הודעות/כתבות/מאמרים

מצב
הנושא נעול.

scooby5

Member
מקוממת אותי התשובה שם לגבי המזגן -

תיקון לכותרת:
"מי צריך את ynet?.." (אתם מוזמנים להשלים את ההמשך.) עם או בלי קשר לצהובון: הפרוייקט עצמו מבורך; אבל ארורים הדמגוגים שמנצלים אותו.
מקוממת אותי התשובה שם לגבי המזגן -
"המזגן עבד פחות טוב כי שם הצטופפו מרבית האנשים". נו, ואם זה מה שיהיה בקיץ, שבחלק הקדמי יצטופפו מרבית הנוסעים ? מה הקשר בכלל ? בסקאניות החדשות, גם כשהאוטובוס דחוס - המזגן מקרר נפלא.
 
אכן המטרונית עדיפה בכל פרמטר

תיקון לכותרת:
"מי צריך את ynet?.." (אתם מוזמנים להשלים את ההמשך.) עם או בלי קשר לצהובון: הפרוייקט עצמו מבורך; אבל ארורים הדמגוגים שמנצלים אותו.
אכן המטרונית עדיפה בכל פרמטר
בדיוק כפי שאוטובוס ארוך עדיף בירושלים על הרק"ל האיטית והמסורבלת שהרסה לתושבי שכונת זאב את החיים עד כדי ירידת ערך הבתים בשכונה ב-25 אחוזים בחצי שנה והגברת הפקקים בבוקר בצורה איומה ונוראה כדי להכריח את התושבים להשתמש ברק"ל האיטית שמתחילה בשום מקום ונגמרת בשום מקום. הרק"ל אינה גמישה כמו אוטובוס, יקרה מאוד, לא תחזיר את ההשקעה ומיותרת לחלוטין בירושלים וצודקת מנהלת שכונת פסגת-זאב - השכונה הגדולה בישראל עם 42500 נפש שקיים צורך בהול להתנתק מירושלים, להתאחד עם מעלה-אדומים ולההיפך לעיר ואם חדשה בישראל. מי שלא גר באזור ואינו מכיר מקרוב את המאטרייה, שיישב בשקט ולא יגיב. הדבר הבהול ביותר - אולי צורך קיומי של ממש הוא פיטורי ראש העיר ירושלים שאינו נוקף אצבע למען התושבים. הוא הבטיח לטרפד את הרק"ל כאשר היה באופוזיצייה ולא עמד במילה לסלק מירושלים את הקטסטרופה התכנונית והאורבנית ששמה רק"ל. חבל שמיסטר ברקת לא מתפטר כבר. תושבי ירושלים מתגעגעים לראש העיר האגדי שלנו - דניאל אוסטר, ז"ל. בטח לא לראש העיר ששיתף פעולה עם המודיעין הבריטי והסגיר יהודים לבריטים....
 
