שאלות/תלונות

מצב
הנושא נעול.
אתה מתלונן על 50 דקות נסיעה?
תחשוב על תושבי בת ים שגרים הרבה יותר קרוב ממך לאוניברסיטה וצריכים ליסוע כמעט שעתיים עם קו 25.
וכמה קווים יש מבת ים לאוניברסיטה (אם לא נחשיב
את הרכבת)? ומה לגבי התדירות הגבוהה של קווי בת ים לאוניברסיטה? אין מה להשוות בכלל.
 

shipshipping

New member
שאלות/תלונות
לדעתכם הרכבת החדשה זאת שעוברת בחולון הצלחה?
אני עוברת באיילון כל יום ליד התחנות הראשיות בקוממיות וולפסון ולא רואה שם תנועה של אנשים כלל זה נראה כמו תחנת רפאים, בעוד הפקקים נשארו כמו שהיו אני טועה?
 
לדעתכם הרכבת החדשה זאת שעוברת בחולון הצלחה?
אני עוברת באיילון כל יום ליד התחנות הראשיות בקוממיות וולפסון ולא רואה שם תנועה של אנשים כלל זה נראה כמו תחנת רפאים, בעוד הפקקים נשארו כמו שהיו אני טועה?
התחנות הטובות בקו הן:
משה דיין יוספטל קוממיות וולפסון צומת חולון. כלומר, תחנת משה דיין ויוספטל עמוסות יותר בנוסעים.
 

אני2010

New member
לדעתכם הרכבת החדשה זאת שעוברת בחולון הצלחה?
אני עוברת באיילון כל יום ליד התחנות הראשיות בקוממיות וולפסון ולא רואה שם תנועה של אנשים כלל זה נראה כמו תחנת רפאים, בעוד הפקקים נשארו כמו שהיו אני טועה?
שהם ירגעו במחירים שהם דורשים...
אולי ורק אוווולי נחשוב אם ניסע ברכבת סהכ יש תחבורה מחולון לכל מקום כמעט בגוש דן. וטוב שלא שמו עוד 10 תחנות בחולון -בת ים. אנשים בלי שכל עושים משהו מגלומני ואחרי זה חושבים ומתפלאים למה בעצם התחנות האלה ריקות. שימי לב שהרכבת בקושי זזה בין תחנה תחנה... אם זה בגלל עליה אם זה בגלל פיתול אני עוד לא נסעתי ברכבת הזאת אבל רוב הנוסעים נראה לי או מראשון, או שהם חיילים שלא צריכים לשלם.
 

טשאפק

New member
שהם ירגעו במחירים שהם דורשים...
אולי ורק אוווולי נחשוב אם ניסע ברכבת סהכ יש תחבורה מחולון לכל מקום כמעט בגוש דן. וטוב שלא שמו עוד 10 תחנות בחולון -בת ים. אנשים בלי שכל עושים משהו מגלומני ואחרי זה חושבים ומתפלאים למה בעצם התחנות האלה ריקות. שימי לב שהרכבת בקושי זזה בין תחנה תחנה... אם זה בגלל עליה אם זה בגלל פיתול אני עוד לא נסעתי ברכבת הזאת אבל רוב הנוסעים נראה לי או מראשון, או שהם חיילים שלא צריכים לשלם.
אין תחבורה ציבורית מחולון לכל מקום
בגוש דן. והתחבורה ליעדים העיקריים, בת"א, היא קשה מאד בבוקר ובחזור בערב, עקב פקקים. ברכב פרטי, ועל אחת כמה וכמה בתחבורה ציבורית. הרכבת עם כל העצירות מגיעה מיוספטל לרכבת מרכז ב-20 דקות, ברכב זה לוקח כ-45 דקות בבוקר.
 

