מדונה בסופרבול... אלופת עולם

X Offender

New member
כל הכבוד לליעד

וייז'ה, היא כבר בת למעלה מ-50 (שזה כבר דפוק בפני עצמו),היא כולה נראית זוועה זה שפירגנת על ההופעה סבבה (כל העולם פירגן לה) אבל זה שאתה ממשיך להשמיץ אותה על אף הריב המיותר שהיה פה פעם שעברה שהסברתי את עצמי כ"כ טוב ובאדיבות רבה, ממש חורה לי שאתה חוזר על זה שוב.
 

roimc

New member
אביחי, אתה מודע לזה שיש למדונה עוד מיליוני

Haters ברחבי העולם? לא, כי אתה פשוט מתעקש לרבוץ פה ולנבוח על כל אחד שלא חושב שהיא "מהממת מושמלת חיים שלי אמאאאאאאאאא!!!!!!!!1111". חלאס, אתה בן 24? 25? לך תגן על מישהו שיתן לך משהו בחיים. תתנדב לצער בע"ח או משהו.
 

iiamitx3

New member
באמת זה החלק הכי דפוק

ליעד אוהב את מדונה ואפילו משקיע מכספו כדי ללכת להופעה במקום טוב וגם קונה דיסקים אבל מספיק ישר כדי להגיד את האמת... היא כבר לא בשנות ה20 שלה...
 

X Offender

New member
אז זה אומר שהיא צריכה להפסיק להיות מי שהיא?

אבל זאת היא , זאת מדונה! כשהיא לא זזה כ"כ אומרים "זהו היא זקנה" כשהיא זזה ורצה וקופצת אומרים "מה היא חשה צעירה" כשהיא בוחרת להיות צנועה בלבוש שלה אומרים "מה זה הלבוש הזה??" וכשהיא בוחרת להיות סקסית ונועזת אז אומרים "היא פרובוקטיבית מידיי" אני לא בא להתחיל להגן עליה עכשיו אני רק עונה לך ספציפית על האמירה הזאת שהיא בכלל לא רלוונטית לשום דבר, איך בן אדם אחר יכול להחליט שמישהו כבר "לא הוא" היא מה שהיא והיא תעשה מה שהיא רוצה תאהב או לא זאת מדונה.
 

X Offender

New member
איזה היסחפות...

אני לא ביקשתי ממנו שיתעלף עליה ולא ביקשתי מאף אחד מכם שתשבחו אותה, אבל למה אי אפשר להעביר ביקורת בין אם היא טובה או לא מבלי להשמיץ ? מה הפחד לצאת גרופי? זה מה שמחייב כל פעם לפרגן אבל גם להכניס איזה עקיצה כדי שלא יגידו שאתה מעריץ עיוור? זה מיותר לגמריי.
 

roimc

New member
וזו בדיוק הנקודה

אתה טוען שאתה לא מצפה "שיתעלף עליה, אבל למה להשמיץ אותה?", ומי אתה שתחליט אם זה בסדר שהוא משמיץ אותה או לא? אתה יושב פה כמו כלב שמירה, וכל פעם שמישהו משמיץ אותה, אתה תוקף. וזו ממש לא הנקודה אם ליעד ספציפית אוהב אותה או לא, כל אחד רשאי להביע את דעתו מבלי שתנסה "לשכנע" אותו אחרת או להוכיח אותו.
 

roimc

New member
אני רואה את זה

ואמנם מתרשם מהכוריאוגרפיה והתלבושות, והיא בכושר מעולה, אבל ראינו אותה כבר זזה וקופצת ככה מיליון פעם. ב-LIVE 8? בגראמי? זה פשוט ממצה את עצמו אחרי 100-200 פעם. ואותם 3 להיטים שהיא חוזרת על עצמם כל פעם שהיא שרה מחרוזת. מצטער, אבל ברגע כזה ברור לי עוד יותר למה אני נהנה יותר מזמרת שפשוט עומדת ומוציאה קול גדול מהגרון. אבל אני עדיין אוהב אותה.
 

Mידאס

New member
מכירת הכרטיסים עוד לא החלה

איך קנית בדיוק? המכירה החלה ב-7 לפברואר לחברים במועדון המעריצים שלה. מחר היא תיתפח ב-10 בבוקר לקהל הרחב.
 

X Offender

New member
המכירה התחילה ביום שלישי כבר

דרך קסטל ואתר איוונטים מכרו כרטיסים דרך שריון בטלפון למחזיקי כרטיסי אשראי בלבד.
 

Mידאס

New member
דווקא הפעם גולדן נראה לי בעייתי

אם הבמה תהיה כמו זו שהייתה בסופרבול, מה שככל הנראה יהיה באמת לפי מה שהבנתי, דווקא כדאי לשבת כמה שיותר גבוה כדי להתרשם מהבמה, ולא לשבת מולה. מה אתה חושב?
 

X Offender

New member
זה עדיין לא ברור כ"כ

אבל אם כן אז הבמה הולכת להיות מהמם!!! אבל יש כל הזמן דיבורים שמהבמה עצמה הולך לצאת קט ווק דיי ארוך אז עוד נראה
 
למעלה