סקר בעקבות UFC 143

Nick Diaz

New member
אתה ילד קטן אה? לא מספיק כל הסמיילים הפתטים

האלה של גיל 15 בתוכנות מסרים מידיים אתה גם חושב שנשים לא מסוגלות לעשות משהו כזה טוב מגברים או מה? לא הבנתי מה זה אומר? האישה הזאת כנראה עוסקת בענף ומתמחה בו ותעקוף כל לוחם MMA אחר גם.. מה אתה רוצה?
 

LORSIN

New member
^_^ X_X :D

מה אכפת לך איך אני מגיב ואיך זה קשור לדיון? ולא, לא חשבתי שנשים יכולות להגיע לרמת כושר כזאת, ואני רק מלא כבוד לאישה הזאת.
 

Nick Diaz

New member
אתה מאוד מצחיק, לא רשמתי לרגע שהוא אלוף בתחום

רשמתי שהוא מתחרה עם הטובים בארה"ב וזה נכון, אל תביא לי מרוץ אחד לא טוב שלו, זה אפילו לא העיסוק המרכזי שלו, היה מרוץ אחד שנשברו לו האופניים באמצע והוא התעכב ים זמן ויש מצב זה מה שפרסמת וגם אם לא הוא מתאמן כל כך קשה שלא כל תריאטלון הוא מגיע 100% פיזית זה יותר כדי לשמור על הקצב שהוא שם לעצמו ולהמשיך לעשות את זה בשביל הכושר. הוא עשה כמה פעמים את XTERRA הארצית וגם XTERRA בהוואי והגיע למקומות הראשונים בקבוצת גיל שלו אתה מוזמן לבדוק כי זה 100%.. זו לא הנקודה גם כמו שעצוב שאנשים פה מזלזלים בסיבולת של בנאדם שמתאמן הכי קשה שיש בתחום הסיבולת משאר לוחמי הMMA שחלק נכבד מהם עוד הופך צמיגים ורץ בhigh altitude.
 

LORSIN

New member
אף אחד לא מזלזל בו

רק אומרים שהוא לא בכושר כמו של GSP, מה זלזול בזה?
 

זקס11

New member
תגיד, אתה מבין מה אתה כותב?

חוסר ההבנה שלך בתחום ספור הסיבולת הוא כלכך גדול, שאתה פשוט כותב דברים בלי להבין מה אתה בכלל אומר. "רשמתי שהוא מתחרה עם הטובים בארה"ב וזה נכון"- לידיעתך, במרתונים וטריאתלונים, כל הספורטאים מזנקים ביחד, החל מספורטאי העלית, וכלה בחובבנים האיטיים. ה XTERRA שאתה כלכך משתדל להלל הוא בסך הכל מרוץ שטח. רק לפני שבוע השתתפתי באחד בגליל, כך שלא מדובר במשהו בשמים. הסיכוי היחיד שלו להגיע באחד מהמקומות הראשונים הוא שפשוט יהיו מעט משתתפים. ואתה כנראה מתבלבל בין המרוץ הזה לאירונמן המקורי. הטעות שלך היא כמו שמישהו יטען שBJJ ומואי-טאי זה אותו הדבר. ודרך אגב, הוא מעולם לא עשה מרתון מלא (42 ק"מ). הוא עשה רק 21 ק"מ, ובתוצאה פחות טובה ממני, ככה שממש לא צריך להסחף.
 

BeniTaz

New member
אגב, ריצות ארוכות לצורך העניין

זה יותר קטע של גנטיקה. MMA זה יותר קטע של אתלטיות.. הרבה יותר מאשר סיבולת. לא הייתי מערבב בין 2 העולמות השונים האלו.. בכל אופן שמישהו יראה לי לוחם MMA אחד שמתאמן ברמות של התעמלות מכשירים כמו GSP, כדי לפתח יכולת אתלטית. הרבה יותר רלוונטי אגב מטריאתלון ל-MMA (דיאז עושה את זה כחוויה אישית ולא כאימונים מכוונים ל-MMA על פי מה שאני יודע).
 

Nick Diaz

New member
התחיל להתחרות מקצועית כדי לשפר סיבולת לMMA

תמיד אהב לרוץ ולשחות בלי קשר כי סבא שלו היה מאמן ריצה בסטוקטון וניק היה בנבחרת שחייה בבית ספר לפני שנשר.
 

lior 30 rg

New member
הריצה היחידה שעושים בסטוקטון זה ספרינטים

בבריחות מהכלא.
 

זקס11

New member
תגיד, אתה בכלל יודע משהו על טריאתלון?

