ענייני שביתה - כל הפרטים.

מצב
הנושא נעול.

25306yosef

New member
אתה מתבלבל קצת
כשוועד העובדים הכריז על שביתה, היו תענות למה לא מודיעים לציבור. במקרה זה כדי למנוע אי נעימות מהציבור הוציאה הנהלת הרכבת הודעה מסודרת לציבור הנוסעים. הודעה והתנצלות על אי הנוחות. גם זה לא טוב בעיניך?
בוודאי שזה לא טוב בעיניי !!!
אני מעוניין בתחבורה יעילה ונוחה שתפעל 24 שעות ביממה ברציפות וללא הפסקה, ללא שביתות, וללא השבתות. במקרה שחס וחלילה יש תאונה המחייבת השבתת קטע המסילה או כל השבתה אחרת, על רכבת ישראל / משרד התחבורה / ממשלת ישראל (מחק את המיותר) לדאוג לנוסעים לתחבורה חלופית שתפעל 24 שעות ביממה ברציפות וללא הפסקה. במקרה ומושבתת תנועת הרכבות בקטע תל אביב/חיפה - נהריה, על קואופרטיב אגד להפעיל את קו 909 עבור הנוסעים לקריות, עכו, כרמיאל, נהריה, וכו... מה יעשה ציבור משתמשי התח"צ במקרה של שביתה או השבתה ? במקרה של שביתה, השבתה, או כל תקלה תח"צית אחרת, הרכב הפרטי הוא הפיתרון הטוב ביותר...
 
מחר שביתה כללית בתחבורה הציבורית
אגד, דן, ורכבת ישראל צפויים להצטרף מחר לשביתה הכללית במשק. אין התייחסות לחברות התחבורה הציבורית הקטנות יותר (קווים, מטרופולין ועוד)
דובר אגד מוסר
במידה והשביתה במשק תצא לפועל והנהגים השכירים של אגד יבחרו להצטרף אליה, תיתכן הפרעה בתחבורה הציבורית בעיקר בשעות הגודש. אגד מגייס את כל החברים בעלי הרישיון העובדים בענפי המנהל והמוסכים, על מנת לתגבר את הקווים ולמזער, ככל שרק ניתן, את הפגיעה בציבור המשתמשים בתחבורה הציבורית.
 

25306yosef

New member
דובר אגד מוסר
במידה והשביתה במשק תצא לפועל והנהגים השכירים של אגד יבחרו להצטרף אליה, תיתכן הפרעה בתחבורה הציבורית בעיקר בשעות הגודש. אגד מגייס את כל החברים בעלי הרישיון העובדים בענפי המנהל והמוסכים, על מנת לתגבר את הקווים ולמזער, ככל שרק ניתן, את הפגיעה בציבור המשתמשים בתחבורה הציבורית.
וכדאי מאוד גם להפעיל את קו 909
לטובת הנוסעים מ/ל קריות, עכו, כרמיאל, נהריה, והגליל המערבי. או לחילופין להפעיל את כל קווי הקריות, עכו, כרמיאל, נהריה, עד מרכזית חוף הכרמל. ושוב, לטובת ציבור המשתמשים בתחבורה הציבורית שאין באפשרותם להשתמש ברכב הפרטי ומעוניינים להגיע מ/ל קריות, עכו, כרמיאל, נהריה, וכו...
 

mister K

New member
וכדאי מאוד גם להפעיל את קו 909
לטובת הנוסעים מ/ל קריות, עכו, כרמיאל, נהריה, והגליל המערבי. או לחילופין להפעיל את כל קווי הקריות, עכו, כרמיאל, נהריה, עד מרכזית חוף הכרמל. ושוב, לטובת ציבור המשתמשים בתחבורה הציבורית שאין באפשרותם להשתמש ברכב הפרטי ומעוניינים להגיע מ/ל קריות, עכו, כרמיאל, נהריה, וכו...
אבל רק באוטובוס עירוני!
 

25306yosef

New member
אבל רק באוטובוס עירוני!
רק באוטובוס בינעירוני !!!
של קואופרטיב אגד כמובן, לא של אגד תעבורה, ולא של מפעילי התח"צ האחרים !!! אחרת יש צורך לנסוע עם רכב פרטי, או לחילופין לבצע נסיעה דרך טבריה או דרך ראש פינה / חצור הגלילית / קרית שמונה. להזכירך, קו 301 בצפון שהופעל בעבר על ידי קואופרטיב אגד, בוטל על פי החלטת ממשלה (רפורמה בתח"צ).
 

mister K

New member
רק באוטובוס בינעירוני !!!
של קואופרטיב אגד כמובן, לא של אגד תעבורה, ולא של מפעילי התח"צ האחרים !!! אחרת יש צורך לנסוע עם רכב פרטי, או לחילופין לבצע נסיעה דרך טבריה או דרך ראש פינה / חצור הגלילית / קרית שמונה. להזכירך, קו 301 בצפון שהופעל בעבר על ידי קואופרטיב אגד, בוטל על פי החלטת ממשלה (רפורמה בתח"צ).
אבוי! יוסף לא יכול יותר לנסוע דרך עפולה!
 

25306yosef

New member
אבוי! יוסף לא יכול יותר לנסוע דרך עפולה!
אבל אפשר עדיין לנסוע דרך טבריה, ראש פינה,
חצור הגלילית, קרית שמונה. בדרך לטבריה ולקרית שמונה אפשר עדיין לעשות הפסקה בעפולה. אז למעשה אפשר לנסוע דרך עפולה, אבל משם צריך להמשיך לטבריה / ראש פינה / חצור הגלילית / קרית שמונה. אין אפשרות לנסוע מעפולה ישירות לגליל המערבי.
 

elitrou

New member
רק באוטובוס בינעירוני !!!
של קואופרטיב אגד כמובן, לא של אגד תעבורה, ולא של מפעילי התח"צ האחרים !!! אחרת יש צורך לנסוע עם רכב פרטי, או לחילופין לבצע נסיעה דרך טבריה או דרך ראש פינה / חצור הגלילית / קרית שמונה. להזכירך, קו 301 בצפון שהופעל בעבר על ידי קואופרטיב אגד, בוטל על פי החלטת ממשלה (רפורמה בתח"צ).
הקו לא בוטל - הוא מופעל על ידי אומני אקספרס
 

25306yosef

New member
הקו לא בוטל - הוא מופעל על ידי אומני אקספרס
אני לא יכול לנסוע עם הקווים של אומני אקספרס
מכיוון שבחברת אומני אקספרס לא מכבדים כרטיסי אשראי, כנ"ל גם לגבי כל שאר מפעילי התח"צ האחרים בישראל.
 

elitrou

New member
אני לא יכול לנסוע עם הקווים של אומני אקספרס
מכיוון שבחברת אומני אקספרס לא מכבדים כרטיסי אשראי, כנ"ל גם לגבי כל שאר מפעילי התח"צ האחרים בישראל.
גם באגד הנהגים לא מכבדים כרטיסי אשראי
חוץ מזה שגם אם מפעיל כזה או אחר פחות נוח לך אישית, עדיין לא מדובר בביטול הקו על פי החלטת הממשלה כפי שכתבת.
 

25306yosef

New member
גם באגד הנהגים לא מכבדים כרטיסי אשראי
חוץ מזה שגם אם מפעיל כזה או אחר פחות נוח לך אישית, עדיין לא מדובר בביטול הקו על פי החלטת הממשלה כפי שכתבת.
אבל בקואופרטיב אגד יש קופות למכירת כרטיסים
בקופות הכרטיסים של קואופרטיב אגד ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי, ושם אני רוכש את כרטיסי הנסיעה שבהם אני משתמש שמאפשרים נסיעה רק באוטובוסים של קואופרטיב אגד. גם ברכבת ישראל יש קופות למכירת כרטיסי נסיעה שבהן ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי. אצל כל שאר מפעילי התח"צ בישראל אין קופות למכירת כרטיסי נסיעה ולא ניתן לשלם עבור הנסיעה באמצעות כרטיסי אשראי. כרטיס הרב-קו אינו מאפשר נסיעה בחינם במקרה של תקלה טכנית בכרטיס או בקורא הכרטיסים, במקרה של תקלה על הנוסע לשלם לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד עבור הנסיעה.
 

