שאלות/תלונות

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
אין בינינו מחלוקת אמיתית,
אני לא חושב שמישהו באמת משקיע מחשבה מעמיקה על יבואני הרכב. אך התוצאה של אותה התנהלות מפגרת, היא זרימה חזקה ואיתנה של מזומנים לכיסיהם של יבואני הרכב. אני בטוח שיש בישראל למעלה מ-100,000 בני 20-30 שהיו דוחים את קניית המכונית הראשונה שלהם בשנה-שנתיים אם היתה תחבורה ציבורית טובה יותר.
אני חושב שהמיסוי המופרז עושה את העבודה....
 

יובל 1968

New member
חשבתם על הטענה כללית ברב-קו? תשכחו מזה.

חשבתי לתומי, שכל המגבלות בין אזורים ובין חברות הן מגבלולת זמניות, חבלי לידה של כרטיס ה"רב-קו". חשבתי לתומי, שמיד בתום אותם חבלי לידה יהיה אפשר להטעין "רב קו" בסכום כסף שיהיה מקובל ומנוצל בכל חברות האוטובוסים והרכבת. מסתבר שטעיתי: חבר שהוא עיתונאי ביקש מענה לסוגיית עתיד הערך הצבור ממשרד התחבורה, וקיבל מענה שמדובר בניסוי בלבד באזור גוש דן, ועם תום הניסוי יחשבו אם כן או לא להרחיב אותו לשאר חלקי הארץ. אמרנו חלם? מסתבר ש"חלם" זו מחמאה למה שהולך במשרד התחבורה שלנו. "עידוד התחבורה הציבורית" היה סיסמא ונשאר סיסמא, ולא יותר מזה.
היית מאמין שחוזה של חברה אחת
לא מכובד על ידי אתה חברה בדיוק, באיזור אחר? כך בדיוק קורה עם "נתיב אקספרס". כרטיסיה בקוד 3 שקניתי באכזיב כדי לנסוע איתה לנהריה שוכבת בכרטיס שלי כבר יותר משנה, ואיני יכול להשתמש בה כדי לנסוע מנתניה לצומת בית ליד שזה גם כן קוד 3. "נתיב אקספרס" שייכת לעפיפי, ועפיפי פותח חברת אוטובוסים חדשה כל שני וחמישי. זה אומר שבצפון כשתרצה לעבור בין אוטובוסים של אומני אקספרס, נתיב אקספרס, נזרין אקספרס וכן הלאה תשלם לעפיפי עבור כרטיסיה נפרדת לכל חברה.
 

harhanegev

New member
היית מאמין שחוזה של חברה אחת
לא מכובד על ידי אתה חברה בדיוק, באיזור אחר? כך בדיוק קורה עם "נתיב אקספרס". כרטיסיה בקוד 3 שקניתי באכזיב כדי לנסוע איתה לנהריה שוכבת בכרטיס שלי כבר יותר משנה, ואיני יכול להשתמש בה כדי לנסוע מנתניה לצומת בית ליד שזה גם כן קוד 3. "נתיב אקספרס" שייכת לעפיפי, ועפיפי פותח חברת אוטובוסים חדשה כל שני וחמישי. זה אומר שבצפון כשתרצה לעבור בין אוטובוסים של אומני אקספרס, נתיב אקספרס, נזרין אקספרס וכן הלאה תשלם לעפיפי עבור כרטיסיה נפרדת לכל חברה.
אין ספק, טובתם של יבואני הרכב בראש מעייניו של
משרד התחבורה.
 

The Guardian17

New member
שאלות/תלונות
"אנחנו לא מטפלים ברב קו. בעצם, אף אחד"
קצת תמוהה העניין בדן. יש לי רב קו אנונימי. ביום מסוים עליתי על האוטובוס עם יתרה מסוימת. באותו יום (לא אחרי 90 דקות) עליתי שוב וקיבלתי פתקית שמראה לי כאילו שירדו 2 נסיעות מהערך צבור במקום 1. הזדמן לי לעבור ליד עמדת רב קו של דן, ולהפתעתי זכיתי לשמוע: "אנחנו לא מטפלים ברב קו אנונימי, רק באישי". אין בעיה... יש לי את הקבלות. "לא, לא מעניין אותנו". בזיון
 

טשאפק

New member
"אנחנו לא מטפלים ברב קו. בעצם, אף אחד"
קצת תמוהה העניין בדן. יש לי רב קו אנונימי. ביום מסוים עליתי על האוטובוס עם יתרה מסוימת. באותו יום (לא אחרי 90 דקות) עליתי שוב וקיבלתי פתקית שמראה לי כאילו שירדו 2 נסיעות מהערך צבור במקום 1. הזדמן לי לעבור ליד עמדת רב קו של דן, ולהפתעתי זכיתי לשמוע: "אנחנו לא מטפלים ברב קו אנונימי, רק באישי". אין בעיה... יש לי את הקבלות. "לא, לא מעניין אותנו". בזיון
גם לי זה קרה
אמרו לי שאפשר לפנות לתלונות של דן, מה שלא עשיתי (לא היה לי כוח, מצטער). צריך שמישהו ייכנס לעובי הקורה בנושא הזה - אני בטוח שרוב הנפגעים לא ישימו לב שרומו.
 

The Guardian17

New member
גם לי זה קרה
אמרו לי שאפשר לפנות לתלונות של דן, מה שלא עשיתי (לא היה לי כוח, מצטער). צריך שמישהו ייכנס לעובי הקורה בנושא הזה - אני בטוח שרוב הנפגעים לא ישימו לב שרומו.
תשובה של "אין עם מי לדבר"
אינה במקומה. אם הם מנפיקים את הרב קו (שכפוף למשרד התחבורה, אבל הם לא מתעסקים בזה), שיקחו אחריות על עניין החיובים. לא פעם שפתאום ש"נמחק" לי או לאחד ממכריי כסף מהערך צבור.
 

טשאפק

New member
תשובה של "אין עם מי לדבר"
אינה במקומה. אם הם מנפיקים את הרב קו (שכפוף למשרד התחבורה, אבל הם לא מתעסקים בזה), שיקחו אחריות על עניין החיובים. לא פעם שפתאום ש"נמחק" לי או לאחד ממכריי כסף מהערך צבור.
בעיה כפולה
א. למי פונים אם יש בעיות בחיוב. ב. עצם זה שיש בעיות בחיוב, באופן תדיר. הרי רוב האנשים לא שמים לב וכך יכולה "דן" להרוויח על חשבונם, בשיטת מצליח (התלוננת? דן לא הפסידה; לא התלוננת? דן הרוויחה). אולי דרושה תביעה ייצוגית בסכום גבוה כדי שתקלות כאלה יפסיקו לקרות.
 
"אנחנו לא מטפלים ברב קו. בעצם, אף אחד"
קצת תמוהה העניין בדן. יש לי רב קו אנונימי. ביום מסוים עליתי על האוטובוס עם יתרה מסוימת. באותו יום (לא אחרי 90 דקות) עליתי שוב וקיבלתי פתקית שמראה לי כאילו שירדו 2 נסיעות מהערך צבור במקום 1. הזדמן לי לעבור ליד עמדת רב קו של דן, ולהפתעתי זכיתי לשמוע: "אנחנו לא מטפלים ברב קו אנונימי, רק באישי". אין בעיה... יש לי את הקבלות. "לא, לא מעניין אותנו". בזיון
אי אפשר לאכול מן העוגה ולהשאיר אותה שלמה
כרטיס אנונימי לא צריך לקבל שום שירות... זה גם אחד התנאים: כרטיס אנונימי לא מבוטח וכמובן שלא ניתן לבצע גיבוי על שרת לכרטיס אנונימי. רוצה ביטוח? הוצא מראשך פרנויות בסגנון האח הגדול והנפק רב קו אישי.
 

scooby5

Member
אי אפשר לאכול מן העוגה ולהשאיר אותה שלמה
כרטיס אנונימי לא צריך לקבל שום שירות... זה גם אחד התנאים: כרטיס אנונימי לא מבוטח וכמובן שלא ניתן לבצע גיבוי על שרת לכרטיס אנונימי. רוצה ביטוח? הוצא מראשך פרנויות בסגנון האח הגדול והנפק רב קו אישי.
אין קשר
לא ביקשו כאן ביטוח בגין אובדן, אלא סך הכל החזר על נסיעה שנוקבה בטעות. אם יש קבלות המותאמות למספר הרב-קו האנונימי - מה הבעיה הגדולה להחזיר נסיעה ? המקרה היחיד בו אני חושב שישנה בעיה הוא במקרה שלרב קו האנונימי אין מספר סידורי משלו.
 

cwen

New member
אי אפשר לאכול מן העוגה ולהשאיר אותה שלמה
כרטיס אנונימי לא צריך לקבל שום שירות... זה גם אחד התנאים: כרטיס אנונימי לא מבוטח וכמובן שלא ניתן לבצע גיבוי על שרת לכרטיס אנונימי. רוצה ביטוח? הוצא מראשך פרנויות בסגנון האח הגדול והנפק רב קו אישי.
אופציה שניה זה לבדוק מיד כשמקבלים את הקבלה
שבאמת ירדה רק נסיעה אחת. הנהג יכול לתקן במקום בקלות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה