25306yosef
New member
כל חברה שמכבדת את לקוחותיהכמה עובדים מועסקים בקופות בר"י?
תכפיל את המספר ב-15 ותקבל את מספר האנשים שחברות האוטובוסים יצטרכו להעסיק. צריך קופות אוטומטיות למכירת כרטיסים כדי להוריד את העומס מהנהגים- אבל שוב, אני לא רואה שום סיבה להשתמש בכרטיסי אשראי, שכנראה רק ייקרו את עלות המכונות. 500 מיליון עסקאות בשנה בהכרח יצרו בעיות לוגיסטיות- כנראה שאפשר לפתור את רובן בצורה ממוחשבת, מה שכנראה יעלה לא מעט כסף.
מאפשרת ללקוחותיה לשלם גם באמצעות כרטיסי אשראי. 500 מיליון עסקאות בשנה לא יוצרות שום בעיות לוגיסטיות מכיוון שכל העיסקאות מבוצעות בצורה ממוחשבת ומקוונת לחלוטין. לא חייבים להשקיע במערכת כירטוס ממוחשבת כמו שיש ברכבת ישראל, אפשר להסתפק בכרטיסי קופה רגילים ופשוטים מנייר ובמסופון פשוט וזול שלא עולה הרבה כסף. איך מסתדרים ברכבת ישראל עם 500 מיליון עסקאות בשנה ? איך מסתדרים ברשת שופרסל עם 500 מיליון עסקאות בשנה ? איך מסתדר ז'וז'ו מהמכולת השכונתית עם 500 מיליון עסקאות בשנה ? מדוע מפעילי התח"צ לא יכולים לעשות את מה שעושות כל החברות הגדולות במשק הישראלי ? הבעיה היא שמשתמשי התחבורה הציבורית (אוטובוסים) בישראל אינם לקוחות כלל, אלא קהל שבוי שניתן לרמוס אותו עד דק. אם מפעילי התח"צ היו מתייחסים אל הנוסעים כאל נכס יקר (לקוחות) ולא כאל קהל שבוי, היה ניתן לשלם עבור הנסיעה באוטובוסים גם באמצעות כרטיסי אשראי, בדיוק כפי שקיים בכל החברות העיסקיות המובילות במשק הישראלי.