SHIRLY28

New member
אבל בקואופרטיב אגד יש קופות למכירת כרטיסים
בקופות הכרטיסים של קואופרטיב אגד ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי, ושם אני רוכש את כרטיסי הנסיעה שבהם אני משתמש שמאפשרים נסיעה רק באוטובוסים של קואופרטיב אגד. גם ברכבת ישראל יש קופות למכירת כרטיסי נסיעה שבהן ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי. אצל כל שאר מפעילי התח"צ בישראל אין קופות למכירת כרטיסי נסיעה ולא ניתן לשלם עבור הנסיעה באמצעות כרטיסי אשראי. כרטיס הרב-קו אינו מאפשר נסיעה בחינם במקרה של תקלה טכנית בכרטיס או בקורא הכרטיסים, במקרה של תקלה על הנוסע לשלם לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד עבור הנסיעה.
מה הפטיש שלך עם כרטיסי אשראי?
נראה שהפכת את התשלום בכרטיסי אשראי בתחבורה הציבורית לבעיה הכביכול בוערת ביותר של התחבורה הציבורית. כמה כבר עולה נסיעה בין עירונית? 10? 20? 30 שקל? בשביל זה להפעיל כרטיס אשראי?
 

25306yosef

New member
מה הפטיש שלך עם כרטיסי אשראי?
נראה שהפכת את התשלום בכרטיסי אשראי בתחבורה הציבורית לבעיה הכביכול בוערת ביותר של התחבורה הציבורית. כמה כבר עולה נסיעה בין עירונית? 10? 20? 30 שקל? בשביל זה להפעיל כרטיס אשראי?
מה זה בכלל משנה כמה עולה הנסיעה ?
הנסיעה יכולה לעלות גם 00.01 ש"ח (אגורה אחת בלבד!!!), וגם אותה ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי (המחשב הוא הרי גולם והוא אינו יודע להבדיל ביון אגורה אחת לבין 9999999999.99 ש"ח). הרעיון של שימוש בכרטיסי אשראי הוא שאין כל צורך להסתובב עם כסף מזומן, שטרות ומטבעות, ואפשר עם כרטיס אחד לבצע הכל, לרכוש מוצרי מזון ומשקאות, לאכול במסעדות (כולל דמי שירות!!!), לבלות בבתי מלון, לרכוש ביגוד והנעלה, לרכוש מכשירי חשמל, לרכוש ציוד משרדי, לרכוש ספרים, לרכוש מחשבים וציוד נלווה, להוריד קבצי מוסיקה, לשלם חשבונות שונים, לשלם לספק האינטרנט עבור הקישור לאינטרנט, לשלם אגרות ממשלתיות, ועוד.... התחבורה הציבורית (אוטובוסים) היא מבין הדברים הבודדים שלא ניתן לשלם עבורם באמצעות כרטיסי אשראי. ולגבי שאלתך כמה בדיוק עולה נסיעה, אתר מספר 1 שמאפשר תשלום בכרטיסי אשראי עבור 3.90 ש"ח בלבד!!!: http://www.imusic.co.il/ אתר מספר 2 שמאפשר תשלום בכרטיסי אשראי עבור 3.90 ש"ח בלבד!!!: http://songs.co.il/ אתר מספר 3 שמאפשר תשלום בכרטיסי אשראי עבור 3.90 ש"ח בלבד!!!: http://www.ilovemusic.co.il/ אתר מספר 4 שמאפשר תשלום בכרטיסי אשראי עבור 7.90 ש"ח בלבד!!!: http://www.rokdim.co.il/home/home.asp אם האתרים האלו יכולים לאפשר תשלום בכרטיסי אשראי על 3.90 ש"ח בלבד, אז גם מפעילי התח"צ בישראל יכולים לאפשר תשלום בכרטיסי אשראי על נסיעות שכולן במחיר הגבוה מ- 3.90 ש"ח. מכירת כרטיסי הנסיעה צריכה להתבצע בקופות ובמכונות אוטומטיות בדיוק כפי שיש ברכבת ישראל. ברשתות השיווק השונות ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי על כל קנייה ובכל סכום, כנ"ל גם בקופות הכרטיסים של רכבת ישראל. אצל מפעילי התח"צ השונים לא ניתן לשלם בכרטיסי אשראי עבור הנסיעה ואין בכלל קופות למכירת כרטיסי נסיעה, דבר המעיד על זלזול גס ובוטה ביותר באלה שמשתמשים בשירותיהם של מפעילי התח"צ השונים. ציבור המשתמשים בשירותיהם של מפעילי התח"צ השונים, הם קהל שבוי שניתן לדרוך עליו ולרמוס אותו עד דק......
 

SHIRLY28

New member
מה זה בכלל משנה כמה עולה הנסיעה ?
הנסיעה יכולה לעלות גם 00.01 ש"ח (אגורה אחת בלבד!!!), וגם אותה ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי (המחשב הוא הרי גולם והוא אינו יודע להבדיל ביון אגורה אחת לבין 9999999999.99 ש"ח). הרעיון של שימוש בכרטיסי אשראי הוא שאין כל צורך להסתובב עם כסף מזומן, שטרות ומטבעות, ואפשר עם כרטיס אחד לבצע הכל, לרכוש מוצרי מזון ומשקאות, לאכול במסעדות (כולל דמי שירות!!!), לבלות בבתי מלון, לרכוש ביגוד והנעלה, לרכוש מכשירי חשמל, לרכוש ציוד משרדי, לרכוש ספרים, לרכוש מחשבים וציוד נלווה, להוריד קבצי מוסיקה, לשלם חשבונות שונים, לשלם לספק האינטרנט עבור הקישור לאינטרנט, לשלם אגרות ממשלתיות, ועוד.... התחבורה הציבורית (אוטובוסים) היא מבין הדברים הבודדים שלא ניתן לשלם עבורם באמצעות כרטיסי אשראי. ולגבי שאלתך כמה בדיוק עולה נסיעה, אתר מספר 1 שמאפשר תשלום בכרטיסי אשראי עבור 3.90 ש"ח בלבד!!!: http://www.imusic.co.il/ אתר מספר 2 שמאפשר תשלום בכרטיסי אשראי עבור 3.90 ש"ח בלבד!!!: http://songs.co.il/ אתר מספר 3 שמאפשר תשלום בכרטיסי אשראי עבור 3.90 ש"ח בלבד!!!: http://www.ilovemusic.co.il/ אתר מספר 4 שמאפשר תשלום בכרטיסי אשראי עבור 7.90 ש"ח בלבד!!!: http://www.rokdim.co.il/home/home.asp אם האתרים האלו יכולים לאפשר תשלום בכרטיסי אשראי על 3.90 ש"ח בלבד, אז גם מפעילי התח"צ בישראל יכולים לאפשר תשלום בכרטיסי אשראי על נסיעות שכולן במחיר הגבוה מ- 3.90 ש"ח. מכירת כרטיסי הנסיעה צריכה להתבצע בקופות ובמכונות אוטומטיות בדיוק כפי שיש ברכבת ישראל. ברשתות השיווק השונות ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי על כל קנייה ובכל סכום, כנ"ל גם בקופות הכרטיסים של רכבת ישראל. אצל מפעילי התח"צ השונים לא ניתן לשלם בכרטיסי אשראי עבור הנסיעה ואין בכלל קופות למכירת כרטיסי נסיעה, דבר המעיד על זלזול גס ובוטה ביותר באלה שמשתמשים בשירותיהם של מפעילי התח"צ השונים. ציבור המשתמשים בשירותיהם של מפעילי התח"צ השונים, הם קהל שבוי שניתן לדרוך עליו ולרמוס אותו עד דק......
מדובר פה על מקובל, ולא על אפשר או מותר
לא מקובל לשלם בכרטיס אשראי על סכומים של פחות ממאה שקל, והמהדרין משלמים במזומן על סכומים גבוהים מזה , גם אם אפשרי ומותר לשלם סכומים קטנים בכרטיס אשראי. רק לך הנושא הזה מציק, כמו שרק אתה חושב שנהריה היא בירת העולם. שחרר קצת, חפש נושאים אחרים כבר.
 

25306yosef

New member
מדובר פה על מקובל, ולא על אפשר או מותר
לא מקובל לשלם בכרטיס אשראי על סכומים של פחות ממאה שקל, והמהדרין משלמים במזומן על סכומים גבוהים מזה , גם אם אפשרי ומותר לשלם סכומים קטנים בכרטיס אשראי. רק לך הנושא הזה מציק, כמו שרק אתה חושב שנהריה היא בירת העולם. שחרר קצת, חפש נושאים אחרים כבר.
מקובל לשלם בכרטיסי אשראי עבור כל סכום
רק בתחבורה הציבורית (אוטובוסים) לא ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי. ברכבת ישראל ובכל בתי העסק בארץ ניתן לשלם בכרטיסי אשראי עבור כל קנייה ובכל סכום. בתור דוגמה לחוסר המשמעות של הסכום לתשלום, נתתי את הקופות למכירת הכרטיסים ברכבת ישראל, ואת אתרי ההורדות החוקיים להורדת קבצי מוסיקה, אפשר לתת עוד אין סוף דוגמאות... ולגבי נהריה, נהריה היא לא בירת העולם, אבל בכל פעם כשמושבתת תנועת הרכבות מחיפה צפונה יש בעייה להגיע מנהריה, עכו, קריות, וישובי הסביבה אל כל היעדים שנמצאים מדרום לחיפה ולהפך, בגלל שביטלו בחיפה את תחנה מרכזית עופר שאיפשרה לבצע החלפה מהירה ונוחה בין הקו שהגיע מנהריה לקו שנוסע לתל אביב, דבר שאינו קיים כיום. כיום כשמושבתת תנועת הרכבות מחיפה צפונה הנוסעים ליעדים בצפון נאלצים להיתקע בחיפה ועליהם לקחת קו עירוני שנועד לנוסעים לחיפה או ממנה בלבד. הנסיעה בקו עירוני זה שנועד לנוסעים לחיפה או ממנה בלבד עבור הנוסעים מתל אביב לנהריה היא סיוט מוחלט !!!
 

darkshadow1

New member
מקובל לשלם בכרטיסי אשראי עבור כל סכום
רק בתחבורה הציבורית (אוטובוסים) לא ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי. ברכבת ישראל ובכל בתי העסק בארץ ניתן לשלם בכרטיסי אשראי עבור כל קנייה ובכל סכום. בתור דוגמה לחוסר המשמעות של הסכום לתשלום, נתתי את הקופות למכירת הכרטיסים ברכבת ישראל, ואת אתרי ההורדות החוקיים להורדת קבצי מוסיקה, אפשר לתת עוד אין סוף דוגמאות... ולגבי נהריה, נהריה היא לא בירת העולם, אבל בכל פעם כשמושבתת תנועת הרכבות מחיפה צפונה יש בעייה להגיע מנהריה, עכו, קריות, וישובי הסביבה אל כל היעדים שנמצאים מדרום לחיפה ולהפך, בגלל שביטלו בחיפה את תחנה מרכזית עופר שאיפשרה לבצע החלפה מהירה ונוחה בין הקו שהגיע מנהריה לקו שנוסע לתל אביב, דבר שאינו קיים כיום. כיום כשמושבתת תנועת הרכבות מחיפה צפונה הנוסעים ליעדים בצפון נאלצים להיתקע בחיפה ועליהם לקחת קו עירוני שנועד לנוסעים לחיפה או ממנה בלבד. הנסיעה בקו עירוני זה שנועד לנוסעים לחיפה או ממנה בלבד עבור הנוסעים מתל אביב לנהריה היא סיוט מוחלט !!!
אני משער שכשמדובר ב-500 מיליון עסקאות בשנה,
כל העסק הופך להיות הרבה יותר מסובך מבחינה לוגיסטית. האם לחברות האוטובוסים יש את האמצעים להתמודד עם אלפי אנשים שיש להם בעיות בכרטיסי האשראי? מן הסתם לא.
 

