שאלה שמעניינת אותי

iceviper

New member
שאלה שמעניינת אותי

תגידו, רציתי לשאול האם גם אתם נתקלתם במהלך השיפוצים בקרובי משפחה שמייעצים לכם מבוקר עד ערב מה הייתם צריכים לעשות, באיזה סדר לבצע את הדברים ובאופן כללי מחווים את דעתם לגבי כל ההחלטות שלכם בשיפוצים? איך אתם מתמודדים עם זה?
 

מר טווס

New member
הכי פשוט -

להתרגל לעשות את התנועה של ה-"כן,כן" עם הראש, ולהמשיך עם השיפוץ בשקט.... אם בכל זאת למישהו יש הערה חכמה, לשמור אותה בראש ולשקול אותה בשקט אחרי שהוא ילך.....
 

רוני1955

Active member
לא רק בבניה

תמיד יש את אלה שבאים לתת עצות לאחרים איך לחיות. יש לי דרך שמבהירה להם מה אני חושב על מה שהם אומרים. כשמישהו כזה מתחיל להגיד לי, אני עוצר אותו, ואומר לו להמתין עד שאני אביא נייר ועט, ושידבר לאט כי אני רוצה לכתוב את מה שהוא אומר על מנת לא לשכוח. הם כמעט תמיד מבינים את הרמז.
 
אם אתה לא יודע מה אתה עושה אז תמיד

זה יקרה או אם אתה לא סגור על עצמך בשיפוצים דבר מוליך לדבר גם בלי עזרה של אחרים , מחליפים אינסטליה ואז מסתבר שגם צריך את הריצוף ועוד ועוד . שוברים קיר ואז אין אריחים תואמים לרצפה . זה קורה לאנשים שלא לוקחים בחשבון את כל הפרטים שכלולים בשיפוץ אבל זה לא תמיד רע זה יכול גם לעזור ורק אידיוט יחסום את עצמו לרעיונות שונים כי לא תמיד הפתרון הוא יחיד ואין אחר .
 
תשובה מעניינת

בשיפוצים זה עוד כלום, אתה מתאר לעצמך זה קורה בהיריון? ועוד ראשון? ועם לידת הילד הראשון? תמיד יש כאלו אנשים. לפעמים אני נובחת, לפעמים מחייכת ומקשיבה ועוברת הלאה. לפעמים מקשיבה, במקומות שיש לי ספקות עם עצמי. איך שבא, למי שבא ומתי שבא. בהצלחה.
 

פיטנגו4

New member
וואו

את יודעת שעניתי לפני שקראתי את התגובה שלך??
אותו דבר כנראה אצל כולנו...
 

פיטנגו4

New member
בדיוק כמו שהתמודדתי כשנולד לי תינוק

מסביב כולם מנוסים ולכולם יש מה לאמר. כלומר, מה לפקד עלי. תאכילי-תניקי-אל תניקי-שישן-תעירי-שיאכל - תינוק צריך-מים -תלבישי עוד שכבות -אסור-מראה-בחדר וכו'. לקח לי שבוע כאמא טריה להבין שאני האמא, ולא התינוקת. ואז עברתי פאזה. חייכתי, שמעתי בסבלנות, נתתי כבוד למי שמשמיע, כי באמת כנראה אכפת לו (לה) ו....עשיתי מה שנראה לי לנכון.
כשהיה צריך, העמדתי את מי שצריך במקום. בעדינות, במילים כמו "תודה על הדאגה, אבל זו האחריות שלי ויהיה בסדר".
 

amitmeir59

New member
בדיוק על עיקרון הפורום עצות זה חינם

בדרך כלל אם קיבלת עצה מיועץ או בעל מקצוע שאת צריכה לשלם לו את תלכי לפי הייעוץ שלו(לרוב) אך עצות מקרובים את תסנני . תמיד אימרי תודה , הקשיבי בסבלנות , ושמרי את מה שאת רוצה , וכולם צודקים .
 
למעלה