שאלות/תלונות

מצב
הנושא נעול.

טוקבק1

New member
שאלות/תלונות
תלונה לאגד
אתמול, במוצאי שבת ה12/11/11, חיכיתי מ-17:35 במשך יותר משעה, במסוף יקנעם לקו 826 לתל אביב. בערך ב-17:50 הגיע אוטובוס שלא עצר במסוף, אותו הדבר קרה ב-18:20 וב-18:40. לאחר כמה דקות, הגיע אוטובוס ועליו הצלחתי לעלות רק כי נדחפתי עם האנשים הרבים שחיכו בתחנה. כשהתיישבתי גיליתי שהמושב שלי לא מחובר למקום, שעברתי מקום גיליתי שגם המושב החדש לא מחובר למקומו. הייתי יכולה לנסוע בקו 909 שגם מגיע לת"א אבל בגלל שבחרתי לקנות כרטיס הלוך ושוב, התאפשר לי לעלות רק על קו 826. בנוסף, ניסיתי לפנות למוקד לברר מה קורה ומתי, אם בכלל, יעצור אוטובוס בתחנה. הנציגה במוקד אמרה שתעביר את זה הלאה לסדרנים ושאם האוטובוס הבא לא יעצור, שאתקשר שוב. במהלך ההמתנה לנציגה הקשבתי למנגינת ההמתנה ולא יכולתי שלא לגחך למשפט שחזר על עצמו: שלאגד חשוב הלקוח. זאת לא הייתה ההתרשמות מהנציגה ומההמתנה הארוכה לאוטובוס. הנציגה אפילו לא הסכימה לברר זאת ולחזור אליי. "אנחנו לא עושים דברים כאלה". כלומר, אתם לא נותנים שירות??? פעם הבאה, עדיף מונית, לא? אולי כמה שקלים יותר, אבל יותר מהיר. אילו רק היינו חיים במדינה שבה ניתן לבחור. אה, סליחה, אפשר לבחור ברכב פרטי.
 

אדנת

New member
שאלות/תלונות
שאלה בנושא כרטיסי סטודנט
בני לומד בירושלים האם הוא זכאי להנחת 50% על כרטיס בין עירוני חיפשתי בגוגל אבל לא מצאתי אסמכתא רשמית להנחות להן זכאי סטודנט האם משהו יודע מה החוק ? אשמח לקבל קישור תודה
 

davidfainshtein

New member
מנהל
תלונה לאגד
אתמול, במוצאי שבת ה12/11/11, חיכיתי מ-17:35 במשך יותר משעה, במסוף יקנעם לקו 826 לתל אביב. בערך ב-17:50 הגיע אוטובוס שלא עצר במסוף, אותו הדבר קרה ב-18:20 וב-18:40. לאחר כמה דקות, הגיע אוטובוס ועליו הצלחתי לעלות רק כי נדחפתי עם האנשים הרבים שחיכו בתחנה. כשהתיישבתי גיליתי שהמושב שלי לא מחובר למקום, שעברתי מקום גיליתי שגם המושב החדש לא מחובר למקומו. הייתי יכולה לנסוע בקו 909 שגם מגיע לת"א אבל בגלל שבחרתי לקנות כרטיס הלוך ושוב, התאפשר לי לעלות רק על קו 826. בנוסף, ניסיתי לפנות למוקד לברר מה קורה ומתי, אם בכלל, יעצור אוטובוס בתחנה. הנציגה במוקד אמרה שתעביר את זה הלאה לסדרנים ושאם האוטובוס הבא לא יעצור, שאתקשר שוב. במהלך ההמתנה לנציגה הקשבתי למנגינת ההמתנה ולא יכולתי שלא לגחך למשפט שחזר על עצמו: שלאגד חשוב הלקוח. זאת לא הייתה ההתרשמות מהנציגה ומההמתנה הארוכה לאוטובוס. הנציגה אפילו לא הסכימה לברר זאת ולחזור אליי. "אנחנו לא עושים דברים כאלה". כלומר, אתם לא נותנים שירות??? פעם הבאה, עדיף מונית, לא? אולי כמה שקלים יותר, אבל יותר מהיר. אילו רק היינו חיים במדינה שבה ניתן לבחור. אה, סליחה, אפשר לבחור ברכב פרטי.
פה זה אתר תפוז, לא אתר אגד.
אתר אגד זה פה.
 

scooby5

New member
שאלה בנושא כרטיסי סטודנט
בני לומד בירושלים האם הוא זכאי להנחת 50% על כרטיס בין עירוני חיפשתי בגוגל אבל לא מצאתי אסמכתא רשמית להנחות להן זכאי סטודנט האם משהו יודע מה החוק ? אשמח לקבל קישור תודה
תשובה + בקשה למנהלים
סטודנט ללא כרטיס סמסטריאלי/שנתי זכאי ל30-33% הנחה בכרטיסייה או ערך צבור. סטודנט בעל כרטיס סמסטריאלי/שנתי (פרופיל סטודנט מורחב/פלוס) זכאי להנחה של 50% בכל רכישת כרטיס (מלבד חופשי יומי/חודשי) מחוץ לאזור הכרטיס שלו. מנהלים יקרים, בועז, דוד, עמית: אולי שווה להכין איזו הודעה מסודרת ולקשר לסרגל למעלה.
 

asmopil

New member
תשובה + בקשה למנהלים
סטודנט ללא כרטיס סמסטריאלי/שנתי זכאי ל30-33% הנחה בכרטיסייה או ערך צבור. סטודנט בעל כרטיס סמסטריאלי/שנתי (פרופיל סטודנט מורחב/פלוס) זכאי להנחה של 50% בכל רכישת כרטיס (מלבד חופשי יומי/חודשי) מחוץ לאזור הכרטיס שלו. מנהלים יקרים, בועז, דוד, עמית: אולי שווה להכין איזו הודעה מסודרת ולקשר לסרגל למעלה.
כרטיס המשך - סטודנט
האם כאשר נוסעים מירושלים לחיפה על-פי הנחת סטודנט ברב קו, מקבלים גם את נסיעת ההמשך בחיפה שמא יהיה מעתה צורך לשלם עליה?
 

scooby5

New member
כרטיס המשך - סטודנט
האם כאשר נוסעים מירושלים לחיפה על-פי הנחת סטודנט ברב קו, מקבלים גם את נסיעת ההמשך בחיפה שמא יהיה מעתה צורך לשלם עליה?
מקבלים
הנחת הסטודנט לא פוגעת בשאר נהלי הכרטוס האחרים, כשם שהנחת גמלאי לא עושה זאת.
 

תחנה

New member
תשובה + בקשה למנהלים
סטודנט ללא כרטיס סמסטריאלי/שנתי זכאי ל30-33% הנחה בכרטיסייה או ערך צבור. סטודנט בעל כרטיס סמסטריאלי/שנתי (פרופיל סטודנט מורחב/פלוס) זכאי להנחה של 50% בכל רכישת כרטיס (מלבד חופשי יומי/חודשי) מחוץ לאזור הכרטיס שלו. מנהלים יקרים, בועז, דוד, עמית: אולי שווה להכין איזו הודעה מסודרת ולקשר לסרגל למעלה.
אף אחד לא קורה את הדברים האלו, כל אחד מבקש
התייחסות אישית ותשובה אישית. (בטח לא מי שלא גולל יותר מ 3 תוצאות החיפוש הראשונות).
 

olli3

New member
מנהל
שאלה בנושא כרטיסי סטודנט
בני לומד בירושלים האם הוא זכאי להנחת 50% על כרטיס בין עירוני חיפשתי בגוגל אבל לא מצאתי אסמכתא רשמית להנחות להן זכאי סטודנט האם משהו יודע מה החוק ? אשמח לקבל קישור תודה
באתר אגד יש פרטים מלאים על הנושא.
http://www.egged.co.il/main.asp?lngCategoryID=4489 מפורטת גם טבלה של איזורים בהם יש כרטיס חופשי סמסטריאלי או חופשי שנתי. כל זאת מתחת למלל על סוגי הכרטיסים.
 

25306yosef

New member
פה זה אתר תפוז, לא אתר אגד.
אתר אגד זה פה.
פה זה פורום תחבורה ציבורית !!!
וניתן לכתוב בפורום תחבורה ציבורית על כל נושא הקשור לתחבורה ציבורית, לרבות תלונות על תפעול התחבורה הציבורית, ועל אחת כמה וכמה כאשר בקואופרטיב אגד ובמשרד התחבורה לא מתייחסים כלל לפניות שקשורות בליקויים ובאי סדרים בניהול ובתיפעול מערך התחבורה הציבורית בישראל. אם אתה חושב שבאגד או במשרד התחבורה יתייחסו לפנייה/תלונה שלה, אז לצערי הרב אתה חי בעולם אחר...
 

connex

Member
פה זה פורום תחבורה ציבורית !!!
וניתן לכתוב בפורום תחבורה ציבורית על כל נושא הקשור לתחבורה ציבורית, לרבות תלונות על תפעול התחבורה הציבורית, ועל אחת כמה וכמה כאשר בקואופרטיב אגד ובמשרד התחבורה לא מתייחסים כלל לפניות שקשורות בליקויים ובאי סדרים בניהול ובתיפעול מערך התחבורה הציבורית בישראל. אם אתה חושב שבאגד או במשרד התחבורה יתייחסו לפנייה/תלונה שלה, אז לצערי הרב אתה חי בעולם אחר...
ולמה אתה חושב שפה הם יתייחסו?
בייחוד שהכותב מסתתר תחת כינוי ומבלי שצרף סימוכין לחברה עליה הוא מתלונן
 

25306yosef

New member
ולמה אתה חושב שפה הם יתייחסו?
בייחוד שהכותב מסתתר תחת כינוי ומבלי שצרף סימוכין לחברה עליה הוא מתלונן
תשובה
כשאתה משקיע מזמנך על מנת לכתוב מכתבים למנהלי מחלקות פניות הציבור, המכתבים האלה שהשקעת זמן רב וגם אנרגיה רבה על מנת לכתוב אותם, מגיעים הישר אל סל המחזור ואף אחד לא מעז לקרוא את מה שכתבת !!! אפילו לא ממ"חי פניות הציבור !!! כשאתה מפרסם את כתביך באינטרנט בפורום שפתוח לציבור, כולם יכולים לקרוא את מה שכתבת והדברים יכולים לזכות לתהודה רבה ולתפוצה רחבה ביותר, להבדיל מהמכתב שנשלח לממ"ח פניות הציבור והגיע אל סל המיחזור במקרה הטוב ביותר, או נמחק במקרה הגרוע ביותר. יתירה מכך, פורום תחבורה ציבורית אמור לעסוק בכל דבר שקשור לתחבורה ציבורית לרבות תלונות על אי סדרים בניהולה ובתיפעולה של התחבורה הציבורית.
 

Royal Tiger

New member
פה זה פורום תחבורה ציבורית !!!
וניתן לכתוב בפורום תחבורה ציבורית על כל נושא הקשור לתחבורה ציבורית, לרבות תלונות על תפעול התחבורה הציבורית, ועל אחת כמה וכמה כאשר בקואופרטיב אגד ובמשרד התחבורה לא מתייחסים כלל לפניות שקשורות בליקויים ובאי סדרים בניהול ובתיפעול מערך התחבורה הציבורית בישראל. אם אתה חושב שבאגד או במשרד התחבורה יתייחסו לפנייה/תלונה שלה, אז לצערי הרב אתה חי בעולם אחר...
יש לך סימוכין למילים שאתה כותב?
אתה כבר יודע ופוסק,אגד לא יתייחסו לפנייה. כפי שסיכמת,"אז לצערי הרב אתה חי בעולם אחר..." כן יתייחסו לפנייה שלה וישיבו לה לאחר בדיקת התלונה והיא תקבל את מלוא היחס כפי שמגיע ללקוח של אגד ואם ידרש פיצוי המלינה תזכה לו.
 

25306yosef

New member
יש לך סימוכין למילים שאתה כותב?
אתה כבר יודע ופוסק,אגד לא יתייחסו לפנייה. כפי שסיכמת,"אז לצערי הרב אתה חי בעולם אחר..." כן יתייחסו לפנייה שלה וישיבו לה לאחר בדיקת התלונה והיא תקבל את מלוא היחס כפי שמגיע ללקוח של אגד ואם ידרש פיצוי המלינה תזכה לו.
בהחלט שיש לי סימוכין למילים שאני כותב

באגד אכן לא מתייחסים כלל לפניות ולתלונות שקשורות לליקויים בניהול ובתפעול מערך התחבורה הציבורית. כנ"ל גם לגבי משרד התחבורה, ואני כותב את הדברים האלה בצער רב לאחר אין ספור ניסיונות ליצור קשר עם אגד ו/או עם משרד התחבורה. ואם אתה אולי חושב שבאגד מתייחסים לתלונות ולפניות, אנא העבר אליי בבקשה את כתובת המייל של מחלקת פניות הציבור באגד שמשום מה לא מופיעה ולא מפורסמת בשום מקום. דרך אפליקציית הצור קשר באתר של אגד אין התייחסות כלל לתלונות ולפניות. בטלפון למחלקת פניות הציבור באיירפורט סיטי (לא בבזק אונליין!!!) אתה מגיע לנציג שאינו מבין דבר וחצי דבר בתחבורה ציבורית... מצורפת דוגמה לנוסח מכתב ניפנוף שנשלח ממשרד התחבורה לאחר אי התייחסות לפנייתי לאגד. מאגד זכיתי לאי התייחסות כלל, ואפילו לא קיבלתי מכתב ניפנוף !!! ושוב, אנא, העבר אליי את כתובת הדואר האלקטרוני של מחלקת פניות הציבור באגד.
 

Royal Tiger

New member
בהחלט שיש לי סימוכין למילים שאני כותב

באגד אכן לא מתייחסים כלל לפניות ולתלונות שקשורות לליקויים בניהול ובתפעול מערך התחבורה הציבורית. כנ"ל גם לגבי משרד התחבורה, ואני כותב את הדברים האלה בצער רב לאחר אין ספור ניסיונות ליצור קשר עם אגד ו/או עם משרד התחבורה. ואם אתה אולי חושב שבאגד מתייחסים לתלונות ולפניות, אנא העבר אליי בבקשה את כתובת המייל של מחלקת פניות הציבור באגד שמשום מה לא מופיעה ולא מפורסמת בשום מקום. דרך אפליקציית הצור קשר באתר של אגד אין התייחסות כלל לתלונות ולפניות. בטלפון למחלקת פניות הציבור באיירפורט סיטי (לא בבזק אונליין!!!) אתה מגיע לנציג שאינו מבין דבר וחצי דבר בתחבורה ציבורית... מצורפת דוגמה לנוסח מכתב ניפנוף שנשלח ממשרד התחבורה לאחר אי התייחסות לפנייתי לאגד. מאגד זכיתי לאי התייחסות כלל, ואפילו לא קיבלתי מכתב ניפנוף !!! ושוב, אנא, העבר אליי את כתובת הדואר האלקטרוני של מחלקת פניות הציבור באגד.
אני ממש מתחיל להאמין למסרים אודותיך
צירפת מכתב ממשרד התחבורה,מכתב מכובד ביותר עם אישור קבלה,מס' טלפון לבירורים אודות פנייתך,התחייבות להשיבך ע"י הגורם המקצועי הנוגע לפנייתך.כל זאת לפני 4 ימים,מה? מה לא בסדר ואיפה ה"ניפנוף"? בנוסף,נציג פנ"צ לא אמור להבין דבר וחצי דבר בתחבורה ציבורית והוא לא אמור לנהל איתך משא ומתן או שיחה מקצועית מעבר לקבלת פנייתך ותו לא,את פנייתך הוא ינתב לגוף האחראי בהתאם לסוג הפנייה. כפתור "צור קשר" הוא הדרך הנכונה להגיש פנייה מכל סוג שהוא.
 

תחנה

New member
אני ממש מתחיל להאמין למסרים אודותיך
צירפת מכתב ממשרד התחבורה,מכתב מכובד ביותר עם אישור קבלה,מס' טלפון לבירורים אודות פנייתך,התחייבות להשיבך ע"י הגורם המקצועי הנוגע לפנייתך.כל זאת לפני 4 ימים,מה? מה לא בסדר ואיפה ה"ניפנוף"? בנוסף,נציג פנ"צ לא אמור להבין דבר וחצי דבר בתחבורה ציבורית והוא לא אמור לנהל איתך משא ומתן או שיחה מקצועית מעבר לקבלת פנייתך ותו לא,את פנייתך הוא ינתב לגוף האחראי בהתאם לסוג הפנייה. כפתור "צור קשר" הוא הדרך הנכונה להגיש פנייה מכל סוג שהוא.
עזוב, חבל על ה..., אין בצור קשר קישור לתלונות
קשר באתר אגד מקום להעביר תלונות.... זה הדף (הכל בדף קישורים לטפסים כמובן) פניות הציבור תלונות - התנהגות נהג, אי עמידה בלוח זמנים, אי עצירה בתחנה וכדו' פניות - בקשות לשנויים, הצעות, הערות, מכתבי שבח וכדו' נושאים נוספים משוב לאתר פניות בנושא האתר ומערכות המידע כרטיסי חופשי תקופתי לסטודנט בקשה לזיכוי חיוב בכרטיס אשראי אולי צריך לעשות רישיון לאינטרנט, כמו רכב, מי שלא עובר טסט לא רשאי להיכנס לאינטנרט וללכלך את הרשת.
 

25306yosef

New member
עזוב, חבל על ה..., אין בצור קשר קישור לתלונות
קשר באתר אגד מקום להעביר תלונות.... זה הדף (הכל בדף קישורים לטפסים כמובן) פניות הציבור תלונות - התנהגות נהג, אי עמידה בלוח זמנים, אי עצירה בתחנה וכדו' פניות - בקשות לשנויים, הצעות, הערות, מכתבי שבח וכדו' נושאים נוספים משוב לאתר פניות בנושא האתר ומערכות המידע כרטיסי חופשי תקופתי לסטודנט בקשה לזיכוי חיוב בכרטיס אשראי אולי צריך לעשות רישיון לאינטרנט, כמו רכב, מי שלא עובר טסט לא רשאי להיכנס לאינטנרט וללכלך את הרשת.
מי שלא עובר טסט לא רשאי להיכנס לפורום תחבורה
ציבורית בתפוז... צריך לעשות רישיון על מנת לכתוב בפורום תחבורה ציבורית בתפוז.
 

טוקבק1

New member
פה זה פורום תחבורה ציבורית !!!
וניתן לכתוב בפורום תחבורה ציבורית על כל נושא הקשור לתחבורה ציבורית, לרבות תלונות על תפעול התחבורה הציבורית, ועל אחת כמה וכמה כאשר בקואופרטיב אגד ובמשרד התחבורה לא מתייחסים כלל לפניות שקשורות בליקויים ובאי סדרים בניהול ובתיפעול מערך התחבורה הציבורית בישראל. אם אתה חושב שבאגד או במשרד התחבורה יתייחסו לפנייה/תלונה שלה, אז לצערי הרב אתה חי בעולם אחר...
אכן! תודה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה