יום א - יום 36 ב
דיווחי לילה

שבת3

New member
לטעמי האישית - יוסי עשה את שלו

חוץ מתסרוקות יפות לבנות לפני השידור אין לו הרבה מה לחדש.
 

סתיו789

New member
לדעתי, צריכים להישאר:

יאנה, תמיר, יעל וקוטי ומצידי יכולים ללכת: שרי לגבי יוסי וסער, מבחינתי שיישארו, למה לא. סער דווקא מעניין ויוסי עדיין מצחיק לפעמים. אבל זה באמת רק עניין של זמן אצלם... אז מה עושים שיודעים מי אני רוצה שילך, להצביע לארבעה? זה בעייה!!! אז אני לא מצביעה וזהו.
 
חחחחח,איזה יוסי זה

לוסי אומרת שהיא מקווה שתמיר יישאר ושהוא בסטרס יוסי:"מה פתאום(שיעזוב)הוא עושה דאחקות,"אני" ותמיר עושים דאחקות" חחחחחחח מקווה שיוסי בשבועות הקרובים גםן יעזוב יאללה,שיגיעו כבר החדשים-אולי מהם תבוא הגאולה(יחד עם שרי כמובן;) אז שיהיו בגמר שרי,תמיר,יאנה ועוד
 
היחידה שמגיע לה להשאר היא שרי,

וסער, אני מתפללת שיפרוש. כל ששת האחרים שיבעטו מהבית בדחיפות.
 

hagit139

New member
גם אני אוהבת את שרי אבל לא רואים אותה

ערוץ 2 משדר רק את מי שבא לו. מי שאין לו ערוץ 20 לא יצביע לה כי ההפקה חותכת אותה באכזריות
 

fistuk38

New member
יוסי צודק

הוא ותמיר עושים דאחקות אז אני מקווה ששניהם ישארו לגבי תמיר אני לא מודאג
 

Doctor Goblin

New member
טיעון הקנאה

כשאין מה לטעון נגד בחורה שני טיעונים יעלו תמיד, בכל מצב: 1. היא קנאית 2. היא זונה אני כבר מכיר את זה כל כך טוב... מבחינתי זה כבר כמו לערב בדיון את היטלר, מי שטוען את זה, פשוט מודה בכך שאין לו מושג והוא מתווכח רק לשם הויכוח.
 

sweetgood526

New member
שרי כל הזמן שופטת את יאנה ואין לה מושג שיאנה

כל הזמן מגנה עליה. שקותי דיבר על האנשים שהוא רוצה להגיע לגמר הוא לא אמר שרי ויאנה אמרה לו מה עם שרי מה עם שרי היא לא מדברת על חייה האישיים רק עם שרי וקותי כי קשה לה הם באים מאותו מקום אבל שרי כל הזמן שופטת אותה כשאין לה מושג מאיפה היא מגיעה.
 

Doctor Goblin

New member
נכון, שרי שיפוטית

אני מנחש שזה מגיע מתוך "הזדהות". ובסופו של דבר שרי ויאנה מרקע מאוד דומה אבל באופי הן שונות. שרי הרבה יותר פייטרית באופי ולא מוותרת לעצמה ולכן "צורם" לה לראות מישהי מרקע דומה, פחות פייטרית ממנה. אני לא אוהב כ"כ את התכונה הזו של שרי, אבל היא נובעת מטוב ולא מרע. מהזדהות ולא מקנאה. ומאחר ומדובר בילדה בת 23, אני עושה הנחות בקטע הזה. אני משוכנע שבגילה גם הייתי יותר מדי שיפוטי.
 

Brotherholic

New member
קשה לי קצת להבין איך אנשים כל כך אוהבים את

שרי כי אותי היא ממש מעצבנת בזמן האחרון, היא כל כך מתייפייפת וחושבת שהיא יודעת הכל ומשחקת אותה פסיכולוגית בגרוש! זה כבר עולה לי על העצבים
 

Brotherholic

New member
אם שרי מדברת על יאנה היא יוצאת ממש נעל כי

יאנה כל כך אוהבת אותה ולא משחקת איתה שום משחק. זה מגעיל!
 
למעלה