אני2010

New member
אין תחבורה ציבורית מחולון לכל מקום
בגוש דן. והתחבורה ליעדים העיקריים, בת"א, היא קשה מאד בבוקר ובחזור בערב, עקב פקקים. ברכב פרטי, ועל אחת כמה וכמה בתחבורה ציבורית. הרכבת עם כל העצירות מגיעה מיוספטל לרכבת מרכז ב-20 דקות, ברכב זה לוקח כ-45 דקות בבוקר.
רשמתי כמעט לכל מקום,לא לכל מקום
דבר שני מה שתגיד הכל נכון, התחנות רכבת מדברות בעד עצמן אז סבבה יש אולי פה ושם אנשים אבל לא לזה נראה לי תוכנן תחנות הרכבת האלה, מה גם שאמרו שזה הולך להיות המילה האחרונה שירות הרכבות באיזור דרום גוש דן. מה שסהכ אני אומר יש יותר מידי תחנות, הרכבת לא מתחיל ה לזוז וכבר היא בתחנה הבאה שלה, 20 דקות מיוספטל לרכבת מרכז זה המון זמן בשביל כלי רכב שנוסע על מסילה שהיא כפולה ושאין פקקי תנועה , לא?? כל הרעיון הוא להגיע מהר היה מספיק לדעתי צומת חולון יוספטל ומשה דיין לא צריך כל 4-5 קילומטר תחנה, אפשר היה לרכז את כל הנוסעים ב 2 תחנות. אבל שיהיה נו..
 

טשאפק

New member
רשמתי כמעט לכל מקום,לא לכל מקום
דבר שני מה שתגיד הכל נכון, התחנות רכבת מדברות בעד עצמן אז סבבה יש אולי פה ושם אנשים אבל לא לזה נראה לי תוכנן תחנות הרכבת האלה, מה גם שאמרו שזה הולך להיות המילה האחרונה שירות הרכבות באיזור דרום גוש דן. מה שסהכ אני אומר יש יותר מידי תחנות, הרכבת לא מתחיל ה לזוז וכבר היא בתחנה הבאה שלה, 20 דקות מיוספטל לרכבת מרכז זה המון זמן בשביל כלי רכב שנוסע על מסילה שהיא כפולה ושאין פקקי תנועה , לא?? כל הרעיון הוא להגיע מהר היה מספיק לדעתי צומת חולון יוספטל ומשה דיין לא צריך כל 4-5 קילומטר תחנה, אפשר היה לרכז את כל הנוסעים ב 2 תחנות. אבל שיהיה נו..
יכול להיות שיש תחנות מיותרות
דווקא צומת חולון מיותרת, בשלב זה. לא ראיתי אף אחד עולה או יורד שם. בעתיד יהיה שם מסוף אוטובוסים גדול, ואז יהיה בה צורך. כללית תוספת התחנות אמנם מוסיפה עיכוב לנסיעה, אבל הופכת את הרכבת לזמינה יותר עבור יותר אנשים.
 

Geistertreiber

New member
יכול להיות שיש תחנות מיותרות
דווקא צומת חולון מיותרת, בשלב זה. לא ראיתי אף אחד עולה או יורד שם. בעתיד יהיה שם מסוף אוטובוסים גדול, ואז יהיה בה צורך. כללית תוספת התחנות אמנם מוסיפה עיכוב לנסיעה, אבל הופכת את הרכבת לזמינה יותר עבור יותר אנשים.
כבר עכשיו יש שם מסוף אוטובוסים גדול
גם לכיוון אזור, לוד, רמלה, ראשל"צ ורחובות ודרומה משם וגם לכיוון חולון עצמה וכמובן לדרום ת"א ויפו על דרך בן צבי לא חסרים אוטובוסים. בעתיד הרחוק מאוד מאוד מאוד.... גם יעבור שם הקו הירוק וגם הכחול והחום ויתקנו אותי מומחי הפורום עם אני טועה.. אני אישית משתמש קבוע בקו הזה מצומת חולון לת"א השלום למקום העבודה וחזרה. זה קיצר לי את זמן הנסיעה מ 45 דקות כולל הליכה והמתנה עם קו 7 בבוקר ובערב, ל כ 25 דקות כולל הליכות! ומלבד זמן הנסיעה הקצר יותר ברור שאין מה שלהשוות בנוחות בין נסיעה צפופה סטייל המזרח הרחוק בקו 7 לרכבת. אני יכול לדווח שראיתי שהחנייה שם די מלאה, לא מפוצצת אבל די מלאה. כנראה שתושבי צפון חולון, אזור ואולי אזור קרית שלום מצאו שימוש לתחנה הזו.
 

טשאפק

New member
כבר עכשיו יש שם מסוף אוטובוסים גדול
גם לכיוון אזור, לוד, רמלה, ראשל"צ ורחובות ודרומה משם וגם לכיוון חולון עצמה וכמובן לדרום ת"א ויפו על דרך בן צבי לא חסרים אוטובוסים. בעתיד הרחוק מאוד מאוד מאוד.... גם יעבור שם הקו הירוק וגם הכחול והחום ויתקנו אותי מומחי הפורום עם אני טועה.. אני אישית משתמש קבוע בקו הזה מצומת חולון לת"א השלום למקום העבודה וחזרה. זה קיצר לי את זמן הנסיעה מ 45 דקות כולל הליכה והמתנה עם קו 7 בבוקר ובערב, ל כ 25 דקות כולל הליכות! ומלבד זמן הנסיעה הקצר יותר ברור שאין מה שלהשוות בנוחות בין נסיעה צפופה סטייל המזרח הרחוק בקו 7 לרכבת. אני יכול לדווח שראיתי שהחנייה שם די מלאה, לא מפוצצת אבל די מלאה. כנראה שתושבי צפון חולון, אזור ואולי אזור קרית שלום מצאו שימוש לתחנה הזו.
כמה אנשים עולים בצומת חולון בבוקר
לכיוון ת"א? לגבי המסוף - בעתיד יהיה שם משהו רציני ביותר. התחנה המרכזית בת"א תסגר והקווים שהגיעו אליה יתחלקו בין צומת חולון ומסוף ארלוזורוב.
 

אני2010

New member
אין תחבורה ציבורית מחולון לכל מקום
בגוש דן. והתחבורה ליעדים העיקריים, בת"א, היא קשה מאד בבוקר ובחזור בערב, עקב פקקים. ברכב פרטי, ועל אחת כמה וכמה בתחבורה ציבורית. הרכבת עם כל העצירות מגיעה מיוספטל לרכבת מרכז ב-20 דקות, ברכב זה לוקח כ-45 דקות בבוקר.
אגב בקשר לפקקים
הם לא ממש נוראיים בבוקר יש נתיבים לתחבורה ציבורית ונסעתי לכל מיני איזורים בתל אביב ההבדל הוא עוד 10-15 דקות בדיוק. 10-15 דקות האלה מתקזזות עם ההמתנה לרכבת, עד שאני מגיע לתחנת רכבת ועד שהרכבת מגיעה ועד ועד ועד אני כבר כמעט מגיע ליעד אולי למי שגר בבת ים זה משתלם אבל מי שגר בחולון וצריך לתל אביב (אחת מהתחנות לא משנה איזה ) לא שווה בעליל. והמחיר הפאקינג מחיר שלהם.. חיים בסרט.
 

טשאפק

New member
אגב בקשר לפקקים
הם לא ממש נוראיים בבוקר יש נתיבים לתחבורה ציבורית ונסעתי לכל מיני איזורים בתל אביב ההבדל הוא עוד 10-15 דקות בדיוק. 10-15 דקות האלה מתקזזות עם ההמתנה לרכבת, עד שאני מגיע לתחנת רכבת ועד שהרכבת מגיעה ועד ועד ועד אני כבר כמעט מגיע ליעד אולי למי שגר בבת ים זה משתלם אבל מי שגר בחולון וצריך לתל אביב (אחת מהתחנות לא משנה איזה ) לא שווה בעליל. והמחיר הפאקינג מחיר שלהם.. חיים בסרט.
באיזה אוטובוס אתה נוסע?
בחולון עצמה אין נת"צים. אני לא מכיר את הקווים העדכניים אבל בזמנו הנסיעה לת"א בבוקר הייתה ארוכה ומייגעת, האוטובוס הזדחל לאורך רוב הדרך.
 

