סקר בעקבות UFC 143

זקס11

New member
ומי ינצח בקרב דוקים בלי הדוק הצבעוני?

שאול, עם כל הכבוד, השאלה שלך לא רלוונטית, ואפילו מאכזבת. אני ציפיתי ממך לשאול משהו בסגנון "בעקבות הקרב הנוכחי, מי היה מנצח בקרב MMA בין GSP לדיאז?" ואם תרשה לי, אני אענה על השאלה שלי- GSP היה מנצח, כי הוא היה נוקט בטקטיקה של קונדיט, אבל מבצע אותה ביתר שלמות. בסופו של דבר, הם נלחמים בזירת MMA, ולפי חוקי MMA. ותן לי לתת תזכורת קטנה- ניק הפסיד בעמידה לדיילי. אם הם לא היו נלחמים בקרב MMA, לניק לא הייתה דקה להתאוששות ומנוחה על הגב, ודיילי היה שולח אותו לישון אחרי שהשופט היה מקים את ניק.
 
השאלה טובה לדעתי

תראה כמה עניין וכמה תגובות היא יצרה! אני בעצמי לא בחרתי במנצח ובאמת רציתי לשמוע את הדיעות כאן עם הסברים משכנעים. נכון, בMMA יש שופטים ויש סיבובים והשאלה לא הכי רלוונטית אבל להגיד שהיא מאכזבת אני לא מסכים.
 

GN24

New member
אתם לא חושבים ששיטת הניקוד בעייתית???

לוחמים לא מנסים לסיים את היריב אלה מנסים לצבור סטטיסטיקה טובה יותר של כמות מכות או כמות הפלות... לדעתי הניקוד חייב להיות מושפע יותר מנזק שנעשה.
 

YardenBu

New member


בקרב כזה הדרך היחידה שאני רואה את GSP מנצח היא אם הוא יתעלם מדיאז ודיאז יתן לעצמו נוקאוט מעצבים (לא אפשרות בלתי סבירה)
 

מרקו בי

New member
אני מופתע מרמת הזלזול בgsp

זה שהוא לא מסיים קרבות לא אומר שדיאז יעשה לו בית ספר בקרקע ובעמידה. אם קונדיט ניצח (וגם אם לא) את דיאז בזכות גיים פלן טוב, אז להזכירכם ג'קסון גם בונה גיים פלן גם לgsp. אתם תראו בקרב מול קונדיט שgsp זה רמה אחת מעל המחלקה, אני בהחלט מקוה לראות את דיאז-gsp וקרב כזה עוד יקרה אולי לפני קונדיט-gsp, קרב כזה משרת מצוין את הכיס של הufc, ואם לשים את הכסף אז gsp זה הימור הרבה יותר בטוח ממניות של טבע!
 

YardenBu

New member
אבל כל העניין הוא שקולורבי שאל על קרב

ללא ניקוד ובלי הגבלת זמן, כך שהgp שסנט פייר משתמש בו כל הזמן לא יעזור לו בכלום. בקרב כזה הוא אשכרה יצטרך להילחם ויש מצב שהוא כבר שכח איך עושים את זה.
 

מרקו בי

New member
גם ללא הגבלת זמן

אחרי טיקדאון אחד + gnp ולדיאז יורדת חצי מהיכולת, gsp מתאמן עם המאמנים הטובים בעולם, גם באיגרוף הצד החזק של דיאז, אני חושב שgsp לא נופל מדיאז, היתרון של דיאז הוא בריץ', ושילוב המכות לגוף משהו שאף לוחם לא עושה באופן מושלם כמוהו. מצד שני gsp גרם לקושצ'אק להראות כמו טירון בזכות תצוגת אגרוף נפלאה, רואים בברור שעד היום קושצ'אק לא החלים מהנזק שgsp גרם לעין הימנית של קוס. דיאז מנצח ירבים בזכות טראש טוק והפחדה לפעמים עוד לפני הקרב, את gsp אי אפשר להוציא משלוותו. בקיצור לא משנה איך ומתי gsp מנצח את דיאז, מקוה שהקרב יתקיים בקרוב.
 

YardenBu

New member
לא בטוחה לגבי היכולת של gsp להישאר רגוע.

נראה לי שדיאז נגע לו שם בכמה נקודות. אני לא מתווכחת על זה שהוא מעולה, אבל אני חושבת שאחרי שנלחמים בשביל נקודות כל כך הרבה זמן שוכחים איך לנצח בקרב שיכול להיגמר רק ע"י הכנעה או נוקאוט. ואני לא מתכוונת ליכולות הפיזיות אלא למצב המנטלי של לוחם כשהוא נכנס לאוקטגון. זה נראה כאילו כל העניין של הgp רק מכניס ללוחמים פחד לקבל מכות שיקחו מהם ניקוד, וגורם להם לחשוב פעמיים אם להכניס איזו מכה או לוותר. אם יהיה עכשיו קרב ביניהם אני מהמרת על gsp כי לדעתי הוא ינסה לשמור על החגורה ולא לצאת גבר. אם הוא עולה אם הgp הרגיל שלו, לפי מה שראינו בקונדיט-דיאז, לדיאז אין סיכוי מולו.
 

מרקו בי

New member
לגבי רגוע צריך לראות את העונה של הtuf

שgsp אימן יחד עם קושצ'אק. כל מה שקושצ'אק לא ניסה וניסה לעצבן את gsp, כולל בדרכים מגעילות, איומים ואפילו הרביץ לרופא של קבוצת gsp זה לא הזיז לgsp שאמר שהוא יסגור את הסיפור בזירה. וכל הזמן חזר על המנטרה הזו שכלום לא יעצבן אותו, רק ברגע שמישהו ירים עליו יד הוא הבטיח שיגרום לו להצטער על כך! הסיבה שאנשים שונאים את gsp או אולי פחות מחבבים זה בגלל שמי שראה אותו בעבר נלחם יודע שהוא יכול לסיים כל אחד, והעובדה שהוא בוחר ללכת על בטוח משגעת כל אוהב mma בעולם כולל אנוכי. את הארדי הוא יכל להכניע ונראה היה שהוא מרחם עליו. את קושצ'ק ושילדס יכל לסיים אבל הוריד הילוך בסיבוב הרבעי וחמישי כי הקרב היה בכיס שלו. אני אגיד את זה כך אם יתנו לי להיות ג'ו סילבה ולשבץ קרב מרכזי ואצטרך לבחור gsp או דיאז מול X, ללא ספק דיאז תהיה הבחירה שלי, מוסיף צבע ועניין טרום הקרב, מלהיב לאורך כל הקרב, גם מול קונדיט היו לו כמה שניות שהראו כמה הוא מעניין ושונה. הוא וgsp שני הפכים שונים. דיאז הערס השכונתי וgsp החננה השכונתי אולי בגלל זה אנשים נוטים להתבלל במחשבה שהערס תמיד מנצח, לא במקרה הזה
 

YardenBu

New member
אתה רציני לגבי קושצ'אק?

לא ראיתי tuf. מה היה הקטע עם הרופא? אני מסכימה לגמרי במה שאתה אומר לגבי gsp. אני מסכימה שדיאז יפסיד בקרב רגיל, אבל אני חושבת שהוא ינצח בקרב שיכול להיגמר רק בנוקאוט או הכנעה. בכל מקרה זה קרב שאני ארצה לראות.
 

מרקו בי

New member
כן קושצ'אק בנאדם מגעיל

לפחות כך הוא הוכיח במהלך העונה, הקטע היה שהוא ניסה להתגרות בgsp ולא הצליח, לאחר מכן ניסה לעצבן את הלוחמים שgsp מאמן ואז gsp סיפר להם שהם חייבים להיות רגועים וכנראה שהם הקשיבו לו, לאחר מכן הוא התגרה בד"ר של הקבוצה שהיה שמן וירד על מימד גופו ובאחת הפעמים םרצה תגרה בינהם, gsp אמר ובצדק שזה הדבר הכי לא מקצועי שלוחם mma יריב עם מישהו שהוא לא לוחם או משהו כזה. ולגבי קרב שמסתיים בהכרעה, זה קרב שלא נראה ובאמת קשה לדעת מה תהיה התוצאה (אני עדיין בדעה שgsp לוקח), וגם אני מקוה לראות קרב כזה יוצא לפועל לפחות באוקטגון.
 

danielmo1

New member
קושצ'אק בא על תקן הבלאגניסט

וניסה לחמם את GSP אבל ג'ורג' ידע שזו סתם הצגה לכן לא התרגש בנוסף,] הוא היה במצב כ"כ טוב באותה תקופה שמי כבר יכול לעצבן אותו? לדעתי אחרי שהוא יחזור מהפציעה הוא יהיה במצב נפשי לא מזהיר ויתרגש ואולי פה תבוא המפלה
 

fatnoam

Active member
סתם אתם מזלזלים ב-GSP, השגעתם?!

GSP ניצח את יוז בצורה מאוד משכנעת, יוז מתאבק טוב מדיאז ולוחם BJJ לא רע בזכות עצמו. GSP ניצח את BJ PENN שהוא לוחם BJJ טוב בהרבה מדיאז. GSP ניצח את שילדס שהוא גראפלר טוב בהרבה מדיאז. GSP ניצח את טיאגו אלבס, שהעמידה שלו טובה בהרבה משל דיאז. אני יודע שדיאז לוחם די שלם - ההאבקות שלו לא רעה, ה-BJJ מעולה, הסטרייקינג לא אורתודקסי והוכח כיעיל. אבל למה שכל זה יעניין ל-GSP את הביצה? אם הוא חוזר בכושר מהפציעה אני לא רואה דרך שדיאז יפגע בו בעמידה, בדיוק כמו שאלבס או מילר לא פגעו בו. אני לא רואה שהוא יעשה לו משהו על הקרקע, בדיוק כמו שפן או יוז לא עשו. מה בדיוק דיאז מביא לזירה ש-GSP כבר לא נתקל בו? טראש טוק? לא מבין אתכם, באמת.
 

udi102

New member
GSP היה מנצח

הוא בעל כושר גופני יותר טוב מדיאז והיה מתיש את דיאז עד שהשני היה נשכב על הקרקע בלי אוויר ולבסוף כלומר אחרי חצי שעה GSP היה מכניע אותו . אבל בו נעשה את זה יותר מעניין בוא נאמר שזה קרב בלי חוקים ,מי היה מנצח ? איך קרב MMA יכול להיות בלי שופטי זירה ובלי מגבלת זמן וסיבובים ? במה זה שונה מקרב רחוב ? איפה הMMA כאן ? אז אני יענה ואומר אין כאן MMA ואין לקרב ערך ספורטיבי ואם היה מתקיים קרב רחוב בין השניים ,GSP היה מוריד את דיאז לקרקע ומפוצץ לו את הפרצוף עוד לפני שדיאז היה שולח אגרוף אחד בעמידה וזאת האמת לאמיתה . באמת שאלה קצת הזויה ,הקטע הוא שזה כבר לא היה קרב MMA וזה ממש לא מעניין אותי מה היה קורה בינהם בקרב רחוב ,הרי MMA זה לא מכות ורק שימוש להגנה עצמית לא ?
 

GN24

New member


אחד לקונדיט ואחד לGSP .... גם אם הקרב היה ממשיך 30 סיבובים קונדיט לא היה מסכן את דיאז...לפחות לא עם הGAMEPLAN שלו. המצב היחידי שהיה מסוכן למישהו בקרב היה שדיאז לקח גב. לגבי GSP מתי הוא בכלל מנסה לסיים מישהו את שילדס בעמידה וקושצ'אק בלי עין הוא לא ניסה לסיים אז את דיאז??? לי באופן אישי יש בעיה מאד גדולה עם הכיוון הזה של ניצחונות על ניקוד...בפרייד לדוגמה הניקוד הלך למי שעשה יותר נזק. מאצ'ידה הוא קאונטר סטרייקר שכל הזמן נכנס יוצא ומסכן את היריב קונדיט פשות ברח והוציא מכות בכדי לקבל ניקוד ולא בשביל לפגוע.
 
למעלה