דירת 5 חדרים בפסגת זאב נמכרת השבוע ב-

אכן המטרונית עדיפה בכל פרמטר
בדיוק כפי שאוטובוס ארוך עדיף בירושלים על הרק"ל האיטית והמסורבלת שהרסה לתושבי שכונת זאב את החיים עד כדי ירידת ערך הבתים בשכונה ב-25 אחוזים בחצי שנה והגברת הפקקים בבוקר בצורה איומה ונוראה כדי להכריח את התושבים להשתמש ברק"ל האיטית שמתחילה בשום מקום ונגמרת בשום מקום. הרק"ל אינה גמישה כמו אוטובוס, יקרה מאוד, לא תחזיר את ההשקעה ומיותרת לחלוטין בירושלים וצודקת מנהלת שכונת פסגת-זאב - השכונה הגדולה בישראל עם 42500 נפש שקיים צורך בהול להתנתק מירושלים, להתאחד עם מעלה-אדומים ולההיפך לעיר ואם חדשה בישראל. מי שלא גר באזור ואינו מכיר מקרוב את המאטרייה, שיישב בשקט ולא יגיב. הדבר הבהול ביותר - אולי צורך קיומי של ממש הוא פיטורי ראש העיר ירושלים שאינו נוקף אצבע למען התושבים. הוא הבטיח לטרפד את הרק"ל כאשר היה באופוזיצייה ולא עמד במילה לסלק מירושלים את הקטסטרופה התכנונית והאורבנית ששמה רק"ל. חבל שמיסטר ברקת לא מתפטר כבר. תושבי ירושלים מתגעגעים לראש העיר האגדי שלנו - דניאל אוסטר, ז"ל. בטח לא לראש העיר ששיתף פעולה עם המודיעין הבריטי והסגיר יהודים לבריטים....
דירת 5 חדרים בפסגת זאב נמכרת השבוע ב-
1395000 ש"ח בלבד - בושה !!! פסגת זאב הפכה לשכונה הזולה ביותר בירושלים והכי פחות מבוקשת. המחירים שם ממשיכים ליפול ומסה אדירה של תושבי השכונה בורחת לכיוון הר חומה ששם עולים המחירים בצורה משמעותית כמעט בכל יום. הפסגה הופכת לשכונת עוני ומצוקה - האוכלוסייה הטובה ברחה ובורחת ללא הרף ואל השכונה נכנסים ערבים לגור בכל יום. הכל בגלל הפקקים הקשים מנשוא והמצב הכמעט בלתי אפשרי לצאת בבוקר מהפסגה. עד כדי החמיר המצב בגלל הרק"ל שבגל-גל"צ כבר ביקשו שלוש פעמים בזמן האחרון מתושבי השכונה שלא לצאת מהבתים בין 06:45 ל- 08:15. ומי אשם? הרכבת הקלה שגזלה נתיב חשוב מכלי הרכב הפרטיים וכמובן הטעות התכנונית הרת האסון שנקראית גשר הגבעה הניבזית או הצרפתית. כבר ראינו את אותה מתכננת ערים מעיריית ירושלים שגרה בגבעה הערבית או הצרפתית ותיכנתה את הרמזור שלה לארוך ואת זה של פסגת הרשע והפשע לרמזור קצר........תושבי פסגת זאב דורשים כריית מנהרה מתחת לצומת הגבעה הצרפתית או מחלף גבוה מעל לגשר הקיים שרק החמיר את הבעיה בכך שהעביר את הקטסטרופה האיומה והנוראה צומת אחד קדימה.....לזה קוראים תכנון זבלי או ירושלים הצפונית המתקרבת מהר מאוד לסופה.
 
ואל תשכח אביתר

אכן המטרונית עדיפה בכל פרמטר
בדיוק כפי שאוטובוס ארוך עדיף בירושלים על הרק"ל האיטית והמסורבלת שהרסה לתושבי שכונת זאב את החיים עד כדי ירידת ערך הבתים בשכונה ב-25 אחוזים בחצי שנה והגברת הפקקים בבוקר בצורה איומה ונוראה כדי להכריח את התושבים להשתמש ברק"ל האיטית שמתחילה בשום מקום ונגמרת בשום מקום. הרק"ל אינה גמישה כמו אוטובוס, יקרה מאוד, לא תחזיר את ההשקעה ומיותרת לחלוטין בירושלים וצודקת מנהלת שכונת פסגת-זאב - השכונה הגדולה בישראל עם 42500 נפש שקיים צורך בהול להתנתק מירושלים, להתאחד עם מעלה-אדומים ולההיפך לעיר ואם חדשה בישראל. מי שלא גר באזור ואינו מכיר מקרוב את המאטרייה, שיישב בשקט ולא יגיב. הדבר הבהול ביותר - אולי צורך קיומי של ממש הוא פיטורי ראש העיר ירושלים שאינו נוקף אצבע למען התושבים. הוא הבטיח לטרפד את הרק"ל כאשר היה באופוזיצייה ולא עמד במילה לסלק מירושלים את הקטסטרופה התכנונית והאורבנית ששמה רק"ל. חבל שמיסטר ברקת לא מתפטר כבר. תושבי ירושלים מתגעגעים לראש העיר האגדי שלנו - דניאל אוסטר, ז"ל. בטח לא לראש העיר ששיתף פעולה עם המודיעין הבריטי והסגיר יהודים לבריטים....
ואל תשכח אביתר
בתקופת אולמרט כרה"ע ירושלים ניסתה לספח אליה גם את מוצא, מבשרת, מעלה אדומים ועוד מקומות שמהיותי תושב השפלה איני מכיר מספיק... היה לו תיאבון טריטוריאלי גדול וכמובן תיאבון לארנונה. כיום נראה לי שזה קצת נרגע, לא שזה עוזר למקומות כמו פסגת זאב שכבר תחת כיבוש ירושלמי...
 