או על מרתונים? כי לפי מה שאתה כותב, התשובה היא בוודאות לא. התרומה של מרתונים ואיירונמן לכושר הזירה של דיאז היא תרומה שלילית, ובטח לא חיובית. למשל- אם תשים לב, לדיאז יש את הכח המתפרץ הכי גרוע מבין כל לוחמי הצמרת. למשל, בקרב אתמול הוא לא הצליח לכפות שום מהלך זריז (חוץ מהתפיסה הנואשת בסוף). ודרך אגב, זה בדיוק מה שמרתונים וטריאתלונים עושים לך- הם הורגים לך את הכח המתפרץ.
 

Nick Diaz

New member
תבדוק מתי אי פעם בקרב הוא היה לוחם עם כוח

מתפרץ וכל שאר הדברים שמאפיינים יותר את GSP.. הוא לא מתיימר בכלל, הוא לא חזק מדי פיזית ואין לו תכוח המתפרץ הזה. ראית את כל הקרבות שלו מאז ומתמיד? אתה תדע.
 

זקס11

New member
וואו, אתה באמת ניק דיאז

ואני אגיד לך איך ידעתי שאתה ניק דיאז המקורי. אם יש לוחם שהוא טוב, אבל יש תחום אחד שבו הוא ממש גרוע (כמו כח מתפרץ), הלוחם ישקיע את כל הזמן העודף שלו בשיפור התחום הגרוע. רק לוחם עם מוח של ציפור ישקיע את הזמן שלו בספורט שרק מעצים את החיסרון שלו.
 

lior 30 rg

New member
אתלטיות זה מושג כללי.

השוואה יותר נכונה היא של רץ למרחקים ארוכים למול אנשי קרב 10.
 

זקס11

New member
צחי, זה הרבה יותר גרוע

המרתונים והטריאתלונים הופכים את דיאז ללוחם פחות טוב ממה שהוא היה יכול להיות. למשל, הם הורגים לו את הזריזות, ואת הכח המתפרץ. הם גם פוגמים ביכולת ההתאוששות, כי העבודה בזירה היא בטווחי דופק שונים לחלוטין. אם לניק דיאז היה יותר שכל ופחות אגו, הוא לא היה עושה טריאתלונים, אלא הוא היה עושה אינטרוולים של 100 מטר, עד קילומטר. זה היה הופך אותו ללוחם יותר טוב.
 

izr

New member
אני פשוט לא רואה דרך בה GSP מנצח

שיהיה ברור שמחתי שקונדיט ניצח למרות שהימרתי נגדו וכנ"ל יהיה בקרב של GSP עם דיאז. אבל איך לעזאזל GSP מסיים את דיאז- נגיד שיש לו סטרייקינג יותר טוב- לדיאז יש סנטר מטיטניום. הכנעה ?. אנשים כאן אומרים שהוא יתיש אותו, ואז מה, דיאז יפול לKO מאפיסת כוחות? מצטער קרב כזה יגמר בנצחון לדיאז או שלא יגמר בכלל.
 
אני לא רואה דרך שבה GSP יפסיד

GSP אחרי GNP ו LNP יעייף את דיאז ובין הסיבוב 34 ל 93 אני מאמין שדיאז יקרוס סטייל BJ PENN אבל אין מצב שGSP מפסיד לדיאז אלא רק על דרך האמ אמא של הפוקסים
 

izr

New member
ואתה לא חושב שעד סיבוב 93 יכול להכנס איזה לאק

לאקי פאנצ' או הכנעה. ומה עם GSP הוא לא יתעייף, סבבה הוא יותר בכוש אפילו מדיאז, אבל הוא עדיין בנאדם, אתה מציג את זה כאילו דיאז יעבוד כל הזמן וGSP ישכב מעלייו וינוח. גם GNP גוזל אנרגיה.
 

AmitNHB

New member
לא חושב שראינו משהו שמלמד על מה היה קורה בקרב

בין דיאז ל GSP. GSP היה מנסה לקחת את דיאז לרצפה במיידי וכנראה שהיה מצליח וכנראה שהיה מצליח להשאיר אותו שם בכל סיבוב וכנראה שהיה מנצח בהחלטה 50-45. זו הייתה דעתי לפני הקרב של אתמול והיא לא השתנה בגלל שקונדיט עמד מול דיאז 5 סיבובים באופן שקול ואף מעט מעבר לזה.
 

yair_bar

New member
מנהל
יש דבר כזה נצחון בשל מוות מזיקנה של היריב?

או לחילופין מוות משעמום? אם יש אז GSP יינצח כי זו הדרך היחידה שבה הוא יודע לנצח
 
למעלה