ההגשה שלך, טוכמאייר

  • פותח הנושא algy
  • פורסם בתאריך

algy

New member
ההגשה שלך, טוכמאייר

הפתרון הקל יהיה לשלוח את דניז חזניוק לגיליוטינה, אבל בכך לא ייפתר כלום. אלמוג שריד חושב שלטובת הטניס הישראלי, כדאי ליו"ר האיגוד החדש לנסות ולקבל דין וחשבון מהאנשים שמועסקים על ידו בשכר
 
אני איתך אלמוג
וגם איתה...

די,נמאס מכל הטיוחים וכל הסמרטוטיאדה הזאת. כל הכבוד לחזניוק שלקחה פה סיכון גדול בשביל להגיד את אשר ליבה. ואפילו אם מישהו "השתמש" בה בשביל להגיד את הדברים,זה לא ממש משנה,משנה מה שקרה בטורניר הזה באילת,וההתנהלות הבזיונית של הנבחרת,שהייתה סימפטום לכשלון החרוץ על המגרש. כל הסימנים היו שם גם לפני חזניוק. ההתנהגות הזחוחה של פאר עם תירוצים לא משכנעים "שיחקתי טוב,נתתי את המקסימום" עם המחבט הבכיר של הנבחרת והמנהיגה,שחקנית שאמורה להוות דוגמא,לא יודעת לקחת אחריות,לא יודעת להגיד "שיחקתי רע" או אפילו "לא התכוננתי טוב לתחרות או ליריבות" אז קודם כל הדג מסריח מהראש. יוליה כבר לא ילדה,ובכל זאת לא מצליחה לשלוט בטמפרמנט שלה. אני מקווה שלא תקבל את ה50 אלף דולר רק בשביל שתבין שעם אופי כזה ואי יכולת לשלוט בעצמה היא לא תגיע רחוק,והיא חייבת לשנות את ההתנהגות שלה. אני לא מכיר את העבודה של מור ודנק לעומק,אבל יותר מדי אנשים מתלוננים,יותר מדי בכירים אומרים שהם לא האנשים הנכונים. הדברים של חזניוק רק היוו את המסמר הסופי בארון,את האסמכתא לכך שהעניינים מתנהלים פה כמו שוק,שהכל רקוב מהיסוד. לעניות דעתי צריך להחליף את הצוות המקצועי בנבחרת,ולתת בראש לשחר ויוליה,ולהבהיר להן שהן לא באות לקייטנה או לחופשה באילת. צריך משמעת רצינית,צריך להתאמן ולהתכונן ברצינות למפגשים האלה. ומי שלא נוח לה,או לא מתאים לה,שלא תבוא לשחק. אני מעדיף לראות את שלמה וחזניוק יורקות דם בבית העולמי 3 מול מיקרונזיה מאשר לראות את הזחיחות והאדישות של פאר או ההתנהגות של ילדה בת 14 של גלושקו. הנבחרת זאת זכות,לא עונש,ומי שלא לוקחת ברצינות מה זה לשחק במדים הלאומיים,שלא תשחק! כל הכבוד חזניוק. ובאמת,אני מתפלל שטוכמאייר הוא באמת האיש הנכון להוציא את הטניס מהבוץ ולהתחיל לנקות את האורוות פה,כי הסרחון הורג אותנו...
 
ידעתי שהם נכונים ברגע ששמעתי את התגובות...