לילה טוב וילי היקר ! אני מאחל לתושבי פסגת-זאב

ואל תשכח אביתר
בתקופת אולמרט כרה"ע ירושלים ניסתה לספח אליה גם את מוצא, מבשרת, מעלה אדומים ועוד מקומות שמהיותי תושב השפלה איני מכיר מספיק... היה לו תיאבון טריטוריאלי גדול וכמובן תיאבון לארנונה. כיום נראה לי שזה קצת נרגע, לא שזה עוזר למקומות כמו פסגת זאב שכבר תחת כיבוש ירושלמי...
לילה טוב וילי היקר ! אני מאחל לתושבי פסגת-זאב
הצלחה מלאה בהתנקות מירושלים. אכן הפסגה מוזנחת מאוד וכנראה על פניו שעיריית ירושלים לא ממש מנקה את השכונה. משאית האשפה נתקעת בעצמה בפקקים. לדעתי יש מקום לחרוג מהכללים ולתת למשאיות אשפה ואוטובוסים לנסוע על נתיב הרק"ל עד לצומת הגבעה הצרפתית - לפחות בשעות הבוקר.
 

amit1270

New member
לא ניסו לספח את מעלה אדומים, רק אזורים שבתוך

ואל תשכח אביתר
בתקופת אולמרט כרה"ע ירושלים ניסתה לספח אליה גם את מוצא, מבשרת, מעלה אדומים ועוד מקומות שמהיותי תושב השפלה איני מכיר מספיק... היה לו תיאבון טריטוריאלי גדול וכמובן תיאבון לארנונה. כיום נראה לי שזה קצת נרגע, לא שזה עוזר למקומות כמו פסגת זאב שכבר תחת כיבוש ירושלמי...
לא ניסו לספח את מעלה אדומים, רק אזורים שבתוך
תחומי הקו שאת צבעו אני מעדיף שלא להזכיר כאן מסיבות מובנות.
 
תודה על התיקון, עמית

לא ניסו לספח את מעלה אדומים, רק אזורים שבתוך
תחומי הקו שאת צבעו אני מעדיף שלא להזכיר כאן מסיבות מובנות.
תודה על התיקון, עמית
זכרתי שאיפות התפשטות מזרחה, וכנראה שלא היה מדובר במעלה אדומים.
 

easylivin

New member
תחבורה מסילתית פרק ב': רכבות קלות

הודעות/כתבות/מאמרים
תחבורה מסילתית פרק ב': רכבות קלות
זוכרים את המאמר הדי לא רע
ההוא? אז הנה מגיע פרק ההמשך. אין פה שום "סקופ" עבור קוראי הפורום הקבועים, אבל טוב שמישהו מעלה את הדברים בצורה מתומצתת ופשוטה על הכתב, וגם בתפוצה רחבה. http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1882915 "הרכבת הקלה ממשיכה להפגין יעילות גם בהשוואה לפתרונות תחבורה ציבורית אחרים כמו אוטובוס וכן BRT, גם במספר הנוסעים שניתן לקחת על גבי מסלול אחד וגם בתחשיב הכלכלי. להסעת 8,500 נוסעים בשעה בתדירות של אחת ל-3 דקות דרושים 4 אוטובוסים רגילים לעומת רכבת קלה אחת. מבחינת ניצול האנרגיה, הרכבת הקלה מובילה עם צריכת חשמל של 3 קו"ש לק"מ בעלות של 1.35 שקל לק"מ... זאת לעומת אוטובוס דיזל שעולה כ-12 שקלים לכל קילומטר. בחישוב של 30 שנים מציג האוטובוס עלות תפעולים פי 2.5 מזו של הרכבת הקלה."
הערה שלי: אבל זה כמובן בתנאי שהרכבת הקלה מוקמת ומופעלת במסלול שיש בו מספיק ביקוש לקיבולת הגדולה שהרק"ל יודעת לספק. כמובן שקו רכבת ריק-למחצה עלול להיות פחות יעיל בתחשיב כלכלי, מאשר קו אוטובוס מפוצץ בנוסעים. המסקנה: יש לתכנן את המערכת כולה כך שקווי הרק"ל ישמשו כשדרה המרכזית והמהירה. אמנם גם זה אמור להיות מובן מאליו, אבל אולי לא יזיק אם נזכיר שוב.
 

דוד311

New member
האמנם?

תחבורה מסילתית פרק ב': רכבות קלות
זוכרים את המאמר הדי לא רע
ההוא? אז הנה מגיע פרק ההמשך. אין פה שום "סקופ" עבור קוראי הפורום הקבועים, אבל טוב שמישהו מעלה את הדברים בצורה מתומצתת ופשוטה על הכתב, וגם בתפוצה רחבה. http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1882915 "הרכבת הקלה ממשיכה להפגין יעילות גם בהשוואה לפתרונות תחבורה ציבורית אחרים כמו אוטובוס וכן BRT, גם במספר הנוסעים שניתן לקחת על גבי מסלול אחד וגם בתחשיב הכלכלי. להסעת 8,500 נוסעים בשעה בתדירות של אחת ל-3 דקות דרושים 4 אוטובוסים רגילים לעומת רכבת קלה אחת. מבחינת ניצול האנרגיה, הרכבת הקלה מובילה עם צריכת חשמל של 3 קו"ש לק"מ בעלות של 1.35 שקל לק"מ... זאת לעומת אוטובוס דיזל שעולה כ-12 שקלים לכל קילומטר. בחישוב של 30 שנים מציג האוטובוס עלות תפעולים פי 2.5 מזו של הרכבת הקלה."
הערה שלי: אבל זה כמובן בתנאי שהרכבת הקלה מוקמת ומופעלת במסלול שיש בו מספיק ביקוש לקיבולת הגדולה שהרק"ל יודעת לספק. כמובן שקו רכבת ריק-למחצה עלול להיות פחות יעיל בתחשיב כלכלי, מאשר קו אוטובוס מפוצץ בנוסעים. המסקנה: יש לתכנן את המערכת כולה כך שקווי הרק"ל ישמשו כשדרה המרכזית והמהירה. אמנם גם זה אמור להיות מובן מאליו, אבל אולי לא יזיק אם נזכיר שוב.
האמנם?
אוטובוס רגיל צורך פי תשע (!) אנרגיה מרק"ל שגדול וכבד ממנו הרבה יותר??? אני לא מבין בזה בכלל, אבל זה לא נשמע לי הגיוני. מה שאני כן יודע הוא שסיטיפס יכולים להרוויח הרבה כסף עם יתבעו דיבה על הטענה לפיה הרק"ל בירושלים היא "לא יותר מאשר קרטוע עצוב". זה פשוט לא נכון.
 

easylivin

New member
זה ידוע והגיוני, אם זוכרים שהרק"ל נוסעת על...

האמנם?
אוטובוס רגיל צורך פי תשע (!) אנרגיה מרק"ל שגדול וכבד ממנו הרבה יותר??? אני לא מבין בזה בכלל, אבל זה לא נשמע לי הגיוני. מה שאני כן יודע הוא שסיטיפס יכולים להרוויח הרבה כסף עם יתבעו דיבה על הטענה לפיה הרק"ל בירושלים היא "לא יותר מאשר קרטוע עצוב". זה פשוט לא נכון.
זה ידוע והגיוני, אם זוכרים שהרק"ל נוסעת על...
מסילת ברזל. המשמעות האוטומטית של זה היא חיסכון עצום באנרגיה (פיזיקה: הרבה יותר קל לדחוף משקל גדול על מסילה מאשר על כביש, וגם ההתמדה בתנועה ללא כח נוסף תהיה ארוכה בהרבה בגלל חיכוך נמוך וקשיחות גבוהה של המסילה והגלגלים). לשם כך, בין היתר, מסילות הברזל הומצאו בעצם: לפתע ניתן היה להעמיס הרבה יותר על העגלה הרתומה לסוס. בנוסף: הנעה חשמלית יעילה בהרבה מהנעה אחרת. רכבת חשמלית יודעת בזמן בלימה להחזיר את האנרגיה למערכת ההזנה; אוטובוס פשוט לא, אוטובוס היברידי - כן. אלא שאוטובוס היברידי צריך לסחוב על גבו אמצעי אגירת אנרגיה כבדים מאוד, והמשקל הנוסף הופך אותו לפחות יעיל. החיסרון של המשקל הנוסף קיים גם ברכבות המונעות בדיזל, למרות שהן עדיין יעילות יותר מאוטובוסים רגילים. לעומתן רכבות חשמליות לא סוחבות מצברים, מיכלי דלק ודיזל-גנרטורים מפלצתיים, ולכן הן היעילות מכולן (וגם מנצלות כאמור את האנרגיה בזמן בלימה, שבאמצעי תחבורה אחרים מתבזבזת על חימום הבלמים).
 

david80

Member
לגבי טענת שיטת ההזנה וקוטר המנהרות:

תחבורה מסילתית פרק ב': רכבות קלות
זוכרים את המאמר הדי לא רע
ההוא? אז הנה מגיע פרק ההמשך. אין פה שום "סקופ" עבור קוראי הפורום הקבועים, אבל טוב שמישהו מעלה את הדברים בצורה מתומצתת ופשוטה על הכתב, וגם בתפוצה רחבה. http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1882915 "הרכבת הקלה ממשיכה להפגין יעילות גם בהשוואה לפתרונות תחבורה ציבורית אחרים כמו אוטובוס וכן BRT, גם במספר הנוסעים שניתן לקחת על גבי מסלול אחד וגם בתחשיב הכלכלי. להסעת 8,500 נוסעים בשעה בתדירות של אחת ל-3 דקות דרושים 4 אוטובוסים רגילים לעומת רכבת קלה אחת. מבחינת ניצול האנרגיה, הרכבת הקלה מובילה עם צריכת חשמל של 3 קו"ש לק"מ בעלות של 1.35 שקל לק"מ... זאת לעומת אוטובוס דיזל שעולה כ-12 שקלים לכל קילומטר. בחישוב של 30 שנים מציג האוטובוס עלות תפעולים פי 2.5 מזו של הרכבת הקלה."
הערה שלי: אבל זה כמובן בתנאי שהרכבת הקלה מוקמת ומופעלת במסלול שיש בו מספיק ביקוש לקיבולת הגדולה שהרק"ל יודעת לספק. כמובן שקו רכבת ריק-למחצה עלול להיות פחות יעיל בתחשיב כלכלי, מאשר קו אוטובוס מפוצץ בנוסעים. המסקנה: יש לתכנן את המערכת כולה כך שקווי הרק"ל ישמשו כשדרה המרכזית והמהירה. אמנם גם זה אמור להיות מובן מאליו, אבל אולי לא יזיק אם נזכיר שוב.
לגבי טענת שיטת ההזנה וקוטר המנהרות:
לא ברור לי למה לא מתכננים בגוש דן שילוב של הזנה עילית במפלס הרחוב והזנה קרקעית במנהרות, זה קיים כבר עשרות שנים באמסטרדם וברוטרדם!
 

easylivin

New member
זה אפשרי, אם כי מסרבל במקצת את המערכים

לגבי טענת שיטת ההזנה וקוטר המנהרות:
לא ברור לי למה לא מתכננים בגוש דן שילוב של הזנה עילית במפלס הרחוב והזנה קרקעית במנהרות, זה קיים כבר עשרות שנים באמסטרדם וברוטרדם!
זה אפשרי, אם כי מסרבל במקצת את המערכים
שיש לצייד אותם גם בפנטוגרף וגם בקולט זרם תחתי. ולהערכתי הצנועה, הכתב הפריז מאוד (כנראה על סמך חומרים שקיבל מבומברדייה) בערכת החיסכון הצפוי מהקטנת קוטר המנהרות. אגב, על השיטה שבומברדייה מנסה לשווק כבר דיברנו, אבל לא יזיק להזכיר. יש איתה שתי בעיות עיקריות: א. המערכת לא יושמה עדיין באופן נרחב בעולם. האם כדאי להסתכן וליישם דווקא אותה כבר בקו הרק"ל הראשון שיוקם בגוש דן? לא בטוח. ב. "בומברדייה" היא הספק היחיד והבלעדי שלה. להבנתי, היא מחזיקה בכל הזכויות והפטנטים, כך שאף מתחרה לא צפוי לפתח מערכת זהה או תואמת בעתיד הקרוב. האם כדאי "לשעבד" את פרוייקט התחבורה הגדול והחשוב ביותר של השנים הקרובות לספק יחיד? האם לא עדיף לשמור על זכות בחירה בין עשרות ספקי ציוד אחרים, לכל צרה שלא תבוא?.. אגב, חוסר תחרות פירושה גם מחיר גבוה. גם אם החברה מבטיחה משהו אחר ואף מציעה מחיר אטרקטיבי בהתחלה, היא יכולה להעלות אותו בהמשך לכשייגמר החוזה הראשון איתה. בקיצור, לא כזאת "מציאה" לטעמי.
 

Rubim88

New member
היום כבר יש חשמול עילי

לגבי טענת שיטת ההזנה וקוטר המנהרות:
לא ברור לי למה לא מתכננים בגוש דן שילוב של הזנה עילית במפלס הרחוב והזנה קרקעית במנהרות, זה קיים כבר עשרות שנים באמסטרדם וברוטרדם!
היום כבר יש חשמול עילי
במסילה שצמודה לתקרה, לא צריך את המסילה בחלק התחתון.
 
אבל אנשי "עיר לכולנו" המגוחכים

תחבורה מסילתית פרק ב': רכבות קלות
זוכרים את המאמר הדי לא רע
ההוא? אז הנה מגיע פרק ההמשך. אין פה שום "סקופ" עבור קוראי הפורום הקבועים, אבל טוב שמישהו מעלה את הדברים בצורה מתומצתת ופשוטה על הכתב, וגם בתפוצה רחבה. http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1882915 "הרכבת הקלה ממשיכה להפגין יעילות גם בהשוואה לפתרונות תחבורה ציבורית אחרים כמו אוטובוס וכן BRT, גם במספר הנוסעים שניתן לקחת על גבי מסלול אחד וגם בתחשיב הכלכלי. להסעת 8,500 נוסעים בשעה בתדירות של אחת ל-3 דקות דרושים 4 אוטובוסים רגילים לעומת רכבת קלה אחת. מבחינת ניצול האנרגיה, הרכבת הקלה מובילה עם צריכת חשמל של 3 קו"ש לק"מ בעלות של 1.35 שקל לק"מ... זאת לעומת אוטובוס דיזל שעולה כ-12 שקלים לכל קילומטר. בחישוב של 30 שנים מציג האוטובוס עלות תפעולים פי 2.5 מזו של הרכבת הקלה."
הערה שלי: אבל זה כמובן בתנאי שהרכבת הקלה מוקמת ומופעלת במסלול שיש בו מספיק ביקוש לקיבולת הגדולה שהרק"ל יודעת לספק. כמובן שקו רכבת ריק-למחצה עלול להיות פחות יעיל בתחשיב כלכלי, מאשר קו אוטובוס מפוצץ בנוסעים. המסקנה: יש לתכנן את המערכת כולה כך שקווי הרק"ל ישמשו כשדרה המרכזית והמהירה. אמנם גם זה אמור להיות מובן מאליו, אבל אולי לא יזיק אם נזכיר שוב.
אבל אנשי "עיר לכולנו" המגוחכים
ימשיכו לבלבל את המוח על הBRT שלהם ולדרוש ביטול הרק"ל. הם יעלו כל טענה שלא יהיה - למרות שהם יודעים שהם מדברים שטויות - כדי לתקוף את חולדאי. שלא לדבר על אתר הבית של "עיר לכולנו", YNET, עם הכותרות שלו "מי צריך רק"ל? יש מטרונית"...
 
"יהיה" - צ"ל "תהיה"


אבל אנשי "עיר לכולנו" המגוחכים
ימשיכו לבלבל את המוח על הBRT שלהם ולדרוש ביטול הרק"ל. הם יעלו כל טענה שלא יהיה - למרות שהם יודעים שהם מדברים שטויות - כדי לתקוף את חולדאי. שלא לדבר על אתר הבית של "עיר לכולנו", YNET, עם הכותרות שלו "מי צריך רק"ל? יש מטרונית"...
"יהיה" - צ"ל "תהיה"
 

easylivin

New member
יש לא מעט ארגונים שלא מתביישים לצעוק שטויות.

אבל אנשי "עיר לכולנו" המגוחכים
ימשיכו לבלבל את המוח על הBRT שלהם ולדרוש ביטול הרק"ל. הם יעלו כל טענה שלא יהיה - למרות שהם יודעים שהם מדברים שטויות - כדי לתקוף את חולדאי. שלא לדבר על אתר הבית של "עיר לכולנו", YNET, עם הכותרות שלו "מי צריך רק"ל? יש מטרונית"...
יש לא מעט ארגונים שלא מתביישים לצעוק שטויות.
כשהמטרה היא לזכות לעוד פרסום/כח/השפעה/תקציבים/פרסום וחוזר חלילה, יש כאלה שכל האמצעים כשרים בעיניהם. אני לא באמת יודע, האם המטרה כאן היא דווקא לתקוף את חולדאי (אם כי מגיע לו קצת, אבל על דברים אחרים לחלוטין) ואילו היה ראש עיר אחר, גם אותו לא היו תוקפים כמעט בוודאות בכל תואנה, הזויה ככל שתיראה בעינינו. אלא אם כן ראש עיר אחר היה לוקח חסות על הארגון, או משתייך לאותו מחנה פוליטי עם מנהיגיו, או עם החשובים שבהם...
 
הם מתוסכלים מהפסדם בבחירות

יש לא מעט ארגונים שלא מתביישים לצעוק שטויות.
כשהמטרה היא לזכות לעוד פרסום/כח/השפעה/תקציבים/פרסום וחוזר חלילה, יש כאלה שכל האמצעים כשרים בעיניהם. אני לא באמת יודע, האם המטרה כאן היא דווקא לתקוף את חולדאי (אם כי מגיע לו קצת, אבל על דברים אחרים לחלוטין) ואילו היה ראש עיר אחר, גם אותו לא היו תוקפים כמעט בוודאות בכל תואנה, הזויה ככל שתיראה בעינינו. אלא אם כן ראש עיר אחר היה לוקח חסות על הארגון, או משתייך לאותו מחנה פוליטי עם מנהיגיו, או עם החשובים שבהם...
הם מתוסכלים מהפסדם בבחירות
כזכור הם גם ארגנו הפגנת תמיכה בחמאס במהלך מבצע עופרת יצוקה. אין ספק שרווחת תושבי ת"א נמצאת בראש מעייניהם! או ליתר דיוק רווחת פעילי החמאס שגרים ביפו...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה