שוב שלישי חורפי...

שונאת שונאת שונאת

אני בילבי לא כלום שונאת שונאת לרוץ כמו מטורפת כדי להוציא בזמן את הבננות מהמסגרות וכשמגיעה הן בכלל לא רוצות להיות איתי ורוצות ללכת לחברות. הנה לכן אמא מאעפנה. אני בילבי לא כלום אוהבת שהכל נקי ומסודר אבל שונאת לסדר ולנקות, כן אני יודעת שבפורום אקונומיקה אסור להגיד את זה , אבל החלטתי להוציא את זה ( הגיע טו בשבט ויש כאן כמה שהתחילו לנקות לפסח), אבל לזה מצאתי פתרון בדמות מנקה חדשה (השניה פרשה לפני חודש). אני בילבי לא כלום , והכי אני שונאת ילדים חולים! צ׳ופצ׳יק עם דלקת בדרכי הנשימה. רפואה שלמה לכולם
 

אמאבולי

New member
רפואה שלמה!

ובהצלחה למנקה החדשה, הכי כיף! ולגבי ההתחלה- אצלנו יש כלל כזה שלא הולכים לחברים ישר מהגן/בי"ס. קודם באים הביתה, רואים את אמא, נמצאים בבית, ורק אח"כ אפשר לצאת. שונאת גם שחברים באים אלינו ישר אחרי.
 


איתך לגמרי.תקף גם אצלנו,הכי באסה עם חברות שלי שפיתום מנחיתות עלי שנייה לפני סוף היום,שאקח את ילדיהן אלינו,כי הן לא הספיקו/פקקים/הבוס וכו'.. ואז אני צריכה לתשאל 4+כמה שיוצא ב"איך היה" ,"מה אתה רוצה לאכול " (הם באים לי כולם גווועים ברעב,אוף,מה עושים עם זה?!) ועוד כהנה..
 

little s

New member
לילה טוב


וקפוא ואני חושבת על האיש המסכן שלי שחזר מהעבודה ונסע לבדוק את הנזק שעשיתי אתמול בבוקר לב.מ.וו בחנייה של ביצפר, עת החלקתי על קצת קרח בעודי עצבנית למשעי ועם כתף תפוסה... תאורטית, דפקתי רק את לוחית הרישוי. אבל היא יקה פוצית יותר מכל הגרמנים גם יחד. ניסיתי לשכנע שאפשר פשוט להחליף לוחית רישוי - כשמורידים אותה רואים אם יש גם נזק מאחורה. אבל בעלה שהוא כנראה יקה גרמני מקורי לא יודע להוריד את הלוחית. אז שלחתי את המכניקר שלי. מסכן. צלצל אלי קודם שהוא מתרוצץ בחוץ וקפוא לו והוא לא מוצא את הבית. אם הוא לא התקשר שוב סימן שכנראה הגיע... וזה לא היה הסוף של בוקר אתמול הממוזל להפליא - מסתבר - רשמו לפניכן - כשיש מינוס הרבה (-13 נגיד) לא. מרימים. הנדברקס. פשוט לא. כי אז הוא קופא, כלומר הנוזל בפנוכו. וכך הגעתי בהזדחלות איטית לתחנת הרכבת (הייתי בדרך לפגישה עם פרופ' מכובדה) וגיליתי שכן, הוא תקוע, וכן, כשמנסים להסתובב מסביב לכיכר מכוסה קרח עם הנדברקס משוך - מסיימים בפרפור עצבני, שלא לומר - קרוב מדי לשיחים. מזל שיש לי כמה חברות בצ'כונה ההיא, שפתחו בפני את דלת החניון המקורה, שם נשאר האוטו להפשיר עד שחזרתי לקחת את הילדים. ומחר הוא מתאשפז במוסך. איזה כיף. ייפפיייי לי. מזל שהיום היה קצת פחות מעניין... עדיין מינוס, אבל הגיע היום עד 2-. יפה. הכי גבוה בשבועיים האחרונים. מי ביקש גל קור באירופה ולא קיבל. נשבברררר ליייי!
 

גואה4

New member
יא בא! איזה סיפור! מפחיד!

גם פה קר, אבל בחיי שאין מה להשוות. הבכור והוד מעלתה נוסעים מחר לחרמון (עם השכן) ויפגשו שם את האבא שלהם (יאי!) ליום של כיף בקור... איזה מזל שהשכן נתן לי פטור!!! אני אוהבת את החורף אבל לא מתנדבת להסתובב במקומך בכיכר... פחד! חורף זה טוב רק כשלא צריך לצאת מהבית וכשהבית מחומם בחימום מוצלח במיוחד ויש מלאן מלאן אוכל טעים.
 

little s

New member
הוא חזר...

וכנראה שהתפוח של וו הגרירה חזק ממה שחשבתי, ויש קימוט גם מאחורי לוחית הרישוי. כך שצריך לפרק וליישר טמבון. והנה פרחה לה החופשה המפנקת שפינטזתי עליה בפסח, באי טרופי חם ונעים...
 

candy can do it

New member
וואעעה

נשמע כמו סצנות מסרט!! העיקר שכולם בריאים ושלמים ועדיין לא קפואים לחלוטין :)
 

אשת נמש

New member
מגיחה לי

לפני שקורסת במיטה.
ענק לנטשה לאוח ולכולן! מתחברת אלייך נטשה- אתמול נפל לי האסימון של- כמה אני עשירה בעצם! כמה טוב יש לי בחיים בלי עין הרע! הכל בפרופורציות (גם כשבחמישי- שישי הייתי עם הפוצקה לבד במיון כי איזה ילד בצהרון דחף לה כפית לעין!
והיא הייתה ממש מסכנה. אבל בסופו של דבר זה לכלוכים קטנים בתוך הטוב שביומיום ובשמחות הקטנות שמגיחות כשהפוצקית מפזרת נשיקות או שהפוצקה שרה לנו שיר. כמה טוב. כמה טוב. ונראה לי שכבר שמתי את זה פעם.. אך בכל זאת: http://www.youtube.com/watch?v=_Sx3he4ABw0 לילה טוב יקירות. אני קורסת במיטה (אתמול ישנתי 3 שעות בלבד וחזרתי מהעבודה רק לא מזמן) אה וכמובן: ט"ו בשבט שמח ומלא פריחה בחיים ובכלל!
 

אשת נמש

New member
ברוך ה!

חבשו לה את העין והיא מיררה בבכי שניא רוצה לראות (זה היה קורע לב) אבל אחרי הסופש הזה- העין החלימה והכל בסדר. תודה.
וקישטה קישטה לעצמי!!! לישון!
 
למעלה