עלו ברשת

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
גם לדעתי מדובר ברעיון שרק מסרבל

הרעיון הזה פשוט הזוי
עזבו את זה שספק גדול מאד אם יהיו מספיק אוטובוס , גם אם יצליחו לגייס אוטובוס תחשבו שהוא יצתרך ליסוע על התואי של הרכבת . כלומר חיילים יסעו מכפר סבא לקריה דרך ראש העין(!!).
גם לדעתי מדובר ברעיון שרק מסרבל
לחיילים את החיים עוד יותר. אפשר היה להשיג תוצאה טובה יותר, אילו היו מיישמים במקום זה את שני הפתרונות שציינתי.
 
זה לא יעבוד כך

הרעיון הזה פשוט הזוי
עזבו את זה שספק גדול מאד אם יהיו מספיק אוטובוס , גם אם יצליחו לגייס אוטובוס תחשבו שהוא יצתרך ליסוע על התואי של הרכבת . כלומר חיילים יסעו מכפר סבא לקריה דרך ראש העין(!!).
זה לא יעבוד כך
יהיו אוטובוסים שונים (שאף ממוספרים כמספרי קווים שונים) בין תחנות רכבת שונות לבין תל אביב. אם תסתכל בקובץ שצירפתי אליו קישור, תראה שיש אוטובוסים שונים מהוד השרון, מכפר סבא, מראש העין ומסגולה.
 

droriko

New member
יופי ,תדירות חצי שעה

זה לא יעבוד כך
יהיו אוטובוסים שונים (שאף ממוספרים כמספרי קווים שונים) בין תחנות רכבת שונות לבין תל אביב. אם תסתכל בקובץ שצירפתי אליו קישור, תראה שיש אוטובוסים שונים מהוד השרון, מכפר סבא, מראש העין ומסגולה.
יופי ,תדירות חצי שעה
ידעתי שלא יהיה להם מספיק אוטובוסים בשביל כל החיילים .
 
תדירות חצי שעה מכל תחנה

יופי ,תדירות חצי שעה
ידעתי שלא יהיה להם מספיק אוטובוסים בשביל כל החיילים .
תדירות חצי שעה מכל תחנה
כאשר החיילים מכל אחת מהתחנות מוסעים בנפרד. כלומר: 4 אוטובוסים כל חצי שעה. זה לא שאוטובוס אחד בתדירות של פעם בחצי שעה מחליף רכבת שלמה.
 

droriko

New member
אני מגיע כל בוקר לרכבת בבכפר סבא

תדירות חצי שעה מכל תחנה
כאשר החיילים מכל אחת מהתחנות מוסעים בנפרד. כלומר: 4 אוטובוסים כל חצי שעה. זה לא שאוטובוס אחד בתדירות של פעם בחצי שעה מחליף רכבת שלמה.
אני מגיע כל בוקר לרכבת בבכפר סבא
ועולים איתי המון חיילים , וזה כל 20 דקות , תחשוב שמוסיפי עוד 10 דקות לתדירות . וכפר סבא זה עוד מילא , יש מקומות שהמצב בהם יהיה הרבה יותר גרוע , כמו מתל אביב לבאר שבע או כמו מחיפה לבאר שבע, גם שם מוציאים אוטובוס כל חצי שעה.
 
מתל אביב ההגנה לבאר שבע אפשר יהיה ליסוע ברכבת

אני מגיע כל בוקר לרכבת בבכפר סבא
ועולים איתי המון חיילים , וזה כל 20 דקות , תחשוב שמוסיפי עוד 10 דקות לתדירות . וכפר סבא זה עוד מילא , יש מקומות שהמצב בהם יהיה הרבה יותר גרוע , כמו מתל אביב לבאר שבע או כמו מחיפה לבאר שבע, גם שם מוציאים אוטובוס כל חצי שעה.
מתל אביב ההגנה לבאר שבע אפשר יהיה ליסוע ברכבת
התוספת של האוטובוסים מתל אביב מרכז לבאר שבע.דרך כביש 6 היא דווקא שיפור. מחיפה יוציאו גם מחוף הכרמל וגם ממרכזית המפרץ ובנוסף ייצא גם אוטובוס מנהריה דרך עכו לבאר שבע. אני לא אוהב את הסידור הזה, כי לדעתי הרכבת לא צריכה להפעיל אוטובוסים במימון שלה ומשרד הבטחון או צה"ל צריכים להיות אחראיים לדאוג להסעות של חיילים, אבל צריך לתת לו צ'אנס. יש היבטים (כמו נסיעה מהצפון לבאר שבע דרך כביש 6) שבהם הוא משפר לעומת הנסיעה ברכבת.
 

droriko

New member
הוא משפר רק למי שיצליח לתפוס כיסא באוטובוס

מתל אביב ההגנה לבאר שבע אפשר יהיה ליסוע ברכבת
התוספת של האוטובוסים מתל אביב מרכז לבאר שבע.דרך כביש 6 היא דווקא שיפור. מחיפה יוציאו גם מחוף הכרמל וגם ממרכזית המפרץ ובנוסף ייצא גם אוטובוס מנהריה דרך עכו לבאר שבע. אני לא אוהב את הסידור הזה, כי לדעתי הרכבת לא צריכה להפעיל אוטובוסים במימון שלה ומשרד הבטחון או צה"ל צריכים להיות אחראיים לדאוג להסעות של חיילים, אבל צריך לתת לו צ'אנס. יש היבטים (כמו נסיעה מהצפון לבאר שבע דרך כביש 6) שבהם הוא משפר לעומת הנסיעה ברכבת.
הוא משפר רק למי שיצליח לתפוס כיסא באוטובוס
אחרי מאבק אלים במיוחד . הוא לא משפר לכל אלה שישארו בתחנה .
 
הסידור עוד לא התחיל לפעול ואתה כבר מסיק

הוא משפר רק למי שיצליח לתפוס כיסא באוטובוס
אחרי מאבק אלים במיוחד . הוא לא משפר לכל אלה שישארו בתחנה .
הסידור עוד לא התחיל לפעול ואתה כבר מסיק
מסקנות. באתר הרכבת רשום: "האוטובוסים שיופעלו יבטיחו מקום ישיבה לכל חיילת וחייל ויאפשרו העמסת התיקים הכבדים לתא המטען ונסיעה נוחה." תנסה לפחות לתת הזדמנות. אם זה לא יצליח ישנו את זה. אולי למשל יפעילו מספר אוטובוסים שייצאו יחד בו-זמנית אם יהיה בכך צורך? כאילו שברכבת כל החיילים מצליחים בבקרי יום א' לתפוס כסא... אני עצמי הייתי עד למאבקי כניסה לרכבת בימי א' בבוקר ולאי יכולת הרכבת לצאת מהתחנה עקב כך. הרי למה בכלל נולד הסידור הזה? בגלל העומסים הכבדים ברכבות בימי א' בבוקר, שגם גורמים לשיבושים בלו"ז. לא מקלקלים כאן משהו מוצלח, אלא מנסים סידור אחר לעומת סידור שהיה בעייתי. לא יצליח - ישנו. אבל אי אפשר ליצור יש מאין - לא יצמחו לרכבת בן רגע קרונות נוספים או מסילות חדשות. אוטובוסים יותר קל לגייס. לפני מספר חודשים אביתר טען כאן שלאגד יש רזרבה של אוטובוסים. אחת הבעיות במדינת ישראל היא שממהרים להכריז כשלון על דבר שטרם התחיל. מי שלא מנסה לא טועה, אבל גם לעולם לא יצליח. אם יש לך פתרון טוב יותר - בבקשה תציע אותו לצה"ל ולמשרד התחבורה. easylivin, למשל, מציע אלטרנטיבות ולא רק אומר מה כל כך רע בסידור החדש.
 

droriko

New member
אז יש לי חדשות בשבילך

הסידור עוד לא התחיל לפעול ואתה כבר מסיק
מסקנות. באתר הרכבת רשום: "האוטובוסים שיופעלו יבטיחו מקום ישיבה לכל חיילת וחייל ויאפשרו העמסת התיקים הכבדים לתא המטען ונסיעה נוחה." תנסה לפחות לתת הזדמנות. אם זה לא יצליח ישנו את זה. אולי למשל יפעילו מספר אוטובוסים שייצאו יחד בו-זמנית אם יהיה בכך צורך? כאילו שברכבת כל החיילים מצליחים בבקרי יום א' לתפוס כסא... אני עצמי הייתי עד למאבקי כניסה לרכבת בימי א' בבוקר ולאי יכולת הרכבת לצאת מהתחנה עקב כך. הרי למה בכלל נולד הסידור הזה? בגלל העומסים הכבדים ברכבות בימי א' בבוקר, שגם גורמים לשיבושים בלו"ז. לא מקלקלים כאן משהו מוצלח, אלא מנסים סידור אחר לעומת סידור שהיה בעייתי. לא יצליח - ישנו. אבל אי אפשר ליצור יש מאין - לא יצמחו לרכבת בן רגע קרונות נוספים או מסילות חדשות. אוטובוסים יותר קל לגייס. לפני מספר חודשים אביתר טען כאן שלאגד יש רזרבה של אוטובוסים. אחת הבעיות במדינת ישראל היא שממהרים להכריז כשלון על דבר שטרם התחיל. מי שלא מנסה לא טועה, אבל גם לעולם לא יצליח. אם יש לך פתרון טוב יותר - בבקשה תציע אותו לצה"ל ולמשרד התחבורה. easylivin, למשל, מציע אלטרנטיבות ולא רק אומר מה כל כך רע בסידור החדש.
אז יש לי חדשות בשבילך
גם אני הצעתי אלטרנטיבה למצב הקיים http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=158373791 נכון שלא כל החיילים מצליחים לתפוס כיסא , אבל לפחות הם מצליחים הם להיכנס . אני רואה את כמות החיילים כל ראושן בסבידור , צריך לפחות 5 אוטובוסים בשבילם , אז אתה שולח להם אחד בחצי שעה? ואביתר חולה נפש.
 

droriko

New member
למה למשל חיילים נוסעים עם רכבת ולא 567

תדירות חצי שעה מכל תחנה
כאשר החיילים מכל אחת מהתחנות מוסעים בנפרד. כלומר: 4 אוטובוסים כל חצי שעה. זה לא שאוטובוס אחד בתדירות של פעם בחצי שעה מחליף רכבת שלמה.
למה למשל חיילים נוסעים עם רכבת ולא 567
בשביל לחסוך את הפקקים , זה כל הקטע של הרכבת , אבל עכשיו שתשלח להם אוטובוס שנוסע בפקקים של כביש 4 ביטל את כל האפקטיביות של זה .
 

oren162

New member
זו פשוט בושה למדינה שדנו בחלטה כזו

בוטלה הכוונה הבזיונית של צה"ל
צה"ל חזר בו מהכוונה הבזיונית להגביל את נסיעות החיילים בתח"צ. אולי עכשיו צה"ל גם יחזור בו מההסכם הבזיוני לא פחות עם הרכבת לגבי ימי ראשון בבוקר בנסיעות צפונה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4175834,00.html
זו פשוט בושה למדינה שדנו בחלטה כזו
ועוד יותר בושה שהצבא ממשיך להעסיק את הקצינים שמאחורי ההחלטה. אם ההחלטה הזו אכן הייתה יוצאת אל הפועל ,היא הייתה מובילה מיד עלייה בנסיעה בטרמפים תוך כדי סיכון חייהם של החיילים ממש. מה גם שחיילים שמקבלים כמה מאות שקלים בחודש בלבד ושלא תמיד באים ממשפחות מבוססות , והנסיעות חינם האלו הן כלי מאוד נחוץ עבורם. אם מכל כך חשוב להם לקצץ אז שיתחילו לקצץ בתנאים הלא היגיוניים שיש כיום לקצינים בצבא. ליסינג + דלקן 400 ליטר בחודש ומשכורות גבוהות והטבות מפה עד להודעה חדשה וטקסים פיקודיים שלועלים מאות אלפי שקלים. הם הסיבה האמיתית לבזבוז כספים שהאזרח הפשוט משלם מכיסו. למה שקצין ייצא לטיול על המשפחה שלו עם הליסינג והדלק על חשבון הצבא? רציתם לקצץ? תחתחילו מזה. והדבר האחרון הוא לחשוב על קיצוץ מכיוון החיילים. בושה שאנשים כאלו מפקדים על הצבא שלנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
 

benshap2

New member
מי אמר לך שדנו בכלל בדבר הזה?

זו פשוט בושה למדינה שדנו בחלטה כזו
ועוד יותר בושה שהצבא ממשיך להעסיק את הקצינים שמאחורי ההחלטה. אם ההחלטה הזו אכן הייתה יוצאת אל הפועל ,היא הייתה מובילה מיד עלייה בנסיעה בטרמפים תוך כדי סיכון חייהם של החיילים ממש. מה גם שחיילים שמקבלים כמה מאות שקלים בחודש בלבד ושלא תמיד באים ממשפחות מבוססות , והנסיעות חינם האלו הן כלי מאוד נחוץ עבורם. אם מכל כך חשוב להם לקצץ אז שיתחילו לקצץ בתנאים הלא היגיוניים שיש כיום לקצינים בצבא. ליסינג + דלקן 400 ליטר בחודש ומשכורות גבוהות והטבות מפה עד להודעה חדשה וטקסים פיקודיים שלועלים מאות אלפי שקלים. הם הסיבה האמיתית לבזבוז כספים שהאזרח הפשוט משלם מכיסו. למה שקצין ייצא לטיול על המשפחה שלו עם הליסינג והדלק על חשבון הצבא? רציתם לקצץ? תחתחילו מזה. והדבר האחרון הוא לחשוב על קיצוץ מכיוון החיילים. בושה שאנשים כאלו מפקדים על הצבא שלנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
מי אמר לך שדנו בכלל בדבר הזה?
YNET העלה בלון ודובר צה"ל הביא את המידע בהמלא שחשף ש YNET או הטעו או שיקרו במצח נחושה. במקום לחזור למלונה כמו כלבים טובים, YNET בחרו לצאת במסע "ניצחנו צה"ל התקפל". האם נראה לך שצה"ל לקח תוכנית שלמה וביטל אותה בגלל כותרות של 3 שעות ב YNET?? או שיותר הגיוני שליינט שוב שיקרו?
 

אוהד11

New member
למה רק ההסברה כשלה ?

אסור להפסיק את הרפורמות בתחבורה
נכון שחלק מהשינויים שנעשו ברפורמה יצרו בלבול ועיכובים אך הרפורמה הצליחה http://www.themarker.com/dynamo/1.1615353
למה רק ההסברה כשלה ?
משום מה כל הזמן מדברים שההסברה היא נקודת התורפה והכשלון ברפורמה. זו רק אחת נקודה אחת, אם כי מהותית. מה עם הנתונים הלא-עדכניים שעליהם התבססו המתכננים, מה עם חוסר שיתוף הציבור ? למה התבססו על מודלים תיאורטיים מבלי לבחון אותם הלכה למעשה לפני שהנחיתו מהפכה מוחלטת על ציבור הנוסעים ? הגישות היו מוטעות, והפרסום, כאמור, אחת הבעיות אך לא היחידה !
 

droriko

New member
זה לא נקודה כזאת מהותית

למה רק ההסברה כשלה ?
משום מה כל הזמן מדברים שההסברה היא נקודת התורפה והכשלון ברפורמה. זו רק אחת נקודה אחת, אם כי מהותית. מה עם הנתונים הלא-עדכניים שעליהם התבססו המתכננים, מה עם חוסר שיתוף הציבור ? למה התבססו על מודלים תיאורטיים מבלי לבחון אותם הלכה למעשה לפני שהנחיתו מהפכה מוחלטת על ציבור הנוסעים ? הגישות היו מוטעות, והפרסום, כאמור, אחת הבעיות אך לא היחידה !
זה לא נקודה כזאת מהותית
עובדה שלמרות ההסברה הכושלת היו קוים שכן צברו נוסעים , כמו 52 ו-33 ו-67 החדש .
 

אוהד11

New member
הבעיה היא שכל הדוברים הרשמיים תולים את

זה לא נקודה כזאת מהותית
עובדה שלמרות ההסברה הכושלת היו קוים שכן צברו נוסעים , כמו 52 ו-33 ו-67 החדש .
הבעיה היא שכל הדוברים הרשמיים תולים את
האשם בכשלון הרפורמה או ברפורמה המקרטעת, תלוי במתייחס, להסברה הגרועה ולדב נבון. אבל האם דב נבון על דעת עצמו פרסם את הרפורמה, או ששילמו לו לעשות זאת וכתבו לו את הטקסטים ? כרגיל במקומותינו, אף אחד אינו לוקח אחריות
 

darkshadow1

New member
ב-2015 צפוי עומס על רכבת ישראל:

ב-2015 צפוי עומס על רכבת ישראל:
מה יפתור הבעיה? http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000715709 גורמים במערכת תכנון התחבורה: גם 4 מסילות באיילון לא יספיקו בטווח הארוך - יש לבנות 6 מסילות ברזל, ואיתן גם מנהרות תשתיות מודרניות ■ הבעיה המרכזית היא 30 בתים ביישוב אזור, שנבנו בשטח שהיה מיועד להרחבת המסדרון התחבורתי
 

david80

Member
6 מסילות?!

ב-2015 צפוי עומס על רכבת ישראל:
מה יפתור הבעיה? http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000715709 גורמים במערכת תכנון התחבורה: גם 4 מסילות באיילון לא יספיקו בטווח הארוך - יש לבנות 6 מסילות ברזל, ואיתן גם מנהרות תשתיות מודרניות ■ הבעיה המרכזית היא 30 בתים ביישוב אזור, שנבנו בשטח שהיה מיועד להרחבת המסדרון התחבורתי
6 מסילות?!
חשבתי שמספיק 2 מסילות לרכבות המקומיות (שעוצרות בכל התחנות בת"א) ועוד 2 לרכבות ליעדים הרחוקים (עם מערכות איתות מתקדמות)! איפה שלדעתי כן צפוי מחסור במסילות, זה בקטע ההגנה - משה דיין, כי 2 מסילות לא תאפשרנה להפעיל רכבות מקומיות בתדירות של 5 דקות מבלי להפריע לרכבות המהירות לאשקלון ולבאר שבע!
 
בוודאי 6

6 מסילות?!
חשבתי שמספיק 2 מסילות לרכבות המקומיות (שעוצרות בכל התחנות בת"א) ועוד 2 לרכבות ליעדים הרחוקים (עם מערכות איתות מתקדמות)! איפה שלדעתי כן צפוי מחסור במסילות, זה בקטע ההגנה - משה דיין, כי 2 מסילות לא תאפשרנה להפעיל רכבות מקומיות בתדירות של 5 דקות מבלי להפריע לרכבות המהירות לאשקלון ולבאר שבע!
בוודאי 6
זוג מסילות כדי לשרת הת הרכבות המגיעות דרך האיילון דרום. זוג כדי לשרת את הרכבות המגיעות מלוד. ועודו זוג כדי לשרת את אלו המגיעות ממודיעין וירושלים (האומה). אבל לפי התכנית שצויירה שם, כדי להקים שתי מסילות תחתיות מכוסות יצטרכו לוותר על הקו השלישי של האיילון בתקופת ההקמה, דבר שהוא בעל פוטנציאל פיצוץ לא קטן בפרוזדור האיילון הצפוף.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה