ענייני שביתה - כל הפרטים.

מצב
הנושא נעול.

25306yosef

New member
כמה עובדים מועסקים בקופות בר"י?
תכפיל את המספר ב-15 ותקבל את מספר האנשים שחברות האוטובוסים יצטרכו להעסיק. צריך קופות אוטומטיות למכירת כרטיסים כדי להוריד את העומס מהנהגים- אבל שוב, אני לא רואה שום סיבה להשתמש בכרטיסי אשראי, שכנראה רק ייקרו את עלות המכונות. 500 מיליון עסקאות בשנה בהכרח יצרו בעיות לוגיסטיות- כנראה שאפשר לפתור את רובן בצורה ממוחשבת, מה שכנראה יעלה לא מעט כסף.
כל חברה שמכבדת את לקוחותיה
מאפשרת ללקוחותיה לשלם גם באמצעות כרטיסי אשראי. 500 מיליון עסקאות בשנה לא יוצרות שום בעיות לוגיסטיות מכיוון שכל העיסקאות מבוצעות בצורה ממוחשבת ומקוונת לחלוטין. לא חייבים להשקיע במערכת כירטוס ממוחשבת כמו שיש ברכבת ישראל, אפשר להסתפק בכרטיסי קופה רגילים ופשוטים מנייר ובמסופון פשוט וזול שלא עולה הרבה כסף. איך מסתדרים ברכבת ישראל עם 500 מיליון עסקאות בשנה ? איך מסתדרים ברשת שופרסל עם 500 מיליון עסקאות בשנה ? איך מסתדר ז'וז'ו מהמכולת השכונתית עם 500 מיליון עסקאות בשנה ? מדוע מפעילי התח"צ לא יכולים לעשות את מה שעושות כל החברות הגדולות במשק הישראלי ? הבעיה היא שמשתמשי התחבורה הציבורית (אוטובוסים) בישראל אינם לקוחות כלל, אלא קהל שבוי שניתן לרמוס אותו עד דק. אם מפעילי התח"צ היו מתייחסים אל הנוסעים כאל נכס יקר (לקוחות) ולא כאל קהל שבוי, היה ניתן לשלם עבור הנסיעה באוטובוסים גם באמצעות כרטיסי אשראי, בדיוק כפי שקיים בכל החברות העיסקיות המובילות במשק הישראלי.
 

SHIRLY28

New member
כל חברה שמכבדת את לקוחותיה
מאפשרת ללקוחותיה לשלם גם באמצעות כרטיסי אשראי. 500 מיליון עסקאות בשנה לא יוצרות שום בעיות לוגיסטיות מכיוון שכל העיסקאות מבוצעות בצורה ממוחשבת ומקוונת לחלוטין. לא חייבים להשקיע במערכת כירטוס ממוחשבת כמו שיש ברכבת ישראל, אפשר להסתפק בכרטיסי קופה רגילים ופשוטים מנייר ובמסופון פשוט וזול שלא עולה הרבה כסף. איך מסתדרים ברכבת ישראל עם 500 מיליון עסקאות בשנה ? איך מסתדרים ברשת שופרסל עם 500 מיליון עסקאות בשנה ? איך מסתדר ז'וז'ו מהמכולת השכונתית עם 500 מיליון עסקאות בשנה ? מדוע מפעילי התח"צ לא יכולים לעשות את מה שעושות כל החברות הגדולות במשק הישראלי ? הבעיה היא שמשתמשי התחבורה הציבורית (אוטובוסים) בישראל אינם לקוחות כלל, אלא קהל שבוי שניתן לרמוס אותו עד דק. אם מפעילי התח"צ היו מתייחסים אל הנוסעים כאל נכס יקר (לקוחות) ולא כאל קהל שבוי, היה ניתן לשלם עבור הנסיעה באוטובוסים גם באמצעות כרטיסי אשראי, בדיוק כפי שקיים בכל החברות העיסקיות המובילות במשק הישראלי.
קבל את התסריט הבא:
לי , בניגוד לתמהוניים אחרים שאין להם כלל מזומן בארנק , יש בדרך כלל כ 500 שקל בממוצע בארנק. אני ניגשת לקופת אגד בתל אביב, שולפת מהארנק שטר יפה של 100 שקל, מבקשת בנימוס מהקופאי כרטיסיה בעלות של 80 שקל לירושלים, מקבלת כרטיסיה ועודף שטר של 20 שקל. עכשיו תסביר לי אתה מה כל כך רע בתסריט הזה. מה מציק לך כל כך?
 

down under

New member
קבל את התסריט הבא:
לי , בניגוד לתמהוניים אחרים שאין להם כלל מזומן בארנק , יש בדרך כלל כ 500 שקל בממוצע בארנק. אני ניגשת לקופת אגד בתל אביב, שולפת מהארנק שטר יפה של 100 שקל, מבקשת בנימוס מהקופאי כרטיסיה בעלות של 80 שקל לירושלים, מקבלת כרטיסיה ועודף שטר של 20 שקל. עכשיו תסביר לי אתה מה כל כך רע בתסריט הזה. מה מציק לך כל כך?
מדוע את מצפה להתנהגות סבירה והגיונית
ממשוגעים תמהוניים הזויים עד מאוד???
 

25306yosef

New member
קבל את התסריט הבא:
לי , בניגוד לתמהוניים אחרים שאין להם כלל מזומן בארנק , יש בדרך כלל כ 500 שקל בממוצע בארנק. אני ניגשת לקופת אגד בתל אביב, שולפת מהארנק שטר יפה של 100 שקל, מבקשת בנימוס מהקופאי כרטיסיה בעלות של 80 שקל לירושלים, מקבלת כרטיסיה ועודף שטר של 20 שקל. עכשיו תסביר לי אתה מה כל כך רע בתסריט הזה. מה מציק לך כל כך?
אני משתמש רק עם כרטיסי אשראי
בכל המקומות כיום ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי (חוץ מאוטובוסים ומוניות), ולכן אין לי שום סיבה שבעולם להחזיק כסף מזומן. זה בכלל לא נוח להשתמש בכסף מזומן. אצלי בארנק יש רק כרטיסי אשראי וכרטיסים שונים אחרים (כמו כרטיס חבר בניצת הדובדבן, שופרסל, וכו...).
 

cwen

New member
אני משתמש רק עם כרטיסי אשראי
בכל המקומות כיום ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי (חוץ מאוטובוסים ומוניות), ולכן אין לי שום סיבה שבעולם להחזיק כסף מזומן. זה בכלל לא נוח להשתמש בכסף מזומן. אצלי בארנק יש רק כרטיסי אשראי וכרטיסים שונים אחרים (כמו כרטיס חבר בניצת הדובדבן, שופרסל, וכו...).
כן, אבל אתה במיעוט מזהיר
מתי תבין את זה? או שאתה מצפה מחברות התח"ץ להקים מערכת שלמה אך ורק בשבילך? ל 99.9999% מהאנשים אין שום בעיה עם שימוש בכסף מזומן. וכמה שאני בעד שימוש באשראי, ואשמח מאוד אם יהיו עמדות הטענה לרב קו בקיוסקים שאפשר יהיה להשתמש בהן באשראי, ושיהיו במקומות מרכזיים לפחות מתקנים אוטומטיים לרכישת כרטיסי נסיעה וטעינת רב קו באשראי, זה לא הגיוני לשים אופציה של כרטיס אשראי בכל אוטובוס ואוטובוס. מה קורה אם אין תקשורת? האוטובוס יעמוד כי אדון יוסף לא מוכן לשלם במזומן?
 

down under

New member
כן, אבל אתה במיעוט מזהיר
מתי תבין את זה? או שאתה מצפה מחברות התח"ץ להקים מערכת שלמה אך ורק בשבילך? ל 99.9999% מהאנשים אין שום בעיה עם שימוש בכסף מזומן. וכמה שאני בעד שימוש באשראי, ואשמח מאוד אם יהיו עמדות הטענה לרב קו בקיוסקים שאפשר יהיה להשתמש בהן באשראי, ושיהיו במקומות מרכזיים לפחות מתקנים אוטומטיים לרכישת כרטיסי נסיעה וטעינת רב קו באשראי, זה לא הגיוני לשים אופציה של כרטיס אשראי בכל אוטובוס ואוטובוס. מה קורה אם אין תקשורת? האוטובוס יעמוד כי אדון יוסף לא מוכן לשלם במזומן?
את עוד לא קלטת מי הוא?!?
לא מחזיק כסף מזומן כלל וכלל, לא נוסע בכלל באוטובוסים עירוניים אלא רק בינעירוניים, מעדיף לנסוע מת"א לנהריה דרך עפולה או טבריה רק בשביל לא לנסוע בקו 102 או 103 בחיפה (זה שמקשר בין מרכזית חוף הכרמל למרכזית לב המפרץ), כותב את אותה הודעה 5 או 6 או אפילו 14 פעם באותו שרשור בפורום. בקיצור, כל הסממנים של משוגע קליני של ממש.
 

cwen

New member
את עוד לא קלטת מי הוא?!?
לא מחזיק כסף מזומן כלל וכלל, לא נוסע בכלל באוטובוסים עירוניים אלא רק בינעירוניים, מעדיף לנסוע מת"א לנהריה דרך עפולה או טבריה רק בשביל לא לנסוע בקו 102 או 103 בחיפה (זה שמקשר בין מרכזית חוף הכרמל למרכזית לב המפרץ), כותב את אותה הודעה 5 או 6 או אפילו 14 פעם באותו שרשור בפורום. בקיצור, כל הסממנים של משוגע קליני של ממש.
קלטתי, בוודאי, אבל אני אופטימית מטבעי
 

25306yosef

New member
כן, אבל אתה במיעוט מזהיר
מתי תבין את זה? או שאתה מצפה מחברות התח"ץ להקים מערכת שלמה אך ורק בשבילך? ל 99.9999% מהאנשים אין שום בעיה עם שימוש בכסף מזומן. וכמה שאני בעד שימוש באשראי, ואשמח מאוד אם יהיו עמדות הטענה לרב קו בקיוסקים שאפשר יהיה להשתמש בהן באשראי, ושיהיו במקומות מרכזיים לפחות מתקנים אוטומטיים לרכישת כרטיסי נסיעה וטעינת רב קו באשראי, זה לא הגיוני לשים אופציה של כרטיס אשראי בכל אוטובוס ואוטובוס. מה קורה אם אין תקשורת? האוטובוס יעמוד כי אדון יוסף לא מוכן לשלם במזומן?
מה הבעיה למכור כרטיסים בתחנות המרכזיות ?
אין כל צורך לשים אופציה של כרטיסי אשראי באוטובוסים. האופציה הזו צריכה להיות בקופות הכרטיסים בתחנות המרכזיות. מי שרוצה לשלם באשראי עבור הנסיעה צריך לגשת לתחנה המרכזית הקרובה ולרכוש שם כרטיסים, מה הבעיה ? אם ברכבת ישראל יש קופות למכירת כרטיסים, אז גם בחברות התח"צ אפשר. האם רכבת ישראל הקימה את מערכת הכירטוס הטובה מסוגה בארץ רק בשבילי ?
 

cwen

New member
מה הבעיה למכור כרטיסים בתחנות המרכזיות ?
אין כל צורך לשים אופציה של כרטיסי אשראי באוטובוסים. האופציה הזו צריכה להיות בקופות הכרטיסים בתחנות המרכזיות. מי שרוצה לשלם באשראי עבור הנסיעה צריך לגשת לתחנה המרכזית הקרובה ולרכוש שם כרטיסים, מה הבעיה ? אם ברכבת ישראל יש קופות למכירת כרטיסים, אז גם בחברות התח"צ אפשר. האם רכבת ישראל הקימה את מערכת הכירטוס הטובה מסוגה בארץ רק בשבילי ?
כי לרוב האנשים אין סיבה להגיע לתחנה מרכזית!
תבין את זה, אתה יוצא דופן בהרגלי הנסיעה שלך. רוב האנשים לא צריכים להגיע לתחנה המרכזית בכלל!
 

amit1270

New member
מה הבעיה למכור כרטיסים בתחנות המרכזיות ?
אין כל צורך לשים אופציה של כרטיסי אשראי באוטובוסים. האופציה הזו צריכה להיות בקופות הכרטיסים בתחנות המרכזיות. מי שרוצה לשלם באשראי עבור הנסיעה צריך לגשת לתחנה המרכזית הקרובה ולרכוש שם כרטיסים, מה הבעיה ? אם ברכבת ישראל יש קופות למכירת כרטיסים, אז גם בחברות התח"צ אפשר. האם רכבת ישראל הקימה את מערכת הכירטוס הטובה מסוגה בארץ רק בשבילי ?
א, בירושלים יש מכונות כאלה בתחנות הרק"ל
ב. אאל"ט יש תכנון לפרוס מכונות לממכר/טעינת כרטיסי רב-קו במקומות שונים ולא רק בתחנות מרכזיות. בקיצור - סבלנות, העסק רק התחיל.
 

cwen

New member
דובר אגד מוסר
במידה והשביתה במשק תצא לפועל והנהגים השכירים של אגד יבחרו להצטרף אליה, תיתכן הפרעה בתחבורה הציבורית בעיקר בשעות הגודש. אגד מגייס את כל החברים בעלי הרישיון העובדים בענפי המנהל והמוסכים, על מנת לתגבר את הקווים ולמזער, ככל שרק ניתן, את הפגיעה בציבור המשתמשים בתחבורה הציבורית.
אני חייבת לומר שהיה לי ממש קל להגיע לעבודה
קו 76 הגיע לתחנה רגע אחרי, והיה ריק כל הדרך. גם הכבישים לא היו עמוסים בכלל. וגם רוב האוטובוסים שראיתי לא היו בכלל מלאים. היה תענוג.
 

25306yosef

New member
אני חייבת לומר שהיה לי ממש קל להגיע לעבודה
קו 76 הגיע לתחנה רגע אחרי, והיה ריק כל הדרך. גם הכבישים לא היו עמוסים בכלל. וגם רוב האוטובוסים שראיתי לא היו בכלל מלאים. היה תענוג.
מעניין מה היתה תגובתך אם היית צריכה לנסוע
מנהריה לתל אביב. אם היית צריכה לנסוע מנהריה לתל אביב לא היית אומרת שהיה קל להגיע לעבודה, היית אומרת שהיה סיוט להגיע לעבודה, או שהיית אומרת שעל מנת להגיע לעבודה נאלצת להקיף את העולם על מנת להימנע מלהתקרב לעיר חיפה... ולגבי התענוג, תענוג אמיתי מופק כאשר מתייחסים אל הנוסעים כאל לקוחות, ולא כאשר מתייחסים אל הנוסעים כאל קהל שבוי. מפעילי התח"צ מתייחסים אל משתמשי התח"צ כאל קהל שבוי ומסיבה זו השירות התח"צי גרוע ביותר, תענוג אין כאן. תענוג אמיתי יש כאשר אני כלקוח הוא זה שבוחר את בית העסק שבו אני אבצע את העיסקה (שופרסל, מגה, עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, וכו...), אני אבחר מה וכמה לקנות, ואני כמובן גם אשלם בכרטיס אשראי, ואני תמיד יוכל לבחור לרכוש את מה שאני רוצה, כמה שאני רוצה, והיכן שאני רוצה, ותמיד יהיה באפשרותי לשלם עבור העיסקה בכרטיס אשראי. בתחבורה הציבורית אין את התענוג הזה של יחסי לקוחות ספקים, בתחבורה הציבורית כולם קהל שבוי שאפשרות הבחירה נלקחה ממנו ואפשר לרמוס אותו ולהתעלל בו.
 

cwen

New member
מעניין מה היתה תגובתך אם היית צריכה לנסוע
מנהריה לתל אביב. אם היית צריכה לנסוע מנהריה לתל אביב לא היית אומרת שהיה קל להגיע לעבודה, היית אומרת שהיה סיוט להגיע לעבודה, או שהיית אומרת שעל מנת להגיע לעבודה נאלצת להקיף את העולם על מנת להימנע מלהתקרב לעיר חיפה... ולגבי התענוג, תענוג אמיתי מופק כאשר מתייחסים אל הנוסעים כאל לקוחות, ולא כאשר מתייחסים אל הנוסעים כאל קהל שבוי. מפעילי התח"צ מתייחסים אל משתמשי התח"צ כאל קהל שבוי ומסיבה זו השירות התח"צי גרוע ביותר, תענוג אין כאן. תענוג אמיתי יש כאשר אני כלקוח הוא זה שבוחר את בית העסק שבו אני אבצע את העיסקה (שופרסל, מגה, עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, וכו...), אני אבחר מה וכמה לקנות, ואני כמובן גם אשלם בכרטיס אשראי, ואני תמיד יוכל לבחור לרכוש את מה שאני רוצה, כמה שאני רוצה, והיכן שאני רוצה, ותמיד יהיה באפשרותי לשלם עבור העיסקה בכרטיס אשראי. בתחבורה הציבורית אין את התענוג הזה של יחסי לקוחות ספקים, בתחבורה הציבורית כולם קהל שבוי שאפשרות הבחירה נלקחה ממנו ואפשר לרמוס אותו ולהתעלל בו.
מה אתה רוצה?
אמרתי שצריך לעשות שביתה כל יום? אם כבר, אז זה מראה שהרבה יותר מדי אנשים מנסים להשתמש בתשתיות התחבורה מדי יום, כך שרק כשיש שביתה מהסוג הזה אפשר לנסוע בקלות.
 

25306yosef

New member
מה אתה רוצה?
אמרתי שצריך לעשות שביתה כל יום? אם כבר, אז זה מראה שהרבה יותר מדי אנשים מנסים להשתמש בתשתיות התחבורה מדי יום, כך שרק כשיש שביתה מהסוג הזה אפשר לנסוע בקלות.
אני רוצה תחבורה ציבורית יעילה ונוחה...
יעילה ונוחה באמת עד כדי כך שפשוט יהיה כדאי להשתמש בה. כדאיות, יעילות, נוחות, אמינות, מבצעים, בונוסים, שירות שפועל 24 שעות ביממה ברציפות, אפשרות תשלום בכרטיסי אשראי, וכו... את הדברים האלה אין בתחבורה הציבורית בישראל...
 

Princess Lotta

New member
מחר שביתה כללית בתחבורה הציבורית
אגד, דן, ורכבת ישראל צפויים להצטרף מחר לשביתה הכללית במשק. אין התייחסות לחברות התחבורה הציבורית הקטנות יותר (קווים, מטרופולין ועוד)
נתיב אקספרס כרגיל?
 

Cow23

New member
מחר שביתה כללית בתחבורה הציבורית
אגד, דן, ורכבת ישראל צפויים להצטרף מחר לשביתה הכללית במשק. אין התייחסות לחברות התחבורה הציבורית הקטנות יותר (קווים, מטרופולין ועוד)
אז..איך מחר מגיעים לקריית שמונה??
יהיו אוטובוסים של אגד? ללכת בכלל לתחנה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה