מדונה בסופרבול... אלופת עולם

Petals

New member
הופעה יפה

החדש זה חיקוי להו סנטה או להיי מיקי? חבל שמדונה לא תצליח בחיים לחזור למה שהייתה
 

Mידאס

New member
החדש זה ניסיון פתטי של מדונה להיות מ-גניבה

חשבתי שמיצינו את זה בסטיקי אנד סוויט, אבל כנראה שלמדונה זה לא הספיק והיא הייתה חייבת עוד שיתופי פעולה שכלל לא מתאים לה עם מכונות להיטים אחרות כמו ניקי מינאז'. בשביל מה היא צריכה את שיתופי הפעולה המטופשים האלה. לא לגילה ולא לרמתה. פעם מדונה לא הייתה מפחדת לחדש וליצור דברים שטרם נשמעו במחוזותנו (ע"ע ריי אוף לייט האגדי ואמריקן לייף שאני מאד אוהב). היום היא פשוט הולכת עם הזרם ומפחדת לנסות לחדש. לא ברור לי מה עובר עליה. ולגבי ההשוואה להיי מיקי - לא בדקתי את זה לעומק, אבל יכול להיות שהשיר של מדונה מסמפל את היי מיקי, כי לפני יומיים שידרו ב-99 FM מין מחרוזת כזו של החדש של מדונה ושל היי מיקי, ללא הפוגה ביניהם, וזה היה נשמע ב-ו-ל אותו דבר. אפילו לא שמתי לב שהשיר התחלף.
 

קוֹבּ

New member
אני מסכים איתך לגמרי, למרות ש

אני ממש אוהב את השיר החדש, כמובן שמהכיוון המטופש והקליל. ממש מאכזב שהיא שוב הולכת למקום הזה שרואים שהיא לא שוחה בו. אמנם היו לה בעבר שירי פופ קלילים, אבל הכיוון החדש שלה חסר את הנשמה שהיתה לה בשירי הפופ בעבר.
 

קוֹבּ

New member
מעתיק מה שכתבתי בפורום פופ על ההופעה:

איזה כח יש לאישה הזו. ניקי מינאז' וmia מוכנות להשפיל את עצמן ולרקוד כמעודדות שלה בשביל שירשמו בהיסטוריה כמשתפות פעולה עם המלכה. נקודות אור בהופעה: העיבודים לשירים היו יפים ומהנים. הסוף של like a prayer כשהיא על הברכיים היה ממש יפה. וגיליתי שאני אוהב את השיר החדש. כל השאר פשוט.. מאכזב. לא קטסטרופה או משהו, אבל עייף כזה, בלי אנרגיות. תלבושות דוחות, וכנראה העקבים היו לה גבוהים מדי או שמשהו כאב לה, כי היא מאוד נזהרה שלא ליישר את הרגליים או לעשות תנועות ממשיות. האקרובטיקה הזו באמצע היתה מגוכחת ותקועה בלי קשר. וכשהיא חייכה זה נראה מזוייף וכאילו כואב לה. והיא לא באמת רקדה. היא עשתה מה שנקרא 'לסמן' בריקוד, לעשות חזרה עם הקווים הכלליים לתנועות.
 

Mידאס

New member
שיר מטומטם שאין דברים כאלה

אם כי מדונה, כמו שרק מדונה יודעת, סיפקה הופעה בלתי נשכחת והתעלתה על עצמה בפעם המי יודע כמה. כל הכבוד לה!
 

Mידאס

New member
אחרי צפיה חוזרת

אני נפעם, נדהם, המום, שוק טוטלי, אחוז התרגשות. למי שעוד היה צריך הוכחה, מדובר במלכה הבלתי מעורערת של ההופעות. לי באופן אישי לא זכורה הופעה שקרובה לזו בשום צורה. לא של מדונה, לא של אף אמן אחר. הפקה שלבטח עלתה לה מיליונים. זה פרומושן. לא הפיס אוף קראפ שמאריה מספקת לנו לפני שהיא משחררת עוד ישימון מוסיקלי. אם היא רק הייתה חוברת לאנשים הנכונים, מאריה יכלה להרים מופע מטריף לא פחות. אני מאד אשמח לשמוע עיבודים חדשים לשירים שלה. (הגיע הזמן כבר, לא?). שורה תחתונה: מדונה מ-ט-מ-ט-מ-ת! (אבל השיר מפגר רצח).
 

iiamitx3

New member
מאריה עשתה הופעה נחמדה מאוד

גם במחצית הsuperbowl רק 7 שנים קודם. אבל אין מה לדבר שההופעה של מדונה מחסירה פעימה ושל מאריה נחמדה+ לא מצאתי איכות טובה. אבל מצד שני מאריה לא יכולה לעשות הופעות כמו של מדונה. דבר אחד היא לא וזה רקדנית (מנסיון אישי שלה ושלנו - אאוצ') השיר החדש של מדונה באמת לא משהו אבל יש סיכוי ללהיט.
 

eranmc

New member
יאאא שכחתי מהקרקס של מימי

חבל שהשירים היו סתמיים.
 

iiamitx3

New member
מדונה פשוט שרה לייב...

לא סתם אלטון ג'ון נהיה ביץ' כשהוא מדבר עלייה.
 

Mידאס

New member
הקטע היחיד בהופעה אתמול היה ב-LIKE A PRAYER

כל השאר היה פלייבק וזה בהחלט ניכר בביצוע שלה של LIKE A PRAYER - פתאום היא כבר לא נשמעה "חלקה" ואפילו היה נדמה שעוד שניה היא מתעלפת מהמאמץ... זו עובדה ידועה שמדונה משתמשת בפלייבקים בהופעות המצולמות שלה. זה לא סוד ולא חדש לאף אחד. בגלל זה מאד הופתעתי כשהיא שרה את LIKE A PRAYER בלייב.
 

iiamitx3

New member
אתה מגיב ממש מהר!


אבל לא התכוונתי להשמיץ אותה על כך שהיא משתמשת בפלייבק.
 

X Offender

New member
אין לי כותרת לנושא

מלבד "חמור קופץ בראש" אני לא טענתי שום דבר נגד זה אני רק שאלתי אם גם מאריה השתמשה בפלייבק בסופרבול, זה הכל אני יודע שמדונה עשתה פלייבק, ואלטון ג'ון שיהיה לו בכיף רק אושר והרבה אהבה.
 

קוֹבּ

New member
מוזר לי שאהבת.

אתה לא שם לב כמה היא קפואה וסתמית? כפי שכתבת, גם מאריה חסרת הכישרון בכל תחום פרט לשירה - לא יודעת לרקוד, או לזוז, או לתקשר עם הקהל באמת - היתה יכולה להרים כזה מופע בעזרת כזו הפקה. איכס.
 

Mידאס

New member
עזוב קפואה. זה הבוטוקס

היא כולה נראית זוועה, אם אתה שואל אותי, אבל זה לא הענין. ההופעה הייתה מחשמלת. תקרא לזה ביצוע טכני ותו לא, תקרא לזה איך שאתה רוצה, אבל לא תוכל להתעלם מהעובדה שמדובר ב-13 דקות וחצי של פצצת אנרגיה מהלכת על שתיים. התזמורת, הרקדנים, המלווים, אני מת על זה. ובכלל, המסך הענק ששתלו שם על הריצפה, ששימש חלק מהבמה, מה זה? מדהים! מי שישב למעלה באיצטדיון נהנה כפליים מאלה שצפו במופע בטלויזיה. ולגבי מה שאמר רועי - לא מסכים. אמנם היא ממחזרת את שירי המחרוזת, אבל מתעלה על עצמה בכל מופע מחדש מבחינת ההפקה והגרנדיוזיות. היה מעולה. נ-ק-ו-ד-ה!
 

קוֹבּ

New member
טוב, אז אני עדיין לא מבין.

כלומר, אני מהלל יחד איתך את כל מה שהוא לא מדונה בהופעה הזו, כי ההפקה באמת היתה מרהיבה. אבל בכלל לא הרגשתי שיש לה אנרגיה. היא נראתה כאילו היא מתה מפחד להתפרק או ליפול. אתה קורא לסלטות העלובות והטכניות שהיא עשתה באמצע המופע 'פצצת אנרגיה'?
ההופעה הזו גרמה לי להסס אם ללכת בכלל להופעה שלה בארץ.
 

Mידאס

New member
אז אל תהסס

מה ציפית? זה שהיא בכוח רוצה להיות ילדה בת 12, כשהיא כבר בת למעלה מ-50 (שזה כבר דפוק בפני עצמו), שיהיו לה גם אנרגיות של ילדה בת 12? היא הייתה קפואה כי היא כבר וייז'ה, אבל בכל זאת סיפקה הופעה אנרגטית. זו דעתי, בכל אופן.
 

קוֹבּ

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחח וייז'ה!!!!!!

ממש כך. טוב, ברור שביחס לאמא שלי שהיא בגילה זה באמת נפלא שהיא זזה כך. אם זה המדד היא באמת נתנה שואו מטריף. סבבה, נתראה בהופעה
.
 

Mידאס

New member
אל תסמוך על זה שאני בא

הייתי במופע הראשון שלה וזה הספיק לי ולכיס שלי. אם אלך זה יהיה לדשא הפעם, במחיר הכי זול שיש. אבל אם אתה עוד לא ראית את מדונה בלייב - אתה חייב לקנות את הכרטיס לגולדן רינג. רק שם תחווה את המופע כפי שראוי שיחוו אותו. הרבה כסף, נכון, אבל בשביל חוויה חד פעמית - שווה כל אגורה.
 
למעלה