מחר שביתה כללית בתחבורה הציבוריתענייני שביתה - כל הפרטים.
אגד, דן, ורכבת ישראל צפויים להצטרף מחר לשביתה הכללית במשק. אין התייחסות לחברות התחבורה הציבורית הקטנות יותר (קווים, מטרופולין ועוד)
מחר שביתה כללית בתחבורה הציבוריתענייני שביתה - כל הפרטים.
אז חברת דן פועלת היום במרכז, או לא??ענייני שביתה - כל הפרטים.
הם לא ישבתומחר שביתה כללית בתחבורה הציבורית
אגד, דן, ורכבת ישראל צפויים להצטרף מחר לשביתה הכללית במשק. אין התייחסות לחברות התחבורה הציבורית הקטנות יותר (קווים, מטרופולין ועוד)
אני בטוח שאביתר ישמח להציע חלופה אפשריתדן,אגד והרכבת שובתים? חלופות אפשריות
מבית תחבורה בדרך שלנו במאמר הבא.
והאם בערב יהיו אוטובוסים מתא לירושלים?אז חברת דן פועלת היום במרכז, או לא??
מצטרף לשאלהאז חברת דן פועלת היום במרכז, או לא??
החלופה הטובה ביותר היא נסיעה ברכב הפרטיאני בטוח שאביתר ישמח להציע חלופה אפשרית
רק רכיבה על חמור ! בריא, נעים ומאוורר.....אני בטוח שאביתר ישמח להציע חלופה אפשרית
האם זה חמור-קבלן או שהוא מועסק ישירות?רק רכיבה על חמור ! בריא, נעים ומאוורר.....
רואים כאן בדיוק את מטרת פקידי האוצר והתחבורהדן,אגד והרכבת שובתים? חלופות אפשריות
מבית תחבורה בדרך שלנו במאמר הבא.
המטרה האמיתית היא עידוד השימוש ברכב הפרטי !!!רואים כאן בדיוק את מטרת פקידי האוצר והתחבורה
ע''י העברת קווי תחבורה לחברות פרטיות במכרזים זולים אפשר להעסיק עובדים מוחלשים שיחששו לשבות.
מסכים לחלוטין. אולי כשבפעם הבאה ישביתו רקהמטרה האמיתית היא עידוד השימוש ברכב הפרטי !!!
לפקידי האוצר והתחבורה יש מטרה אחת בלבד והיא עידוד השימוש ברכב הפרטי, אחרת היתה לנו תחבורה ציבורית יעילה ונוחה הפועלת גם בשעות הלילה, ואל הנוסעים בתח"צ היו מתייחסים כאל לקוחות אמיתיים, ולא כאל לקוחות שבויים כפי שקורה כיום אצל כל מפעילי התח"צ...
עד לפני כמה שנים אולי היית צודקהמטרה האמיתית היא עידוד השימוש ברכב הפרטי !!!
לפקידי האוצר והתחבורה יש מטרה אחת בלבד והיא עידוד השימוש ברכב הפרטי, אחרת היתה לנו תחבורה ציבורית יעילה ונוחה הפועלת גם בשעות הלילה, ואל הנוסעים בתח"צ היו מתייחסים כאל לקוחות אמיתיים, ולא כאל לקוחות שבויים כפי שקורה כיום אצל כל מפעילי התח"צ...
התפתחויות חיוביות יש רק ברכבת ישראלעד לפני כמה שנים אולי היית צודק
בינתיים יש לא מעט התפתחויות חיוביות בכיוון של העדפה לתח"צ. לא מספיק, אבל יש.
רפורמת הכירטוס בגוש דן היא פנטסטיתהתפתחויות חיוביות יש רק ברכבת ישראל
רק ברכבת ישראל יש התפתחויות חיוביות בשנים האחרונות: 1. מערכת כירטוס כלל ארצית ממוחשבת יחידה מסוגה בישראל שמקושרת און ליין למרכז בקרה ארצי (Back office). 2. ממשק אשראית 96 שמשולב בתוך מערכות הכירטוס הממוחשבות עם קישור און ליין לשב"א לצורך קבלת אישור לעיסקאות. 3. מערכות ואלידציה ממוחשבות שמקושרת למרכז הבקרה הארצי (Back office). 4. עידכוני תוכנה, טיפול בבעיות תוכנה, אבחון תקלות, עדכון מחירים וכו... הכל מבוצע און ליין ממרכז הבקרה הארצי או מכל עמדת כירטוס אחרת בארץ באמצעות תקשורת מחשבים. 5. פתיחת קווי רכבת חדשים לערים שמעולם לא היתה בהן רכבת. 6. הפעלת שירות רכבות בשעות הלילה. 7. רכבות מהירות מהצפון לדרום עם כרטיס נסיעה אחד (מנייר). החיסרון היחידי של רכבת ישראל הוא השביתות וההשבתות המרובות בקווי הרכבת השונים, וחוסר האפשרות להשתמש עם כרטיסי הנסיעה של הרכבת (מנייר) אצל מפעילי התח"צ במקרה של השבתות אלה. לגבי הרק"ל בירושלים אין עוד על מה לדבר מכיוון שהרק"ל עדיין לא פועלת בצורה סדירה ועדיין לא ידוע אם בכלל תחל לפעול אי פעם בצורה סדירה עם עדיפות ברמזורים ומערכת כירטוס ממוחשבת כפי שיש ברכבת ישראל. לגבי המטרונית באזור חיפה, עוד חזון למועד... לגבי חברות האוטובוסים השונות, אין שום התפתחויות חיוביות בשנים האחרונות, נהפוכו, יש התפתחויות שליליות ביותר, ביטול תחנה מרכזית עופר בחיפה, ואי האפשרות לשלם עבור הנסיעה באוטובוסים באמצעות כרטיסי אשראי, הן שתי דוגמאות טובות ביותר לאיכותה הגרועה ביותר והזוועתית של התחבורה הציבורית (אוטובוסים) בישראל.
רפורמת הכירטוס בגוש דן מחייבת תשלום לנהגרפורמת הכירטוס בגוש דן היא פנטסטית
סוף סוף אפשר לעלות על כל אוטובוס שמגיע בלי קשר למפעיל שלו, ואפשר לעבור בין אוטובוסים במסגרת אותה נסיעה למי שאין חופשי חודשי. זו בהחלט התקדמות חיובית מאוד.
די עם החפירות, אתה לא ארכיאולוג, פעם אתה חופררפורמת הכירטוס בגוש דן מחייבת תשלום לנהג
האוטובוס ובמזומן בלבד עבור הנסיעה ולכן היא אינה מציאה כלל וכלל, ובגלל זה לא הזכרתי אותה כלל. הזכרתי רק פרוייקטים שאמורים לכלול מערכות כירטוס ממוחשבות שאמורות לאפשר רכישת כרטיסי נסיעה בודדים מנייר* באמצעות כרטיסי אשראי. להזכירך: במקרה של תקלה בכרטיס הרב קו או בקורא הכרטיסים, על הנוסע לשלם לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד עבור הנסיעה!!! אין אפשרות לרכוש בגוש דן כרטיסי נסיעה בודדים לאוטובוס. כרטיסי נסיעה בודדים בתוך תל אביב ניתן לרכוש רק בתחנות הרכבת. * - נייר - כרטיסי הנסיעה מנייר משמשים כמסמך משפטי חתום המאפשר למחזיקים בהם נסיעה בחינם ללא כל צורך בתשלום לנהג האוטובוס במקרה של תקלה טכנית.
מה שחשוב זו המגמה.התפתחויות חיוביות יש רק ברכבת ישראל
רק ברכבת ישראל יש התפתחויות חיוביות בשנים האחרונות: 1. מערכת כירטוס כלל ארצית ממוחשבת יחידה מסוגה בישראל שמקושרת און ליין למרכז בקרה ארצי (Back office). 2. ממשק אשראית 96 שמשולב בתוך מערכות הכירטוס הממוחשבות עם קישור און ליין לשב"א לצורך קבלת אישור לעיסקאות. 3. מערכות ואלידציה ממוחשבות שמקושרת למרכז הבקרה הארצי (Back office). 4. עידכוני תוכנה, טיפול בבעיות תוכנה, אבחון תקלות, עדכון מחירים וכו... הכל מבוצע און ליין ממרכז הבקרה הארצי או מכל עמדת כירטוס אחרת בארץ באמצעות תקשורת מחשבים. 5. פתיחת קווי רכבת חדשים לערים שמעולם לא היתה בהן רכבת. 6. הפעלת שירות רכבות בשעות הלילה. 7. רכבות מהירות מהצפון לדרום עם כרטיס נסיעה אחד (מנייר). החיסרון היחידי של רכבת ישראל הוא השביתות וההשבתות המרובות בקווי הרכבת השונים, וחוסר האפשרות להשתמש עם כרטיסי הנסיעה של הרכבת (מנייר) אצל מפעילי התח"צ במקרה של השבתות אלה. לגבי הרק"ל בירושלים אין עוד על מה לדבר מכיוון שהרק"ל עדיין לא פועלת בצורה סדירה ועדיין לא ידוע אם בכלל תחל לפעול אי פעם בצורה סדירה עם עדיפות ברמזורים ומערכת כירטוס ממוחשבת כפי שיש ברכבת ישראל. לגבי המטרונית באזור חיפה, עוד חזון למועד... לגבי חברות האוטובוסים השונות, אין שום התפתחויות חיוביות בשנים האחרונות, נהפוכו, יש התפתחויות שליליות ביותר, ביטול תחנה מרכזית עופר בחיפה, ואי האפשרות לשלם עבור הנסיעה באוטובוסים באמצעות כרטיסי אשראי, הן שתי דוגמאות טובות ביותר לאיכותה הגרועה ביותר והזוועתית של התחבורה הציבורית (אוטובוסים) בישראל.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.