מלא פוטנציאל. היא פשוט לא השתפרה מאז בכלל אלא אפילו נעשתה יותר גרועה.

בכל מקרה, מאחר ובאירוויזיון תהיה לה כוריאוגרפיה מינימלית עד לא קיימת פלוס זמרי ליווי, אני מאמינה שהיא תישמע בסדר.
 

Mikey Weiss

New member
אה, ואם כבר, סירושו די זייפה גם באירוויזיון

שני היתרונות שלה, וזה תקף גם לאיווי, זה שא' זה הרבה פחות מציק בסוג כזה של שירים (ויעידו על כך גם סרטאב והדיסה ורבים וטובים אחרים). מעבר לזה זה תלוי בקול שיש לך, לסירושו ולאיווי יש יחסית קול נמוך אז זה הרבה פחות מפריע. בקולות גבוהים ודקים זה הרבה הרבה יותר צורם.
 

Tommy Tanision

New member
יש המון אי-דיוקים

אבל אוזן ממוצעת שנחשפת לשיר בפעם הראשונה לא תשים לב לזה

חוץ מזה, שזו הגזמה פרועה וזה לא "רוב" ההקלטה
הכי צורם היה ב"אנרג'י" אבל השאר מצליח לעבור איכשהוא, אם הדיסה הצליחה בזה גם היא תוכל.
 

Mikey Weiss

New member
טוב, אז נתחיל מגילוי נאות שיש לי שמיעה

אבסולוטית ובאופן כללי שמיעהמוזיקלית מאד מאד טובה, ולכן אני הרבה יותר רגישה לזיופים. זה כלי טוב כדי להגיד מתי מישהו מזייף ומתי לא, אבך זה גם אומר שהרבה פעמים אני אשים לב לזיופים שאנשים אחרים לא ישימו לב אליהם, והם גם הרבה יותר מפריעים לי. אז לא, זו לא הגזמה פרועה שהיא מזייפת ברוב ההקלטה, פשוט ברוב ההקלטה זה לא נורא צורם. גם הסברתי בתגובה שלי על סירושו וכו' למה אצל איווי זיופים נסבלים יותר, וזה כי יש לה קול נמוך יותר וככל שהקול יותר נמוך כך הזיוף פחות צורם ויותר קשה להבחין בו, אבל הוא עדיין שם.

מעבר לזה, אם תקרא את שאר מה שכתבתי אמרתי שבעקרון אין סיבה שהיא לא תהיה בסדר והבעיה העיקרית שלה תהיה לא ליפול על יום רע שלה בגלל חוסר היציבות שלה.
 

Tommy Tanision

New member
כן ממה שראיתי באקס פקטור היא בהחלט לא יציבה

לעיתים היא שרה לא רע בכלל, ולעיתים היא יכולה להיות אאוט אוף דה טון לגמרי. זה בהחלט תלוי באיזה יום נתפוס אותה.
בהקלטה יש המון אי דיוקים שכאלו, פשוט זה לא צורם לאוזן מלבד ה"אנרג'י" בפזמון שצורם במיוחד. ויחד עם זאת, לקול שלה כן יש נוכחות ועוצמה מסויימת בעקבות הויבראטו שהיא מוסיפה וכן כי הוא נמוך באמת, הפחד שלי שהיא תהיה יותר במסגרת הזמרות עם הקול הדקיק והחלש במיוחד, להלן: הצ'כית 09' למשל.

ושמח לשמוע שיש לך שמיעה אבסטולוטית
 

Mikey Weiss

New member
זה סתם הצחיק אותי קצת שנתת את ההקלטה

הזו בתור דוגמא על זה שהיא לא תזייף, במיוחד לאור מה שהזכרתי על זה שפה היא עוד יושבת ולא צריכה לזוז ואין לחץ של קהל והטלוויזיה והמצלמות.

אבל יש לה גוון מאד מעניין לקול ואלא אם כן היא ביום גרוע במיוחד שאי אפשר להתעלם מהזיופים הם אכן הרבה פחות מפריעים מכל מיני זמרות עם קולות דקיקים ששרו ואז באמת אי אפשר שלא לשים לב...

הא, תודה. המנצחת שלי מהמקהלה והמורה שלי לפסנתר יתבאסו לשמוע שכל מה שאני עושה עם שמיעתי האבסולוטית בחיי הבוגרים זה לאבחן זיופים של זמרי אירוויזיון וריאליטי, אבל שוין.
 

Tommy Tanision

New member
אויש את מעייפת


אפילו מחמאה את לא יודעת לקבל?
אפשר גם קצת פחות להתמרמר כל דבר

הבאתי את הביצוע הזה כי כן, לא הייתה לי אינדיקציה של השיר הזה בלייב, וזו פעם ראשונה ששמעתי משהו שלו, וזה שיר שאני מאוד אוהב ומייחל להופעה טובה בשבילו. וציפיתי שזה ישמע פחות טוב, ציפיתי לקול יותר משעמם, יותר מזמזם ופחות שר. זה היה נשמע בסדר, לרוב האוכלוסיה אין שמיעה אבסטולוטית ולא תזהה את כל האי דיוקים האלה. ויותר מכך, כותרת ההודעה שלי הייתה "אולי היא לא תזייף אחרי הכל?", לא הכרזתי שהיא מאריה קארי הבאה, קצת פרופורציות.
 

Mikey Weiss

New member
דווקא לא התמרמרתי בכלל. שועשעתי!

אני מאד מחבבת את הילדה ואשמח אם היא תתן הופעה טובה. פשוט לא ממש הבנתי את הקשר בין הכותרת לוידאו.
 

Mikey Weiss

New member
הבנתי דווקא :) אבל תזכור שאני גם מכירה ממש

טוב את איווי אז הפרספקטיבה שלי שונה.
 

Tommy Tanision

New member
כן אני יכול להבין

האמת שהיה לי חודש שחפרתי לה בהיסטוריה ביוטיוב, וכפי שאמרת יש לה את הימים שלה ויש לה את הרגעים שלה. לפעמים זה גם יכול להישמע נפלא, ולפעמים "ליד", ולפעמים ממש לא בכיוון.

כולי תקווה אבל שבניגוד לאקס פקטור שהאינטנסיביות גורמת להשקעה נמוכה יותר, יש לה כאן הופעה של 3 דקות שהיו לה 3-4 חודשים לעבוד עליו עם מיטב המורים והמפיקים כדי לשיר אותו נכון וטוב. יש לי הרגשה איתה שאיכשהוא גם ההופעה הווקאלית תשמע סבירה עד טובה. זה שיר קל יחסית, וכפי שאמרת יש לה קול נמוך, ועם המון מלווים והקפדה שלה להיות יציבה זה יכול להישמע נהדר.
ודווקא היא לא נראית לי ממש אחת שיש לה בעיה של ביטחון עצמי ושקהל או התרגשות כזו או אחרת יכולים לערער אותה. פשוט היא כמבצעת פחות מוזיקאלית ושמה לב אולי, לא משנה אם זה מול פסנתר או מול אצטדיון של 100 אלף איש.
 
למעלה