25306yosef

New member
אני משער שכשמדובר ב-500 מיליון עסקאות בשנה,
כל העסק הופך להיות הרבה יותר מסובך מבחינה לוגיסטית. האם לחברות האוטובוסים יש את האמצעים להתמודד עם אלפי אנשים שיש להם בעיות בכרטיסי האשראי? מן הסתם לא.
איזה בעיות בדיוק יש עם כרטיסי אשראי ?
כמובן שהתשלום עבור הנסיעה צריך להתבצע בקופות למכירת כרטיסים ובמכונות אוטומטיות ולא על ידי נהגי האוטובוסים בדיוק כפי שיש כיום ברכבת ישראל ובקופות הכרטיסים של קואופרטיב אגד. כיום כל המערכת של טיפול בעיסקאות בכרטיסי אשראי מבוצעת און ליין באמצעות מערכות ממוחשבות שמקושרות לשב"א. גם לאלה שאינם מוכנים להשקיע משאבים ברכישת מערכות ממוחשבות כפי שיש ברכבת ישראל יש פיתרון בדמות המכשיר הזה: http://caspit.co.il/Content/editor/3200.jpg כאמור, כיום כל הטיפול בעיסקאות בכרטיסי אשראי הוא ממוחשב און ליין ישירות לשב"א. אם כרטיס האשראי אינו גנוב או מזוייף, לא אמורה להיות שום בעייה. ברכבת ישראל פועלת מערכת הכירטוס שמשולבת עם ממשק אשראית 96 ללא כל בעיה. אינני רואה שום סיבה לא להפעיל קופות למכירת כרטיסי נסיעה כפי שיש ברכבת ישראל אצל כל מפעילי התח"צ בארץ. כשהכל ממוחשב ורץ און ליין לשב"א, אין שום בעיות לוגיסטיות למעט הצורך להעסיק עובדים שיעסקו במכירת כרטיסי נסיעה כפי שיש כיום ברכבת ישראל.
 

down under

New member
איזה בעיות בדיוק יש עם כרטיסי אשראי ?
כמובן שהתשלום עבור הנסיעה צריך להתבצע בקופות למכירת כרטיסים ובמכונות אוטומטיות ולא על ידי נהגי האוטובוסים בדיוק כפי שיש כיום ברכבת ישראל ובקופות הכרטיסים של קואופרטיב אגד. כיום כל המערכת של טיפול בעיסקאות בכרטיסי אשראי מבוצעת און ליין באמצעות מערכות ממוחשבות שמקושרות לשב"א. גם לאלה שאינם מוכנים להשקיע משאבים ברכישת מערכות ממוחשבות כפי שיש ברכבת ישראל יש פיתרון בדמות המכשיר הזה: http://caspit.co.il/Content/editor/3200.jpg כאמור, כיום כל הטיפול בעיסקאות בכרטיסי אשראי הוא ממוחשב און ליין ישירות לשב"א. אם כרטיס האשראי אינו גנוב או מזוייף, לא אמורה להיות שום בעייה. ברכבת ישראל פועלת מערכת הכירטוס שמשולבת עם ממשק אשראית 96 ללא כל בעיה. אינני רואה שום סיבה לא להפעיל קופות למכירת כרטיסי נסיעה כפי שיש ברכבת ישראל אצל כל מפעילי התח"צ בארץ. כשהכל ממוחשב ורץ און ליין לשב"א, אין שום בעיות לוגיסטיות למעט הצורך להעסיק עובדים שיעסקו במכירת כרטיסי נסיעה כפי שיש כיום ברכבת ישראל.
אתה לא מסתובב עם כסף מזומן בכלל?
אז כיצד אתה משלם לוועד הבית? כיצד אתה משלם לאינסטלטור שמתקן אצלך סתימה בכיור או לחשמלאי שמתקן לך תקלה בפקק הראשי של דירתך/ביתך? כיצד אתה קונה מנה פלאפל ברחוב? כיצד אתה משלם במוניות? כיצד אתה קונה בקבוק שתיה או פחית שתיה בקיוסק/פיצוציה? כל הדברים הללו שנקבתי בהם אפשריים רק בכסף מזומן ממש.
 

25306yosef

New member
אתה לא מסתובב עם כסף מזומן בכלל?
אז כיצד אתה משלם לוועד הבית? כיצד אתה משלם לאינסטלטור שמתקן אצלך סתימה בכיור או לחשמלאי שמתקן לך תקלה בפקק הראשי של דירתך/ביתך? כיצד אתה קונה מנה פלאפל ברחוב? כיצד אתה משלם במוניות? כיצד אתה קונה בקבוק שתיה או פחית שתיה בקיוסק/פיצוציה? כל הדברים הללו שנקבתי בהם אפשריים רק בכסף מזומן ממש.
אינני מסתובב עם כסף מזומן כלל,
את כל התשלומים שציינת לגבי וועד הבית, אינסטלטור, וחשמלאי, אני משלם בצ'קים. אני לא אוכל פלאפל. אם אני נמצא מחוץ לבית ואני רוצה לאכול, אני קונה כריכים (סנדוויצ'ים) או מאפים שונים, ועליהם ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי. שתיה אני קונה בסופר ומשלם באשראי. אגב, לגבי בקבוקי שתיה ופחיות שתיה, יש בתחנות הרכבת מכונות אוטומטיות למכירת בקבוקי ופחיות שתיה המאפשרות תשלום באמצעות כרטיסי אשראי. אינני נוסע במוניות כלל...
 

darkshadow1

New member
איזה בעיות בדיוק יש עם כרטיסי אשראי ?
כמובן שהתשלום עבור הנסיעה צריך להתבצע בקופות למכירת כרטיסים ובמכונות אוטומטיות ולא על ידי נהגי האוטובוסים בדיוק כפי שיש כיום ברכבת ישראל ובקופות הכרטיסים של קואופרטיב אגד. כיום כל המערכת של טיפול בעיסקאות בכרטיסי אשראי מבוצעת און ליין באמצעות מערכות ממוחשבות שמקושרות לשב"א. גם לאלה שאינם מוכנים להשקיע משאבים ברכישת מערכות ממוחשבות כפי שיש ברכבת ישראל יש פיתרון בדמות המכשיר הזה: http://caspit.co.il/Content/editor/3200.jpg כאמור, כיום כל הטיפול בעיסקאות בכרטיסי אשראי הוא ממוחשב און ליין ישירות לשב"א. אם כרטיס האשראי אינו גנוב או מזוייף, לא אמורה להיות שום בעייה. ברכבת ישראל פועלת מערכת הכירטוס שמשולבת עם ממשק אשראית 96 ללא כל בעיה. אינני רואה שום סיבה לא להפעיל קופות למכירת כרטיסי נסיעה כפי שיש ברכבת ישראל אצל כל מפעילי התח"צ בארץ. כשהכל ממוחשב ורץ און ליין לשב"א, אין שום בעיות לוגיסטיות למעט הצורך להעסיק עובדים שיעסקו במכירת כרטיסי נסיעה כפי שיש כיום ברכבת ישראל.
כמה עובדים מועסקים בקופות בר"י?
תכפיל את המספר ב-15 ותקבל את מספר האנשים שחברות האוטובוסים יצטרכו להעסיק. צריך קופות אוטומטיות למכירת כרטיסים כדי להוריד את העומס מהנהגים- אבל שוב, אני לא רואה שום סיבה להשתמש בכרטיסי אשראי, שכנראה רק ייקרו את עלות המכונות. 500 מיליון עסקאות בשנה בהכרח יצרו בעיות לוגיסטיות- כנראה שאפשר לפתור את רובן בצורה ממוחשבת, מה שכנראה יעלה לא מעט כסף.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה