הכוונה כמובן לאלה שעולים ביפויכולים ליסוע לקריה ולקחת 274 או 171
זה יותר מהיר מליסוע עם 25
הכוונה כמובן לאלה שעולים ביפויכולים ליסוע לקריה ולקחת 274 או 171
זה יותר מהיר מליסוע עם 25
יש להם 24 מהכרמלית במסלול זההומה עם כל אלה שעולים עליו בין וולפסון
לאוניברסיטה במטרה להגיע לאוניברסיטה?
וכמה קווים יש מבת ים לאוניברסיטה (אם לא נחשיבאתה מתלונן על 50 דקות נסיעה?
תחשוב על תושבי בת ים שגרים הרבה יותר קרוב ממך לאוניברסיטה וצריכים ליסוע כמעט שעתיים עם קו 25.
לדעתכם הרכבת החדשה זאת שעוברת בחולון הצלחה?שאלות/תלונות
התחנות הטובות בקו הן:לדעתכם הרכבת החדשה זאת שעוברת בחולון הצלחה?
אני עוברת באיילון כל יום ליד התחנות הראשיות בקוממיות וולפסון ולא רואה שם תנועה של אנשים כלל זה נראה כמו תחנת רפאים, בעוד הפקקים נשארו כמו שהיו אני טועה?
מזתאמרת תחנות טובות?התחנות הטובות בקו הן:
משה דיין יוספטל קוממיות וולפסון צומת חולון. כלומר, תחנת משה דיין ויוספטל עמוסות יותר בנוסעים.
הוא מתכוון לפי כמות נוסעיםמזתאמרת תחנות טובות?
לא הבנתי...אותך
שהם ירגעו במחירים שהם דורשים...לדעתכם הרכבת החדשה זאת שעוברת בחולון הצלחה?
אני עוברת באיילון כל יום ליד התחנות הראשיות בקוממיות וולפסון ולא רואה שם תנועה של אנשים כלל זה נראה כמו תחנת רפאים, בעוד הפקקים נשארו כמו שהיו אני טועה?
אין תחבורה ציבורית מחולון לכל מקוםשהם ירגעו במחירים שהם דורשים...
אולי ורק אוווולי נחשוב אם ניסע ברכבת סהכ יש תחבורה מחולון לכל מקום כמעט בגוש דן. וטוב שלא שמו עוד 10 תחנות בחולון -בת ים. אנשים בלי שכל עושים משהו מגלומני ואחרי זה חושבים ומתפלאים למה בעצם התחנות האלה ריקות. שימי לב שהרכבת בקושי זזה בין תחנה תחנה... אם זה בגלל עליה אם זה בגלל פיתול אני עוד לא נסעתי ברכבת הזאת אבל רוב הנוסעים נראה לי או מראשון, או שהם חיילים שלא צריכים לשלם.
רשמתי כמעט לכל מקום,לא לכל מקוםאין תחבורה ציבורית מחולון לכל מקום
בגוש דן. והתחבורה ליעדים העיקריים, בת"א, היא קשה מאד בבוקר ובחזור בערב, עקב פקקים. ברכב פרטי, ועל אחת כמה וכמה בתחבורה ציבורית. הרכבת עם כל העצירות מגיעה מיוספטל לרכבת מרכז ב-20 דקות, ברכב זה לוקח כ-45 דקות בבוקר.
יכול להיות שיש תחנות מיותרותרשמתי כמעט לכל מקום,לא לכל מקום
דבר שני מה שתגיד הכל נכון, התחנות רכבת מדברות בעד עצמן אז סבבה יש אולי פה ושם אנשים אבל לא לזה נראה לי תוכנן תחנות הרכבת האלה, מה גם שאמרו שזה הולך להיות המילה האחרונה שירות הרכבות באיזור דרום גוש דן. מה שסהכ אני אומר יש יותר מידי תחנות, הרכבת לא מתחיל ה לזוז וכבר היא בתחנה הבאה שלה, 20 דקות מיוספטל לרכבת מרכז זה המון זמן בשביל כלי רכב שנוסע על מסילה שהיא כפולה ושאין פקקי תנועה , לא?? כל הרעיון הוא להגיע מהר היה מספיק לדעתי צומת חולון יוספטל ומשה דיין לא צריך כל 4-5 קילומטר תחנה, אפשר היה לרכז את כל הנוסעים ב 2 תחנות. אבל שיהיה נו..
כבר עכשיו יש שם מסוף אוטובוסים גדוליכול להיות שיש תחנות מיותרות
דווקא צומת חולון מיותרת, בשלב זה. לא ראיתי אף אחד עולה או יורד שם. בעתיד יהיה שם מסוף אוטובוסים גדול, ואז יהיה בה צורך. כללית תוספת התחנות אמנם מוסיפה עיכוב לנסיעה, אבל הופכת את הרכבת לזמינה יותר עבור יותר אנשים.
כמה אנשים עולים בצומת חולון בבוקרכבר עכשיו יש שם מסוף אוטובוסים גדול
גם לכיוון אזור, לוד, רמלה, ראשל"צ ורחובות ודרומה משם וגם לכיוון חולון עצמה וכמובן לדרום ת"א ויפו על דרך בן צבי לא חסרים אוטובוסים. בעתיד הרחוק מאוד מאוד מאוד.... גם יעבור שם הקו הירוק וגם הכחול והחום ויתקנו אותי מומחי הפורום עם אני טועה.. אני אישית משתמש קבוע בקו הזה מצומת חולון לת"א השלום למקום העבודה וחזרה. זה קיצר לי את זמן הנסיעה מ 45 דקות כולל הליכה והמתנה עם קו 7 בבוקר ובערב, ל כ 25 דקות כולל הליכות! ומלבד זמן הנסיעה הקצר יותר ברור שאין מה שלהשוות בנוחות בין נסיעה צפופה סטייל המזרח הרחוק בקו 7 לרכבת. אני יכול לדווח שראיתי שהחנייה שם די מלאה, לא מפוצצת אבל די מלאה. כנראה שתושבי צפון חולון, אזור ואולי אזור קרית שלום מצאו שימוש לתחנה הזו.
אגב בקשר לפקקיםאין תחבורה ציבורית מחולון לכל מקום
בגוש דן. והתחבורה ליעדים העיקריים, בת"א, היא קשה מאד בבוקר ובחזור בערב, עקב פקקים. ברכב פרטי, ועל אחת כמה וכמה בתחבורה ציבורית. הרכבת עם כל העצירות מגיעה מיוספטל לרכבת מרכז ב-20 דקות, ברכב זה לוקח כ-45 דקות בבוקר.
באיזה אוטובוס אתה נוסע?אגב בקשר לפקקים
הם לא ממש נוראיים בבוקר יש נתיבים לתחבורה ציבורית ונסעתי לכל מיני איזורים בתל אביב ההבדל הוא עוד 10-15 דקות בדיוק. 10-15 דקות האלה מתקזזות עם ההמתנה לרכבת, עד שאני מגיע לתחנת רכבת ועד שהרכבת מגיעה ועד ועד ועד אני כבר כמעט מגיע ליעד אולי למי שגר בבת ים זה משתלם אבל מי שגר בחולון וצריך לתל אביב (אחת מהתחנות לא משנה איזה ) לא שווה בעליל. והמחיר הפאקינג מחיר שלהם.. חיים בסרט.
יש נתצ מכיכר הלוחמים לכיוון צומת חולון והלאה.באיזה אוטובוס אתה נוסע?
בחולון עצמה אין נת"צים. אני לא מכיר את הקווים העדכניים אבל בזמנו הנסיעה לת"א בבוקר הייתה ארוכה ומייגעת, האוטובוס הזדחל לאורך רוב הדרך.
זה כבר ביציאה מהעיריש נתצ מכיכר הלוחמים לכיוון צומת חולון והלאה.
זה כבר נתיב ותיק אני לא בטוח מה קורה אחרי צומת חולון אבל בת"א יש לא חסר,
לא נראה לי שיש עיר עם נתיב לתחבורה ציבוריתזה כבר ביציאה מהעיר
ולא עוזר למי שגר בקריית בן-גוריון או רחוב הופיין למשל.
לוקח לקו 71 לצאת לכיוון הנתיב המהיר חצי שעהלא נראה לי שיש עיר עם נתיב לתחבורה ציבורית
חוץ מתל אביב ופ"ת (וגם בפ"ת זה ביציאה מהעיר) אפשר לסבול את העומס שיש בעיר עד שמגיעים לנתצ שהוא ממש ביציאה מהעיר זה מה שנקרא דרך ארוכה וקצרה (באוטובוס דחוס וקצת עומס בכבישים -כאשר אולי תהיה החלפה אחת בדרך, למרות שחולון מכסה את כל איזור ת"א כמעט מבחינת קווי אוטובוס) או בדרך קצרה וארוכה (אוטובוס לרכבת-רכבת- ומהרכבת עם אוטובוס עד ליעד) וביננו כמה אנשים העבודה שלהם ממש קרובה לתחנת רכבת יש מצב שאחרי שיפתחו את התחנות ביבנה אשדוד ואשקלון, התחנות יהיו קצת יותר מלאות.. וזה רק אולי כי שוב יש בעיה של מחירי הנסיעה בין היעדים. אנשים היום חוסכים כל שקל שאפר..
אמרת בגדול את מה שאמרתילוקח לקו 71 לצאת לכיוון הנתיב המהיר חצי שעה
זה מלא זמן ואח"כ במסגר יש נתיב מהיר אבל הוא "בלוף" כי כל הזמן יש רכבים שמפריעים לאוטובוס והא נוסע לאט לאט לאט גם במסגר. רכבת יכלה להיות עבורי פתרון נפלא אבל היא יקרה וגם התחבורה אליה וממנה לא מהירה מספיק בעסה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.