אתגר לסוף השנה~

Lady_Voldemort

New member
אתגר לסוף השנה~

ובכן, מעכשיו ועד לסוף החודש- אתגר השנה האזרחית, כל יום חמישי לקראת סוף השבוע אני אפתח שרשור שבו תצטרכו לשלוף דבר אחד מתוך קוספליי/פרוייקט יצירתי כל דבר שעשיתם השנה, שאהבתם במיוחד- ולפרט (או להזכיר לנו ) איך עשיתם, כמה זמן זה לקח לכם, וכו' וכו' וכו'. כל פעם אני אבחר בקריטריונים אחרים למבחר, ככה נוכל לראות מה קרה השנה בעצם מהחבינה הזו ולסכם אותה- בצורה מעניינת. ובואו נתחיל ב- שילפו נא מהארכיון של מה שעשיתם השנה (2011) אביזר /פרופ מסויים שנורא אהבתם/שאתם מרוצים ממנו/שלימד אתכם משהו תמונה? מה זה ולמה זה שייך? מאיזה חומרים זה עשוי? מה היה תהליך העבודה? מה למדתם מזה? איך אתם משמרים את זה/האם זה שרד?
 

JustBeFriend

New member
רעיון טוב O:

תמונה? http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...55607404306_1664484793_32433347_2729275_n.jpg מה זה ולמה זה שייך? זה הפרסונל פריים Personal Frame - מחשבון כיס שלא עמיד במים, טוב לא, זה רובוט כזה, חמוד, ונחמד, שמתפגר כי נגמרה לו הסוללה בסוף. ואז עושים לו הלוויה משו עם הספד משו משו. מאיזה חומרים זה עשוי? קרטון ביצוע, עיסת נייר, פימו קצת, חוטי ברזל, מנורות! מה היה תהליך העבודה? קודם הבסיס מקרטון ביצוע, ואחר כך ליצור את החלק המעוגל עם בריסטול עבה יחסית (אחר כך הצטערתי שלא השתמשתי בחומר טיפה יותר קשה, כי זה התקפל). ואז שכבות על שכבות של עיסת נייר, וצביעה, ופימו בשביל הידיות, ואז להכין את האנטנה XD מה למדתם מזה? קודם כל, זה עשה לי רענון לעבודה עם עיסת נייר, כי תכלס, דיי שכחתי XD ולמדתי איזה חומרים עובדים טוב יותר ואיזה פחות כשמדובר בדברים כאלו, וגם למדתי שלא משאירים את עבודת החיבור ואיך זה יישב ליום האחרון, כי זה מתסכל קצת... והכי חשוב! למדתי שחבר יכול להיות מחשבון כיס עם שתי מנורות :) איך אתם משמרים את זה/האם זה שרד? זה יושב בארון שלי, (אומנם בלי המנורות כי אבא היה צריך אותן XD אבל אפשר להחזיר לו אותן בכל רגע) עם האנטנה, הידית נפלה אז צריך להדביק שוב אם יהיו צילומים. וחוץ מזה, זה נשמר לא רע בארון שלי.
 

KerenLin

New member
רעיון נהדר!

תמונה? ......isn't it obvious? מה זה ולמה זה שייך? רובה פורטלים, לצ'ל מהמשחק פורטל. ♥ מאיזה חומרים זה עשוי? מאיזה חומרים זה לא? צינורות PVC, דס, ספוג ירוק, אייקליי, קרטון ביצוע, בלזה, דבק חם (כן זה חומר!), פקק אמבטיה, ומערכת חשמלית וזה. מה היה תהליך העבודה? ארוך ומייגע אבל שווה כל שניה. בעיקרון במשך חודש עבדתי כל יום-יומיים על הרובה. התקדמות איטית מה למדתם מזה? המון! עבודה עם רוב החומרים שכתבתי כאן, שיוף, אלקטרוניקה, תכנון נכון חוסך זמן. באמת שיותר מידי כדי לפרט איך אתם משמרים את זה/האם זה שרד? זה שרד! למרות שכרגע יש ארבע נורות כחולות שלא עובדות כמו שצריך ואם מרימים את הרובה ביד אחד הוא חורק ועושה קול מפחיד. כרגע יושב מעל הטלויזיה בחדר שלי וגורם לממיר להשמיע קול מעצבן. אבל הוא כאן והוא חתיך ואני רוצה להכין כבר אחד חדש ולמכור את זה! יהיה טוב
 

rocket

New member
הפרופ הכי טוב שלי


תמונה? מה זה ולמה זה שייך? זה הדיג'ימון של קן !!! שייך לקן 3> מאיזה חומרים זה עשוי? לבד, מוך, חוטי ברזל ... גוטרמן. מה היה תהליך העבודה? לתת לדנה לבנות גזרה, לתפור לפי הגזרה, לתת לדנה למלא את זה במוך, לתפור עוד קצת, לתת לדנה לצייר עיניים. אז כן, תודה לדנה ! מה למדתם מזה? שדנה יודעת לעשות גזרות לכל דבר? איך אתם משמרים את זה/האם זה שרד? שומר היטב! יושב ומסתכל עליי ברגעים אלו :)
 

saarshemer

New member
כי רק באיחור אופנתי אפשר להגיב משהו משמעותי

תמונה? ====>קרדיט לעומר שצילם ולדוגמנית הבית P: מה זה ולמה זה שייך? זה בעיקרון אמור להיות נבל (harp) אבל זה נראה כמו קרן יער. מאיזה חומרים זה עשוי? שלד עץ, פוליאוריתן מוקצף, עיסת נייר, דבק חם, חוטיי נחושת והרשימה עוד ארוכה מה היה תהליך העבודה? ארוך ומייגע....למי שרוצה אני אספר באופן פרטני מה למדתם מזה? יותר השחזה של מיומניות ולא למידה של ממש.....אה ואני יודע לצייר....מסתבר איך אתם משמרים את זה/האם זה שרד? בטח שזה שרד.....מי לעזזל אתם חושבים שאני באמצע החדר של סיון כמובן....אלא איפה
 

Mana Sama

New member
XDDD איזה מרושע אתה

הוא ימצא מקום ראוי ברגע שהארון שלי יחליט להתנמך בכמה סנטימטרים כדי לאחסן אותו מעליו..אני חושבת ;;
 
למעלה