יום א - יום 36 ב
דיווחי לילה

nBellissima

New member
ממש ככה, כבר מחכים לסוף.. עונה על הפרצוף כמו

שאומר המועדף על ההפקה: קותי "אף פעם" סבג!
 

sweetgood526

New member
מה שרי רוצה בדיוק? היא יותר מידי מבקרת ושופטת

והיא לא יודעת מה עובר על אנשים
 

שורדת 28

New member
אני לא מאמינה שאני כותבת את זה

אפילו "הדור הבא" בערוץ 10 היה יותר מעניין מהעונה הזאת של האח הגדול!!!!! תבינו כמה שהעונה הזאת גרועה!
 
יש לי הרגשה


שבסוף הוא אפילו לא יגיע מקום שני. בסוף לדעתי הקולות ילכו ליאנה והיא תזכה, והנייטרלי בגמר (תמיר/שרי, סביר יותר להניח שתמיר) שני.
 

דקל69

New member
זה בדיוק כמו עם נופר, שהאח כיסה על ההתנהגות

שלה כל שבוע ושרצה להוריד אותה הוא ידע שיזדקק ל- 2 תוכניות בדיוק כי שניהם מהאנשים שעושים המון טעויות ופולטים מילים ללא אבחנה. גם לי נראה שהפוקוס על יאנה עולה מפרק לפרק, למרות שהוא מנסה למצוא זמן שידור עליה היא עדיין יוצאת רע בקשר שלה עם קותי והקנאה לאביבית בגללו אבל יש הרבה נקודות הזדהות וחמלה אליה. גם אני מעריכה שהוא יכוון עליה כזוכה - כרגע קשה לי להאמין שלפי השידורים היא תעבור את קותי בסמסים אבל האח קוסם ויכול לערוך הכל כרצונו (אם הביא את ליהיא למקום שני הכל אפשרי). אני מושכנעת שקותי יהיה כמו הופר מקום שלישי או במקרה הזה יתן לו מפלה צורבת ויגיע למקום השני - רק שבמקרה כזה לפי הסטוריית האח ערן הוא זה שאמור לזכות במצב כזה. ולדעתי תמיר יסיים רק במקום הרביעי. ובמקום החמישי או אביבית או יוסי. נקווה שהחדשים יטרפו את הקלפים ויגלו את כל הסודות של הדיירים, בעונה כזאת שאין חוקים שיעשו שם החדשים "חרבו דארבו" ויהרסו סופית את הפורמט.
 

sweetgood526

New member
יראו את זה בפרק ביום ג ויאנה לא תזכה ולא נראה

לי שמכוונים לכך אפילו. יכלו להראות עוד מלא דברים לטובתה ולא הראו. כמו שהיא בכתה בנסט והסבירה על חייה. כמו שהיא דיברה עם איתם והיתה פגועה מקותי וכו' כו' כו' כל הליכלוכים והסטות של אביבית עליה. השטיפת מוח שעושה לה ערן. גם מה שקרה עם ערן שמרו לפרק ביום ג'.
 

אסי175

New member
אני גם קיבלתי היום תחושה שיאנה הולכת לנצח

ככה מעבר לפינה היא עוד תפתיע.
 

Mor Gozlan

New member
איך מזמינים דנקן דונאטס

אני ממש רוצה להזמין!! אני כל כך אוהבת את זה! אם מישהוא יכול לעזור לי איך מזמינים???
 

latch

New member
טסים לניו-יורק כמובן

לא לשכוח לשים את תמיר במזוודה!
 
קותי היה איתן? אתה מתכוון שעמד לירוק על זיוה?

או אתה מתכוון שעמד להעיף עליה את הבקבוק?
 

דקל69

New member
ברי וזיוה ממש חסרות לתוכנית, זיוה יותר עם איך

שהטריפה את הדיירים, נתנה להם לאבד עשתונות וזרקה להם מילים והעמידה אותם במקום. מאז היציאה שלהן התוכנית מדרדרת, משעממת, לא סוחפת ובעיקר אין למי להתחבר - מי שלא מעורר דחיה משעמם, מי שלא משעמם בילתי נסבל מי ... וכן הלאה. דיירים לא מעניינים, עסוקים בעצמם, שחקנים בגרוש, אסטרטגים, זייפנים בשירתם, בסוף העונה צריך להחיליף את הפרס ושהדיירים שישארו ישלמו לצופים שהמשיכו לצפות מליון שקלים.
 
תספרי את זה לגואל פינטו


אני לא אשכח את דבריו ביום שברי סימון יצאה מהבית יחד עם זיוה, איך בחיוך רחב ובזחיחות הדעת הוא אמר: עכשיו האח הגדול מתחיל, או עכשיו המשחק מתחיל... ועל זה אומרים: אל יתהלל חוגר כמפתח, או במילים יותר עממיות: את הכסף סופרים במדרגות...
 
למעלה