"קפטן הנבחרת בחר שלא להגיב" "אני מאחלת לחזניוק בהצלחה בהמשך דרכה" אתה יודע מה משותף לשתי התגובות האלה של ליאור מור ושחר פאר? אין בהם שום נסיון להכחיש את דבריה של חזניוק או להציג אותם כשקריים. בדרך כלל שמישהו מוציא דברים שהם שקריים או אפילו גבוליים,אתה ישר שומע תגובות כמו "לא היה ולא נברא" "אני אתבע את X על הוצאת דיבה ולשון הרע" וכל מיני חרטות כאלה,ולפחות מנסה להציל את עורו. במקרה של חזניוק,תגובות בנאליות ופתטיות,אבל לא תגובות שסותרות את מה שחזניוק אמרה,כנראה שגם מור וגם פאר יודעים שאין מה לעשות,הם נתפסו עם המכנסיים למטה. בקיצור,היא כנראה צדקה במה שאמרה,ולאיגוד אין יכולת להכחיש,כי הם יודעים שהדברים נכונים. ושחר כרגיל יצאה קטנה עם עוד תגובה ילדותית ומנותקת מהמציאות. הבחורה פשוט חיה בסרט,מצטער להגיד את זה...
 

DinamoHaifa

New member
אח של שחר אמר ביציע העיתונות שהם מתכוונים

לתבוע....אתה יוצא פה בנחרצות נגד שחר כשאתה יודע טוב מאוד שלפעמים הדברים הם לא כמו שהם נראים . לא היית נוכח באף אחד מהמקרים שעליהם דיברה חזניוק , אתה לא יודע האם היא לקחה דברים קשה בגלל שהיא רגישה מדי או שהמנטליות שלה שונה מאוד משל שאר חברות הנבחרת... סתם לצאת ככה בהצהרות נחרצות בלי שאתה יודע ב100% את כל העובדות זה הכי קל וגם די ילדותי .
 
לתבוע ? נשמע מתאים למה שתמיד כותבים בעיתון

עליה , זאת בדיוק אותה התנהלות שאנחנו קוראים בעיתון על החלפת מאמנים גדולה מדי ואזכותביםש היא אומרת שהיא לא מפטרת סדרתית , סוג של הכחשה במקום להתמודד עם השאלות של העיתונאי . הפעם לפי מה שדינמו כותב , זה כבר ממש מגוחך, היא כנראה לא ממש רוצה לחזור ולהתרכז בטניס נטו , ההפסד של אתמול רק מסביר עד כמה חמור מצבה.
 

shayshal

New member
אשריך שאתה יודע מה האמת לפי תגובות כאלה

אני רק יכול להציע לך לבדוק את עצמך. איך יכול להיות שאתה ממהר כל כך לרקוד על הדם (ובאיזו התלהבות) של שחקניות שעד לא מזמן השקעת כל כך הרבה זמן בחיפוש נתונים אזוטריים שקשורים אליהן.
 

דנה1982

New member
אני לא חושבת שאפשר להסיק מסקנות

מהתגובות (או חוסר התגובות) של שחר או ליאור מור. מה שכן, יש טענות שראוי לבחון (כפי שאני מבינה שיקרה) ולברר את מידת אמינותן.
 

eli677

New member
לא היינו עולים גם אם שחר היתה מתנהגת מושלם

שחר הגיעה לתחרות אחרי פציעות,כזכור את אוסטרליה סיימה עם פציעה ברגל,ושנה שעברה עברה פציעת גב כאשר בתחרות ראינו בגב סימני חבישה.אנגליה היתה הרבה יותר חזקה מאיתנו,ראינו את ההבדלים בין יוליה לשחקנית האנגלית וגם אם שחר היתה מנצחת סיכויינו בזוגות קלושים,שחר בכל מקרה כבר היתה פצועה וחלשה יותר במחשק נגד אנגליה ועשתה את המקסימום כאשר המשיכה לשחק. אני מבקש שאנשים לא ישפכו את התינוק עם המים.אני לא מתכוון לנסוע לאינדונזיה לראות טניס.טוב לנו מאד שנשארנו בבית הזה,יש סיכוי שבשנה הבאה המשחקים יהיו שוב באילת ואולי בנוסף לרדוונסקה תגיע ווזניאקי.היה לי מאד כיף להיות באילת,באתי עם ציפיות נמוכות ולא התאכזבתי.
 
למעלה