סופ"ש פה, זמן לאתגר של סופשנה.

Lady_Voldemort

New member
סופ"ש פה, זמן לאתגר של סופשנה.

ושוב- הגיע סוף השבוע וזה הזמן לשלוף משהו הדברים שעשיתם השנה בתחום או בתחום היצירתי בשביל לסכם את השנה- הפעם אני מבקשת שתבחרו פריט לבוש אחד מתוך משהו שאתם גאים בו במיוחד, משהו שהיה מסובך או מורכב במיוחד.... תמונה? למה זה שייך? מה דרשה ההכנה של זה? מה למדתם מהתהליך? הערה לפעם הבאה?
 

Unit02

New member
האתגר שלי P:

אוקי אז זה מה שבחרתי למה זה שייך? הכובע של קוטטסו! מה דרשה ההכנה? הבנה של איך הכובע בנוי כדי להכין את הכיסוי XD מה למדתם? שזה בעצם ממש פשוט וסתם הסתבכתי עם עצמי P: הערה לפעם הבאה? לחשוב לפני שמבצעים ניסיונות XD
 

JustBeFriend

New member
חוסר מקוריות~

תמונה? למה זה שייך? Seto מפראג'יל דרימס מה דרשה ההכנה של זה? לשבת לשרטט את כל המבנה של התיק מבפנים עם ואז להרכיב את זה ולכסות את זה בבד, זה היה ממש כיף XD מה למדתם מהתהליך? שדבק רגיל לא ממש מחזיק הכי טוב XD הערה לפעם הבאה? למצוא דרך נורמלית לחבר את זה לגוף!
 

saarshemer

New member
מוציא את הראש מהמערה...

תמונה? ======> למה זה שייך? הרוזן ממונטה קריסטו מה דרשה ההכנה של זה? קניה של אייר בראש, מדחס וצבעים....רכישת מיומנות בסיסית, שעות של עבודת נמלים בהכנת שבלונות מטורפות וקטנות עד כדיי גיחוך מה למדתם מהתהליך? למדתי שיש לי לאן לשאוף (aka...,I suck) הערה לפעם הבאה? פרוייקטים פחות שאפתניים ....אוקיי?
 

rocket

New member
אני חושבת שהבגד שאני הכי גאה בו השנה


זה הקוספליי של מיראן שהכנתי יחד עם דנה. נראה לי שזה הבגד שתפור הכי "נכון" והכי "אמיתי". שמתי פה הרבה דגש על הפרטים הקטנים, על בטנה, שרוולים וכו'. אין פה שימוש בגוטרמן (מלבד הנוצות..) וגם על זה אני מאוד גאה.
 
למעלה