אני2010

New member
באיזה אוטובוס אתה נוסע?
בחולון עצמה אין נת"צים. אני לא מכיר את הקווים העדכניים אבל בזמנו הנסיעה לת"א בבוקר הייתה ארוכה ומייגעת, האוטובוס הזדחל לאורך רוב הדרך.
יש נתצ מכיכר הלוחמים לכיוון צומת חולון והלאה.
זה כבר נתיב ותיק אני לא בטוח מה קורה אחרי צומת חולון אבל בת"א יש לא חסר,
 

טשאפק

New member
יש נתצ מכיכר הלוחמים לכיוון צומת חולון והלאה.
זה כבר נתיב ותיק אני לא בטוח מה קורה אחרי צומת חולון אבל בת"א יש לא חסר,
זה כבר ביציאה מהעיר
ולא עוזר למי שגר בקריית בן-גוריון או רחוב הופיין למשל.
 

אני2010

New member
זה כבר ביציאה מהעיר
ולא עוזר למי שגר בקריית בן-גוריון או רחוב הופיין למשל.
לא נראה לי שיש עיר עם נתיב לתחבורה ציבורית
חוץ מתל אביב ופ"ת (וגם בפ"ת זה ביציאה מהעיר) אפשר לסבול את העומס שיש בעיר עד שמגיעים לנתצ שהוא ממש ביציאה מהעיר זה מה שנקרא דרך ארוכה וקצרה (באוטובוס דחוס וקצת עומס בכבישים -כאשר אולי תהיה החלפה אחת בדרך, למרות שחולון מכסה את כל איזור ת"א כמעט מבחינת קווי אוטובוס) או בדרך קצרה וארוכה (אוטובוס לרכבת-רכבת- ומהרכבת עם אוטובוס עד ליעד) וביננו כמה אנשים העבודה שלהם ממש קרובה לתחנת רכבת יש מצב שאחרי שיפתחו את התחנות ביבנה אשדוד ואשקלון, התחנות יהיו קצת יותר מלאות.. וזה רק אולי כי שוב יש בעיה של מחירי הנסיעה בין היעדים. אנשים היום חוסכים כל שקל שאפר..
 

shipshipping

New member
לא נראה לי שיש עיר עם נתיב לתחבורה ציבורית
חוץ מתל אביב ופ"ת (וגם בפ"ת זה ביציאה מהעיר) אפשר לסבול את העומס שיש בעיר עד שמגיעים לנתצ שהוא ממש ביציאה מהעיר זה מה שנקרא דרך ארוכה וקצרה (באוטובוס דחוס וקצת עומס בכבישים -כאשר אולי תהיה החלפה אחת בדרך, למרות שחולון מכסה את כל איזור ת"א כמעט מבחינת קווי אוטובוס) או בדרך קצרה וארוכה (אוטובוס לרכבת-רכבת- ומהרכבת עם אוטובוס עד ליעד) וביננו כמה אנשים העבודה שלהם ממש קרובה לתחנת רכבת יש מצב שאחרי שיפתחו את התחנות ביבנה אשדוד ואשקלון, התחנות יהיו קצת יותר מלאות.. וזה רק אולי כי שוב יש בעיה של מחירי הנסיעה בין היעדים. אנשים היום חוסכים כל שקל שאפר..
לוקח לקו 71 לצאת לכיוון הנתיב המהיר חצי שעה
זה מלא זמן ואח"כ במסגר יש נתיב מהיר אבל הוא "בלוף" כי כל הזמן יש רכבים שמפריעים לאוטובוס והא נוסע לאט לאט לאט גם במסגר. רכבת יכלה להיות עבורי פתרון נפלא אבל היא יקרה וגם התחבורה אליה וממנה לא מהירה מספיק בעסה
 

אני2010

New member
לוקח לקו 71 לצאת לכיוון הנתיב המהיר חצי שעה
זה מלא זמן ואח"כ במסגר יש נתיב מהיר אבל הוא "בלוף" כי כל הזמן יש רכבים שמפריעים לאוטובוס והא נוסע לאט לאט לאט גם במסגר. רכבת יכלה להיות עבורי פתרון נפלא אבל היא יקרה וגם התחבורה אליה וממנה לא מהירה מספיק בעסה
אמרת בגדול את מה שאמרתי :)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה