ענייני שביתה - כל הפרטים.

מצב
הנושא נעול.

SHIRLY28

New member
ענייני שביתה - כל הפרטים.
מחר שביתה כללית בתחבורה הציבורית
אגד, דן, ורכבת ישראל צפויים להצטרף מחר לשביתה הכללית במשק. אין התייחסות לחברות התחבורה הציבורית הקטנות יותר (קווים, מטרופולין ועוד)
 

orchilit

New member
מחר שביתה כללית בתחבורה הציבורית
אגד, דן, ורכבת ישראל צפויים להצטרף מחר לשביתה הכללית במשק. אין התייחסות לחברות התחבורה הציבורית הקטנות יותר (קווים, מטרופולין ועוד)
הם לא ישבתו
אין להם ועדי עובדים.
 

25306yosef

New member
אני בטוח שאביתר ישמח להציע חלופה אפשרית
החלופה הטובה ביותר היא נסיעה ברכב הפרטי
חוץ מרכב פרטי אין שום כלי תחבורה שפועל בימי חול 24 שעות ביממה ברציפות ולרבות בשעות הלילה, וכולל במקרים של שביתות, השבתות, תאונות, שימוטים, ושאר ירקות מסריחים...
 

25306yosef

New member
רואים כאן בדיוק את מטרת פקידי האוצר והתחבורה
ע''י העברת קווי תחבורה לחברות פרטיות במכרזים זולים אפשר להעסיק עובדים מוחלשים שיחששו לשבות.
המטרה האמיתית היא עידוד השימוש ברכב הפרטי !!!
לפקידי האוצר והתחבורה יש מטרה אחת בלבד והיא עידוד השימוש ברכב הפרטי, אחרת היתה לנו תחבורה ציבורית יעילה ונוחה הפועלת גם בשעות הלילה, ואל הנוסעים בתח"צ היו מתייחסים כאל לקוחות אמיתיים, ולא כאל לקוחות שבויים כפי שקורה כיום אצל כל מפעילי התח"צ...
 

oschlick

New member
המטרה האמיתית היא עידוד השימוש ברכב הפרטי !!!
לפקידי האוצר והתחבורה יש מטרה אחת בלבד והיא עידוד השימוש ברכב הפרטי, אחרת היתה לנו תחבורה ציבורית יעילה ונוחה הפועלת גם בשעות הלילה, ואל הנוסעים בתח"צ היו מתייחסים כאל לקוחות אמיתיים, ולא כאל לקוחות שבויים כפי שקורה כיום אצל כל מפעילי התח"צ...
מסכים לחלוטין. אולי כשבפעם הבאה ישביתו רק
את השירותים הספציפיים בשכונות של פקידי האוצר הם יבינו משהו.
 

amit1270

New member
המטרה האמיתית היא עידוד השימוש ברכב הפרטי !!!
לפקידי האוצר והתחבורה יש מטרה אחת בלבד והיא עידוד השימוש ברכב הפרטי, אחרת היתה לנו תחבורה ציבורית יעילה ונוחה הפועלת גם בשעות הלילה, ואל הנוסעים בתח"צ היו מתייחסים כאל לקוחות אמיתיים, ולא כאל לקוחות שבויים כפי שקורה כיום אצל כל מפעילי התח"צ...
עד לפני כמה שנים אולי היית צודק
בינתיים יש לא מעט התפתחויות חיוביות בכיוון של העדפה לתח"צ. לא מספיק, אבל יש.
 

25306yosef

New member
עד לפני כמה שנים אולי היית צודק
בינתיים יש לא מעט התפתחויות חיוביות בכיוון של העדפה לתח"צ. לא מספיק, אבל יש.
התפתחויות חיוביות יש רק ברכבת ישראל

רק ברכבת ישראל יש התפתחויות חיוביות בשנים האחרונות: 1. מערכת כירטוס כלל ארצית ממוחשבת יחידה מסוגה בישראל שמקושרת און ליין למרכז בקרה ארצי (Back office). 2. ממשק אשראית 96 שמשולב בתוך מערכות הכירטוס הממוחשבות עם קישור און ליין לשב"א לצורך קבלת אישור לעיסקאות. 3. מערכות ואלידציה ממוחשבות שמקושרת למרכז הבקרה הארצי (Back office). 4. עידכוני תוכנה, טיפול בבעיות תוכנה, אבחון תקלות, עדכון מחירים וכו... הכל מבוצע און ליין ממרכז הבקרה הארצי או מכל עמדת כירטוס אחרת בארץ באמצעות תקשורת מחשבים. 5. פתיחת קווי רכבת חדשים לערים שמעולם לא היתה בהן רכבת. 6. הפעלת שירות רכבות בשעות הלילה. 7. רכבות מהירות מהצפון לדרום עם כרטיס נסיעה אחד (מנייר). החיסרון היחידי של רכבת ישראל הוא השביתות וההשבתות המרובות בקווי הרכבת השונים, וחוסר האפשרות להשתמש עם כרטיסי הנסיעה של הרכבת (מנייר) אצל מפעילי התח"צ במקרה של השבתות אלה. לגבי הרק"ל בירושלים אין עוד על מה לדבר מכיוון שהרק"ל עדיין לא פועלת בצורה סדירה ועדיין לא ידוע אם בכלל תחל לפעול אי פעם בצורה סדירה עם עדיפות ברמזורים ומערכת כירטוס ממוחשבת כפי שיש ברכבת ישראל. לגבי המטרונית באזור חיפה, עוד חזון למועד... לגבי חברות האוטובוסים השונות, אין שום התפתחויות חיוביות בשנים האחרונות, נהפוכו, יש התפתחויות שליליות ביותר, ביטול תחנה מרכזית עופר בחיפה, ואי האפשרות לשלם עבור הנסיעה באוטובוסים באמצעות כרטיסי אשראי, הן שתי דוגמאות טובות ביותר לאיכותה הגרועה ביותר והזוועתית של התחבורה הציבורית (אוטובוסים) בישראל.
 

cwen

New member
התפתחויות חיוביות יש רק ברכבת ישראל

רק ברכבת ישראל יש התפתחויות חיוביות בשנים האחרונות: 1. מערכת כירטוס כלל ארצית ממוחשבת יחידה מסוגה בישראל שמקושרת און ליין למרכז בקרה ארצי (Back office). 2. ממשק אשראית 96 שמשולב בתוך מערכות הכירטוס הממוחשבות עם קישור און ליין לשב"א לצורך קבלת אישור לעיסקאות. 3. מערכות ואלידציה ממוחשבות שמקושרת למרכז הבקרה הארצי (Back office). 4. עידכוני תוכנה, טיפול בבעיות תוכנה, אבחון תקלות, עדכון מחירים וכו... הכל מבוצע און ליין ממרכז הבקרה הארצי או מכל עמדת כירטוס אחרת בארץ באמצעות תקשורת מחשבים. 5. פתיחת קווי רכבת חדשים לערים שמעולם לא היתה בהן רכבת. 6. הפעלת שירות רכבות בשעות הלילה. 7. רכבות מהירות מהצפון לדרום עם כרטיס נסיעה אחד (מנייר). החיסרון היחידי של רכבת ישראל הוא השביתות וההשבתות המרובות בקווי הרכבת השונים, וחוסר האפשרות להשתמש עם כרטיסי הנסיעה של הרכבת (מנייר) אצל מפעילי התח"צ במקרה של השבתות אלה. לגבי הרק"ל בירושלים אין עוד על מה לדבר מכיוון שהרק"ל עדיין לא פועלת בצורה סדירה ועדיין לא ידוע אם בכלל תחל לפעול אי פעם בצורה סדירה עם עדיפות ברמזורים ומערכת כירטוס ממוחשבת כפי שיש ברכבת ישראל. לגבי המטרונית באזור חיפה, עוד חזון למועד... לגבי חברות האוטובוסים השונות, אין שום התפתחויות חיוביות בשנים האחרונות, נהפוכו, יש התפתחויות שליליות ביותר, ביטול תחנה מרכזית עופר בחיפה, ואי האפשרות לשלם עבור הנסיעה באוטובוסים באמצעות כרטיסי אשראי, הן שתי דוגמאות טובות ביותר לאיכותה הגרועה ביותר והזוועתית של התחבורה הציבורית (אוטובוסים) בישראל.
רפורמת הכירטוס בגוש דן היא פנטסטית
סוף סוף אפשר לעלות על כל אוטובוס שמגיע בלי קשר למפעיל שלו, ואפשר לעבור בין אוטובוסים במסגרת אותה נסיעה למי שאין חופשי חודשי. זו בהחלט התקדמות חיובית מאוד.
 

25306yosef

New member
רפורמת הכירטוס בגוש דן היא פנטסטית
סוף סוף אפשר לעלות על כל אוטובוס שמגיע בלי קשר למפעיל שלו, ואפשר לעבור בין אוטובוסים במסגרת אותה נסיעה למי שאין חופשי חודשי. זו בהחלט התקדמות חיובית מאוד.
רפורמת הכירטוס בגוש דן מחייבת תשלום לנהג
האוטובוס ובמזומן בלבד עבור הנסיעה ולכן היא אינה מציאה כלל וכלל, ובגלל זה לא הזכרתי אותה כלל. הזכרתי רק פרוייקטים שאמורים לכלול מערכות כירטוס ממוחשבות שאמורות לאפשר רכישת כרטיסי נסיעה בודדים מנייר* באמצעות כרטיסי אשראי. להזכירך: במקרה של תקלה בכרטיס הרב קו או בקורא הכרטיסים, על הנוסע לשלם לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד עבור הנסיעה!!! אין אפשרות לרכוש בגוש דן כרטיסי נסיעה בודדים לאוטובוס. כרטיסי נסיעה בודדים בתוך תל אביב ניתן לרכוש רק בתחנות הרכבת. * - נייר - כרטיסי הנסיעה מנייר משמשים כמסמך משפטי חתום המאפשר למחזיקים בהם נסיעה בחינם ללא כל צורך בתשלום לנהג האוטובוס במקרה של תקלה טכנית.
 

אוהד11

New member
רפורמת הכירטוס בגוש דן מחייבת תשלום לנהג
האוטובוס ובמזומן בלבד עבור הנסיעה ולכן היא אינה מציאה כלל וכלל, ובגלל זה לא הזכרתי אותה כלל. הזכרתי רק פרוייקטים שאמורים לכלול מערכות כירטוס ממוחשבות שאמורות לאפשר רכישת כרטיסי נסיעה בודדים מנייר* באמצעות כרטיסי אשראי. להזכירך: במקרה של תקלה בכרטיס הרב קו או בקורא הכרטיסים, על הנוסע לשלם לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד עבור הנסיעה!!! אין אפשרות לרכוש בגוש דן כרטיסי נסיעה בודדים לאוטובוס. כרטיסי נסיעה בודדים בתוך תל אביב ניתן לרכוש רק בתחנות הרכבת. * - נייר - כרטיסי הנסיעה מנייר משמשים כמסמך משפטי חתום המאפשר למחזיקים בהם נסיעה בחינם ללא כל צורך בתשלום לנהג האוטובוס במקרה של תקלה טכנית.
די עם החפירות, אתה לא ארכיאולוג, פעם אתה חופר
עם אוטובוסים עירוניים שהם אבי אבות הטומאה לעומת האוטובוסים הבינעירוניים, ובגלל זה אתה שולח אותנו לנסוע מנהריה לחיפה ולת"א דרך קרית שמונה ואילת (מזל שהחזירו את סיני, אחרת היית מציע להגיע לקנטרה). עכשיו אתה חופר עם תשלום עבור כרטיס של 6,40 בכרטיס אשראי. מעניין מה הרעין הבא שאיתו תתחיל לחפור
 

amit1270

New member
התפתחויות חיוביות יש רק ברכבת ישראל

רק ברכבת ישראל יש התפתחויות חיוביות בשנים האחרונות: 1. מערכת כירטוס כלל ארצית ממוחשבת יחידה מסוגה בישראל שמקושרת און ליין למרכז בקרה ארצי (Back office). 2. ממשק אשראית 96 שמשולב בתוך מערכות הכירטוס הממוחשבות עם קישור און ליין לשב"א לצורך קבלת אישור לעיסקאות. 3. מערכות ואלידציה ממוחשבות שמקושרת למרכז הבקרה הארצי (Back office). 4. עידכוני תוכנה, טיפול בבעיות תוכנה, אבחון תקלות, עדכון מחירים וכו... הכל מבוצע און ליין ממרכז הבקרה הארצי או מכל עמדת כירטוס אחרת בארץ באמצעות תקשורת מחשבים. 5. פתיחת קווי רכבת חדשים לערים שמעולם לא היתה בהן רכבת. 6. הפעלת שירות רכבות בשעות הלילה. 7. רכבות מהירות מהצפון לדרום עם כרטיס נסיעה אחד (מנייר). החיסרון היחידי של רכבת ישראל הוא השביתות וההשבתות המרובות בקווי הרכבת השונים, וחוסר האפשרות להשתמש עם כרטיסי הנסיעה של הרכבת (מנייר) אצל מפעילי התח"צ במקרה של השבתות אלה. לגבי הרק"ל בירושלים אין עוד על מה לדבר מכיוון שהרק"ל עדיין לא פועלת בצורה סדירה ועדיין לא ידוע אם בכלל תחל לפעול אי פעם בצורה סדירה עם עדיפות ברמזורים ומערכת כירטוס ממוחשבת כפי שיש ברכבת ישראל. לגבי המטרונית באזור חיפה, עוד חזון למועד... לגבי חברות האוטובוסים השונות, אין שום התפתחויות חיוביות בשנים האחרונות, נהפוכו, יש התפתחויות שליליות ביותר, ביטול תחנה מרכזית עופר בחיפה, ואי האפשרות לשלם עבור הנסיעה באוטובוסים באמצעות כרטיסי אשראי, הן שתי דוגמאות טובות ביותר לאיכותה הגרועה ביותר והזוועתית של התחבורה הציבורית (אוטובוסים) בישראל.
מה שחשוב זו המגמה.
אני מזהה אצלך, ולא רק כאן, מעט חוסר סבלנות. בכוונה כתבתי "כמה שנים" כי דברים לוקחים זמן. אי אפשר לצפות ששינויים גדולים יקרו ביום והכול יילך חלק. עם זאת ולמרות כל הקשיים והבעיות, אני בהחלט רואה מגמה של התייחסות הולכת וגוברת לחשיבות התח"צ ומתן עדיפות. זה מה שחשוב וזה מה שקובע, לא מצב רגעי של רק"ל שעוד לא הגיעה למלוא יכולתה או מערכת כרטוס בראשית דרכה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה