קלף לבצק

MumFor2

New member
קלף לבצק


לאחר התלבטויות אין ספור, בסוף סןף סוף יש לי מיקסר חדש וחתיך! שאלתי היא על קלף לבצק כפי שראיתי במתכוני וידאו שונים. היכן רוכשים? מה תפקידו באפיה? תודה
 

יצורה

New member
תתחדשי! איזה קנית?

קלף תוכלי למצוא בכל חנות מתמחה, ראיתי גם בחנויות קטנות לכלי בית. אני רואה שאת גרה בת"א, אז תוכלי למצוא בארגל או מיסטרל בדרום ת"א (שם קניתי את שלי), אני גם מצאתי בחנות כלי בית קטנטנה מול מכון מור בבני ברק שהמחירים בה נמוכים עד כדי גיחוך (המגירות שלי כבר מלאות בחותכני עוגיות וקערות נירוסטה שקניתי שם). אפשר לערבב איתו בצקים, לאסוף איתו שאריות בצק שנדבקו לשיש, להעביר באמצעותו חומר ממשטח העבוה לשק זילוף, לדחוף את החומר בתוך שק הזילוף לניצול מקסימלי... בקיצור - שימושי מאוד ועולה כמה שקלים
 

MumFor2

New member
וואו! כמה שקלים?

לא צריך שהוא יהיה מחברה עם בית? אני מכירה חנות קטנטנה מול מכון מור, אבל חשבתי שהכל שם סיני וחבל בכלל להשקיע... קניתי את הקנווד 710. כייפי לגמרי! וכמובן
 

ירוקעד1

New member
לקלף אין מנוע וגם לא מכניסים אותו לתנור

אין שום חשיבות לשם, כמה שקלים וזה כל הסיפור.
 

MumFor2

New member
אבל הוא אמור לדעת לעבוד טוב, לא?


אם הוא פשוט הוא גם מצליח לקלף את הבצק כמו שצריך ולהשאיר משטח נקי?
 

נופשת

New member
כן. קלף זה יצור לא מתוחכם בכלל

כולה חתיכת מפל שנגזרה ושוייפה. יש לי שלושה קלפים, כולם בתכלס עושים אותו דבר בדיוק. אחד מהם פשוט יותר חד, אז אני יכולה גם לחתוך איתו בקלות. כדאי לבדוק שהוא גמיש קצת ופשוט לקנות אחד.
 

נופשת

New member
הדבר היחידי שאני נזהרת בו עם הקלפים

זה הדפסות שונות, מפחדת שזה ירד לבצקים. האחרון שרכשתי עלה לי 8 שקלים.
 

יצורה

New member
אנחנו כנראה מכירות את אותה חנות


תלוי מה קונים שם - סכין שף, שקי זילוף, מחבת - אני לא אקנה מהם. חותכני עוגיות, קערות נירוסטה לערבוב חומרי גלם, מגשי אמייל צבעוניים ומשובבי נפש (שבאיקאה נמכרים במחיר גבוה פי 3) - לגמרי כן.
 

tuli55

New member
710

הי, תוכלי לררשום לי בבקשה, אפשר גם במסר, מאיפה קנית את ה- 710 תודה
 

double pass

New member
איך הדגם הזה? קנית אחרי המלצות?

אני גם שוקלת לקנות אותו, הבעהי היא שלעיתים אני מכינה דברים עם כמויות קטנות, ותהיתי איך הוא יקציף2 ביצים, או ילוש כמות קטנה של בצק. יש לך מושג? (אני יודעת שלך הוא חדש, אבל אולי לאור ההמלצות שקיבלת אולי תוכלי לעזור לי). בכל מקרה, תתחדשי!
 

MumFor2

New member
אכן קניתי לאחר המלצות

אני השתמשתי בינתיים מס' פעמים עם 1 ק"ג קמח והוא היה נפלא. ממה ששמעתי הוא מתמודד טוב גם עם כמויות קטנות כי יש אפשרות לכוונן את גובה המקצף/מערבל. הוא עושה רושם נהדר וכייפי. נראה חזק ואמין.
 

MumFor2

New member
תבנית או מגש


אני רוצה לקנות עוד תבנית לתנור (סטנדרטי), ואחרי שיטוט קל הבנתי שמגשי האפייה זולים יותר. האם זה נכון? אם כן מה ההבדל ביניהם? האם יהיה טוב באותה מידה לרכוש מגש? יש דגם מומלץ?
 
למעלה