סיכום שבוע

Lady_Voldemort

New member
סיכום שבוע

השבוע הראשון ללימודים לחלקנו, לאחרים ובכן חורף וזה ... משהו טוב שקרה השבוע? משהו רע שקרה השבוע? שיר השבוע: סרט/אנימת/סדרת/יוטיוב השבוע: ספר/מנגה/הרכיבים שכתובים בגב הקורנפלקס/מדריך שימוש השבוע? בילוי השבוע? התחדשות השבוע? ציטוט השבוע? קוספליי השבוע? תפירה/יצירה/ציור/פיסול השבוע? למה מצפה בשבוע הבא? אדם שעשה לך את השבוע? תמונה?
 

al19

New member
אני ינסה

משהו טוב שקרה השבוע? אמממ התחלתי את התוכנית לעיצוב ופיתוח משחקי מחשב בשנקר ! משהו רע שקרה השבוע? העתיד התעסוקתי שלי כרגע לא ידוע ויש עוד כמה אני משער... שיר השבוע: כל השירים של GEBESYS סרט/אנימת/סדרת/יוטיוב השבוע: אממ.. the nightmare before christmas היתה לנו מסיבה של זה בהלווין.. היה נחמד ספר/מנגה/הרכיבים שכתובים בגב הקורנפלקס/מדריך שימוש השבוע? לא יודע... אין משהו מיוחד, אה נו יש לי ספר מנגה כזה...שהצצתי בו השבוע .. עם כל מני ציורי מנגה בתוכו . נחמד בילוי השבוע? מייקס פלייס עם בחורה מדהימה !!! התחדשות השבוע? משחק חדש לפלייסטישן אולי ? ציטוט השבוע? there is nothing good or bad but how one looks at it that makes it so wiliam shaksphere קוספליי השבוע? בתהליכים לבסופו של דבר הכנת תלבושת האובי וון קאנובי שלי ... תפירה/יצירה/ציור/פיסול השבוע? תפירה.. בעיקר ללכת לחנויות בדים ולברר מחירים . למה מצפה בשבוע הבא? עדיין לבנות את עצמי כלכלית עבודה וזה... אדם שעשה לך את השבוע? הבחורה המדהימה שהלכה איתי למייקס פלייס ! תמונה? אולי יותר מאוחר יהיה לי את הכח לחבר את האייפון ולשים ..
 

SunsRequiem

New member
יאללה, ננסה

משהו טוב שקרה השבוע? מפגש תפירה אצל נקו משהו רע שקרה השבוע? גשם זלעפות, כשהייתי בחוץ בלי מעיל, בלי מטרייה, עם לפטופ, 20 דקות הליכה מיעדי. שיר השבוע: אין כל כך... סרט/אנימת/סדרת/יוטיוב השבוע: Penguindrum 17. ספר/מנגה/הרכיבים שכתובים בגב הקורנפלקס/מדריך שימוש השבוע? את כל Shin Angyo Onshi. מעולה. פשוט מעולה. בילוי השבוע? מפגש תפירה אצל נקו. היו צחוקים התחדשות השבוע? סיר, כוסות, מגפיים לקוספליי ציטוט השבוע? היו כל כך הרבה... "אני בוכה דמעות של חוט לבן" "אז.. לירון היא איזאיה, ששוכב עם אחותו, של נזומי, הלא היא עינב, ונזומי, לבוש בשמלה בלבד אלא אם כן מדובר בבן האבוד של נזומי ובאדו 10 שנים מהעתיד שלובש את המעיל של שיאון." ובטוח היו עוד איזה 90. קוספליי השבוע? לירון כהארוהי תפירה/יצירה/ציור/פיסול השבוע? הקוספליי חנוכה שלי למה מצפה בשבוע הבא? אממם... להמשיך לעבוד על הקוספליי? אדם שעשה לך את השבוע? נקו, עינב ולירון. כל כך. תמונה?
 

Kuimmie

New member
ממממ

משהו טוב שקרה השבוע? שום דבר מיוחד אני חושבת. מצאתי שמלה שאני רוצה ממש בזול ואני מקווה שהיא תיהיה שלי~ משהו רע שקרה השבוע? מישהי מהבסיס שלי שבגללה שמרתי פעמיים בשבוע ואני רוצה להרוג. |: שיר השבוע: http://www.youtube.com/watch?v=1G4isv_Fylg&ob=av2e סרט/אנימת/סדרת/יוטיוב השבוע: קפטן אמריקה, מופע אחד של כריס רוק, התחלתי לראות דקסטר D:, ראיתי שוב the incredibles, ומולין רוג' שהיה מדהים ובכיתי את כל האוקיינוס השקט פעמיים כשראיתי. ועוד מעט HIMYM ועל-טבעי של השבוע ספר/מנגה/הרכיבים שכתובים בגב הקורנפלקס/מדריך שימוש השבוע? טין טייטאנס הראשון :) ואדום החזה שהתחלתי לקרוא. בילוי השבוע? התחדשות השבוע? אמ הסתפרתי XD וקניתי 3 ספרים (דוריאן גריי, אדום החזה ונמסיס) ציטוט השבוע? "Did you just lie to starfire?" Robin: "Oh Please. I lie to BATMAN." קוספליי השבוע? http://malindachan.deviantart.com/a...vy-260269302?q=favby:coppololi/44563280&qo=18 מושלמים ): תפירה/יצירה/ציור/פיסול השבוע? תפרתי 70% חולצה לול. ממשיכה לעבוד על כל הדברים שיש לי במקביל למה מצפה בשבוע הבא? לכסף ;----; \לא יקרה. וללהישאר בבסיס שבוע שלם. וויפי. .ם. אדם שעשה לך את השבוע? אף אחד מיוחד
 

KerenLin

New member
ישנתי היום יותר שעות מאשר הייתי ערה

משהו טוב שקרה השבוע? ישנתי. היה מד"א וטראומות קשות ♥ פגישה עם הצוות הפקה שלי שהייתה נהדרת ועוד דברים קטנים. משהו רע שקרה השבוע? עבדתי יותר מידי וישנתי מעט מידי. אבל זה סודר בסופ"ש שיר השבוע: NONE סרט/אנימת/סדרת/יוטיוב השבוע: לא היה לי זמן לנשום, אז לראות ספר? ספר/מנגה/הרכיבים שכתובים בגב הקורנפלקס/מדריך שימוש השבוע? קראתי שוב קצת את משחקי הרעב. לא סיימתי בילוי השבוע? ישיבת צוות ראשונה שמסקנותיה היו שאנחנו יעילים אחו"ש. ובוקר בראשון+ערב לילה אתמול. היה מגניב התחדשות השבוע? קניתי קשת (AS IN חץ וקשת) והיא סקסית ציטוט השבוע? "זה היה הפצוע ראש השני שלי השבוע! איזה כיף! אני חוזרת לעצמי!" פראמדיק מביט עליי במבט מלא אימה "למה אני מזמין אותך למשמרות שלי?" קוספליי השבוע? --- תפירה/יצירה/ציור/פיסול השבוע? כלום. לחלוטין כלום למה מצפה בשבוע הבא? שיעור נהיגה, עוד יום של שתי עבודות, פגישת צוות+קליפ חובבני. פגישת קאסט ראשונה ♥ ומד"אאאא אדם שעשה לך את השבוע? קאמי ומתן. אני חושבת שמצאתי לי את הצוות האולטימטיבי! תמונה? שמנה מידי בשביל זה XD
 

rocket

New member
טוב, יאלה ~

משהו טוב שקרה השבוע? הייתי בתל אביב עם אנשים מאוד נחמדים שהיה לי ממש כיף איתם וטפו טפו טפו טפו טפו נראה לי שיש לי קוספליי לפורים. משהו רע שקרה השבוע? משכורת ממש קטנה שקיבלתי וזה שהמנטליות שלי לא מצליחה להתרגל לזה שצריך ללמוד ~_~ שיר השבוע: הפתיחה של אסקפלונה ~ סרט/אנימת/סדרת/יוטיוב השבוע: אסקפלונה 3> כי יש סדרות שפשוט לא מאבדות את הקסם שלהן. ספר/מנגה/הרכיבים שכתובים בגב הקורנפלקס/מדריך שימוש השבוע? ספרי לימוד בילוי השבוע? יום בתל אביב + שבת חורפית במיוחד בבית התחדשות השבוע? עציצים לחלון שלי ציטוט השבוע? לא זוכרת ~_~ קוספליי השבוע? המאדוקה של סתיו *_* תפירה/יצירה/ציור/פיסול השבוע? אעה. חיפשתי פאות. ולא מצאתי. למה מצפה בשבוע הבא? ללהתאפס על עצמי. אדם שעשה לך את השבוע? יש הרבה האמת ~ ורובם אפילו לא קוראים פה! תמונה? ...נופ.
 

S.Riddle

New member
מסכמ"שת אחלה שבוע!

משהו טוב שקרה השבוע? התחילה שנת הלימודים ואני כל כך נהנית כבר.
משהו רע שקרה השבוע? קצת מיגרנות. :< שיר השבוע: The Boys / Girls' Generation סרט/אנימת/סדרת/יוטיוב השבוע: פנגינדראם + פרסונה4 ספר/מנגה/הרכיבים שכתובים בגב הקורנפלקס/מדריך שימוש השבוע? מלא יאוי ששרית הביאה לי.
בילוי השבוע? צילומי קוספליי אתמול עם אנשים טובים
התחדשות השבוע? פיאה לואל, תיק לפטופ של האלו קיטי ועוד כמה דברים מגניבים~~ ציטוט השבוע? "אני בוכה דמעות של חוט לבן!" -לירון בוידוי מרגש בשעת לילה הזויה במיוחד במפגש תפירה אצל נאקו קוספליי השבוע? -- תפירה/יצירה/ציור/פיסול השבוע? הכנתי קוספליי סביר לחלוטין ביום וחצי. אני ממש, ממש גאה בעצמי
למה מצפה בשבוע הבא? שיעורים מעניינים, לתפור את ואל~ אדם שעשה לך את השבוע? וואו, כל כך הרבה! נאקו, עינב וקרן על סופ"ש נפלא, וכמובן מורע, סתיו, שרון, ביאטה ונסטיה על יום נפלא
תמונה? featuring האצבע של שרון! D:
 

akirekaeru

New member
סיכמוש

משהו טוב שקרה השבוע? התחלתי ללמוד.. וכפר הסטודנטים בכלל לא גרוע כמו שחשבתי. משהו רע שקרה השבוע? לא ידעתי שזה הולך להיות ככה. להתראות זמן פנוי.. נעמת לי מאוד. סרט/אנימת/סדרת/יוטיוב השבוע: פחח.טוב שלא היה לי אינטרנט חצי שבוע. כנראה הסרטונים שהראו לנו בשיעורים. ספר/מנגה/הרכיבים שכתובים בגב הקורנפלקס/מדריך שימוש השבוע?A Bride's Story (כל כך מעט טקסט, אבל כל כך הרבה הבעה ותוכן. מקסים), והתחלתי את "השפחה" של קתרין לים. בילוי השבוע? כלום, בערך. התחדשות השבוע? הכל בערך. דירה, חדר, שותפות, חברים-לכיתה.. תפירה/יצירה/ציור/פיסול השבוע? אם אני אמשיך למחוק סעיפים לא ישאר פה כלום. למה מצפה בשבוע הבא? שאלה טובה. אדם שעשה לך את השבוע? הרוהי השותפה היפנית! מתוקה. תמונה? דוגמה (וכן, אין לי תמונות במחשב הזה)
 

akirekaeru

New member
אני גם בחצי מהשיעורים איתך.. P:

ראיתי אותך כמה פעמים, אבל ברחת לפני שהספקתי לומר שלום.
 

Serf SaN

New member
OMG

תמיד ידעתי שלחופית יש שיניים חדות והיא טורפת בני אדם לשעות הפנאי שלה, אבל לא דמיינתי שהיא עד כדי כך מפחידה OOO:
 
למעלה