שאלות/תלונות

מצב
הנושא נעול.
הנהג צודק
תחנת ההורדה הראשונה היא בעלייה לכביש גהה (לכיוון דרום).
וזה חדש? תמיד חשבתי ש-164 מכיוון רחובות
לכיוון פ"ת הוא להורדה בלבד בתחומי פתח תקווה, ואילו בכיוון השני הוא גם מאסף וגם מוריד, אפילו היה דיון על זה פעם בפורום. ואני יודע שלפעמים יורדים ממנו בבילינסון או בקריית אריה. מה פתאום יש שינוי? או שזה לא חדש?
 

אורי404

New member
וזה חדש? תמיד חשבתי ש-164 מכיוון רחובות
לכיוון פ"ת הוא להורדה בלבד בתחומי פתח תקווה, ואילו בכיוון השני הוא גם מאסף וגם מוריד, אפילו היה דיון על זה פעם בפורום. ואני יודע שלפעמים יורדים ממנו בבילינסון או בקריית אריה. מה פתאום יש שינוי? או שזה לא חדש?
לדעתי זה חדש יחסית
ב-2010 הייתי לפעמים נוסע ב-164 מתחנה מרכזית פתח תקווה לתחנה אחת אחרי בלינסון בקרית אריה. מה, שכן באותה תקופה ועד בכלל יש תחנת הורדה ל-164 ממחלף גהה.
 
הנהג צודק
תחנת ההורדה הראשונה היא בעלייה לכביש גהה (לכיוון דרום).
אז מה נותר לי? לחכות ל-641 פעם בחצי שעה???
חבל ש-921 ו-841 לא מאספים בפתח תקווה לכיוון ת"א. אני צימצמתי מאוד מאוד את הנסיעות שלי לתל אביב. בהתחלה ניסיתי להעביר את הניסעות לשעות הלילה, חשבתי שיהיה פחות עמוס, אבל בלילה יותר גרוע. אם מחכים ל"דן" אחה"צ 2 דקות וכל הזמן בא אוטובוס והוא מאוד עמוס, הרי שב-10 בלילה מחכים ל-51 למשל 10-12 דקות והוא מגיע לא פחותנ עמוס מביום. אז אין אלטרנטיבה!!
 

olli3

New member
מנהל
אז מה נותר לי? לחכות ל-641 פעם בחצי שעה???
חבל ש-921 ו-841 לא מאספים בפתח תקווה לכיוון ת"א. אני צימצמתי מאוד מאוד את הנסיעות שלי לתל אביב. בהתחלה ניסיתי להעביר את הניסעות לשעות הלילה, חשבתי שיהיה פחות עמוס, אבל בלילה יותר גרוע. אם מחכים ל"דן" אחה"צ 2 דקות וכל הזמן בא אוטובוס והוא מאוד עמוס, הרי שב-10 בלילה מחכים ל-51 למשל 10-12 דקות והוא מגיע לא פחותנ עמוס מביום. אז אין אלטרנטיבה!!
ב22:15-22:25 עוברים 561 ו641.
הם תמיד מגיעים בשעה הזאת, ממליץ לך לזכור את זה. בכלל בשעות שאינן עומס הלו"ז שמופיע באתר אגד או הפורטל של משרד התחבורה, אמין עד רמת דיוק של כמה דקות לכאן או לכאן.
 
הנהג צודק
תחנת ההורדה הראשונה היא בעלייה לכביש גהה (לכיוון דרום).
למה באתר אגד כתוב שבילינסון היא תחנת הורדה
ראשונה? ובאותו מקום יש סתירה שכתוב שם "איסוף בלבד"? ונניח שהיא באמת תחנת הורדה ראשונה מדוע גם בשאר תחנות פ"ת רשום "איסוף בלבד"?
 

846

Active member
למה באתר אגד כתוב שבילינסון היא תחנת הורדה
ראשונה? ובאותו מקום יש סתירה שכתוב שם "איסוף בלבד"? ונניח שהיא באמת תחנת הורדה ראשונה מדוע גם בשאר תחנות פ"ת רשום "איסוף בלבד"?
איפה כתוב שבלינסון היא
תחנת הורדה ראשונה?
 

cwen

New member
למה באתר אגד כתוב שבילינסון היא תחנת הורדה
ראשונה? ובאותו מקום יש סתירה שכתוב שם "איסוף בלבד"? ונניח שהיא באמת תחנת הורדה ראשונה מדוע גם בשאר תחנות פ"ת רשום "איסוף בלבד"?
אולי הכוונה שהיא תחנת הורדה ראשונה בכלל
זה לא אומר ששאר התחנות גם הן תחנות הורדה, אלא שאפשר לרדת בתחנה הזו ושהיא הראשונה שניתן לרדת בה. אחריה יש עוד כמה תחנות איסוף, וניתן לחזור ולרדת בתחנה הבאה שכתוב עליה שהיא תחנת ירידה. אולי כי זה בית חולים התירו לרדת שם מהאוטובוס.
 

אורי404

New member
אולי הכוונה שהיא תחנת הורדה ראשונה בכלל
זה לא אומר ששאר התחנות גם הן תחנות הורדה, אלא שאפשר לרדת בתחנה הזו ושהיא הראשונה שניתן לרדת בה. אחריה יש עוד כמה תחנות איסוף, וניתן לחזור ולרדת בתחנה הבאה שכתוב עליה שהיא תחנת ירידה. אולי כי זה בית חולים התירו לרדת שם מהאוטובוס.
 

תחנה

New member
למה באתר אגד כתוב שבילינסון היא תחנת הורדה
ראשונה? ובאותו מקום יש סתירה שכתוב שם "איסוף בלבד"? ונניח שהיא באמת תחנת הורדה ראשונה מדוע גם בשאר תחנות פ"ת רשום "איסוף בלבד"?
שים לב שאם אתה מבצע חיפוש כמו שצריך
ומקפיד לבחור את תחנות העלייה והירידה (במקום בישוב) אין אפשרות לבחור אף תחנה שנמצאת לפני צומת גהה כתחנת ירידה בחיפוש לפי מספר קו - 164. גם בחיפוש לפי מוצא ויעד קו 164 לא מופיע כאפשרות נסיעה בין תמ לק אריה ולמעשה אין אף קו ישיר של אגד בין התחנות.
 

oschlick

New member
נצל"ש
164 לא מוריד לכיוון רחובות???
לאחר שהחרמתי את חברת דן בשל חוסר המקום לעמוד בקו 51, הלכתי הבוקר לתחנות של אגד, עליתי על 164 ובאתי לרדת בצומת גהה (בתחנה האחרונה של המת"צ) לכיוון ת"א. הנהג הוציא את הרמקול, ואמר: אני רוצה להבהיר פעם אחרונה- קו 164 לא מוריד בכלל בפתח תקווה, אם יתפוס אותי שוטר ייתן לי קנס של 1,000 ש"ח). האם הנהג צודק?????????? אגב ירדתי בצומת גהה, ועליתי משם על 51 דחוס מאוד מאוד עד הדלת הקדמית! מרוב הדוחק צעקו על חייל מסכן שהיה עם תיק גדול מאחורי גבו שהפריע לאנשים לעבור. ריחמתי על החייל. במשטרת רמת גן ראיתי 40 מפרקי, רצתי אליו, והיה מקום גם לי וגם לתיק שלי עד היכן שירדתי ברכבת מרכז. דקה אחריו בא ה-51 שממנו ירדתי, והוא היה מאוד עמוס, דקה אחריו בא עוד 51 עמוס יותר ממנו, ו-68 עמוס, ו-169 ריק. אחרי זה פקדו את התחנה שני אוטובוסים של 240 שמאוכלסים בדלילות, והפתעה- מפרקית של 160 ומפרקית של 63!
עלק שוטר יתן לו קנס אם הוא יוריד נוסעים בגהה
על מי הוא עובד. נכון שהחוק היבש מונע ממנו להוריד נוסעים בגהה, אבל נראה אותו מבקש מנהג כלשהו להוריד אותו מאוטובוס כלשהו ונענה בסירוב.
 

alantan

New member
נצל"ש
164 לא מוריד לכיוון רחובות???
לאחר שהחרמתי את חברת דן בשל חוסר המקום לעמוד בקו 51, הלכתי הבוקר לתחנות של אגד, עליתי על 164 ובאתי לרדת בצומת גהה (בתחנה האחרונה של המת"צ) לכיוון ת"א. הנהג הוציא את הרמקול, ואמר: אני רוצה להבהיר פעם אחרונה- קו 164 לא מוריד בכלל בפתח תקווה, אם יתפוס אותי שוטר ייתן לי קנס של 1,000 ש"ח). האם הנהג צודק?????????? אגב ירדתי בצומת גהה, ועליתי משם על 51 דחוס מאוד מאוד עד הדלת הקדמית! מרוב הדוחק צעקו על חייל מסכן שהיה עם תיק גדול מאחורי גבו שהפריע לאנשים לעבור. ריחמתי על החייל. במשטרת רמת גן ראיתי 40 מפרקי, רצתי אליו, והיה מקום גם לי וגם לתיק שלי עד היכן שירדתי ברכבת מרכז. דקה אחריו בא ה-51 שממנו ירדתי, והוא היה מאוד עמוס, דקה אחריו בא עוד 51 עמוס יותר ממנו, ו-68 עמוס, ו-169 ריק. אחרי זה פקדו את התחנה שני אוטובוסים של 240 שמאוכלסים בדלילות, והפתעה- מפרקית של 160 ומפרקית של 63!
לא ברור לי איך אפשר לאכוף את זה
הרי אם נוסע חולה וצריך לרדת והאוטובוס כבר עוצר בתחנה ממילא, מניעה ממנו לרדת זו כליאת שווא. גם איך בדיוק נהג יכול למנוע ממנו לרדת כשהוא פותח דלת על מנת לתת לנוסעים לעלות? הוא אמור לחסום אותו בגופו?
 
לא ברור לי איך אפשר לאכוף את זה
הרי אם נוסע חולה וצריך לרדת והאוטובוס כבר עוצר בתחנה ממילא, מניעה ממנו לרדת זו כליאת שווא. גם איך בדיוק נהג יכול למנוע ממנו לרדת כשהוא פותח דלת על מנת לתת לנוסעים לעלות? הוא אמור לחסום אותו בגופו?
וכאילו שהמידע ה"ברור" בתחנה השוטר יכול לדעת
האם האוטובוס אמור לעצור שם או לא. אם נלך לפי זה, הרי ששוטר יכול לקנוס בקלות את הנהגים של קו 150 של דן למשל, שלא רשומים על חלק מהתחנות שהם עוצרים בהם, או לקנוס את נהגי 137 שלא רשום על אחד מהתחנות בוולנברג, וכן הלאה...
 

veredvered

New member
תלונה לאגד
אתמול, במוצאי שבת ה12/11/11, חיכיתי מ-17:35 במשך יותר משעה, במסוף יקנעם לקו 826 לתל אביב. בערך ב-17:50 הגיע אוטובוס שלא עצר במסוף, אותו הדבר קרה ב-18:20 וב-18:40. לאחר כמה דקות, הגיע אוטובוס ועליו הצלחתי לעלות רק כי נדחפתי עם האנשים הרבים שחיכו בתחנה. כשהתיישבתי גיליתי שהמושב שלי לא מחובר למקום, שעברתי מקום גיליתי שגם המושב החדש לא מחובר למקומו. הייתי יכולה לנסוע בקו 909 שגם מגיע לת"א אבל בגלל שבחרתי לקנות כרטיס הלוך ושוב, התאפשר לי לעלות רק על קו 826. בנוסף, ניסיתי לפנות למוקד לברר מה קורה ומתי, אם בכלל, יעצור אוטובוס בתחנה. הנציגה במוקד אמרה שתעביר את זה הלאה לסדרנים ושאם האוטובוס הבא לא יעצור, שאתקשר שוב. במהלך ההמתנה לנציגה הקשבתי למנגינת ההמתנה ולא יכולתי שלא לגחך למשפט שחזר על עצמו: שלאגד חשוב הלקוח. זאת לא הייתה ההתרשמות מהנציגה ומההמתנה הארוכה לאוטובוס. הנציגה אפילו לא הסכימה לברר זאת ולחזור אליי. "אנחנו לא עושים דברים כאלה". כלומר, אתם לא נותנים שירות??? פעם הבאה, עדיף מונית, לא? אולי כמה שקלים יותר, אבל יותר מהיר. אילו רק היינו חיים במדינה שבה ניתן לבחור. אה, סליחה, אפשר לבחור ברכב פרטי.
נצלש - שאלה על כרטיס מעבר
אם אני נוסעת מחולון-לת"א-לכ"ס-ובחזרה תוך שעה איך זה עובד עם הכרטיס שתקף ל90דקות? אני אוכל להשתמש בו?הוא תקף לכל הנסיעות? תודה
 

846

Active member
נצלש - שאלה על כרטיס מעבר
אם אני נוסעת מחולון-לת"א-לכ"ס-ובחזרה תוך שעה איך זה עובד עם הכרטיס שתקף ל90דקות? אני אוכל להשתמש בו?הוא תקף לכל הנסיעות? תודה
לקנות (להטעין על רב קו ) כרטיסיה בקוד 44
להוריד ניקוב ולהנות מהנסיעה
 

veredvered

New member
לקנות (להטעין על רב קו ) כרטיסיה בקוד 44
להוריד ניקוב ולהנות מהנסיעה
לא הבנתי איך התשובה עונה על מה ששאלתי
מה זה קוד 44? יש לי נסיעה חד פעמית מחולון לכ"ס וחזרה תוך שעה. כרטיס מעבר של חולון-ת"א תקף עד לכ"ס? ואם לא האם הכרטיס של ת"א-כ"ס הוא שעתי גם כן?
 

846

Active member
לא הבנתי איך התשובה עונה על מה ששאלתי
מה זה קוד 44? יש לי נסיעה חד פעמית מחולון לכ"ס וחזרה תוך שעה. כרטיס מעבר של חולון-ת"א תקף עד לכ"ס? ואם לא האם הכרטיס של ת"א-כ"ס הוא שעתי גם כן?
תבקשי מהנהג להטעין כרטיסת שתי
נסיעות בקוד 44 (20 ש"ח בסה"כ) על הרב קו , קוד 44 הוא קוד המחיר מחולון לכ"ס כולל המעבר. הנהג יוריד ניקוב ששווה 90 דקות נסיעה ואז תוכלי לסוע מחולון לכ"ס. מומלץ לסוע מחולון לעזריאלי ומשם לכ"ס בקו 567 והכל באותו כרטיס (ניקוב) .
 

veredvered

New member
תבקשי מהנהג להטעין כרטיסת שתי
נסיעות בקוד 44 (20 ש"ח בסה"כ) על הרב קו , קוד 44 הוא קוד המחיר מחולון לכ"ס כולל המעבר. הנהג יוריד ניקוב ששווה 90 דקות נסיעה ואז תוכלי לסוע מחולון לכ"ס. מומלץ לסוע מחולון לעזריאלי ומשם לכ"ס בקו 567 והכל באותו כרטיס (ניקוב) .
מעדיפה דרך אבן גבירול עם 149

יותר מהיר לדעתי..אבל תודה!
טוב לדעת שיש כרטיס כזה כמו שהצעת! האם גם כרטיס בודד של ת"א-כ"ס הוא של 90 דק?
 

846

Active member
מעדיפה דרך אבן גבירול עם 149

יותר מהיר לדעתי..אבל תודה!
טוב לדעת שיש כרטיס כזה כמו שהצעת! האם גם כרטיס בודד של ת"א-כ"ס הוא של 90 דק?
לא, חייבת להטעין לפחות 2 נסיעות על רב קו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה