הודעות/כתבות/מאמרים

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member


סרטון עלוב
למה מתבקש הצביקה הנ"ל להגיע לים דרך הגדרות כשיש לו אפשרות להגיע לים במקומות לא מגודרים? מאזור בת גלים הוא הלך צפונה לעבר חוף דדו, כדי שוב להראות שגם משם אין גישה, כאשר לא רחוק אפשר להגיע אל הים. אני מציע לעיריית חיפה לעשות קמפיין כנגד מגדלי חוף הכרמל שנמצאים כמו חומה אל הים ולמנוע להבא בנייה של בניינים שכאלה במסגרת התכנון העתידי של פיתוח חוף הים.

לעיריית חיפה לא הייתה שום בעיה לקדם פרוייקטים כמו מגדלי חוף הכרמל שסגרו רצועת חוף לעצמם (אך נאלצו לפתוח אותה בצו בית המשפט) ואת פרוייקט המרינה בשכונת בת גלים (שלא עבר את ועדת התכנון הארצית לחופים) שהייתה סוגרת לשכונה המוזנחת את רצועת החוף והטיילת שלה. מה עכשיו פתאום הם מתעוררים כשמדובר ברכבת ישראל ומובן מאליו שלחשמולת אין שום משמעות מבחינת הנגישות לים??? אם למישהו עוד לא נפל האסימון מדוע כועסים חברי הפורום על יונה יהב וחבר מרעיו שהחליטו "להתלבש" על ר"י אז הגיע הזמן להתעורר!
 

easylivin

New member
אבל מסתבר שהמצב הרבה יותר חמור מכפי שחשבנו...


לעיריית חיפה לא הייתה שום בעיה לקדם פרוייקטים כמו מגדלי חוף הכרמל שסגרו רצועת חוף לעצמם (אך נאלצו לפתוח אותה בצו בית המשפט) ואת פרוייקט המרינה בשכונת בת גלים (שלא עבר את ועדת התכנון הארצית לחופים) שהייתה סוגרת לשכונה המוזנחת את רצועת החוף והטיילת שלה. מה עכשיו פתאום הם מתעוררים כשמדובר ברכבת ישראל ומובן מאליו שלחשמולת אין שום משמעות מבחינת הנגישות לים??? אם למישהו עוד לא נפל האסימון מדוע כועסים חברי הפורום על יונה יהב וחבר מרעיו שהחליטו "להתלבש" על ר"י אז הגיע הזמן להתעורר!
אבל מסתבר שהמצב הרבה יותר חמור מכפי שחשבנו...
הסרטון הזה לא הופק על ידי העירייה אלא על ידי "סיעת הירוקים", שהחליטה להתחרות ביהב: מי יציג תמונה מעוותת יותר בנוגע לפרוייקט החישמול. אם תראה את תגובתו של נציגה הקבוע של "סיעת האופוזיציה" הזו למטה יותר בשירשור, תודהם לגלות (או שלא... הרי התרגלנו כבר לתפועות הזויות למיניהן) שיש כאלה שטוענים ברצינות כי "פרוייקט החישמול הוא מזימה של ראש עיריית כרמיאל, ורק הוא צריך אותו" וכי הפרוייקט "יגרום לפגיעה אקולוגית (!) בקו החוף כולו". כל עוד אלה פניהם של נבחרי ציבור מסויימים בישראל, אמונתי בכך שמדינתנו תזכה יום אחד למערכת תחבורה טובה וירוקה יותר, רק הולכת וקטנה מיום ליום.
 

asmopil

New member
חוסר הבנה בסיסי בפוליטיקה החיפאית

מופע האימים של עיריית חיפה ו"הירוקים" נמשך
"איך אפשר יהיה להגיע לים"?
חוסר הבנה בסיסי בפוליטיקה החיפאית
סיעת הירוקים בעיריית חיפה היא אופוזיציה לראש העירייה יונה יהב (כמעט האופוזיציה היחידה יש לומר). הסיעה הציעה פתרונות יצירתיים למסילת החוף לרבות העתקה שלה לציר מנהרות הכרמל, בעדו המסילה המזרחית העתידית תשמש ציר מרכזי להסעת מטענים מנמל חיפה. דרך אגב, אם ממשלת ישראל תכריז על נמל אשדוד כעל הנמל הראשי של ישראל, אזי גם העברת המטענים תהיה מיותרת, כיוון שנפח המטענים הקטן בלאו והכי בנמל חיפה, יקטן עוד יותר. פתרון החישמול אינו משרת אף אחד להוציא את כמיהותיו של ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר שבמסגרת שמנסה לקדם את פרויקט החישמול שיישרת גם ובעיקר את הנוסעים של עירו. אני מציע כי במקום להפוך את קו החוף של ישראל למפלצת עמודי חשמל במקרה הטוב, ולפגיעה אקולוגית בלתי הפיכה בקו החוף, אנא קדמו את פרויקט היסעים באוטובוסים דרך כביש 6 בין הגליל התחתון למרכז הארץ.
 

easylivin

New member
לשים לב לתגובה ההזויה הזו,

חוסר הבנה בסיסי בפוליטיקה החיפאית
סיעת הירוקים בעיריית חיפה היא אופוזיציה לראש העירייה יונה יהב (כמעט האופוזיציה היחידה יש לומר). הסיעה הציעה פתרונות יצירתיים למסילת החוף לרבות העתקה שלה לציר מנהרות הכרמל, בעדו המסילה המזרחית העתידית תשמש ציר מרכזי להסעת מטענים מנמל חיפה. דרך אגב, אם ממשלת ישראל תכריז על נמל אשדוד כעל הנמל הראשי של ישראל, אזי גם העברת המטענים תהיה מיותרת, כיוון שנפח המטענים הקטן בלאו והכי בנמל חיפה, יקטן עוד יותר. פתרון החישמול אינו משרת אף אחד להוציא את כמיהותיו של ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר שבמסגרת שמנסה לקדם את פרויקט החישמול שיישרת גם ובעיקר את הנוסעים של עירו. אני מציע כי במקום להפוך את קו החוף של ישראל למפלצת עמודי חשמל במקרה הטוב, ולפגיעה אקולוגית בלתי הפיכה בקו החוף, אנא קדמו את פרויקט היסעים באוטובוסים דרך כביש 6 בין הגליל התחתון למרכז הארץ.
לשים לב לתגובה ההזויה הזו,
לרשום ולזכור אותה היטב. אלה הם האנשים שקוראים לעצמם "ירוקים" בישראל. ללא הבנה בסיסית בתחבורה הם מקשקשים שטויות על החישמול ועל הובלת מטענים ברכבת. אין להם מושג על כך שהיום רוב המטענים מובלים מ/אל הנמלים (גם בחיפה וגם באשדוד) באמצעות משאיות מזהמות ומסוכנות (עובדה: ע"ע כמות תאונות הדרכים שמאיות מעורבות בהן). בעוד שהירוקים האמיתיים בעולם נלחמים בעד הובלה שלת כמה שיותר מטענים ונוסעים באמצעות רכבות (חשמליות כמובן!!!!!!!!!), "הירוקים" המזויפים של חיפה עושים את ההיפך. תודה רבה על התגובה ההזויה, מר asmopil - כעת הפכת את סיעת הירוקים לאויבים פוליטיים של כל מי שאכפת לו מפיתוח התחבורה בישראל לכיוון ירוק יותר, מהיר, וזול וזמין יותר. משום מה, אני בטוח שייצגת את עמדת "סיעת הירוקים המזוייפים" החיפאית נאמנה, אם שופטים לפי הסרטון. מסקנה: יש גורמים אנטי-תח"ציים (משמע, אנטי-סביבתיים) גרועים יותר מיונה יהב. ואף חובבניים עוד יותר ממנו בהבנתם בכל נושאי התחבורה, בעוד שהם מתיימרים לדרוש דרישות ולקבוע מדיניות בנושא זה עם השלכות הרסניות על המדינה כולה.
 

david80

Member
כלומר, רפורמת תעריפים מחדרה עד גדרה?

בינואר: רפורמת מחירים בתח"צ בפריפריה
כך נמסר בתגובת משרד התחבורה שהוקראה הבוקר בגל"צ אצל רינו צרור.
כלומר, רפורמת תעריפים מחדרה עד גדרה?
אם כן, מדובר בהצטרפות של החברות נתיב אקספרס, אפיקים, חברות בנות של אגד, סופרבוס, קונקס ואולי גם אשכול הדרום של חברת מטרופולין ולצערי לא כולל הרכבת. האם הנהגים כבר עוברים הדרכה על שיטת הכרטוס החדשה? אני מניח שרובינו כאן יודעים את התשובה!
 

olli3

New member
מנהל
גם באר שבע בעניין.

כלומר, רפורמת תעריפים מחדרה עד גדרה?
אם כן, מדובר בהצטרפות של החברות נתיב אקספרס, אפיקים, חברות בנות של אגד, סופרבוס, קונקס ואולי גם אשכול הדרום של חברת מטרופולין ולצערי לא כולל הרכבת. האם הנהגים כבר עוברים הדרכה על שיטת הכרטוס החדשה? אני מניח שרובינו כאן יודעים את התשובה!
גם באר שבע בעניין.
והכוונה היא לגבי התח"צ העירונית.
 
תחנה חדשה והזויה רק ל-4 קווים(לפי מפעיל כמובן

הודעות/כתבות/מאמרים
תחנה חדשה והזויה רק ל-4 קווים(לפי מפעיל כמובן
בז'בוטינסקי פינת דנמרק לכיוון תחנה מרכזית פתח תקווה. התחנה ממש בפינת דנמרק, סמוך לרמזור בתוך המת"צ, התחנה היא רק לקווים 51,66,49,466. קו 566 למשל שאמור להיות זהה ל-466 לא עוצר שם. לא ברור בכלל למה נוספה שם תחנה, ולמה באתר דן לא כתוב כלום על זה!! ובכלל בכל התחנות הדחשות שבמנהרה ובדנקנר עשו הפרדה מכוערת בין מפעילים, גם אם הקו דומה במסלולו, ולפעמים ההפרדה היא של הליכה של יותר מ-10 מטרים בין תחנה לתחנה.
 

alantan

New member
לחשוב שנת"ע עתידה להיות אחראית על

תחנה חדשה והזויה רק ל-4 קווים(לפי מפעיל כמובן
בז'בוטינסקי פינת דנמרק לכיוון תחנה מרכזית פתח תקווה. התחנה ממש בפינת דנמרק, סמוך לרמזור בתוך המת"צ, התחנה היא רק לקווים 51,66,49,466. קו 566 למשל שאמור להיות זהה ל-466 לא עוצר שם. לא ברור בכלל למה נוספה שם תחנה, ולמה באתר דן לא כתוב כלום על זה!! ובכלל בכל התחנות הדחשות שבמנהרה ובדנקנר עשו הפרדה מכוערת בין מפעילים, גם אם הקו דומה במסלולו, ולפעמים ההפרדה היא של הליכה של יותר מ-10 מטרים בין תחנה לתחנה.
לחשוב שנת"ע עתידה להיות אחראית על
הרשות לתחבורה ציבורית... אני מניח שנת"ע היא זו שתכננה את התחנות?
 

amit1270

New member
גם לא מסטיק?


גם לא מסטיק?

באמת נראָה לי קצת מוזר שאין בקרונות פחים. עכשיו הסיבה ברורה (אם כי לא מספקת, ז"א אותי). ואני תוהה: איך בדיוק יאכפו את האיסור הזה? לא היה עדיף להפנות את כוח האדם הדרוש לאכיפה לאבטחה טובה יותר (שתאפשר להציב פחים בקרונות)?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה