המון אנשים עובדים סמוך לתחנת הרכבתלא נראה לי שיש עיר עם נתיב לתחבורה ציבורית
חוץ מתל אביב ופ"ת (וגם בפ"ת זה ביציאה מהעיר) אפשר לסבול את העומס שיש בעיר עד שמגיעים לנתצ שהוא ממש ביציאה מהעיר זה מה שנקרא דרך ארוכה וקצרה (באוטובוס דחוס וקצת עומס בכבישים -כאשר אולי תהיה החלפה אחת בדרך, למרות שחולון מכסה את כל איזור ת"א כמעט מבחינת קווי אוטובוס) או בדרך קצרה וארוכה (אוטובוס לרכבת-רכבת- ומהרכבת עם אוטובוס עד ליעד) וביננו כמה אנשים העבודה שלהם ממש קרובה לתחנת רכבת יש מצב שאחרי שיפתחו את התחנות ביבנה אשדוד ואשקלון, התחנות יהיו קצת יותר מלאות.. וזה רק אולי כי שוב יש בעיה של מחירי הנסיעה בין היעדים. אנשים היום חוסכים כל שקל שאפר..
סמוך לתחנת השלום יש ריכוז גדול של מגדלי משרדים וכן שוכן בסיס הקרייה הענק. סמוך לתחנת רכבת מרכז ישנו ריכוז בנייני משרדים של הבורסה בר"ג. בהמשך הקו ישנו איזור תעסוקה גדול סמוך לתחנת בני ברק (30 דקות ברכבת, שעה לפחות באוטובוס מחולון), ובהמשך את איזור התעשייה הסמוך לקריית אריה. בנוסף למגדלי המשרדים, יש עסקים רבים ברח' המסגר (סמוך להגנה או לתחנת השלום), ביגאל אלון (סמוך לתחנת השלום או רכבת מרכז) ועוד. מסוכנויות הרכב של רחוב המסגר, ועד משרדי חברת צ'קפוינט שבשכונת ביצרון. גם האוניברסיטה היא יעד חשוב, לסטודנטים וגם לעובדים. המון אנשים גם גרים במרחק לא גדול מאחת התחנות. מהבחינה הזו ריבוי התחנות הוא טוב. מחירי הנסיעה הם באמת בעיה כאובה, בוודאי למי שצריך אוטובוס נוסף.